quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterpakje voor een jongen, maat 62/68.
Iemand nog iets liggen? Bij voorkeur zonder oren op de capuchon
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek Hema shirtjes mt 56. Roze,wit of donkerblauw (collectie vorig jaar-dit jaar)
Onze Hema heeft bijna geen babykleding meer en online is er ook weinig leuks in mt56.
Verder zoek ik broekjes mt 56 (Hema of prenatal)
http://s1171.photobucket.(...)ertjes?sort=3&page=3quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:46 schreef Zoë23 het volgende:
Cantare en Gm ik stuur jullie vandaag nog een pm!
Oké, niet met polkadots, maar wel uit 1 stukquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben op zoek naar skipakje 80/86 voor meisje. Bij voorkeur met polkadots en uit één stuk. :-)
leuk! Heb je een foto?quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:35 schreef Jore het volgende:
Ik heb nog 2 roze van gmk, 1 bubblegum en 1 raspberry in 50/56.
Nice! Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:55 schreef Jore het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
In het echt zijn de kleuren warmer, de camera maakt het blauwer dan de bedoeling is.
Geen jumpsuits meer in die maat, maar deze slaapzak zou eigenlijk niet zonder baby moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:56 schreef Fannetje het volgende:
En kom maar door met de jongetjes jumpsuits in maat 50/56!
Ik heb een roze wallaboo voor de maxicosi die weg mag. Zal ff fototje maken... 2 tellen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand hier nog een voetenzak voor in de maxicosi liggen?
We hebben de zak die bij de maxicosi hoort maar die is zo synthetisch dat kind zich er helemaal kapot in zweet. Ben dus op zoek naar iets van katoen of een andere ademende stof.
Tof! Ik PM je evenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik heb een roze wallaboo voor de maxicosi die weg mag. Zal ff fototje maken... 2 tellen.
[ link | afbeelding ] Deze is het. Sorry crappy telefoon foto. Als je wil maak ik morgen bij daglicht een betere!
Oh ik zit mobiel en kan de foto niet zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oké, niet met polkadots, maar wel uit 1 stuk![]()
Maar ik heb deze nog liggen. H&m, niet gedragen (kaartjes hangen er nog aan). Het is maat 80, maar pak dat ik voor de oudste had was maat 86 en ging nog aan tot ruim maat 92.
[ afbeelding ]
Ooh, zo tofquote:Op maandag 1 december 2014 13:37 schreef L4cs4p het volgende:
[ afbeelding ]
Duns maat 86
Maxomorra maat 86/92
Katvig maat 92
Alle 3 in hele mooie staat!
Zijn wel heule toffe pyjama's hoorquote:Op maandag 1 december 2014 13:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ooh, zo tofMaar hier zouden ze alleen als pyjama gebruikt worden, en dat vind ik dan toch jammer... (en heb net een stapel pyjama's gekocht
)
Ja, ik! Mijn post staat hierboven ergens (bij mij p.2), klik OUD / Vraag en aanbod deel 149quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb ineens veel te weinig kleding in 80 voor ons jongetje! Iemand nog shirtjes, warme truien/vesten, of dikke broekjes liggen?
Meteen maar even gedaan, ze lagen op zolder, niet op J's kamer...quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef L-E het volgende:
Thanks MM! Mag ik de grijze Imps&Elfs-sweater? Spijkerbroekjes vindt Sticker niet fijn. Ik wil wel graag de vesten zien waar je het over hebt, morgen is prima
maat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand nog een leuk blauw vestje voor een meisje?
Liefst gewoon fijngebreid katoen of een ongevoerd sweatvestje.
Heb je mijn pm tjes nog gekregen? :-)quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oké, niet met polkadots, maar wel uit 1 stuk![]()
Maar ik heb deze nog liggen. H&m, niet gedragen (kaartjes hangen er nog aan). Het is maat 80, maar pak dat ik voor de oudste had was maat 86 en ging nog aan tot ruim maat 92.
[ afbeelding ]
Ik wilde vanochtend terugpm-en, maar mijn box zit vol.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Heb je mijn pm tjes nog gekregen? :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |