Balen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is weer een mooie bug.
Was er voorgaande versies ook al.
Ik weet dus ook niet hoeveel ik voor hem moet lappen.quote:
Zo min mogelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Balen!
[..]
Ik weet dus ook niet hoeveel ik voor hem moet lappen.
quote:
wat leukquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen die bij mij bovenaan staat
Irritant die kleurtjesquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:13 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt al een maand 'gescout', maar nog steeds geen rapport. Kan hem ook niet opnieuw scouten...
Eerste wedstrijd van de poule pasquote:
Dat zeker. had ik al toen ik van Bayern wonquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van de poule pas
Maar toch wel heerlijk om daar te winnen
Godver, kost te veel geld en bestuur wil niet bijlappenquote:
Taxi pakkenquote:Op zondag 23 november 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vertonghen heeft last van heimwee bij Ajax.
![]()
![]()
![]()
Is gewoon scripted man.quote:Op zondag 23 november 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een schijtmazzel heb ik. Heerenveen speelt op de laatste speeldag 3-3 waardoor ik op doelsaldo eroverheen ga en kampioen word.
Ik ben er niet eens blij om.
69 punten maar
Niet zelf je groep bekijken en dus het puntenaantal van je tegenstandersquote:Op zondag 23 november 2014 12:01 schreef RetRy32 het volgende:
Dit spel hé...
Ik speel zo tegen trabzonsoooznosopor ofzo, 5-0 pak slaag gegeven, krijg ik te horen dat ik me gekwalificeerd heb voor de EL finalerondes.
Ik helemaal spelersgroep feliciteren enzo je weet toch...
Ik stel tegen Dynamo Kiev even een B elftal op, spelers rust.
Verlies 3-1, eindstand: derde.
Direct uninstall gedaan.
Hier het eerste seizoen al 4 Brazilianen en ze spelen allemaal.quote:Op zondag 23 november 2014 13:11 schreef dion_v_k het volgende:
Feyenoord heeft in anderhalf jaar 7 Brazilianen gekocht en staan allemaal basis
niemand? kan zeker niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:00 schreef poker4lifee het volgende:
kan je een club niet meer vragen of ze iemand te huur hebben voor je?
Binnen 1 dag, ben net kampioen gewordenquote:Op zondag 23 november 2014 13:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sodeju hoe ver laat jij het wel niet uit de hand lopen
Lekker daarquote:Op zondag 23 november 2014 13:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Binnen 1 dag, ben net kampioen geworden
Ging vorig jaar precies hetzelfde met Veltman.quote:
Hansie Hansiequote:Op zondag 23 november 2014 13:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ging vorig jaar precies hetzelfde met Veltman.
Roberts speelt goddelijk maar ik moet hem nu wel verkopen anders komt Hansie Wijers weer janken
Wil je mijn tactiek hebben?quote:Op zondag 23 november 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
In de kwartfinale van de CL er snoeihard af tegen Roma jammer genoeg.
Nu maar hopen dat Heerenveen verliest op de laatste speeldag dat ik tenminste nog op de meest zwijnende manier kampioen word
Man man man een goede tactiek verzinnen is me nog steeds niet gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonde
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Nee ik denk dat het meer aan mijn spelers ligt.quote:Op zondag 23 november 2014 14:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wil je mijn tactiek hebben?
Resultaten van de desbetreffende tactiek:
1e seizoen Champions League gewonnen met LFC (2e seizoen titel + FA Cup)
1e seizoen kampioen geworden met PSV
1e seizoen gepromoveerd met Tranmere
quote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef dion_v_k het volgende:
Voor dat geld kan je een prima vervanger kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondeOh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |