Ik vind dat echt geil klinkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond hem goed in Batman, ook al deed hij overdreven de stem ban Batman soms
"DO I LOOK LIKE A COP?!"
nee, gaat niet werken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat niet werken he? But I bet the motherfucker would pull it off
Ja, maybe he didquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar hij zocht de grens tussen overdrijven en geil wel iets te vaak op
Smaken verschillen. Ik vind hem smerig.quote:
En dan in Dark Knight, in the lage stem:quote:
Echt? Jij vindt die zoete neppe lekkerder?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind hem smerig.
Yup. Ik heb die zoetloze zooi een keer op in Duitsland zelf. Ik vroeg meteen om een zakje suiker 'voor de thee'.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Jij vindt die zoete neppe lekkerder?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan in Dark Knight, in the lage stem:
"When you're finished... type in your name."
Ik heb de Dark Knight Triligy op BluRay. Vanavond of morgen eens kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
Binnenkort maar weer eens kijken. Ik ben sowieso fan van Christian Bale.
Jackman is ook niet verkeerd. Al is het jammer dat iedereen hem kent als Wolverine. Nou ja, bijna iedereen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
In The Prestige echt een dreamteam met Hugh Jackman.
Ik kende hem allereerst als musicalsterquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jackman is ook niet verkeerd. Al is het jammer dat iedereen hem kent als Wolverine. Nou ja, bijna iedereen.
*ziet het spandoek met "football against racism" weer voor zich en moet huillachen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom niks aantrekken van mensen die huilen om racisme.
Hij slist zo irritant.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
Binnenkort maar weer eens kijken. Ik ben sowieso fan van Christian Bale. In The Prestige echt een dreamteam met Hugh Jackman.
gooi hier een balletje op.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh nou heb in zin in echte slagroom en een man met een sexy stem
Herkenbaarquote:
Same, but I'll manage.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |