Goede servicequote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben een nieuwe stift opgestuurd echt een goede service
Mooie platen komen er voorbij

Mooie kleuren.quote:Op maandag 24 november 2014 18:29 schreef ColorColour het volgende:
Mijn eerste kleurplaat is af, gekleurd met ProMarkers, pfoeeee wat kleurt dat fijn!
Lime groen is alleen wel bijna hetzelfde als geel
Als je twee lagen doet ook streeploos, met 1 laag is het soms nog een beetje te zien.
Het donkerblauw had ik vooraf niet getest en is veel donkerder dan ik voor ogen had maar ik vind hem wel erg mooi geworden.
Ik weet niet meer wie dezelfde plaat hier ook postte maar 'great minds color alike'
Het is trouwens echt vet om een timelapse te maken van je kleurplaat die je inkleurt, ik gebruik de Android-app Framelapse, gewoon gratis zonder watermerken of reclame. Echt een aanrader om zo'n timelapse te maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
vintage patterns

quote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Skoap het volgende:
Zonnebril in de aanslag
[ afbeelding ]
Promarkers. Helaas een stomme fout maar die heb ik maar gewoon herhaald
 I like!
 I like!quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Vooruit, nog eentje dan[ afbeelding ]
Vintage patterns
 okee, Vintage patterns gaat ook op de verlanglijst.
  okee, Vintage patterns gaat ook op de verlanglijst.

Ja, dat wilde ik even horen. Ik heb vorige week vvv-bonnen gekregen, dus die ga ik straks spenderen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef mocha het volgende:
Ik heb zondag Stabilo fineliners van m'n schoonvader gekregen ("ik heb ze toch dubbel") en ben er erg blij mee.
Ik heb Hema fineliners die ik wel ok vind, maar Stabilo kleurt toch echt veel lekkerder.

2015 is nog maar 5 weken hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Oeh ik wil dat het enige echte enorme boek! 2015 pas

quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ja maar dat is LANGen dan ook nog wachten tot 13 februari
 Ja maar in weken klinkt het veel korter
 Ja maar in weken klinkt het veel korter  

Wat ook mooi is, is een tint donkerder gebruiken dan de buitenkant. Maar die donkere kleur is al heel donker, dus dan kan dat niet. Grijs is inderdaad ook een goede keuze.quote:Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
Ingekleurd met promarkers.
Weet nog niet helemaal wat ik met de binnenkant ga doen...
Lijnloos raadde aan om grijstinten te gebruiken, maar die heb ik (nog) niet.
Wel een goed excuus om ze nu aan te schaffen.

quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook weer een kleurplaat af.
[ link | afbeelding ]
 wauw!
 wauw!

Nice!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik las '2015' en dacht: nog twee jaar?!quote:
 waarom doen ze zo lang over het maken van een kleurboek?
 waarom doen ze zo lang over het maken van een kleurboek?  besef van tijd loopt hier nogal achter
 besef van tijd loopt hier nogal achter  

Mooi!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]

ook de metallics zijn leuk.
 ook de metallics zijn leuk. 

. Een aantal dubbele stiften.
. Een aantal dubbele stiften.

Heel mooi!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik heb hem nog niet binnen. Heb wel Kaleidoscope designs en Geometric allover patterns binnengekregen vandaagquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie, niet zoveel gekleurd als verwacht want er waren eekhoorns
Kennen jullie deze boeken al? Ik heb een double pack van diabolically detailed, maar ze hebben ook adorable animals, decorative designs, iets met flowers, iets met birds, herfst, kerst, blaadjes, stained glass, paisley, hartjes, zeebeesten, en vast nog meer. Mijn verlanglijstje is alweer vol
edit: ook optische illusies voor de liefhebbers.
Iemand al die limited edition 2013 van de promarkers binnen? Ik twijfel nog een beetje.

Had ik ook bij eentje dat de hele kop eraf kwam en ik de stift erin zag zitten. Terug naar de winkel, kreeg gelijk een andere. De verkoper was niet zo tevreden dat de promarkers tegenwoordig in China worden gemaakt en niet meer in Engeland. Het was de kwaliteit niet ten goede gekomen volgens hem. Hij zei dat ze beter 10 cent extra hadden kunnen vragen en de productie in Engeland hadden moeten laten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn set is binnenook de metallics zijn leuk.
Alleen uit de set zijn 2 stiften niet goed. De ene doet het niet en de ander gaat de kop er af als je hem open maakt. Dus ik ga maar even mailen want zeker 1tje is een hele leuke kleur.

Ik heb ook de kaleidescope designs binnen gekregen vandaag (de 2e die tegelijk verstuurd is zal dan nog wel komen).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Heb wel Kaleidoscope designs en Geometric allover patterns binnengekregen vandaag
 (of een goede oefening voor techniek....)
 (of een goede oefening voor techniek....)

Supertof weer!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Die rondjes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja ik zit ook te twijfelen over die metallic markers. Ben bang dat ik er niets mee ga doen. Dus denk dat ik verstandig ben en die niet bestel.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Neeee?! Das balen!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuck en nu is er ook nog 1 onwijs aan het lekkenop mijn tafelkleed natuurlijk

Waarom post jij dat?????quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
https://winkel.bol.com/wi(...)assenen/list/31541/0
De nieuwe boeken van de enige echte

Ik vind ze heel mooi. In m'n laatste kleurplaat heb ik er ook een paar kleuren van gebruikt (peony, trick or treat en green shoot. En emerald, maroon, tulip yellow en grass van de gewone Promarkers).quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi Spuug! Hoe bevallen de kleurtjes van de set?

Voor grote vlakken zou ik ze ook niet gebruiken. Het echt heel anders idd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind ze heel mooi. In m'n laatste kleurplaat heb ik er ook een paar kleuren van gebruikt (peony, trick or treat en green shoot. En emerald, maroon, tulip yellow en grass van de gewone Promarkers).
De metallic set heb ik ook, maar die vind ik niet zo mooi eigenlijk. Streperig. Best wel een miskoop wat mij betreft, dus.

Heel tofquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe kwartetten! Pijn in je ogen veroorzakend maar ik had er zin in
[ afbeelding ]

Ja hier precies hetzelfde ja, die 2 pp 1 pagina zijn wel erg priegelig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb ook de kaleidescope designs binnen gekregen vandaag (de 2e die tegelijk verstuurd is zal dan nog wel komen).
Maar ik baal wel een beetje van die 2 tekeningen op 1 pagina. Ik heb 3 boeken van Creative Haven, allemaal tegelijk besteld. En die hebben maar 1 tekening op 1 pagina. Omdat er geen inkijkexemplaren zijn ging ik er van uit dat het altijd zo was.
Nu wordt het wel heel priegelig ben ik bang met de promarkers.(of een goede oefening voor techniek....)

Aaaww wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:11 schreef Cygne het volgende:
Man heeft een schilderij boven mijn knutselplekje gehangen.
[ afbeelding ]
Het is een krat met speelgoed van mijn man en zijn zus.

Wat cool!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:11 schreef Cygne het volgende:
Man heeft een schilderij boven mijn knutselplekje gehangen.
[ afbeelding ]
Het is een krat met speelgoed van mijn man en zijn zus.

supervet!!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe kwartetten! Pijn in je ogen veroorzakend maar ik had er zin in
[ afbeelding ]

quote:

Mooi!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef Skoap het volgende:
Heb er ook weer 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
hier vandaan: http://www.donteatthepast(...)andala-to-color.html
Kan niet wachten tot mijn set met promarkers binnen is. Ik heb echt te weinig kleuren die bij elkaar passen nu.

Mooi!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef Skoap het volgende:
Heb er ook weer 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
hier vandaan: http://www.donteatthepast(...)andala-to-color.html
Kan niet wachten tot mijn set met promarkers binnen is. Ik heb echt te weinig kleuren die bij elkaar passen nu.

Heel normaal dat je daar ontzettend van baalt. Zijn ook niet de goedkoopste dingen, daar verwacht je toch wel kwaliteit van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi Bianca en Skoap!
Dat vind ik wel fijn van de set. Los zou ik sommige kleuren niet kopen. Maar ze zijn wel mooi om te gebruiken.
Sorry voor mijn gezeur maar vind het zo zonde dat van de 24 markers er 4 het niet goed of helemaal niet doen.

+1quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik moet zegen dat ik ook een paar markers heb waarbij de gehele dop soms los komt, maar ik druk hem gewoon terug en dan meer draaiend eraf trekken werkt prima tot nu toe.

Dat is ook het minste idd, maar als ik dan toch een klacht moet indienen dan ook daarvoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik moet zegen dat ik ook een paar markers heb waarbij de gehele dop soms los komt, maar ik druk hem gewoon terug en dan meer draaiend eraf trekken werkt prima tot nu toe.

het inspiratie kleurboek van art therapie, vind ik ook mooi! (Van de serie van vintage patterns)quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Cygne het volgende:
Welke boeken zijn nou echte aanraders? Ik heb al kleurboek voor volwassenen 1-3 en op reis en vintage patterns. Kaleidocolor is uit en deco color bijna.

Die van Art Therapy. Dus naast Vintage Patterns ook Pretty Patterns, 1000-en-1 nacht en Boeddhisme (althans dat zijn degenen die ik heb)quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Cygne het volgende:
Welke boeken zijn nou echte aanraders? Ik heb al kleurboek voor volwassenen 1-3 en op reis en vintage patterns. Kaleidocolor is uit en deco color bijna.

Vanavond posten.
 Vanavond posten.

Leuk! En er zit echt iets in, even geen continue prikkels van internet of tv, maar gewoon kleuren terwijl je je gedachten op de vrije loop laat gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef Burdie het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/2005767-volwassenen-bekennen-kleur.html
Inclusief NOSop3 kleurplaat.

Wat leuk, die kleurplaat erbijquote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef Burdie het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/2005767-volwassenen-bekennen-kleur.html
Inclusief NOSop3 kleurplaat.

Ik kon de fout niet vinden haha. Heb echt lang gezocht!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een mooie platen weer in dit topic! En naar die fout moet je wel heel goed zoeken, Biancavia!

Wauwquote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Creative Haven, Mehendi Design.

Ik had er eentje! Maar dat is nu eigenlijk over.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gaaf automatic!
Iemand trouwens last van natte promarkers?

Wow, mooi!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Creative Haven, Mehendi Design.

Is dat nou jaloezie omdat een panda enkel zwart met wit is?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
Elkaar complimenten geven om het inkleuren van een kleurplaat. Man man man.

quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:

niets beter te doen hebben dan in een topic waar je geen interesse in hebt te komen zeiken, man man manquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:

Ik kwam hier uit nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
niets beter te doen hebben dan in een topic waar je geen interesse in hebt te komen zeiken, man man man

quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is dat nou jaloezie omdat een panda enkel zwart met wit is?

Dank uquote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi mocha leuke plaat ook! Waar komt die uit?

[..]

[..]

Voor jouquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik kwam hier uit nieuwsgierigheid
 .
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |