Tof! Ik PM je evenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik heb een roze wallaboo voor de maxicosi die weg mag. Zal ff fototje maken... 2 tellen.
[ link | afbeelding ] Deze is het. Sorry crappy telefoon foto. Als je wil maak ik morgen bij daglicht een betere!
Oh ik zit mobiel en kan de foto niet zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oké, niet met polkadots, maar wel uit 1 stuk![]()
Maar ik heb deze nog liggen. H&m, niet gedragen (kaartjes hangen er nog aan). Het is maat 80, maar pak dat ik voor de oudste had was maat 86 en ging nog aan tot ruim maat 92.
[ afbeelding ]
Ooh, zo tofquote:Op maandag 1 december 2014 13:37 schreef L4cs4p het volgende:
[ afbeelding ]
Duns maat 86
Maxomorra maat 86/92
Katvig maat 92
Alle 3 in hele mooie staat!
Zijn wel heule toffe pyjama's hoorquote:Op maandag 1 december 2014 13:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ooh, zo tofMaar hier zouden ze alleen als pyjama gebruikt worden, en dat vind ik dan toch jammer... (en heb net een stapel pyjama's gekocht
)
Ja, ik! Mijn post staat hierboven ergens (bij mij p.2), klik OUD / Vraag en aanbod deel 149quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb ineens veel te weinig kleding in 80 voor ons jongetje! Iemand nog shirtjes, warme truien/vesten, of dikke broekjes liggen?
Meteen maar even gedaan, ze lagen op zolder, niet op J's kamer...quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef L-E het volgende:
Thanks MM! Mag ik de grijze Imps&Elfs-sweater? Spijkerbroekjes vindt Sticker niet fijn. Ik wil wel graag de vesten zien waar je het over hebt, morgen is prima
maat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand nog een leuk blauw vestje voor een meisje?
Liefst gewoon fijngebreid katoen of een ongevoerd sweatvestje.
Heb je mijn pm tjes nog gekregen? :-)quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oké, niet met polkadots, maar wel uit 1 stuk![]()
Maar ik heb deze nog liggen. H&m, niet gedragen (kaartjes hangen er nog aan). Het is maat 80, maar pak dat ik voor de oudste had was maat 86 en ging nog aan tot ruim maat 92.
[ afbeelding ]
Ik wilde vanochtend terugpm-en, maar mijn box zit vol.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Heb je mijn pm tjes nog gekregen? :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |