M'n stream loopt duidelijk achterquote:
ze heeft een dikke pukkel bij haar oogquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
Laura ziet er beter uit dan vorig jaar in Het Huis
Hoeveel vogels staan er in je lijst?quote:
Dat is gewoon haar hoofd op d'r nekquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ze heeft een dikke pukkel bij haar oog
Gelukkig ws het niet de vraagquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n stream loopt duidelijk achter
Ja nog geen, maar ze willen liever hun eigen liedjes, maar dat betekent dat ik André Hazes er in moet zetten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel vogels staan er in je lijst?
Bob Saget?quote:
Nee, die van cut-it-out!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bob Saget?
Oh, was dat een strikvraag?
Bloed, Zweet en Vogelzaad?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nog geen, maar ze willen liever hun eigen liedjes, maar dat betekent dat ik André Hazes er in moet zetten.
quote:
Hoax, Boudewijn de Groot heeft geen platen gemaakt die niet in de Top 2000 staan.quote:
Die stonden er bij mij als eerste op en is de enige die ik niet al 5x gewisseld heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok, Spandau Ballet vergeten op mijn lijst
Het is nog geen eind december als ik echt met sabbatical gaquote:
Dus je blijft hier hangen tot de Top begint?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is nog geen eind december als ik echt met sabbatical ga
Oh jij leeft ook nogquote:
Zoiets, toevallig dat ik er nu ben. Ziek thuis, dus had tijd om te stembusdagopening mee te makenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je blijft hier hangen tot de Top begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |