Die AFA luitjes mogen ook wel oprotten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef Atak het volgende:
Braboneger kilt natuurlijk de discussie. Bek houden of het land uit. En witte Nederlanders dan?
AFA?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die AFA luitjes mogen ook wel oprotten.
Oh je weet er weinig van dus.quote:
Morgan Freeman draagt om die reden dan ook altijd gouden oorbellen, hij was namelijk een zeemanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ze werden inderdaad door zeelieden gedragen, maar ook wel door dichters en bohémiens. Welke invloed hier beslissend was weet ik niet. Lowe meent in elk geval dat vrouwen in Zuid-Europa in de loop van de 16e eeuw de gewoonte van de "More" ("female Moors or black Africans") overnamen om grote oorringen te dragen waaraan een parel was gehangen.
De analyse van een Fok zolderkamerautist is relevant want? Eerst gaan zeggen dat Gario gelijk heeft en daarna een blackface vergelijkingquote:
Wie zegt dat hij autisme heeft? Volgens mij ben jezelf niet helemaal lekker.quote:Op zondag 23 november 2014 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De analyse van een Fok zolderkamerautist is relevant want? Eerst gaan zeggen dat Gario gelijk heeft en daarna een blackface vergelijking
Ik ben hartstikke lekkerquote:Op zondag 23 november 2014 01:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij autisme heeft? Volgens mij ben jezelf niet helemaal lekker.
Lekkere vriend ben jij dan. Eerst je Niggaz voor aap en slaaf uitmaken en daarna wel nog samen een biertje drinken. Als ze dat niet willen: het land uit!quote:Op zondag 23 november 2014 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lekker![]()
Alleen die kromme bioscoopvergelijking van emNormale reactie zou zijn, de 8 gaan naar de film die ze willen zien en de 2 naar hun film, na de film zien ze elkaar weer en gaan ze lekker een biertje drinken. Als die 2 zo moeilijk gaan doen dan worden ze de volgende keer niet uitgenodigd, oftewel een ontiegelijk loze vergelijking.
zoveel mensen die lullen maar en vinden dat anderen hun bakkes moeten houden...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als ze het verhaal op onjuistheden kunnen betrappen hebben ze een punt. TOT DIE TIJD MOETEN ZE NU EINDELIJK HUN BAKKES EENS GAAN HOUDEN.
oops mijn caps lock wil niet uit. ow nu wel.
Vriend, jij mist echt heel het punt he. Als je met 10 man op pad bent en er gaan er 2 moeilijk lopen doen dan is de logische reactie dat ze of met 8 verder gaan of die 2 zich inbinden. Als die 8 zich inbinden naar die 2 heb je er 8 die met een zuur gezicht zitten die erna die 2 met een scheef oog aankijken. Daarom gewoon elk het eigen pad gaan, hebben ze alle 10 genoten en kunnen ze daarna weer gewoon samen zijn zonder hard feelings.quote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Lekkere vriend ben jij dan. Eerst je Niggaz voor aap en slaaf uitmaken en daarna wel nog samen een biertje drinken. Als ze dat niet willen: het land uit!
Waarom zo agressief? Precies wat mij stoort in die hele discussie. Gewoon een vervelende houding.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Feesten, fictieve figuurtjes, negerzoenen en Haribo-snoepjes zetten niet aan tot haat. Mensen zetten aan tot haat. Mensen met een minderwaardigheidscomplex zoals Quinsy Gario.
Jongetje van 6 voor racist uitgemaakt, kleine kinderen geïntimideerd en bang gemaakt tijdens de intocht, meisje van 15 door volwassen man in elkaar geslagen omdat ze zich als Zwarte Piet had verkleed enz enz.. Wie zet hier nou aan tot haat en geweld ?? Precies !! de Piet haters.
En na Zwarte Piet zoeken ze gewoon weer een nieuw doelwit omdat de strijd tegen het zo begeerde 'racisme' levend moet worden gehouden in de ogen van deze losers. Ook als dat betekent dat ze dat racisme zelf moeten creëren.
What's next ?? Drop die niet meer zwart mag zijn ??
Get a life !
Helaas is dat waar: volslagen onbegrip van een grondrecht is geen voorwaarde om dat ook uit te mogen oefenen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen voorwaarde om een grondrecht te mogen uitoefenen. Wel?
Dat is niet mijn beperkte kijk.quote:
Maar in dit geval gaat het over je twee neger vrienden die diep beledigd zijn omdat jij je verkleed een toneelstukje gaat voordoen hoe hun voorouders als apen zijn behandeld - elk jaar weer.quote:Op zondag 23 november 2014 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vriend, jij mist echt heel het punt he. Als je met 10 man op pad bent en er gaan er 2 moeilijk lopen doen dan is de logische reactie dat ze of met 8 verder gaan of die 2 zich inbinden. Als die 8 zich inbinden naar die 2 heb je er 8 die met een zuur gezicht zitten die erna die 2 met een scheef oog aankijken. Daarom gewoon elk het eigen pad gaan, hebben ze alle 10 genoten en kunnen ze daarna weer gewoon samen zijn zonder hard feelings.
Dank voor de link, deze verdient een plaats in de OPquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat betere analyse
De redactie van Geenstijl was wel wakker ook al ligt dit er dik bovenop, een mooie bevestiging.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:22 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Bizar verhaald inderdaad![]()
AFA loopt nep interviews te geven op een pro Wilders demo in Nijmegen zodat het lijkt dat
Wilders aanhangers dombo's zijn.
Kijk dit filmpje maar eens
http://www.geenstijl.nl/m(...)_terug_naar_ist.html
[ link | afbeelding ]
Uiteindelijk blijkt het dus om Beau Eckhardt te gaan (volgens GS) een AFA activist die opduikt bij de
anti zwarte Piet demo in A-dam
Lees HIER het hele verhaal.
Het gebrek aan historisch besef over ZP is algemene normale Nederlandse cultuur en is heus niet exclusief voor een bepaalde groep in het ZP-debat.quote:Op zondag 23 november 2014 01:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn beperkte kijk.
Ik stel dat de anti-zwarte-pieten, die zich vooral baseren op hun gekwetstheid vanwege hun donkere huid, geen flauw idee hebben over de herkomst van Zwarte Piet. De diverse herkomsten ook nog eens.
Voorbeeldje van die overdrevenheid... een ander voorbeeldje is de botte ontkenning dat ZP helemaal niks met discriminatie te maken heeft en dat donkere mensen vooral geen klachten mogen hebbenquote:Zij gaan er van uit dat Zwarte Piet te maken heeft met de slavernij.
Ik geloof niet dat er in nederland honderdduizenden donkere mensen zijn die tegen zwarten piet zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 10:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het gebrek aan historisch besef over ZP is algemene normale Nederlandse cultuur en is heus niet exclusief voor een bepaalde groep in het ZP-debat.
Nu kun je mij ook indelen in "anti-pietkamp", maar ik ben zeker wel het vorig jaar op zoek gegaan naar de historische oorsprong van ZP die nu een knuffelallochtoon is geworden van discriminerende stromingen.
Het generaliseren van pro-pieters tot allemaal dezelfde lullige groep of anti-pieters die allemaal iets mompelen over slavernij is helaas heel normaal voor de uitersten in het ZP-debat.
[..]
Voorbeeldje van die overdrevenheid... een ander voorbeeldje is de botte ontkenning dat ZP helemaal niks met discriminatie te maken heeft en dat donkere mensen vooral geen klachten mogen hebben
Nog een voorbeeld van om alle anti-pieters op een hoop te gooien .... lekker makkelijk om de onvrede van honderdduizenden donkere mensen te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |