Niets van aantrekken, hij is van de "hard straffen ! " retoriek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten hebben wel vaker moeite hun sinas binnen boord te houden.
Niet per se, verre van. Zo iemand is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als iemand al van jongs af aan in de criminaliteit zit vind ik dat er sprake is van een steekje los . Zo iemand ben ik liever kwijt dan rijk, als diegene potentie heeft had hij er maar iets mee moeten doen.
Ja, ik denk dat dat het is inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Net op het nieuws geweest. zou de rechter omgekocht zijn? Met Poolse vodka flessen ofzo?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat het is inderdaad.
Klopt, maar ik kan hem niks kwalijk nemen. Het is niet zo dat ik de rechter en hem ga molesteren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat als het jullie kind was geweest dat jullie ook niet heel leuk hadden gereageerd wanneer die 120 uur taakstraf werd gegeven.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Net op het nieuws geweest. zou de rechter omgekocht zijn? Met Poolse vodka flessen ofzo?
Het lijkt me niet wenselijk om mensen te veroordelen op basis van een vermoeden. Je moet bewijs hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens. Er is, als je al het bewijs dat je hebt maar van tafel gooit doordat sommige zaken 'verschrikkelijk moeilijk' zijn en simulaties niet tot een goed resultaat komen je weinig over houdt. Maar goed, ik bedoelde te zeggen dat na het forensische onderzoek en alle andere bijzaken er toch 3 mensen dood zijn. Het vermoeden werd al gewekt dat de automobilist te hard reed. Dit kan je dan toch niet zomaar buiten beschouwing laten? ( Lees: 3 DODEN )
Daarbij vind ik dit niet te vergelijken met een groot stokbrood eten achter het stuur
Natuurlijk niet. Die vader is getekend voor het leven. Maar dat verandert niet dat het een ongeluk is. Helaas komen er elke dag mensen om in het verkeer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die hier zeggen ja hij verloor de macht over het stuur en reed gewoon 80 k/m per uur.
Ik denk dat als het jullie kind was geweest dat jullie ook niet heel leuk hadden gereageerd wanneer die 120 uur taakstraf werd gegeven.
No shit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
dit iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:16 schreef wickedmen het volgende:
Als ik Admin hier was zou ik mensen wel unbannen/bannen voor vodka flessen. Niks persoonlijks btw.
Vooral als ze andere retards met fuckfaces zien die gek doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten hebben wel vaker moeite hun sinas binnen boord te houden.
Maar daar zit het 'm juist, zulk gedrag leer je niet af. Kijk, iemand die een keer een winkeldiefstal begaat kan je nog op het rechte pad krijgen, maar voor die doorgewinterde overvallers is het een soort lifestyle haast. Die mensen zullen wel niet compleet achterlijk zijn en ook wel beseffen dat wat ze doen fout is, en ondanks dat besef en de straffen (met alle trajecten van dien) blijven ze het doen. Moet je het dan maar accepteren?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:09 schreef wickedmen het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden maar toch die echte zware criminelen uit bijv de Bijlmer of een andere zware en donkere cultuur. Ze zijn zo gemaakt door hun leefomgeving denk ik dan en als ze alleen gestraft worden omdat ze iets slecht begaan hebben keer op keer en dan voor altijd in het gevang terecht komen (en dan moet je het nu vergelijken met nigga's uit de ghetto in Amerika met Crips shits en al) en dan nooit afgeleerd worden dat wat ze ooit zo geleerd is en een deel van hun is niet goed is en dat dit veel beter is, kom je ook niet verder.
Stel diegene heeft 100 mensen in zijn leven vermoordt, ja straf hem naar wat hij heeft gedaan want hij is ook een mens maar je kon het ook verhelpen en zoveel geld besparen als je hem leerde dat het niet goed is.
Corruptie is slecht totdat je zelf voor de keuze komt te staan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:16 schreef wickedmen het volgende:
Als ik Admin hier was zou ik mensen wel unbannen/bannen voor vodka flessen. Niks persoonlijks btw.
Die vader was niet al te intelligent inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral als ze andere retards met fuckfaces zien die gek doen.
Heb je de uitspraak gelezen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Duidelijk het signaal dat de rechtsspraak corrupt is in dit land.
Zelfs in de tweede wereldoorlog was de rechtsspraak nog beter dan dit...
Inderdaad, 120 uur voor 3 mensen doodrijden is meer dan genoeg. Had ook 80/100 uur kunnen wezen dus wees blij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef ntm het volgende:
Nederlands volk dat alleen maar hardere straffen wil, niks is toch goed genoeg. Het liefst willen ze gewoon elke crimineel op brood en water tussen vier muren laten leven tot de dood.
Waar een wil is is een weg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar daar zit het 'm juist, zulk gedrag leer je niet af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn neef dus. Ik denk dat hij ook wel kan veranderen of ooit zal veranderen. Tenzij je echt van die domme gasten hebt die echt moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk, iemand die een keer een winkeldiefstal begaat kan je nog op het rechte pad krijgen, maar voor die doorgewinterde overvallers is het een soort lifestyle haast.Natuurlijk niet, meteen straffen na gelang. Leren ze het ook veel sneller af. Tenzij ze daarna denken van fuck die kk rechter maar daarom educatie en het leren waarom zoiets gebeurt.quote:
Same here. Die mensen hebben gewoon een oneindige pot schijt aan de maatschappijquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet per se, verre van. Zo iemand is zo gemaakt.
Nu heb ik heel wat mensen ontmoet in mijn leven, sommige mocht ik, sommige weer niet, sommige mocht ik en daarna niet meer maar zo zijn mensen nou eenmaal. Iedereen heeft zijn eigen intelligentie en karakter.
Maar die educatie en hulp is er al jaar en dag, en op allerlei denkbare manieren. En tóch blijven criminelen misdaden plegen. Conclusie is dan toch dat dat niet helpt? Moet je dan maar blijven puzzelen tot je een oplossing voor dat probleem hebt (kans is nihil) of gewoon een keer korte metten maken, paal en perk stellen en als je over die grens heen gaat hoef je niet meer mee te doen in de maatschappij? Dan heb ik liever dat laatstequote:De maatschappij met onschuldige en gewone mensen gaat voor criminelen/'slechte' mensen maar we kunnen ze niet de doodstraf opleggen dus iemand levenslang geven gaat überhaupt veel geld kosten en dat kan veel simpeler opgelost met educatie en iemand beter maken.
Daarom zijn scholen en leraren ook zo belangrijk.
Idd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:18 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Corruptie is slecht totdat je zelf voor de keuze komt te staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |