dat ik de fipo hadquote:
Ik doelde op de TTquote:
kan bijna niet andersquote:
Hoezo?quote:
quote:
LB is slim en lief en knap en ze drumt, en skate en fotografeert en en en..quote:
Nooit gehad, ik had matige ouders :squote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik heb nog ergens zo'n stapel kaarten bewaard
Jouw beeld van perfectiequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LB is slim en lief en knap en ze drumt, en skate en fotografeert en en en..
Wat is dezequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit gehad, ik had matige ouders :s
Geen gameboy of gamecube ook
Naja dat was ook niet allesquote:
als je ook nog zou zingen en naar de UK of denemarken wilde verhuizen zou ik helemaal verkocht zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je ook nog zou zingen en naar de UK of denemarken wilde verhuizen zou ik helemaal verkocht zijn
Samequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
Toen de eerste DS uitkwam vond ik het maar een lomp ding. Een stap achteruit in lompheid ten opzichte van de Gameboy Advance en de SP versie.
Iedereen met al die kaarten en shit en ik maar kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Naja dat was ook niet alles
Sorry Gianniquote:
je lacht me uitquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, de Nederlandse Wikipedia pagina over de DS.
[ afbeelding ]
Dat copy-paste Japans. MEGACHIPUSU = Megachips
ANAROGURUTACHIPANERU = analog touch panel
Vind gewoon grappig welke eigenschappen de perfecte vrouw zou moeten hebbenquote:
Jimboquote:
moet niet, helpt welquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind gewoon grappig welke eigenschappen de perfecte vrouw zou moeten hebben
Nee johquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit topic moet snel dicht, deze TT is echt teveel
en bruin ook nogquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:13 schreef Paul het volgende:
[..]
JNG / Afzuigkap en paultjuhh kijken naar de zonsondergang
quote:
quote:
hij zegt het zelfquote:
Ja.quote:
komt die ooit nog op fok?quote:
Ik zie haar soms in het tattoo topic posten. Volgens mij wel een tijdje geledenquote:
Sennheiser 300CXIIquote:
zorgde wel altijd voor ophefquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie haar soms in het tattoo topic posten. Volgens mij wel een tijdje geleden
Love or hate itquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgde wel altijd voor ophef
op de een of andere manier had ze veel volgers maar ook veel haters:P
vond haar wel tof eigenlijkquote:
godverdomme.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef richolio het volgende:
Sennheiser=illuminati
[ afbeelding ]
Illuminati=Confirmed
Hoeveel paar heb je nodig? En in wat voor gaten stop je de rest?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh awesome. Na een half jaar gratis nieuwe halen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel paar heb je nodig? En in wat voor gaten stop je de rest?
Nee, laat maar, schrap dat. Dat hoef ik niet te weten.
Gewoon niet als een debiel behandelen en je zit goed. Nergens last van hier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij de 3.5 mm ging het rubber altijd loszitten.
Waarom heb je dan een nickname op fok in plaats van je eigen naam?quote:
Ja LB, waarom?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een nickname op fok in plaats van je eigen naam?
Dat denk ik ook wel eens hohoquote:
Gewoon een paar dagen geduld hebben.quote:
quote:
Geoquote:
Remiquote:
Google motherfucker, do you know it?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
De nieuwe star wars ga ik in de hoogste kwaliteit kijken in de bioscoop met de premiere. Atmos is dat toch?
Topquote:
En toch vraag ik het hier, deal with it.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Google motherfucker, do you know it?
Ik zit even lekker op mijn stoel. Zometeen left over macaroni opwarmen en opeten tijdens TBBTquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Topben nu m'n nieuwe earphones aan t warm draaien.
Et toi?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En toch vraag ik het hier, deal with it.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
Het goede levenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit even lekker op mijn stoel. Zometeen left over macaroni opwarmen en opeten tijdens TBBT
laatste afl is mwaquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit even lekker op mijn stoel. Zometeen left over macaroni opwarmen en opeten tijdens TBBT
I*quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dafuq did i do to you to deserve this
Stationquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
There must be some kind of way out of hereee
Kom hatenquote:
quote:
Serieusquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik had dit een half uur geleden getypt. RIP internet.
Eens. TT klopt niet,quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Post eens door, kan deze TT niet aan
Eensquote:
Ye, ik ging daarna eten en keek net pad weer op mijn telefoon.quote:
Wat is er zo perfect aan je dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Post eens door, kan deze TT niet aan
SPOILER: TBBT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niksquote:
Heb nu water op, zo colaquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, ik ging daarna eten en keek net pad weer op mijn telefoon.![]()
Wat drinken mijn medeSCers vanavond?
quote:
quote:
Hey i heard you like disco.. i've got a party in my pants and you're invitedquote:
We hebben ook wijn in huis maar Mehquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Harde bazin ben je ook. Ik denk niet dat ik vanavond nog aan de cola ga, zometeen eerst maar eens bij vrienden kijken.
Nodig je wel meer mensen uit? Passen wel 10 in die broek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey i heard you like disco.. i've got a party in my pants and you're invited
Die kunnen allemaal in een broekzak, jij .. jij mag pijpenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nodig je wel meer mensen uit? Passen wel 10 in die broek.
Op dit tempo is blijkbaar het beste voor CPRquote:
Het haalt je gay gevoelens wel naar boven ja. Je mag er wel voor uitkomen hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 slokken cola en ik ga nu al raar doen
Die fat joke deed mij weinig maar het feit dat je zei dat je bezet bent..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het haalt je gay gevoelens wel naar boven ja. Je mag er wel voor uitkomen hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 slokken cola en ik ga nu al raar doen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die fat joke deed mij weinig maar het feit dat je zei dat je bezet bent.. [ afbeelding ]
MSNquote:
Penny is overrated. Ja ook toen ze lang haar had.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Je had gelijk FL, hij was mwa.. of nog minder zelfs.
Penny der billen waren wel nice
Eens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Penny is overrated. Ja ook toen ze lang haar had.
Wie?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:
eigenlijk is bernadette wel knapper jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar zij moet weg uit de serie.. vind het best erg om te zeggen maar Amy is nog leuker dan zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is bernadette wel knapper ja
eigenlijk was het begin leuker toen er ng niet zo veel vrouwen bij warenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar zij moet weg uit de serie.. vind het best erg om te zeggen maar Amy is nog leuker dan zijn!
Jep.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk was het begin leuker toen er ng niet zo veel vrouwen bij waren
de mijne nog niet...quote:
Dat is spijtigquote:
Wie heeft dit nou weer "gevraagd" op Tumblrquote:Ik hou van je groetjes je FOK! vriend
Juistquote:
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie heeft dit nou weer "gevraagd" op Tumblr
quote:
quote:
Wutquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5/?type=1&permPage=1
Heftig
Dat hoop jequote:
Die reacties.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5/?type=1&permPage=1
Heftig
Ze heeft inmiddels het spiraaltje en geen soa.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cool.
Condoom in je portomonnee zitten? Voor het geval dat.
Ja dat welquote:
Ze heeft geen soa, want dat zegt ze? Maar ze wil neuken nadat ze je 1x heeft gezien.. beter pak je hem gewoon in vriend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels het spiraaltje en geen soa.
Dingen verwachtenquote:
quote:
quote:
Dat nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft geen soa, want dat zegt ze? Maar ze wil neuken nadat ze je 1x heeft gezien.. beter pak je hem gewoon in vriend.
Ah, dacht dat je serieus was..quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat niet
Sowieso geen seks op de eerste date.
Wat ga je doen trouwens?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet dat dit geen ketsen wordt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Beter hoop je wel op ketsen.. anders moet je 4uur op je blauwe ballen zitten in de treindat zal zeer doen.
Cool cool coolquote:
Gewoon fappen in de treinquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Beter hoop je wel op ketsen.. anders moet je 4uur op je blauwe ballen zitten in de treindat zal zeer doen.
yoloquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Bowlen, dat heb ik lang niet gedaan.. vind ik altijd wel leuk maar als je dat op een date doet is het wel prijzig.. 25 euro p/u
Ach, wat is duur. Met een uur in een restaurant ben je drie keer zoveel kwijt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Bowlen, dat heb ik lang niet gedaan.. vind ik altijd wel leuk maar als je dat op een date doet is het wel prijzig.. 25 euro p/u
Klopt maar dat vind ik dan toch wel wat .. ja zinniger of waardevoller..quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, wat is duur. Met een uur in een restaurant ben je drie keer zoveel kwijt.
Kosten delenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn bowling scores schommelen heel erg.. ben niet heel goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Vorige keer dat ik ging bowlen was ik bijna eerste
Ik word iedere keer iets beterquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn bowling scores schommelen heel erg.. ben niet heel goed.
ohquote:
Ik had toch wel verwacht dat je enorm zenuwachtig zou zijn, al 3 dagen voor de date.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Is that your bitch? 'Cause she's telling she's ready to go
Nah, morgen 5 minuten voor ik haar zie misschien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat je enorm zenuwachtig zou zijn, al 3 dagen voor de date.
lul nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, morgen 5 minuten voor ik haar zie misschien.
Zenuwachtig zijn voor een datequote:
Zenuwen zijn normaalquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn voor een date
Ik heb het ook altijd wel, maar dat is pas de dag zelf, als je je klaar gaat maken om er heen te gaan ofzo.quote:
halfuur later, nog geen antwoordquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je met iemand aan het whatsappen bent en vraagt of ze mee uit wil. Dan toch op versturen drukken, stiekem toch wel spannend. En dan dat wachten_______
SVquote:
datquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
halfuur later, nog geen antwoord
Heb dat nooit gehadquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
datNiks mis met een nee, dat is gewoon jammer. Maar durf dat dan gewoon te zeggen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
halfuur later, nog geen antwoord
Hoe doe je dat? Zo'n meisje uit mijn klas vindt fotografie ook tof enzo en ze is cute en heeft geen kindquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je met iemand aan het whatsappen bent en vraagt of ze mee uit wil. Dan toch op versturen drukken, stiekem toch wel spannend. En dan dat wachten_______
quote:
"Hoi. Daten?"quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Zo'n meisje uit mijn klas vindt fotografie ook tof enzo en ze is cute en heeft geen kind
Ik heb dat volgens mij nuquote:
Uhm, dat zegt ie toch.. gewoon vragen of ze wilt daten..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Zo'n meisje uit mijn klas vindt fotografie ook tof enzo en ze is cute en heeft geen kind
Dat kan gewoon werken hoorquote:
Dat niet, maar gewoon.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, dat zegt ie toch.. gewoon vragen of ze wilt daten..
En wel een beetje schraal dat je 2 meisjes wilt daten
Nog even op het laatste moment de ene afbellen en de andere hosselen. Sierlijk. Een ware gentleman.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon, eerst normaal gesprek beginnen, kijk of het een beetje loopt en drop the question. Denk fuck it en druk op die knop en gooi je telefoon op je bed voor een minuut op 5quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hey, wil je een keer wat doen met zijn tweeen?quote:
Kortaf?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nuReageert weinig, komt zelf nergens mee en heeft steeds geen tijd. Misschien is ze gewoon druk, maar ik weet het niet
Klein beetje. Reageert overal wel op, maar vrij minimaal, komt niet echt een gesprek uitquote:
"Zullen we eens een dagje fotograferen?"quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, wil je een keer wat doen met zijn tweeen?
Dat is sowieso het date-plan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Zullen we eens een dagje fotograferen?"
Vraagt zij wel dingen of doe jij dat vooral?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klein beetje. Reageert overal wel op, maar vrij minimaal, komt niet echt een gesprek uit
Helemaal als je een hobby gemeen hebt, is het makkelijk lijkt me. Dan heb je wat je gaat doen al klaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Zullen we eens een dagje fotograferen?"
Gewoon doen. Yoloquote:
Alleen ik. Letterlijk alleen ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraagt zij wel dingen of doe jij dat vooral?
Ja, gewoon kappen hoor VAquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen ik. Letterlijk alleen ik
Misschien is de klik die we begin dit jaar hadden weg
Ben ik veel te koppig voor. Als je "ja" zegt, ga ik van ja uit. Als ze nee bedoelt had ze dat moeten zeggen. Maar dat zei ze niet, dus ze wil toch?quote:
Ik ook. Toen realiseerde ik dat ik een nerd benquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik veel te koppig voor. Als je "ja" zegt, ga ik van ja uit. Als ze nee bedoelt had ze dat moeten zeggen. Maar dat zei ze niet, dus ze wil toch?
Lijkt me logisch. En ze vond Interstellar net zo vet als ik.
En no means yes in rape language dus sowieso komt die datequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik veel te koppig voor. Als je "ja" zegt, ga ik van ja uit. Als ze nee bedoelt had ze dat moeten zeggen. Maar dat zei ze niet, dus ze wil toch?
Lijkt me logisch. En ze vond Interstellar net zo vet als ik.
Je laatste zinquote:
Computer says nooooooquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En no means yes in rape language dus sowieso komt die date
goddammit geoquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
It doesn't want my hard.. drive?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Kees Kachel is klaar met Probleemwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |