Ik heb geen grijze haren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Opa Kaneel. Je baard is nog niet grijs genoeg.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Begonnen weeds te kijken (ja sog sog), het is leuk.
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Vrees dat ik wel kaal word, helaas.quote:
Kalend en grijs is nog erger, dus wel beter dat je dan maar 1 van beide hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Vrees dat ik wel kaal wordt, helaas.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kalend en grijs is nog erger, dus wel beter dat je dan maar 1 van beide hebt.
Gisteren maakte ik ook al zo'n domme fout. Treurig, dit.quote:
Kan je altijd nog je baardhaar naar je hoofd laten transplanteren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrees dat ik wel kaal word, helaas.
Wees blij, ik had in mijn baard wel een paar grijze harenquote:
Ai...dan liever grijs. Maar waarom vrees je daarvoor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrees dat ik wel kaal word, helaas.
Dat is omdat jij hier bentquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo'n goede ochtend dat het eenverdient?
Jammer dat je dit er dan weer bij zet, maakt het net iets minder lief.quote:
Van die korte stugge ruwe harenquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je altijd nog je baardhaar naar je hoofd laten transplanteren.
Omdat mijn ooms al op vroege leeftijd kaal waren. Ongeveer rond mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij, ik had in mijn baard wel een paar grijze haren
[..]
Ai...dan liever grijs. Maar waarom vrees je daarvoor?
Daar staat toch niet leugenaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer dat je dit er dan weer bij zet, maakt het net iets minder lief.
En ik geloofde je nog wel voor een milliseconde.
Fan van Goedemondt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, waarom maken mensen zoveel herrie? Voornamelijk vrouwen. Damn.
Maar die 2 voorbeelden zijn niet eerlijk. Daar worden hetero mannen nog warm van.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je beter grijs worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dan zou het zomaar kunnen, al hoop ik voor je dat jij die ene uitzondering bent.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die korte stugge ruwe haren
[..]
Omdat mijn ooms al op vroege leeftijd kaal waren. Ongeveer rond mijn leeftijd.
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar die 2 voorbeelden zijn niet eerlijk. Daar worden hetero mannen nog warm van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |