De doos had geen ruitje, die hebben we zelf gemaakt van een gelamineerd lamineer vel, doos is wel wat beschadigd. Maar spel is verder compleet en prima in orde. 10 euro excl verzendenquote:
SPOILER: 50 en 56Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.62-68SPOILER: 62 en 68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74-80SPOILER: 74 en 80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.86-92 (en 1 x 98)SPOILER: 86 en 92 en 98Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 24-11-2014 21:03:36 ]![]()
Oh, echt, ik dacht ik m aan jou had verkocht... Maar die van mij was ook maat 68 dacht ik?quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Deze heb ik nieuw gekocht, en hij heeft hem één keer aangehadStom he? Hij is zo mooi!
J. heeft m ook niet vaak aangehad, broek breed, J. smal, raar gezicht...![]()
De vraag over of het nog in de doos zat kwam van Dot. ik zou dus even foto's maken, dus even afwachten wat Dot. doet/wil en anders ben jij t.quote:Op maandag 24 november 2014 14:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil t spel graag hebben Nijna... Als niemand me voor is?Fake it till you make it...![]()
Heeft iemand nog wat mooie truien/vesten/longsleeves in maat 92?
- geen cijfers en teksten
- geen merchandise
- niet te heertjesachtig (of te corpsballerig want dat straalt die van mij al vrij snel uit met een overhemd oid)
- Geen polo![]()
Is goed. Pm je mij met je gegevens?quote:Op maandag 24 november 2014 14:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12,50 euro excl. verzenden![]()
Misschien dat hier nog wat tussenstaat?quote:Op maandag 24 november 2014 17:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand nog wat mooie truien/vesten/longsleeves in maat 92?
- geen cijfers en teksten
- geen merchandise
- niet te heertjesachtig (of te corpsballerig want dat straalt die van mij al vrij snel uit met een overhemd oid)
- Geen polo
http://www.mijnalbum.nl/Album=IKSIYIIM
[ Bericht 2% gewijzigd door laiveneertiekje op 24-11-2014 17:38:13 ]![]()
Prima!!quote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
De vraag over of het nog in de doos zat kwam van Dot. ik zou dus even foto's maken, dus even afwachten wat Dot. doet/wil en anders ben jij t.*poef* nu is het weg![]()
Ik heb geen toegang tot je album!quote:Op maandag 24 november 2014 17:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Misschien dat hier nog wat tussenstaat?
http://www.mijnalbum.nl/i(...)=IKSIYIIM&showmess=1![]()
Zo wel? http://www.mijnalbum.nl/Album=IKSIYIIMquote:Op maandag 24 november 2014 17:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot je album!![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
RedelijkWil van de week weer eens zwemmen, maar ik zie bij hema enzo niet echt meer iets staan, dus dacht ik probeer het hier
90/98 is roze kleur klopt niet helemaal![]()
Hij mag naar kaatjejanniequote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
De vraag over of het nog in de doos zat kwam van Dot. ik zou dus even foto's maken, dus even afwachten wat Dot. doet/wil en anders ben jij t.Ik dacht eraan voor mijn nichtje, maar na navraag bleek het toch niks voor haar. Bedankt voor de foto's iig!
![]()
Ik vind hem leuk, maar ben bang dat ie te groot is. Ze is nu 84 cm langquote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
90/98 is roze kleur klopt niet helemaal
Sarcasme. Herken het.![]()
Ja nu doet hij het, maar helaas niet wat ik zoek. Thanx!quote:Op maandag 24 november 2014 17:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Zo wel? http://www.mijnalbum.nl/Album=IKSIYIIM![]()
Valt vrij kleinquote:Op maandag 24 november 2014 19:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, maar ben bang dat ie te groot is. Ze is nu 84 cm lang![]()
Blij dat jij hem neemt!quote:Op maandag 24 november 2014 14:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil t spel graag hebben Nijna... Als niemand me voor is?
Ik zat al op mijn handen![]()
![]()
Interesse in maxomorra longsleeves (lp's en de raketten) in 122/128 (valt als 128)? Nieuw gekocht, niet gedragen door oudste
Hiervan de middelste en deze dus.![]()
Duurt nog zo lang...quote:Op maandag 24 november 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Interesse in maxomorra longsleeves (lp's en de raketten) in 122/128 (valt als 128)? Nieuw gekocht, niet gedragen door oudste
Hiervan de middelste en deze dus.♥ J & S![]()
Interesse. Hoeveel vraag je er voor?quote:Op maandag 24 november 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Hiervan de middelste en deze dus.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
15,- voor beide excl. verzenden?quote:Op maandag 24 november 2014 21:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Interesse. Hoeveel vraag je er voor?
De oplettende lezer weet nu dat ze dus 7,50 per stuk zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
15,- voor beide excl. verzenden?
De oplettende lezer weet nu dat ze dus 7,50 per stuk zijnDeal
![]()
Volgens mij hebben we elkaars gegevens nog
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Mag ik ze alvast dibsen?quote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef laziness het volgende:
[..]Deal
![]()
Volgens mij hebben we elkaars gegevens nog![]()
Jongensspul maat 74 en 80 in de aanbieding!
Een voorproefje:
De rest en grotere foto's/ maatinfo onder de spoiler!
Graag PM bij interesse, prijzen komen we wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben op zoek naar een winterpakje voor een jongen, maat 62/68.
Iemand nog iets liggen? Bij voorkeur zonder oren op de capuchon![]()
Heeft iemand dit mutsje in een andere kleur liggen?
Dit is mn lievelings van S uze, hij is dun, stretchy en dat stukje over de oren is perfect. Het liefst Kik Kid ook, maar een mutsje dat vergelijkbaar is, is ook goed.
Nieuw kopen zou ik ook wel willen maar ik kan m niet vinden.Ik zal even crossposten naar t kleertjestopic.
![]()
Helaas met oren in 62quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterpakje voor een jongen, maat 62/68.
Iemand nog iets liggen? Bij voorkeur zonder oren op de capuchon
En officieel newborn, viel groot maar weet niet of groot genoeg (vind dit soort pakken altijd groot vallen)
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 26-11-2014 10:35:39 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik ga ze even voorleggen aan mijnVanyel. Hij is degene die de oortjes verschrikkelijk vindt, dus even kijken of hij aan deze kan wennen!
![]()
En ik daarna?quote:Ervaring leert dat dat best kan (al zullen grotere maten langer gedragen kunnen worden / vaker gewassen dus misschien geen 3e ronde halen)
.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Vraagje: heeft er hier heel toevalllig iemand adapters liggen voor de Maxi Cosi Mila (buggy)? Prijs worden we het vast over eens.![]()
Heeft iemand toevallig nog een Koeka boxkleed liggen in een kleur die wat beter geschikt is voor een jongetje?Dit model dus:
![]()
![]()
Iemand interesse in een mucibi draagzak? Ergonomisch uiteraard!
Even de link gekopieerd.
http://m.marktplaats.nl/a(...)0c1b&previousPage=lrS. 2014
J. 2016![]()
Gewoon niks eronder doenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:06 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die cookiemonsterZo jammer dat mijn beeb in Juni komt... Stom gedoe.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik zoek Hema shirtjes mt 56. Roze,wit of donkerblauw (collectie vorig jaar-dit jaar)
Onze Hema heeft bijna geen babykleding meer en online is er ook weinig leuks in mt56.
Verder zoek ik broekjes mt 56 (Hema of prenatal)![]()
Mogen setjes zijn maar losse shirtjes en broekjes zijn ook prima!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, ik heb nog wel eea. Of zoek je setjes?![]()
ik bedoel twee dezelfdequote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mogen setjes zijn maar losse shirtjes en broekjes zijn ook prima!
disclaimer![]()
Zal morgen even tussen de kleertjes kijken wat ik van hema heb!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek Hema shirtjes mt 56. Roze,wit of donkerblauw (collectie vorig jaar-dit jaar)
Onze Hema heeft bijna geen babykleding meer en online is er ook weinig leuks in mt56.
Verder zoek ik broekjes mt 56 (Hema of prenatal)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: