Beiden zijn nog steeds op FOK! actief.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:16 schreef Deisyy het volgende:
Staal!![]()
Ryan3 was toch haar partner? Ik zie ze geen van beiden nog op Fok!
quote:
Ja, waarom ben je daar mee gestopt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:21 schreef Kingstown het volgende:
Doe eens wat bejaardengym Sascha....for old times sake!
commentaar, geen zin, alles bij elkaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ja, waarom ben je daar mee gestopt?
Gewoon whisky's proeven die anders onbereikbaar/onvindbaar/onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is het doel ...? Proeven en samen zijn en oordelen en dat soort dingen ... Hmm Oh yeah good . taste real like ? Of wisselen jullie aan het eind van de avond de begeleidende dames uit ?
Nee, datum botteling - datum op vat = leeftijd, die daarna niet meer veranderd.quote:
Kom eens met een leuker onderwerp...quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet klaar over die whiskey, dat wordt een saaie samenvatting.
Je lokale cache eens weggooien misschien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Eska het volgende:
Wat gek, ik kon alsmaar het forum niet op. Steeds die pagina in beeld dat FOK! niet bereikbaar is (of zo).
Nu eindelijk weer wel. En ik zie dat er al die tijd wel gewoon gepost is. Dus FOK! was niet down blijkbaar? Alleen voor mij onbereikbaar? Waarom dan? Da's raarrrr.
Maar is dan niet vreemd dat ik nu (zonder iets te hebben weggegooid of veranderd) ineens weer wel gewoon het forum op kan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lokale cache eens weggooien misschien?
Hier totaal geen problemen met bereikbaarheid van Fok!
Het kan lokaal zijn (dus je cache), maar ook buiten je invloed (proxyservers cachen zelf ook, niet altijd goed en DNS-servers communiceren soms niet goed). Als je verder wel het internet normaal kon benaderen, zit het mogelijk in die hoek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar is dan niet vreemd dat ik nu (zonder iets te hebben weggegooid of veranderd) ineens weer wel gewoon het forum op kan?
(Ik ben echt heel erg enorm digiblond)
Naja, er moet sowieso dringend van alles gedaan worden aan m'n netbookje. Dat weet ik wel. Het ding wil bijvoorbeeld al een poosje ook niet meer behoorlijk datum & tijd bijhouden.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beiden zijn nog steeds op FOK! actief.
Voor de pic van FANN en de bitchfight tussen APK/golfer versus Staal/Ryan klik en waar Sacha VN-afgezant speelt. [ afbeelding ]
De OP lijkt me FANN-made.
Hoe lang heb je het dan over? Ik heb dat ook wel eens, maar meestal is dat maar kort...quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Eska het volgende:
Wat gek, ik kon alsmaar het forum niet op. Steeds die pagina in beeld dat FOK! niet bereikbaar is (of zo).
Nu eindelijk weer wel. En ik zie dat er al die tijd wel gewoon gepost is. Dus FOK! was niet down blijkbaar? Alleen voor mij onbereikbaar? Waarom dan? Da's raarrrr.
Ja, inderdaad al lang blij dat ik er weer bij kan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan lokaal zijn (dus je cache), maar ook buiten je invloed (proxyservers cachen zelf ook, niet altijd goed en DNS-servers communiceren soms niet goed). Als je verder wel het internet normaal kon benaderen, zit het mogelijk in die hoek.
Whatever, je bent er weer...
Bijna 12 uur lang.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het dan over? Ik heb dat ook wel eens, maar meestal is dat maar kort...
ah.......... ja dat zou wel kunnen, ik dacht dat je het over maanden had!quote:
Krijg jij dan ook een pagina met wolkjes? Blauwe pagina, en dan staat er Fok pijltje Serverquote:
Ja, zo eventjes heb ik idd ook wel eens. Maar nu dus sinds gisteravond laat tot aan zojuist.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... ja dat zou wel kunnen, ik dacht dat je het over maanden had!
Meestal is het bij mij veel korter trouwens hoor, soms zomaar ineens 3 minuten en dan weer
langer, verschilt heel erg...
