Ahja, altijd minder, die connecties met liedjes...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verhaal in deze context op zich wel, we hebben The Boxer gedraaid tijdens de uitvaart van mijn vader...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dat verhaal niet meer vertellen...
De Top2000 is soms inderdaad net 'Alle 13 Dood'.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, altijd minder, die connecties met liedjes...
Maar daar komen er nogal wat van langs tijdens de lijst, dus dat valt wat minder op tussen de anderen, dus vergeef mij m'n geheugen.
Ik dacht dat jij over het algemeen een supergeheugen hebt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, altijd minder, die connecties met liedjes...
Maar daar komen er nogal wat van langs tijdens de lijst, dus dat valt wat minder op tussen de anderen, dus vergeef mij m'n geheugen.
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik onthou dan weer wel wat cafca allemaal uitspookte op Still Loving You van de Scorpions
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo zal ik het verhaal rond 'Kleine Jongen' nooit meer vergeten...
Korte anekdote welquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo zal ik het verhaal rond 'Kleine Jongen' nooit meer vergeten...
Waarom?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had begin dit jaar eerlijk gezegd het idee dat ik op zou zien tegen de feestdagen, met name oudjaar, maar gelukkig heelt de tijd..
ik ben er wel weer klaar voor
Vorig jaar is er op oudjaarsavond een kennis van me overleden. Vuurwerkslachtoffer.quote:
Kutquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar is er op oudjaarsavond een kennis van me overleden. Vuurwerkslachtoffer.
Thanks, hoop 't ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kutsterkte man, hoop dat je dit jaar weer kan genieten van deze dagen
Poeh...quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar is er op oudjaarsavond een kennis van me overleden. Vuurwerkslachtoffer.
Goede PI ook man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, is m'n standaard, vergeten te veranderenquote:
Maar dat nummer komt uit 2012quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens, ik lees net de FAQ van de website:
"2. Waarom zijn de nummers in de keuzelijst minimaal een jaar oud?
De platen zijn minimaal een jaar oud omdat Radio 2 hiermee wil voorkomen dat actuele hits een onevenredig grote voorsprong krijgen, omdat ze nog vers in het geheugen zitten."
Dat klopte vorig jaar dus niet met Skyfall. Ben dan benieuwd hoe het dit jaar zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |