maakt het uit. Niemand kijkt nog naar een OPquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gooi 'm dan ook niet vol als je toch mobiel zit
Ik welquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maakt het uit. Niemand kijkt nog naar een OP
Wat is dat voor zuinig kusje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OP![]()
Imma thank you for that like this
[ afbeelding ]
Oehlalaaaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OP![]()
Imma thank you for that like this
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Niet zeuren anders krijg je billenkoek
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor zuinig kusje.
Waarom niet? Doe je ook zo vaak als je met dqod in gesprek bent?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delen
Nee duhquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delen
Waar was jij?quote:
Wat moet je daar?quote:
Nog een beurt gehad?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje heeft daar een garage, was even bij hem langs gegaan
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijkenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijken
Verstandigquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Alleen voor buurmeisje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Speciaal voor buurmeisje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, word je hier warm van?Van binnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Binnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Ok, beetje hitsig much...quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Binnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
in m'n broekjequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Binnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Graagquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in m'n broekje
Misschien meoten we elkaar even opwarmen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:53 schreef rival het volgende:
Als jullie nou een goede locatie zoeken ergens tussen jullie in
Volgens mij is dat wel een heeeeel mooie vrouw zo te zienquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen een verjaardag, verder niks!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
En wat voor spannende weekendplannen hebben jullie ?
Werkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen een verjaardag, verder niks!
Niks spannends dus
Ohquote:
Ook al niet zo heel spannend dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikea en verder ook weinig soeps
Neuh, niet echtquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook al niet zo heel spannend dus
Ik kom morgen jouw kant opquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik. Neemt niet weg dat ik moe benquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Nog een serie kijken? Of kom mee uit eten, we gaan naar een top Italiaans tentje!
Opgesloten in? Heeft de politie je gevonden?quote:
Waarschijnlijkquote:
Die vindt mij nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Opgesloten in? Heeft de politie je gevonden?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Op m'n werk gvd![]()
Kost zo iemand aan, maar hallo. Ik wil nu gewoon echt weekend vieren
Ik zou jou ook niet snel in een veluws ons zoeken inderdaad.quote:
Was wel aan het soppen jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is weggegaan terwijl jij je op de wc aan het vingeren was of iets?
Fijn weekend alvast
Pizzaquote:
quote:
Trek gekregen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo.
Ik heb boodschapjes gedaan.
Heb gehakt, cippolata, kidney bonen, vanille yoghurt, knakworstjes, kaas, gepelde tomaten.
En dat alles voor de lage prijs van 30 cent
Wat? Dat alles voor 30 cent? Hoe dan? Ben je in een tijdmachine gestapt om in t verleden boodschappen te doen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo.
Ik heb boodschapjes gedaan.
Heb gehakt, cippolata, kidney bonen, vanille yoghurt, knakworstjes, kaas, gepelde tomaten.
En dat alles voor de lage prijs van 30 cent
Terecht.quote:
Ik had een kaartje van de AH, 12,50 tegoed op een aantal biologische producten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Wat? Dat alles voor 30 cent? Hoe dan? Ben je in een tijdmachine gestapt om in t verleden boodschappen te doen?
Baas ben je ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Ik sta nu een tosti te maken.
[..]
Ik had een kaartje van de AH, 12,50 tegoed op een aantal biologische producten.
Dus ik heb even gekeken welke er een actieplaatje hadden. Lekker duurzaam doen, zoiets.
Mijn gehakt had niet zo'n plaatje maar was in de bonus. Ik was mijn bonuskaart vergeten, maar meisje gaf me toch korting.En rekende het om een reden bij de biologische producten.
Dus maar 32 cent, uiteraard cash betaald dus maar 30 cent.
Biologische producten zijn zoveel duurder dan normale, niet normaal.
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Die biologische kaas van je. Zo lekker
Die was inderdaad erg smakelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Die biologische kaas van je. Zo lekker
Ik denk omdat ik het kassameisje lief aankeek.quote:
Zou eraan likken alsof m'n leven er vanaf hangtquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je ook een hapje van mijn biologische kaas?
Oh my. :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou eraan likken alsof m'n leven er vanaf hangt
Boefje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh my. :$
Mijn broek zit een beetje strak nu.
:$quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh my. :$
Mijn broek zit een beetje strak nu.
Bananenman van mequote:
Wijder broekje aangedaan, opgelost.quote:
Ik vind die anders ook wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bananenman van me
[..]
Wijder broekje aangedaan, opgelost.
Samen vissenkom kopen.quote:
Daar is het ietsje te fris voor. 16 graden.quote:
Waar vissenkom al dan niet luchtballon kan betekenen?quote:
Net als mijn buik :$$$$quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is het ietsje te fris voor. 16 graden.
[..]
Waar vissenkom al dan niet luchtballon kan betekenen?
Moarrrrrrquote:
Ik heb er ook maar 1 ipv 2quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je af ging vallen met me.
Lolquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaakt die naar de hemel?
[ afbeelding ]
Uiteraard. Even better, with a pinch of hellquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaakt die naar de hemel?
[ afbeelding ]
Lekker pittige tinteling langs je tong. Rawr.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard. Even better, with a pinch of hell
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker pittige tinteling langs je tong. Rawr.
Ik heb er trek van gekregen. Eens even kijken of ik die kan stillen.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er trek van gekregen. Eens even kijken of ik die kan stillen.
Ongehoord :squote:
"Dat doet ie anders nooit hoor"quote:
Zo herkenbaar. Of zat je me af te luisteren :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er drijven zulke lekkere etensgeuren de kamer in.![]()
Eventjes vingeren
Ik zit voor je raam te masturberen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Of zat je me af te luisteren :$
Ik dacht al iets raars te horenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit voor je raam te masturberen.
wie ga je vingeren?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er drijven zulke lekkere etensgeuren de kamer in.![]()
Eventjes vingeren
'supquote:
Super. Brak als de neten, maar voel me lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Not much, beetje aan het werken/fokken/pokeren.
En hoe is het met u?
Gezellige vrijdagavond/nacht gehad dus?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Super. Brak als de neten, maar voel me lekker
Awesomequote:Op zaterdag 22 november 2014 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellige vrijdagavond/nacht gehad dus?
NOU, EIGENLIJK WEL JA. WAT WIL JE ERAAN DOEN DANquote:
Als dat geen billenkoek wordt...quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
NOU, EIGENLIJK WEL JA. WAT WIL JE ERAAN DOEN DAN
Ff wat harder boeren dan nogquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
NOU, EIGENLIJK WEL JA. WAT WIL JE ERAAN DOEN DAN
Nee, ik ben niet zo theoretisch aangelegd. Beter in praktijkquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo theoretisch aangelegd. Beter in praktijk
ouderdom doet dat met je.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk... dan kan ik het nog een beetje volgen
Ik ben niet oud goffedommequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ouderdom doet dat met je.
krystal boyd in de op.nice.
jawel hoor, relaxheid ten top.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is beter.
Hoe is het? Lekker weekend?
Ja heerlijk, moe...quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel hoor, relaxheid ten top.
daar ook?
Ik zat in Alkmaar. Wat een saai volk dat Az publiek.quote:
Maar alkmaar is awesome en de mensen die daar vandaan komen ookquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zat in Alkmaar. Wat een saai volk dat Az publiek.
Goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zat in Alkmaar. Wat een saai volk dat Az publiek.
Alkmaar was zeker leuk! Geen commentaar wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar alkmaar is awesome en de mensen die daar vandaan komen ookdus niet haten ja
ben ik helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar alkmaar is awesome en de mensen die daar vandaan komen ookdus niet haten ja
Welnee johquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ik dan geen geld op de tegenstander heb staan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Alkmaar was zeker leuk! Geen commentaar wat dat betreft.
En Roy, mogen wij ook eens onterecht winnen i.p.v. steeds onterecht verliezen?
Nog genoten van de Ajax-voorhoede?quote:
Vond het een zwakke wedstrijd. Als Heerenveen niet met 10 man verder had gemoeten hadden jullie niet gewonnen denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog genoten van de Ajax-voorhoede?
Toch een stuk beter, zonder Sigthorson.
Het kan erger. Verliezen van een tegenstander die welgeteld 1 schot op doel had in 90 minuten die er meteen in ging tegenover 26 schoten op goal zonder goal.quote:Op zondag 23 november 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond het een zwakke wedstrijd. Als Heerenveen niet met 10 man verder had gemoeten hadden jullie niet gewonnen denk ik.
PSV was ook drama in de afwerking, wij ook.
Alles draait om rendement.quote:Op zondag 23 november 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan erger. Verliezen van een tegenstander die welgeteld 1 schot op doel had in 90 minuten die er meteen in ging tegenover 26 schoten op goal zonder goal.
Ach, als kampioen win je ook zulke wedstrijden.quote:Op zondag 23 november 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond het een zwakke wedstrijd. Als Heerenveen niet met 10 man verder had gemoeten hadden jullie niet gewonnen denk ik.
PSV was ook drama in de afwerking, wij ook.
99.quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als kampioen win je ook zulke wedstrijden.
Al weet jij dat als Feyenoorder natuurlijk niet.
Wanneer was de laatste keer? 1973 ofzo?
Allicht. Een van de zwakste selecties ooit, durf ik wel te stellen.quote:Op zondag 23 november 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
99.
En jullie winning streak gaat dit seizoen ten einde komen.
Blijft me verbazen dat jullie niet beter ingekocht hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht. Een van de zwakste selecties ooit, durf ik wel te stellen.
Toch, 4 keer op rij kampioen was leuk. Al deden de laatste 2 me niet echt meer wat.
Kennelijk denkt de leiding dat we ons met de huidige selectie voor de CL kunnen plaatsen, wat het enige doel is.quote:Op zondag 23 november 2014 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijft me verbazen dat jullie niet beter ingekocht hebben.
Van ons ook, maar wij moeten nog steeds een beetje op de centen letten, bij jullie is er eigenlijk genoeg vermogen om gericht aankopen te doen.
Ach, als ik van Geel moet geloven gaan wij in de winter ook geen spits halen, terwijl het toch duidelijk is dat we het met kazim en te vrede niet gaan redden.quote:Op zondag 23 november 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk denkt de leiding dat we ons met de huidige selectie voor de CL kunnen plaatsen, wat het enige doel is.
De rest van het geld wordt opgepot, maar god mag weten waarvoor.Ik snap dat ze niet meer lukraak dure spelers halen, maar de spelers die gehaald worden voor miljoenen, zoals een vd Hoorn, floppen volledig.
Ze gaan nu wel Milik vastleggen voor 2,5. Dus dat is al iets.
Maar jullie hebben dan ook helemaal geen ruimte om een spits te halen, dus dat snap ik.quote:Op zondag 23 november 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, als ik van Geel moet geloven gaan wij in de winter ook geen spits halen, terwijl het toch duidelijk is dat we het met kazim en te vrede niet gaan redden.
Erger me ook dood aan de commentaren na afloop, dat het steeds beter gaat, dat ze een goede wedstrijd gezien hebben etc.
Er schijnt wel budget te zijn. En ik snap ook zeker dat we niet meteen een spits van 10 miljoen kunnen halen, maar beter dan deze 2 moet toch te vinden zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dan ook helemaal geen ruimte om een spits te halen, dus dat snap ik.
Ach, ze moeten toch positief blijven? Als iedereen weer gaat lopen mopperen, schiet ook niemand er iets mee op.
Vreemd, ik hoorde dat Feyenoord geen ruimte meer heeft voor een extra salaris.quote:Op zondag 23 november 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er schijnt wel budget te zijn. En ik snap ook zeker dat we niet meteen een spits van 10 miljoen kunnen halen, maar beter dan deze 2 moet toch te vinden zijn.
Bilal en toornstra inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, ik hoorde dat Feyenoord geen ruimte meer heeft voor een extra salaris.
Al zouden ze dan wel met Kramer in gesprek zijn. Geen idee hoe ze dat gaan doen.
Ook 2 miljoen is er niet, Roy. Er is geld uitgegeven aan die Bilal en dat was het.
Goed nieuws.quote:Op zondag 23 november 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bilal en toornstra inderdaad.
Maar we gaan wel weer een middenvelder huren van Southampton. Terwijl we die dan weer genoeg hebben.
Mells, maar ik lees wel dat hij in eerste instantie in de jeugdopleiding komt, maar dat ze hem gaan kopen en dus niet huren.quote:Op zondag 23 november 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Welke is het? En wie gaat er dan op de bank zitten voor hem?
Hmm, apart.quote:Op zondag 23 november 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mells, maar ik lees wel dat hij in eerste instantie in de jeugdopleiding komt, maar dat ze hem gaan kopen en dus niet huren.
is 17 jaar.
Meh.quote:
Dqodje was er. En Hep natuurlijk.quote:
Je moest eens weten.quote:Op zondag 23 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gezelligheid en een liefde.
quote:
quote:
Ow, ik wist niet dat ik het dirty op moest vatten.quote:
Hoe was jouw weekend?quote:Op zondag 23 november 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ow, ik wist niet dat ik het dirty op moest vatten.
Dirty?quote:Op zondag 23 november 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ow, ik wist niet dat ik het dirty op moest vatten.
Tough job. Maar ik ga m'n best doen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het zaak om de volgende nog leuker te maken.
Make it so!
Wat gelezen? Wat gegamed?quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Saai.
Wat gelezen. Wat gegamed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat gelezen? Wat gegamed?
Weer keer bord spellen?![]()
Goed plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat gelezen? Wat gegamed?
Weer keer bord spellen?![]()
Harry Potter :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Neverwinter Nights. Heb weer een Elven Ranger gemaakt en ben de Underdark aan het terroriseren :$
Alsof ik niks anders te doen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, hier is een bananenman voor je.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harry Potter :$
En Neverwinter Nights. Heb weer een Elven Ranger gemaakt en ben de Underdark aan het terroriseren :$
Alsof ik niks anders te doen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry, hier is een bananenman voor je.
[ afbeelding ]![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harry Potter :$
Alsof ik niks anders te doen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry, hier is een bananenman voor je.
[ afbeelding ]binnenkort WoW doen met Fera.
Ben niet bollie.Ben boefje
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Flikker op met je WoW.quote:Op zondag 23 november 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit gespeeldbinnenkort WoW doen met Fera.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geen seks meer.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Over vijf dagen toch geen tijd meer voor:quote:
Ik kan niet wachten tot het vrijdag is...pfffquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Ja, jullie deden overkomen alsof het iets stouts was van het weekend. WIst er verder ook niks op te zeggen. :$quote:
Het was nog lastig om bananenman te vinden.Is leuk spel, maar wel erg oud en gedateerd nu. Maar ik blijf het leuk vinden. :$quote:Op zondag 23 november 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit gespeeldbinnenkort WoW doen met Fera.
![]()
![]()
![]()
Gaan we dan bij jou spelen?
Lel.quote:Op zondag 23 november 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Over vijf dagen toch geen tijd meer voor:
[ afbeelding ]
Ik heb al met een paar van de Mega's gespeeld. Ik vind ze er niet echt tof uitzien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wel grappig dat 'ie überhaupt te vinden was.quote:Op zondag 23 november 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jullie deden overkomen alsof het iets stouts was van het weekend. WIst er verder ook niks op te zeggen. :$
Het was nog lastig om bananenman te vinden.
[..]
Is leuk spel, maar wel erg oud en gedateerd nu. Maar ik blijf het leuk vinden. :$![]()
![]()
En waarom denk je altijd dat we iets stouts doen?
Van de starters? Ook een beetje meh inderdaad. Maar daar speel ik toch niet voor.quote:Op zondag 23 november 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lel.
Ik heb al met een paar van de Mega's gespeeld. Ik vind ze er niet echt tof uitzien.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
O....MY......FUCKING......GOD.quote:Op zondag 23 november 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ga haten.quote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
O....MY......FUCKING......GOD.
Blijf wel thuis dat weekend dan.quote:Op zondag 23 november 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Met z'n allen in mijn mini kamer lekker knusquote:Op zondag 23 november 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jullie deden overkomen alsof het iets stouts was van het weekend. WIst er verder ook niks op te zeggen. :$
Het was nog lastig om bananenman te vinden.
[..]
Is leuk spel, maar wel erg oud en gedateerd nu. Maar ik blijf het leuk vinden. :$![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Fucking trompetten in glorieuze 3-Dquote:Omdat ik jullie ken. Iedereen die jullie kent zou hetzelfde denken.quote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel grappig dat 'ie überhaupt te vinden was.
En waarom denk je altijd dat we iets stouts doen?En een paar anderen ook. Die ene ghost/dark, pidgeot, salamence, en nog wat.quote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de starters? Ook een beetje meh inderdaad. Maar daar speel ik toch niet voor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Om ook pokiman te kopen en via interweb te spelen jatokquote:
Wat gaan we dan spelen?quote:Op zondag 23 november 2014 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met z'n allen in mijn mini kamer lekker knus
Pidgeot? Even kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking trompetten in glorieuze 3-D
[..]
Omdat ik jullie ken. Iedereen die jullie kent zou hetzelfde denken.
[..]
En een paar anderen ook. Die ene ghost/dark, pidgeot, salamence, en nog wat.
Of gewoon naast elkaar met een bak vreten tussen ons in.quote:Op zondag 23 november 2014 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om ook pokiman te kopen en via interweb te spelen jatok
Ainsley citaten?quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Dan kunnen we net zo goed meteen de billen spreiden.quote:Of Age of Empires 2 over LAN.quote:
quote:
Leg het hem uit KaneelWomen with dicks and weak men with vaginas.
Mega Pidgeot is cool.
De rest is wel redelijk kut qua design idd.
Hij is niet meer te redden, vrees ik.quote:Hij ziet er uit als een fatty.quote:Op zondag 23 november 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
Mega Pidgeot is cool.
[ afbeelding ]
De rest is wel redelijk kut qua design idd.
Kijk dan, dikke pens. Kan toch niet vliegen zo?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pokémon fatshaming.quote:Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is niet meer te redden, vrees ik.
[..]
Hij ziet er uit als een fatty.
Kijk dan, dikke pens. Kan toch niet vliegen zo?
Zolang ik je maar in got inmaakquote:Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij is niet meer te redden, vrees ik.![]()
![]()
Hij heeft ook een Halo, net als dode Goku.quote:
#RipinvredeGa maar achterin zitten, ginger.quote:Ik heb alle vertrouwen in mijn strategisch denkvermogen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Crewbash 45 uurquote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Halo, net als dode Goku.
#Ripinvrede
[..]
Ga maar achterin zitten, ginger.
[..]
Ik heb alle vertrouwen in mijn strategisch denkvermogen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Gelukkig is Shenron ... euh Mega Rayquaza er ook.quote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Halo, net als dode Goku.
#Ripinvrede
[..]
Ga maar achterin zitten, ginger.
[..]
Ik heb alle vertrouwen in mijn strategisch denkvermogen.
45? Wat een raar getal. Doe dan 48.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Raar getal voor raar figuur.quote:
Een 40-45 grap?quote:
Ik ben veel familie kwijtgeraakt in die tijden.
Je hebt me getriggerd. Banaanvraag gedaan.
Groetjes aan Lr.Jezusquote:Op maandag 24 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is Shenron ... euh Mega Rayquaza er ook.
[ afbeelding ]foeilelijk.
Is dat Mega, of ook een Primal vorm?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
heheheheheyeeeeboiiiquote:Op maandag 24 november 2014 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een 40-45 grap?
Groetjes aan Lr.
[..]
Jezusfoeilelijk.
Is dat Mega, of ook een Primal vorm?
Tot overmorgen.
Volgens mij gewoon Mega. Alleen Groudon en Kyogre zijn Primal.quote:Op maandag 24 november 2014 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een 40-45 grap?
Groetjes aan Lr.
[..]
Jezusfoeilelijk.
Is dat Mega, of ook een Primal vorm?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ben net Leiden voorbij sorry.quote:
Koud
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Gaarnequote:Op maandag 24 november 2014 06:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom er maar bij liggen, ik heb een kacheltje naast me.
Kacheltjes
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
OMG! Daar zou ik srs geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 24 november 2014 06:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we de hele dag in bed Buffy kijken, gewoon omdat het kan.
Buffy = liefde
Nu maar even de kou trotseren tho, huuuuuu![]()
Succesquote:Op maandag 24 november 2014 06:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG! Daar zou ik srs geen nee tegen zeggen
Buffy = liefde
Nu maar even de kou trotseren tho, huuuuuu![]()
![]()
![]()
Al vanaf half 4 wakker. Zoveel gedaan al vanochtend, dat is echt niet te geloven
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 24 november 2014 07:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al vanaf half 4 wakker. Zoveel gedaan al vanochtend, dat is echt niet te geloven.
Toen lag ik nog heeeeeeerlijk te slapen! Dus je valt om 15:30 weer in slaap?.
![]()
Lijkt me niet handig. Zit rond die tijd in de autoquote:Op maandag 24 november 2014 07:52 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toen lag ik nog heeeeeeerlijk te slapen! Dus je valt om 15:30 weer in slaap?.
Sterkte alvast danquote:Op maandag 24 november 2014 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. Zit rond die tijd in de auto
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Dankje. Zal ik nodig hebben. Kan pas om 3 uur vannacht weer slapenquote:
hoezo dan pas? wat voor avonden heb jij?quote:Op maandag 24 november 2014 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Zal ik nodig hebben. Kan pas om 3 uur vannacht weer slapen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Werken tot half 3quote:Op maandag 24 november 2014 09:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoezo dan pas? wat voor avonden heb jij?
Wat voor werk doe jij?quote:
op maandag tot half 3? Klinkt wel als een rustig avondjequote:
Ik wou bijna een grapje maken.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik stel voor open ramen en goede, harde muziek en een red bulletje. Werkt bij mij erg goedquote:Op maandag 24 november 2014 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. Zit rond die tijd in de auto.
![]()
Bij de Mc is het nooit rustig. Allemaal fatty's hier.quote:Op maandag 24 november 2014 09:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
op maandag tot half 3? Klinkt wel als een rustig avondjeWhat you forget, you are gonna repeat.
Is die serieus tot zo laat open?quote:Op maandag 24 november 2014 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de Mc is het nooit rustig. Allemaal fatty's hier.
Ik dact dat je serveerster / barkeepster wassry
Ik maak mij geen zorgen als ik vanmiddag in de auto zit. Aangezien ik zelfs veilig thuis kan komen na een heel weekend Lowlandsquote:Op maandag 24 november 2014 09:18 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik stel voor open ramen en goede, harde muziek en een red bulletje. Werkt bij mij erg goed.
Mc is altijd tot 2 open. Hier in ieder geval wel. Als het goed is vrijwel overal.quote:Op maandag 24 november 2014 09:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is die serieus tot zo laat open?
Ik dact dat je serveerster / barkeepster wassry
Dan kom ik daar in de buurt wonen. Met al die fatty's in de buurt, ben ik een adonis.quote:Op maandag 24 november 2014 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de Mc is het nooit rustig. Allemaal fatty's hier.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik voel dat ik ziek ga worden.![]()
ik dacht altijd dat dat alleen in het weekend was.quote:Op maandag 24 november 2014 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mc is altijd tot 2 open. Hier in ieder geval wel. Als het goed is vrijwel overal.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Gezelligquote:Op maandag 24 november 2014 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik daar in de buurt wonen. Met al die fatty's in de buurt, ben ik een adonis.
Dat jij daar ook woont is een prachtige bijkomstigheid natuurlijk.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Zou kunnen dat de Mc bij jou in de buurt dat hanteert. Dat verschilt per Mc.quote:Op maandag 24 november 2014 09:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat alleen in het weekend was.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 24 november 2014 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij daar ook woont is een prachtige bijkomstigheid natuurlijk.
Maar er komen dus serieus veel fatties om 2 uur snachts nog een lading vreten halen?quote:Op maandag 24 november 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou kunnen dat de Mc bij jou in de buurt dat hanteert. Dat verschilt per Mc.
quote:Op maandag 24 november 2014 09:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar er komen dus serieus veel fatties om 2 uur snachts nog een lading vreten halen?
Zal ik dan ook verhuizen om jouw status als adonis zeker te stellen?quote:Op maandag 24 november 2014 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik daar in de buurt wonen. Met al die fatty's in de buurt, ben ik een adonis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
En nu heb ik hongerquote:bleh. (geen zin in mac overigens)
Of dronkelappenquote:Op maandag 24 november 2014 09:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar er komen dus serieus veel fatties om 2 uur snachts nog een lading vreten halen?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Dat dus. Gek eigenlijk dat die hier in het centrum al om half 2 dicht gaat. Die in Duiven en bij Gelredome zijn immers zelfs tot 3 uur open.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Must not react...kuch kuch slijmbal...kuchquote:Op maandag 24 november 2014 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij daar ook woont is een prachtige bijkomstigheid natuurlijk.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op maandag 24 november 2014 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Must not react...kuch kuch slijmbal...kuchx9000
In Zutphen om om 1 uur al. En dat is pas sinds kort, daar voor 11 uurquote:Op maandag 24 november 2014 10:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Gek eigenlijk dat die hier in het centrum al om half 2 dicht gaat. Die in Duiven en bij Gelredome zijn immers zelfs tot 3 uur open.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Yo hommo's
Goed! Vanaf 1 december dus officieel nieuwe kamer en ik krijg mezelf steeds beter op een rijtjequote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Fijn!!quote:Op maandag 24 november 2014 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed! Vanaf 1 december dus officieel nieuwe kamer en ik krijg mezelf steeds beter op een rijtje
Goed bezig VA. Succes met verhuizenquote:Op maandag 24 november 2014 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed! Vanaf 1 december dus officieel nieuwe kamer en ik krijg mezelf steeds beter op een rijtje![]()
Jammer dat dkutje zaterdagavond geen blowtje kwam doen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat dus,maar waarschijnlijk anders dan jij bedoeldquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Hey dyke.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Die moest nog bijkomen.quote:Op maandag 24 november 2014 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer dat dkutje zaterdagavond geen blowtje kwam doenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: