Nee, hij spoort niet helemaal.._O-quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, jij hebt een goede interne klok dus schijnbaar?
Oh dat was niet heel verstandig dan, maar wel begrijpelijk. Gelukkig heb je hier nog vermaakquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, hij spoort niet helemaal.._O-
Helemaal ontregelt omdat ik van die wisselende diensten heb, maar vaak na 6 uur slaap ben ik dus weer wakker, en aangezien ik vanavond ook al van 5 tot 9 heb liggen slapen.. Komt dat dus niet goed
Honest TT.quote:
Dat vraag je toch niet aan een dame Art.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?
Nee, zit nog steeds te wachten op mijn B-day f*ck wat schijnbaar een Fok!service is, maar nog niks van gehoord.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?
Yvie kijkt voetbal, darten en drinkt bier. Ik zie haar als een stoere meid.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame Art.
Hoelang is dat geleden?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds te wachten op mijn B-day f*ck wat schijnbaar een Fok!service is, maar nog niks van gehoord.
Ok, volgende maand he? Zal iCal erbij pakken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds te wachten op mijn B-day f*ck wat schijnbaar een Fok!service is, maar nog niks van gehoord.
Stoer is ze zeker. Ze maakt je af als je niet uitkijkt,quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yvie kijkt voetbal, darten en drinkt bier. Ik zie haar als een stoere meid.
Damn dan al? Wow...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fok! heeft nog 2 dagen om het te regelen.
Oh tijd zat nog!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fok! heeft nog 2 dagen om het te regelen.
Kijk. Dit is informatie waar je wat aan hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh tijd zat nog!
Maar ik had begrepen dat je er gewoon zelf eentje uit mocht pikken...
Dat mocht ik wel met mijn verjaardag
Meestal in m'n eentje want zou niet weten wie mee zou moeten gaan...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:42 schreef artelligence het volgende:
Zelfkennis. Daar begint het mee.Nee komt wel goed Fax. Ga je wel eens stappen met vrienden of ga je altijd in je eentje naar vage bands?
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh tijd zat nog!
Maar ik had begrepen dat je er gewoon zelf eentje uit mocht pikken...
Dat mocht ik wel met mijn verjaardag
Jij ook al niet? Slechte service zeg,dan moet je toch zelf maar iemand het hof maken.Al is dat eng.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet mn inlogggevens van OKc niet meer. Anders had ik even een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze laten het een beetje afweten. Schande vind ik het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |