quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo zal ik het verhaal rond 'Kleine Jongen' nooit meer vergeten...
Korte anekdote welquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo zal ik het verhaal rond 'Kleine Jongen' nooit meer vergeten...
Waarom?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had begin dit jaar eerlijk gezegd het idee dat ik op zou zien tegen de feestdagen, met name oudjaar, maar gelukkig heelt de tijd..
ik ben er wel weer klaar voor
Vorig jaar is er op oudjaarsavond een kennis van me overleden. Vuurwerkslachtoffer.quote:
Kutquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar is er op oudjaarsavond een kennis van me overleden. Vuurwerkslachtoffer.
Thanks, hoop 't ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kutsterkte man, hoop dat je dit jaar weer kan genieten van deze dagen
Poeh...quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar is er op oudjaarsavond een kennis van me overleden. Vuurwerkslachtoffer.
Goede PI ook man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, is m'n standaard, vergeten te veranderenquote:
Maar dat nummer komt uit 2012quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens, ik lees net de FAQ van de website:
"2. Waarom zijn de nummers in de keuzelijst minimaal een jaar oud?
De platen zijn minimaal een jaar oud omdat Radio 2 hiermee wil voorkomen dat actuele hits een onevenredig grote voorsprong krijgen, omdat ze nog vers in het geheugen zitten."
Dat klopte vorig jaar dus niet met Skyfall. Ben dan benieuwd hoe het dit jaar zit.
Om dan toch even m'n ei kwijt te raken hier: Vriend van mij is verongelukt waar ik zelf bij was. Ik was 22, hij 20. Op zijn begrafenis werd dit nummer gedraaid. Ik het het nummer daarna nooit meer gehoord. ik speel m nu ook niet af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh...![]()
Mijn vader overleed op 29 december 2001, tijdens de Top 2000 en Kerst uitzendingen op Sky Radio, wat 'ie vaak op had staan...
Kon daardoor sommige songs eerst niet horen en zeker geen kerstliedjes, maar daar kom je toch wel weer overheen en, wat ik eerder aangaf, vaak geeft een song een mooie herinnering aan betere tijden...
Bløfquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast sterkte aan iedereen hier die zich in die week door lastige nummer heen moet worstelen.
En dan heb ik 't niet over die ellenlange Yes-nummers, uiteraard. U weet wel wat ik bedoel..
Ohja, die zijn tekstueel lastig..quote:
Joke met de karaokequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dit jaar iig minder Lenny Kuhr en Tatjana te horen..
Niks mis met Gloria. Helaas kon ik daar niet op stemmen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
Het liefst gewoon geen U2. Ook niet een beetje. Nee! Gewoon geen U2!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |