maakt het uit. Niemand kijkt nog naar een OPquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gooi 'm dan ook niet vol als je toch mobiel zit
Ik welquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maakt het uit. Niemand kijkt nog naar een OP
Wat is dat voor zuinig kusje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OP![]()
Imma thank you for that like this
[ afbeelding ]
Oehlalaaaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OP![]()
Imma thank you for that like this
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Niet zeuren anders krijg je billenkoek
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor zuinig kusje.
Waarom niet? Doe je ook zo vaak als je met dqod in gesprek bent?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delen
Nee duhquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest dat volgt ga ik natuurlijk niet hier delen
Waar was jij?quote:
Wat moet je daar?quote:
Nog een beurt gehad?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje heeft daar een garage, was even bij hem langs gegaan
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijkenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijken
Verstandigquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nee was niet nodig... Zijn kind is vandaag jarig en ik kreeg een uitnodiging voor het feestje morgen... Dus heb net een cadeau gebracht zodat ik dat feestje morgen kan ontwijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Alleen voor buurmeisje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Speciaal voor buurmeisje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, word je hier warm van?Van binnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Binnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Ok, beetje hitsig much...quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Binnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
in m'n broekjequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Binnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Graagquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in m'n broekje
Misschien meoten we elkaar even opwarmen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:53 schreef rival het volgende:
Als jullie nou een goede locatie zoeken ergens tussen jullie in
Volgens mij is dat wel een heeeeel mooie vrouw zo te zienquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen een verjaardag, verder niks!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
En wat voor spannende weekendplannen hebben jullie ?
Werkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen een verjaardag, verder niks!
Niks spannends dus
Ohquote:
Ook al niet zo heel spannend dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikea en verder ook weinig soeps
Neuh, niet echtquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook al niet zo heel spannend dus
Ik kom morgen jouw kant opquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik. Neemt niet weg dat ik moe benquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Nog een serie kijken? Of kom mee uit eten, we gaan naar een top Italiaans tentje!
Opgesloten in? Heeft de politie je gevonden?quote:
Waarschijnlijkquote:
Die vindt mij nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Opgesloten in? Heeft de politie je gevonden?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Op m'n werk gvd![]()
Kost zo iemand aan, maar hallo. Ik wil nu gewoon echt weekend vieren
Ik zou jou ook niet snel in een veluws ons zoeken inderdaad.quote:
Was wel aan het soppen jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is weggegaan terwijl jij je op de wc aan het vingeren was of iets?
Fijn weekend alvast
Pizzaquote:
quote:
Trek gekregen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo.
Ik heb boodschapjes gedaan.
Heb gehakt, cippolata, kidney bonen, vanille yoghurt, knakworstjes, kaas, gepelde tomaten.
En dat alles voor de lage prijs van 30 cent
Wat? Dat alles voor 30 cent? Hoe dan? Ben je in een tijdmachine gestapt om in t verleden boodschappen te doen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo.
Ik heb boodschapjes gedaan.
Heb gehakt, cippolata, kidney bonen, vanille yoghurt, knakworstjes, kaas, gepelde tomaten.
En dat alles voor de lage prijs van 30 cent
Terecht.quote:
Ik had een kaartje van de AH, 12,50 tegoed op een aantal biologische producten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Wat? Dat alles voor 30 cent? Hoe dan? Ben je in een tijdmachine gestapt om in t verleden boodschappen te doen?
Baas ben je ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Ik sta nu een tosti te maken.
[..]
Ik had een kaartje van de AH, 12,50 tegoed op een aantal biologische producten.
Dus ik heb even gekeken welke er een actieplaatje hadden. Lekker duurzaam doen, zoiets.
Mijn gehakt had niet zo'n plaatje maar was in de bonus. Ik was mijn bonuskaart vergeten, maar meisje gaf me toch korting.En rekende het om een reden bij de biologische producten.
Dus maar 32 cent, uiteraard cash betaald dus maar 30 cent.
Biologische producten zijn zoveel duurder dan normale, niet normaal.
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Die biologische kaas van je. Zo lekker
Die was inderdaad erg smakelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Die biologische kaas van je. Zo lekker
Ik denk omdat ik het kassameisje lief aankeek.quote:
Zou eraan likken alsof m'n leven er vanaf hangtquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je ook een hapje van mijn biologische kaas?
Oh my. :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou eraan likken alsof m'n leven er vanaf hangt
Boefje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh my. :$
Mijn broek zit een beetje strak nu.
:$quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh my. :$
Mijn broek zit een beetje strak nu.
Bananenman van mequote:
Wijder broekje aangedaan, opgelost.quote:
Ik vind die anders ook wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bananenman van me
[..]
Wijder broekje aangedaan, opgelost.
Samen vissenkom kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |