maakt het uit. Niemand kijkt nog naar een OPquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gooi 'm dan ook niet vol als je toch mobiel zit
Ik welquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maakt het uit. Niemand kijkt nog naar een OP
Wat is dat voor zuinig kusje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OP![]()
Imma thank you for that like this
[ afbeelding ]
Oehlalaaaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OP![]()
Imma thank you for that like this
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Niet zeuren anders krijg je billenkoek
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor zuinig kusje.
Waarom niet? Doe je ook zo vaak als je met dqod in gesprek bent?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delen
Nee duhquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delen
Waar was jij?quote:
Wat moet je daar?quote:
Nog een beurt gehad?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje heeft daar een garage, was even bij hem langs gegaan
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijkenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijken
Verstandigquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |