die hipster moet gewoon zijn zielloze hoofd houden. wat een sukkel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat betere analyse
dat is een goede analyse.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:21 schreef SuperFood het volgende:
[..]
die hipster moet gewoon zijn zielloze hoofd houden. wat een sukkel.
ik zweer je dat ik een mannetje met een rossig baardje zag die hipster was.... verkeerde gequote denk ikquote:
Ik denk dat de anti-Pieten het daar niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef SuperFood het volgende:
http://mijngedachteover.n(...)deze-discussie-niet/
die mag in de op
als ze het verhaal op onjuistheden kunnen betrappen hebben ze een punt. TOT DIE TIJD MOETEN ZE NU EINDELIJK HUN BAKKES EENS GAAN HOUDEN.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat de anti-Pieten het daar niet mee eens zijn
Ik heb het idee dat die gast die daar achter zit wel serieus onderzoek heeft gedaan , hij is tenslotte zelf een soort van allochtoonquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als ze het verhaal op onjuistheden kunnen betrappen hebben ze een punt. TOT DIE TIJD MOETEN ZE NU EINDELIJK HUN BAKKES EENS GAAN HOUDEN.
oops mijn caps lock wil niet uit. ow nu wel.
Die AFA luitjes mogen ook wel oprotten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef Atak het volgende:
Braboneger kilt natuurlijk de discussie. Bek houden of het land uit. En witte Nederlanders dan?
AFA?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die AFA luitjes mogen ook wel oprotten.
Oh je weet er weinig van dus.quote:
Morgan Freeman draagt om die reden dan ook altijd gouden oorbellen, hij was namelijk een zeemanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ze werden inderdaad door zeelieden gedragen, maar ook wel door dichters en bohémiens. Welke invloed hier beslissend was weet ik niet. Lowe meent in elk geval dat vrouwen in Zuid-Europa in de loop van de 16e eeuw de gewoonte van de "More" ("female Moors or black Africans") overnamen om grote oorringen te dragen waaraan een parel was gehangen.
De analyse van een Fok zolderkamerautist is relevant want? Eerst gaan zeggen dat Gario gelijk heeft en daarna een blackface vergelijkingquote:
Wie zegt dat hij autisme heeft? Volgens mij ben jezelf niet helemaal lekker.quote:Op zondag 23 november 2014 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De analyse van een Fok zolderkamerautist is relevant want? Eerst gaan zeggen dat Gario gelijk heeft en daarna een blackface vergelijking
Ik ben hartstikke lekkerquote:Op zondag 23 november 2014 01:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij autisme heeft? Volgens mij ben jezelf niet helemaal lekker.
Lekkere vriend ben jij dan. Eerst je Niggaz voor aap en slaaf uitmaken en daarna wel nog samen een biertje drinken. Als ze dat niet willen: het land uit!quote:Op zondag 23 november 2014 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lekker![]()
Alleen die kromme bioscoopvergelijking van emNormale reactie zou zijn, de 8 gaan naar de film die ze willen zien en de 2 naar hun film, na de film zien ze elkaar weer en gaan ze lekker een biertje drinken. Als die 2 zo moeilijk gaan doen dan worden ze de volgende keer niet uitgenodigd, oftewel een ontiegelijk loze vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |