Oh... :/quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag daarnet een filmpje van een trap (transseksueel, transgender? Wat is de juiste term?) die zich af zat te trekken voor de cam. Vrij fascinerend.
Ik ben aangeschoten, laat me.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen zo iemand als Johnny Depp? Zijn enige minpunt is dat hij een vampier is en geen James Bond heeft gespeeld.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typ het in en word gelijk weer boos.
http://pamelageller.com/2(...)n-muslim-gangs.html/
Islam is vrede
http://en.wikipedia.org/w(...)exploitation_scandal
Nee bier.quote:
Ah, de goede variant van aangeschoten zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee bier.
En misschien was die speculaaskroket niet zo'n goed idee.
Dudequote:
Mwah, moet morgenochtend iemand helpen verhuizen. Alleen heb ik nu zin om uit te gaan...quote:
Tegenwoordig wel he. Bij het minste of geringste wordt die kaart gespeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]Iedereen wordt hysterisch als er maar een schijn van racisme lijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee bier.
En misschien was die speculaaskroket niet zo'n goed idee.
Laten we het houden op redelijk tot behoorlijk aangeschoten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, de goede variant van aangeschoten zijn.
Daarom niks aantrekken van mensen die huilen om racisme.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]Iedereen wordt hysterisch als er maar een schijn van racisme lijkt te zijn.
Ja, dat staat buiten kijf voor mij, maar wat is hetquote:
Een kroket bestaande uit speculaas. Em als saus slagroom.quote:
Gaat niet werken he? But I bet the motherfucker would pull it offquote:
Als Craig het kan, dan Johnny zekerquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat niet werken he? But I bet the motherfucker would pull it off
Ik vond hem goed in Batman, ook al deed hij overdreven de stem ban Batman somsquote:
Van die Duitse suikerloze slagroom toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Een kroket bestaande uit speculaas. Em als saus slagroom.
De echte lekkerequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van die Duitse suikerloze slagroom toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |