Wat liefquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Fred_B het volgende:
Andrea Bocelli - Vivo Per Lei
Celine Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore
Drs. P - Dodenrit
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Fleetwood Mac - Oh Well - Part 1
Jacques Brel - Ne me Quitte Pas
Jefferson Airplane - White Rabbit
Laura Pausini - Strani Amori
Loreen - Euphoria
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Mocedades - Eres Tu
Paolo Conte - Max
Pink - Sober
Robert Miles - Children
The Dizzy Man's Band - The Opera
Air - All I Need
Al Bano & Romina Power - Felicita
Alice&Battiato - I Treni Di Tozeur
Common Linnets - Calm After The Storm
Michel Sardou - La Maladie D'Amour
Wat een liefde hierquote:
Nooit in de stemlijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:08 schreef HPLC het volgende:
al 4 keer Song 2. Heeft ie er ooit wel eens ingestaan?
Edit: kan het niet vinden m.b.v. pino's site
Ik kijk het via de UPC app. Volgens mij kan het ook op de NPO-site zelfquote:
niet per sé bij Dotan, maar bij sommige liedjes vraag ik me echt wel af, wie die mensen zijn die daar op stemmen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat daar genoeg mensen op stemmen.
En dat terwijl ze naast zuurkoolhaar er toch als beste uit zou moeten komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
Laura ziet er beter uit dan vorig jaar in Het Huis
Van mij wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik nu een punt?
Je bent m'n held van de avondquote:
M'n stream loopt duidelijk achterquote:
ze heeft een dikke pukkel bij haar oogquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
Laura ziet er beter uit dan vorig jaar in Het Huis
Hoeveel vogels staan er in je lijst?quote:
Dat is gewoon haar hoofd op d'r nekquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ze heeft een dikke pukkel bij haar oog
Gelukkig ws het niet de vraagquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n stream loopt duidelijk achter
Ja nog geen, maar ze willen liever hun eigen liedjes, maar dat betekent dat ik André Hazes er in moet zetten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel vogels staan er in je lijst?
Bob Saget?quote:
Nee, die van cut-it-out!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bob Saget?
Oh, was dat een strikvraag?
Bloed, Zweet en Vogelzaad?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nog geen, maar ze willen liever hun eigen liedjes, maar dat betekent dat ik André Hazes er in moet zetten.
quote:
Hoax, Boudewijn de Groot heeft geen platen gemaakt die niet in de Top 2000 staan.quote:
Die stonden er bij mij als eerste op en is de enige die ik niet al 5x gewisseld heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok, Spandau Ballet vergeten op mijn lijst
Het is nog geen eind december als ik echt met sabbatical gaquote:
Dus je blijft hier hangen tot de Top begint?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is nog geen eind december als ik echt met sabbatical ga
Oh jij leeft ook nogquote:
Zoiets, toevallig dat ik er nu ben. Ziek thuis, dus had tijd om te stembusdagopening mee te makenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je blijft hier hangen tot de Top begint?
Ik ben er blij om!quote:
dat laatste natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt onkruid waarderen, of dat ik er ben?
Ik ga weer schrappenquote:
Ik doe 'm steeds gewoon weer helemaal van scrap. En elk jaar zijn het weer 90% dezelfde nummersquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:57 schreef D. het volgende:
Ik twijfel nog over mijn lijst
Ik overweeg die van vorig jaar te recyclen
Ik heb vandaag de eerste lijst gedaan, ben al bij versie 7 en ik denk dat ik versie 23 ga insturenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe 'm steeds gewoon weer helemaal van scrap. En elk jaar zijn het weer 90% dezelfde nummers
Ik had veel duwnummers erbij, dus zou nu andere nummers duwenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe 'm steeds gewoon weer helemaal van scrap. En elk jaar zijn het weer 90% dezelfde nummers
Post je ze wel allemaal?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste lijst gedaan, ben al bij versie 7 en ik denk dat ik versie 23 ga insturen
Neequote:
Ik wist wel dat ie niet dood was...of negerquote:
Beetje bleekjes alleenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand die al bijna 20 jaar dood is ziet ie er best goed uit
Hij moest onderaan beginnenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
Roel van Velzen steekt er ook niet bovenuit.
Davy Jones was lang naast Van Velzenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
Roel van Velzen steekt er ook niet bovenuit.
quote:
Ja ergens die periode iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, '95 of '96 ofzo, weet nog waar ik toen werkte
Stond op Hitzone 3 ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:10 schreef D. het volgende:
Ow wacht, '97, want had mijn rijbewijs toen net
Nee, gaan ze niet in komen ook.quote:
ja vastquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet meelezen, anders zouden ze er wakker van liggen vannacht
Ik vind het ook best aardige muziek hoor, maar 20 betere platen heb ik wel.quote:
oh die bruce isquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
The way it is, die ze bijna gingen draaien tot hij zich bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |