Mijn Hakim Groenendijk is een megatalentquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier nog geen goede keepers uit de jeugdopleiding (regens). Zit nu op 5 maart dus morgen maar eens kijken of er wat moois bijkomt
Lahm seizoen 2018/2019quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk om te winnen van Bayern
Oh, dacht dat hij al wat ouder was..quote:
Vaag, ik krijg El Ghazi niet verhuurd voor 0% van zijn salaris..quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:08 schreef Tim86 het volgende:
Wel echt vaag dat je je overbodige spelers niet kan verkopen, maar huren met 100% salaris en dikke huursommen werkt idd wel. Niemand wil mijn spelers hebben voor een prikkie, maar wel huren voor compleet salaris en een maandelijks bedrag wat uiteindelijk neerkomt op 3x het transferbedrag. Buggy
Viergever ook verkocht aan psv?quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:10 schreef Tim86 het volgende:
Viergever weg voor 12 miljoen, Van Rhijn voor 14.5 miljoen. Dat is dan wel weer prima.
Leicester. En Van Rhijn aan Benfica.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Viergever ook verkocht aan psv?
Benfica is hier ook altijd geïnteresseerd in mijn spelers. Heb Moisander (7 miljoen) en Veltman (12 miljoen) aan hun verkocht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leicester. En Van Rhijn aan Benfica.
Inmiddels is Klaassen ook weg. Had niet de intentie om hem te verkopen, maar echt een topspeler was het ook niet. Op CAM won Odegaard het van hem en op CM Tielemans, maar hij was wel erg nuttig. Tot Inter met een bod van 28 miljoen kwam (flink deel variabel, maar al na 5 wedstrijden en een paar interlands).
En ik ben intussen bondscoach van NL
quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vaag, ik krijg El Ghazi niet verhuurd voor 0% van zijn salaris..
Die Ademoglu loopt hiet te ballen bij Dordrechtquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch weer een goed transferseizoen gehad. Heb ook Salih Ucan weer terug uit Rome. Die was 2 jaar verhuurd met een optie tot koop van 11M euro. Is niet geactiveerd door AS Roma waardoor ik nu een extra Turkse topper tot mijn beschikking heb.
Die Alper Ademoglu van Anderlecht is ook zo'n -9 talentje.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Ademoglu loopt hiet te ballen bij Dordrecht
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
tranen over mn wangen
Nee hoor dit klopt gewoon. Spelers van buiten de EU moeten minimaal 413k per jaar verdienen in Nederland. Al weet ik niet of de grens in het echt ook 413k is. Maar zeker geen bug dus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:24 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wilde net een backup halen voor mijn AML/AMR, Meleg was transfervrij, maar ik kon maar niet lager dan 413k per jaar aanklikken. Al was hij selectiestatus Wisselspeler of Talent, dan nog was het laagste 413k per jaar.
Heel vreemde bug.
http://www.dlgamer.nl/dow(...)c_games-p-24099.htmlquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:31 schreef NM. het volgende:
Weet iemand een goedkope site waar je de key voor FM2015 kan kopen? Wist dat er laatst een langskwam hier, maar kan hem niet terug vinden.
http://www.dreamgame.nl/p(...)5-5055277025152.htmlquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:31 schreef NM. het volgende:
Weet iemand een goedkope site waar je de key voor FM2015 kan kopen? Wist dat er laatst een langskwam hier, maar kan hem niet terug vinden.
http://www.g2play.net/cat(...)ager-2015-steam-key/quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:31 schreef NM. het volgende:
Oh, ik dacht dat Servië bij de EU hoorde maar helaas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee hoor dit klopt gewoon. Spelers van buiten de EU moeten minimaal 413k per jaar verdienen in Nederland. Al weet ik niet of de grens in het echt ook 413k is. Maar zeker geen bug dus.
EDIT* Ik heb het even nagekeken en een speler van buiten de EU moet 150% van het gemiddelde salaris in de eredivisie verdienen, het bedrag verschilt dus per seizoen.
LLM heb ik altijd gedaan. Heb nu Wolves (door FM zelf laten kiezen)quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan pak een andere ploeg. Tranmere Rovers bijvoorbeeld
Blijft 2-0 zekerquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:01 schreef SiebeJ het volgende:
10 10 10 10!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is weer een mooie bug.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:13 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt al een maand 'gescout', maar nog steeds geen rapport. Kan hem ook niet opnieuw scouten...
Gewoon kopen. Toppertje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:13 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt al een maand 'gescout', maar nog steeds geen rapport. Kan hem ook niet opnieuw scouten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |