Ik heb al 5 argentijnse regens in mijn 1e elf en wisselsquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Argentinië, Mexico en Brazilië zitten deze editie ook weer vol leuke spelertjes.
Heb Lucas Boye en Matias Kranevitter er op gehaald en voor een mooie prijs verhandeld, alhoewel Kranevitter..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb al 5 argentijnse regens in mijn 1e elf en wissels
En je speelt met Ajax?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb al 5 argentijnse regens in mijn 1e elf en wissels
Nouja de rest van mijn team komt toch echt uit mijn eigen jeugd. Dus een paar buitenlanders kan welquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je speelt met Ajax?
Dan vind ik het toch altijd een stuk minder leuk, met allemaal Argentijnen en Brazilianen.
Ik heb alleen een Braziliaanse back en vorig jaar een Argentijnse CV die ik nu flink verkocht heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nouja de rest van mijn team komt toch echt uit mijn eigen jeugd. Dus een paar buitenlanders kan wel
Zo gaar is dat ieder jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Argentinië, Mexico en Brazilië zitten deze editie ook weer vol leuke spelertjes.
Geen last van gehad..heb al meerdere penaltyseries gehad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh net gemerkt. Bij een strafschoppenserie kan je maar één speler naar de lijst slepen en niet meer allemaal op volgorde van wie er het beste in is
Mammana is echt een beest ja. Voor 26 miljoen verkocht na één seizoenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel.
[ afbeelding ]
a) Kijk wat voor een monster ik naar Tranmere Rovers heb gehaald (net gepromoveerd vanuit de League Two naar de League One)![]()
![]()
Ongelofelijk dat ik die heb weten aan te trekken.
b) Kijk rechtsonder in screenshot wat -1- dag na afronden transfer met 'm gebeurde in de training
Had ik ook ja. En ik won met een B-teamquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:03 schreef Brammess het volgende:
Ik kan in het Phillips Stadion kampioen worden
Moeje nagaan hoe overpowered die is in de League One. Na Mammana is dit mijn beste verdediger, on loan nota bene:quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mammana is echt een beest ja. Voor 26 miljoen verkocht na één seizoen![]()
Zuur die blessure wel
Heb ik nu ook, eerste wedstrijd thuis tegen Madrid 1-1 gespeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik ook ja. En ik won met een B-team
Was tussen 2 CL potjes in.
Ach zo gaat dat in het echt in Italië ook hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:47 schreef donroyco het volgende:
In één sturen zowel Parma (18e), AC Milan (17e) als Internazionale (12e) hun coach de laan uit.
Ik zit in eind september 2014.
Maar niet na 6 speelrondes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo gaat dat in het echt in Italië ook hoor.
Misschien nog wel erger
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige managers worden er daar in de voorbereiding al uitgegooid volgens mij
Beetje oud ondertussen hequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:53 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
"niet helemaal overtuigd"
Is ook gewoon te klein voor het hedendaagse topvoetbal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:53 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
"niet helemaal overtuigd"
Ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van PSV win ik echt nooit uit
Meestal krijg ik dikke klop daar
Thuis verloor ik de laatste edities ook met countervoetbal (beetje hoe Ajax dit jaar in het echt van ze verloor). Feyenoord verlies ik uit ook wel vaak, alleen thuis win ik dan weer dik van zequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik nietuit win ik makkelijk in Eindhoven, net weer overtuigend met 3-0. Thuis heb ik nog nooit gewonnen van ze
Respect dat je het zo lang volhoudt om met hem te spelen en niet vd Beek, Nouri enzulks zijn plek laat overnemen.quote:
Ik pas na 3 seizoenen. Eerste seizoen was hij echt magistraal goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Respect dat je het zo lang volhoudt om met hem te spelen en niet vd Beek, Nouri enzulks zijn plek laat overnemen.
Ik was Schone na 6 wedstrijden al beu in het eerste seizoenondanks dat hij goed speelde.
Uit win ik de toppers allemaal en vrij eenvoudig ook, Feyenoord, PSV, Vitesse.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis verloor ik de laatste edities ook met countervoetbal (beetje hoe Ajax dit jaar in het echt van ze verloor). Feyenoord verlies ik uit ook wel vaak, alleen thuis win ik dan weer dik van ze
Uit verlies ik sowieso vrij gemakkelijk. Zelfs als ik uit tegen Utrecht of Roda moet is het billenknijpen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Uit win ik de toppers allemaal en vrij eenvoudig ook, Feyenoord, PSV, Vitesse.
Thuis is een ander verhaal, pas 1 keer gewonnen van die 3 en dat was tegen Feyenoord.
Twente is de enige club waar ik altijd moeite mee heb.
Ja ik weet niet wat dat is. Ik had dat in FM 14 alquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas na 3 seizoenen. Eerste seizoen was hij echt magistraal goed
Sigthorsson heeft hier nog een jaar rondgelopen, niet gespeeld trouwens. Maar hij wou niet wegquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat is. Ik had dat in FM 14 al
Eerste werk Moisander, Schone en Sigthorsson de deur uit
Ik heb dat echt zo vaak dat ik thuis onnodig puntverlies lijd. Recent nog tegen VVV en Go Ahead.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit verlies ik sowieso vrij gemakkelijk. Zelfs als ik uit tegen Utrecht of Roda moet is het billenknijpen.
Thuis loop je ook zomaar tegen een gelijkspel aan trouwens, ook al ben je veel beter. Tyfusspel
Ik heb wel wat ervaring in mijn team nog bij al die jonkiesquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb dat echt zo vaak dat ik thuis onnodig puntverlies lijd. Recent nog tegen VVV en Go Ahead.
Misschien dat het komt doordat ik te veel jonge spelers laat spelen
Wacht nu geef ik Riedewald, van der Hart, Nouri, vd Beek een kans en 2 minuten later staan ook Bazoer, Walian en Cerny basis
Ik vind dat Cillessen echt veel te veel doorlaat. Misschien dat ik hem deze zomer verkoop en vd Hart een kans geef. Dat deed ik ook in 14 en toen haalde vd Hart het tot Oranjequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ervaring in mijn team nog bij al die jonkies. Cillessen, van Rhijn, Kalas, Vertonghen, Gutierrez en Kishna/Fischer hebben ook wel behoorlijk wat ervaring.
Maar toch speel ik soms 1-1 tegen VVV thuis
Ik heb nog wat talentjes uit de jeugd die goed op doel kunnenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind dat Cillessen echt veel te veel doorlaat. Misschien dat ik hem deze zomer verkoop en vd Hart een kans geef. Dat deed ik ook in 14 en toen haalde de Hart het tot Oranje
Udinese heeft ook een wonderkind op doel (geen regen). Is voor 5 miljoen op te pikken hier
Maar ik kan geen niet-Nederlandse doelman hebben bij Ajax, en als het niet anders kan moet het een Duitser zijn
Hier nooit problemen mee gehad ook al zit hij al jaren op de bankquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:34 schreef Brammess het volgende:
Van Der Hart is de grootste relnicht ooit. Wat een verschrikkelijke vent
Hier nog geen goede keepers uit de jeugdopleiding (regens). Zit nu op 5 maart dus morgen maar eens kijken of er wat moois bijkomtquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat talentjes uit de jeugd die goed op doel kunnen. En Cillessen hield vorig jaar de meeste clean sheets in de EL
Van der Hart is hier al jaren tweede keeper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |