quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
Noh, ben weer lekker depri. Kutleven.
Hoe komtquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
Mutsje opzettenquote:
Nu al aan de wijn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen rode oortjes, hoor. Wel een rode neus.
*glasgerinkel *huilende baby *jankende kat *opvliende duiven *vallende bladerenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast, maar ik kwijlde eigenlijk op Johnny.
Komt even hard aan héquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*glasgerinkel *huilende baby *jankende kat *opvliende duiven *vallende bladeren
Wat, whyquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*glasgerinkel *huilende baby *jankende kat *opvliende duiven *vallende bladeren
Only in... wacht, in Engeland?quote:
Jaquote:
Cheers mate!quote:
*Geeft een knuffel*quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
Het is toch eigenlijk te treurig voor woorden dat je tegenwoordig moet smeken om loonslaaf te mogen zijn en dat dat voor zo'n groot deel je identiteit en leven bepaalt.quote:
Engeland, het land waar de politie een kinderprostitutiering niet aan durft te pakken omdat ze bang zijn om racist genoemd te worden.quote:
Oh stel je niet aan, jij kwijlt toch ook op vrouwen?quote:
Dat is inderdaad deprimerend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te treurig voor woorden dat je tegenwoordig moet smeken om loonslaaf te mogen zijn en dat dat voor zo'n groot deel je identiteit en leven bepaalt.
Oeh, heb je daar een linkje van? Lijkt me echt een heerlijk onderwerp om me aan te ergeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engeland, het land waar de politie een kinderprostitutiering niet aan durft te pakken omdat ze bang zijn om racist genoemd te worden.
Ranzig land, met lange stokken naar het westen duwen.
Ik kan toch niet op tegen zo iemand als Johnny Depp? Zijn enige minpunt is dat hij een vampier is en geen James Bond heeft gespeeld.quote:
Het is allang geen werknemersmarkt meer inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te treurig voor woorden dat je tegenwoordig moet smeken om loonslaaf te mogen zijn en dat dat voor zo'n groot deel je identiteit en leven bepaalt.
Roep dat nu niet te hard, straks zit hij als Vampire Bond in The Gun That Sucks.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen zo iemand als Johnny Depp? Zijn enige minpunt is dat hij een vampier is en geen James Bond heeft gespeeld.
Niemand kan op tegen Johhny Depp, daarom zal hij voor het plebs altijd een droom blijvenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen zo iemand als Johnny Depp? Zijn enige minpunt is dat hij een vampier is en geen James Bond heeft gespeeld.
Niet echt hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh stel je niet aan, jij kwijlt toch ook op vrouwen?
Ik typ het in en word gelijk weer boos.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, heb je daar een linkje van? Lijkt me echt een heerlijk onderwerp om me aan te ergeren.
En dat je merendeel van de tijd die je wakker bent vult op een plek waar je niet wil zijn, met mensen die je niet mag, onder leiding van iemand die onder jouw niveau zit en waarvan het een raadsel is hou hij aan die baan is gekomen en dan nog dankbaar moet zijn dat je net boven het minimum verdient.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kapitalistisch communisme is het. Iedereen heeft niks, om iedereen net zo rijk te laten zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Overconsumptiequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Speculaas kroket, niet vies maar wel een beetje vreemd...
Lekker!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mezelf morgen trakteren op een pizza denk ik.
Ik zag daarnet een filmpje van een trap (transseksueel, transgender? Wat is de juiste term?) die zich af zat te trekken voor de cam. Vrij fascinerend.quote:
Sorry, ik was even naar het toilet. Forgive me, bwanaquote:
When nature calls, it is impolite to keep her waiting.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik was even naar het toilet. Forgive me, bwana
No problemquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik was even naar het toilet. Forgive me, bwana
Oh... :/quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag daarnet een filmpje van een trap (transseksueel, transgender? Wat is de juiste term?) die zich af zat te trekken voor de cam. Vrij fascinerend.
Ik ben aangeschoten, laat me.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typ het in en word gelijk weer boos.
http://pamelageller.com/2(...)n-muslim-gangs.html/
Islam is vrede
http://en.wikipedia.org/w(...)exploitation_scandal
Nee bier.quote:
Ah, de goede variant van aangeschoten zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee bier.
En misschien was die speculaaskroket niet zo'n goed idee.
Dudequote:
Mwah, moet morgenochtend iemand helpen verhuizen. Alleen heb ik nu zin om uit te gaan...quote:
Tegenwoordig wel he. Bij het minste of geringste wordt die kaart gespeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]Iedereen wordt hysterisch als er maar een schijn van racisme lijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee bier.
En misschien was die speculaaskroket niet zo'n goed idee.
Laten we het houden op redelijk tot behoorlijk aangeschoten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, de goede variant van aangeschoten zijn.
Daarom niks aantrekken van mensen die huilen om racisme.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]Iedereen wordt hysterisch als er maar een schijn van racisme lijkt te zijn.
Ja, dat staat buiten kijf voor mij, maar wat is hetquote:
Een kroket bestaande uit speculaas. Em als saus slagroom.quote:
Gaat niet werken he? But I bet the motherfucker would pull it offquote:
Als Craig het kan, dan Johnny zekerquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat niet werken he? But I bet the motherfucker would pull it off
Ik vond hem goed in Batman, ook al deed hij overdreven de stem ban Batman somsquote:
Van die Duitse suikerloze slagroom toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Een kroket bestaande uit speculaas. Em als saus slagroom.
De echte lekkerequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van die Duitse suikerloze slagroom toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |