abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 februari 2015 @ 15:38:08 #151
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149919768
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Misschien moeten ze gewoon de knoop doorhakken en wallhack inbouwen voor de mensen die nog steeds normal spelen. Het kan niet makkelijk genoeg voor ze worden :D
Classic moet de standaard worden. Dat de Doritos weg zijn en geen auto regen maakt een hoop verschil. Hardcore zuigt ballen door de lagere health, iemand die maar een paar kogels kan raken moet niet te vaak beloond worden wanneer hij mensen in de rug schiet met 3 kogels uit een magazijn.

Classic is op de PC nog wel wat van te vinden maar op de consoles volgens mij helemaal niks. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_149920028
quote:
6s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hardcore zuigt ballen door de lagere health, iemand die maar een paar kogels kan raken moet niet te vaak beloond worden wanneer hij mensen in de rug schiet met 3 kogels uit een magazijn.
Dat is een kwestie van smaak, lijkt me. Ik vind 100 hp gewoon teveel, als ik iemand een paar keer goed raak moet hij gewoon vallen :P

Omdat je minder hp hebt moet je het spel anders en in mijn ogen 'leuker' spelen.
quote:
Classic is op de PC nog wel wat van te vinden maar op de consoles volgens mij helemaal niks. :')
Toevallig vandaag voor het eerst een potje classic gespeeld in bf4 maar die map ruïneert nog steeds een hoop voor mij. Het geluid van BF4 is niet optimaal maar bij mij werkt de surround meer dan prima genoeg om te kinnen pinpointen waar de kogels ongeveer vandaan komen. De map die dan even tussendoor komt met "durrhurr, ze zitten hier verstopt hoor" gaat mij te ver.
Conscience do cost.
pi_149920940
De 'andere' speelstijl die mensen gebruiken in hardcore is in de praktijk voornamelijk ergens een hoekje zoeken om te campen en iedereen die langs loopt 3 kogels in z'n reet knallen. Nou no thanks :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149921283
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:01 schreef TigerXtrm het volgende:
De 'andere' speelstijl die mensen gebruiken in hardcore is in de praktijk voornamelijk ergens een hoekje zoeken om te campen en iedereen die langs loopt 3 kogels in z'n reet knallen. Nou no thanks :')
Als je genakt wordt door campers ligt dat aan jezelf natuurlijk. En daarom zeg ik ook dat je anders moet spelen in hardcore, je kan niet zoals in normal gewoon ogen dicht doen en sprinten.
Conscience do cost.
  zondag 22 februari 2015 @ 16:46:14 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_149922900
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van smaak, lijkt me. Ik vind 100 hp gewoon teveel, als ik iemand een paar keer goed raak moet hij gewoon vallen :P

Omdat je minder hp hebt moet je het spel anders en in mijn ogen 'leuker' spelen.

[..]

Toevallig vandaag voor het eerst een potje classic gespeeld in bf4 maar die map ruïneert nog steeds een hoop voor mij. Het geluid van BF4 is niet optimaal maar bij mij werkt de surround meer dan prima genoeg om te kinnen pinpointen waar de kogels ongeveer vandaan komen. De map die dan even tussendoor komt met "durrhurr, ze zitten hier verstopt hoor" gaat mij te ver.
Nah, classic was prima, BC2 was HC ook niet het verlagen van de HP maar wel het damage-model aanpassen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 februari 2015 @ 17:44:21 #156
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_149925191
Ik speel alleen maar op normal :@

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 22 februari 2015 @ 18:00:24 #157
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_149925775
Sup.

Is B4 al redelijk speelbaar of 8)7
pi_149927622
Gisteren voor het eerst sinds een paar maanden BF4 maar weer eens uit de kast gehaald. Meteen weer verslaafd :)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:09:13 #159
136 V.
pi_149982167
Magoed, nog tips voor een absolute n00b die zich wil bekwamen in HC?

De paar keer dat ik het probeerde werd ik achter elkaar voor mijn flikker geschoten zonder ooit een tegenstander te zien, namelijk, en dat is niet waarom ik game. Ben daar niet masochistisch genoeg voor.

Dus: pro-tips welkom :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:04:02 #160
12888 Skull-splitter
pi_149997534
Gewoon doen, het went snel al heb ik wel de indruk dat er nog steeds halve magazijnen met de eerste hit inslaan. BF3 deed dat nog altijd beter en zelfs daar was het relatief shit in.
pi_149997607
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Sup.

Is B4 al redelijk speelbaar of 8)7
:? Al maanden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef Verbal het volgende:
Magoed, nog tips voor een absolute n00b die zich wil bekwamen in HC?

De paar keer dat ik het probeerde werd ik achter elkaar voor mijn flikker geschoten zonder ooit een tegenstander te zien, namelijk, en dat is niet waarom ik game. Ben daar niet masochistisch genoeg voor.

Dus: pro-tips welkom :)

V.
Zorgen dat je de tegenstander eerst ziet en schiet. Het is hetzelfde spel, maar je moet gewoon beter uit je doppen kijken en iets meer nadenken voordat je begint met sprinten.
Conscience do cost.
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:29:05 #162
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_150042302
Whehe Hardline een week eerder op de Xbox One of zo, alle andere fanboys in de aanval, mooi man. :')
[/quote]
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:37:17 #163
12888 Skull-splitter
pi_150045286
Hardline :')
pi_150049505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Hardline :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:07:14 #165
12888 Skull-splitter
pi_150057505
Powertrippende admins overigens :')!

Server met maar 1 regel: geen M142 vanuit je basis de boel laten bestoken.

Admin zegt hier iets van waarbij ik aangeef dat ik vaak genoeg merk dat dat ding in beide kampen geparkeerd staat.
Niet als ik hier ben is zijn antwoord.
Aangegeven dat ik rondes heb meegemaakt dat dit wel het geval is.
Admin dreigt te kicken als ik doorga met liegen.

Wait, whut?!
  zondag 1 maart 2015 @ 12:49:35 #166
97079 Jeff89
Conquer All
pi_150174497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Admin dreigt te kicken als ik doorga met liegen.

Wait, whut?!
Ik weet niet of je nog speelt, maar ik speel regelmatig op Official servers.. Daar heb je dat soort onzin niet. Geen regels van 'niet X soort wapen' of 'niet X soort voertuig op Y plek', geen constante shuffle/autobalance (soms minder voor de teambalans, maar ik vind gebalanced worden echt fucking irritant), geen autokicks, geen arbitraire adminkicks en squads worden altijd bij elkaar gehouden aan het einde van de ronde.

Bijkomend effect is dat Official servers gekoppeld zijn aan het 'play now' mechanisme, dus soms stromen ze ineens vol met <rank10 spelers die playnow gebruiken :')
  zondag 1 maart 2015 @ 13:14:03 #167
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150175096
Zijn hier nog mensen die Battlefield (niet dat het die titel verdient) Hardline gaan kopen?
Ik namelijk niet, het is gewoon geen Battlefield :(
De BF serie heeft met hardline echt zijn kernwaardes over boord gekieperd imo. Hardline zou meer een dlc zijn van 10 piek ofzo.

Ik hoop echt op een WWII/koude oorlog Battlefield na Hardline :{
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_150176193
Ik sla hem ook over. Of een keer uit de budgetbak, voor de campaign.

Persoonlijk blijf ik hopen dat er ooit nog een keer een BF Bad Company 3 komt, maar een WW2 setting is ook tof.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150176425
Ik haal em denk ik wel tegen de tijd dat premium een normale prijs heeft. Ik geef niet zo om kernwaardes. Doch heb ik ook geen haast want er zijn genoeg andere games en ik vermaak me nog wel met battlefield 4 tussendoor.

En ja, sowieso servers met al die regels. :') Auto team balance kan ik me nog iets bij voorstellen maar sniper limits en punish-systemen zijn voor mij een grote nope.
Conscience do cost.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:08:00 #170
12888 Skull-splitter
pi_150182228
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:16 schreef ems. het volgende:
Ik haal em denk ik wel tegen de tijd dat premium een normale prijs heeft. Ik geef niet zo om kernwaardes. Doch heb ik ook geen haast want er zijn genoeg andere games en ik vermaak me nog wel met battlefield 4 tussendoor.

En ja, sowieso servers met al die regels. :') Auto team balance kan ik me nog iets bij voorstellen maar sniper limits en punish-systemen zijn voor mij een grote nope.
Nah, sniper limit snap ik ook nog wel, menig rondje meegemaakt waarbij men bij de uiterste vlaggen tenten opzet en begint te snipen over en weer. Leuk voor sommige achievements, maar verder totaal niet boeiend als spel. Alleen heb ik de ervaring dat je wel kunt spawnen als sniper maar dan een slot moet veroveren door iemand neer te schieten, tenzij je geen slot kunt hebben :')
pi_150183544
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Alleen heb ik de ervaring dat je wel kunt spawnen als sniper maar dan een slot moet veroveren door iemand neer te schieten, tenzij je geen slot kunt hebben :')
En dan meteen dood gaat :') Ja, die ken ik. Soms worden die slots zelfs gerefreshed als je sterft geloof ik, waardoor je plaats wordt ingenomen en je je dus eigenlijk wel moet beperken tot lange afstand/semi-veilig headshots schieten.

Het grootste probleem dat ik ermee heb is dat ik het gewoon heel fijn vind om met een dmr/sniper close range te gaan. Doe ik al sinds Bad Company 2 en werkt prima voor mij. Nu kan ik dat op veel servers niet doen omdat de bushwookies alle slots al hebben ingenomen en aan het eind van de ronde 5-0 staan.

Ander jammerlijk aspect van de sniper limit vind ik dat je dan 4/6 gasten die de slots krijgen eigenlijk vrij spel geeft om rustig op een dak te gaan zitten zonder dat ze zich heel veel zorgen hoeven te maken dat ze eraf worden geschoten. Zonder sniper limit heb je in ieder geval nog de sniper wars op de daken die elkaar bezig houden. Zeker als de recons uit je eigen team incompetent zijn is dat tergend.

Maargoed, ik zoek dan ook meestal servers op zonder limits. Wat ook zou helpen, denk ik, is gewoon de sniper limit iets omhoog gooien. 6-10 per team maakt het al iets minder dat je een paar untouchable snipergoden hebt die rustig alles weg kunnen tikken zonder risico.
Conscience do cost.
  zondag 1 maart 2015 @ 22:02:36 #172
136 V.
pi_150195677
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:49 schreef Jeff89 het volgende:

ik vind gebalanced worden echt fucking irritant
Een keertje is niet erg, maar een paar weken geleden werd ik 3 x gebalanced in hetzelfde potje... -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:16:07 #173
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_150215325
[/quote]
  maandag 2 maart 2015 @ 15:20:31 #174
136 V.
pi_150215483
Lekker veelzeggend _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:18:44 #175
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150218003
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik sla hem ook over. Of een keer uit de budgetbak, voor de campaign.

Persoonlijk blijf ik hopen dat er ooit nog een keer een BF Bad Company 3 komt, maar een WW2 setting is ook tof.
Bad Company 2 begon toch juist met een missie rond de 2e WW?

Persoonlijk zou ik het ook wel weer eens tof vinden. Er zijn nog zoveel dingen rond de 2e WW die verteld/gespeeld kunnen worden. I.p.v. altijd maar die grote veldslagen zoals Omaha Beach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')