Ja precies, die!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg jij dan ook een pagina met wolkjes? Blauwe pagina, en dan staat er Fok pijltje Server
en dan een pijltje Amsterdam en dan staat er een rood kruis doorheen, heb jij dat ook?
Momenteel zit ik op mijn werk, dus heb eigenlijk geen tijd voor een leuk onderwerp, al had ik wel gehoopt dat er veel interessants terug te lezen zou zijn in mijn pauze.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Kom eens met een leuker onderwerp...
Ah.. ik weet niet of het vannacht zo was nadat ik weg was gegaan en ik kijk ook pas net weer,quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zo eventjes heb ik idd ook wel eens. Maar nu dus sinds gisteravond laat tot aan zojuist.
Misschien heb ik gewoon slechte vibes vandaag. Radio/cd-speler deed vanmorgen ook al raar, toen ik 'm aanzette.
Nee, je omschreef het precies goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
Ik zal een keer een screenshot maken, want dit staat natuurlijk weer heel dommaar
zo ziet er echt uit bij mij dan...
ah.... gelukkig, ik vond het zelf al zo raar staan zoals ik het neerzette, maar als jij dat herkentquote:
Soms verbaas ik me over mezelfquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, je omschreef het precies goed.(Ik probeerde het zelf te omschrijven, maar dat lukte niet, dus allemaal weer gebackspaced. Maar zoals jij het zei, zo was het precies.
)
Eet smakelijk en/of goede bekomst!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel zit ik op mijn werk, dus heb eigenlijk geen tijd voor een leuk onderwerp, al had ik wel gehoopt dat er veel interessants terug te lezen zou zijn in mijn pauze.
Ik wil wel mijn lunch met jullie delen, 2 volkoren boterhammen met ovengebakken kipfilet en een flinke lik sambal, daarbij een asperge-cup-a-soupje.
Nou Dees, als je die lunch hier gaat delen hou je niks overquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel zit ik op mijn werk, dus heb eigenlijk geen tijd voor een leuk onderwerp, al had ik wel gehoopt dat er veel interessants terug te lezen zou zijn in mijn pauze.
Ik wil wel mijn lunch met jullie delen, 2 volkoren boterhammen met ovengebakken kipfilet en een flinke lik sambal, daarbij een asperge-cup-a-soupje.
Dank je wel, mijn boterhammetjes zijn op, maar het lekkerste staat nog te wachtenquote:
Fijne momenten zijn dat altijd, hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me over mezelfdat het toch nog allemaal meevalt bedoel ik
In geval van nood maakt me dat niet uit, één voor allen en allen voor één, of zoiets, als jullie geen eten hebben zou ik het echt wel delen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Dees, als je die lunch hier gaat delen hou je niks over
Staat Donald je op te wachten dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel, mijn boterhammetjes zijn op, maar het lekkerste staat nog te wachten
Dat klinkt mooi... ik ook wel denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In geval van nood maakt me dat niet uit, één voor allen en allen voor één, of zoiets, als jullie geen eten hebben zou ik het echt wel delen.
Laat bedoel je, want seks in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Staat Donald je op te wachten dan?Zo vroeg al? stelletje fanaten zijn jullie ook
ah.......... had ik niet doorquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat bedoel je, want seks in de morgen is een dag zonder zorgen.
Nee, ik had het over het soepje
Laatst ging er een mooi filmpje rond op Facebook over het delen van een pizza, niemand wilde delen, behalve een zwerver.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi... ik ook wel denk ik
Ik ga deze kijken, maar zonder hem te zien weet ik dat het zo gaatquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst ging er een mooi filmpje rond op Facebook over het delen van een pizza, niemand wilde delen, behalve een zwerver.
Zo gaat het inderdaad, maar het kijken zeker waard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga deze kijken, maar zonder hem te zien weet ik dat het zo gaat![]()
mensen die zelf niets hebben of ooit niets hebben gehad zijn beter in delen dan al die inhalige
rijke rotzakken, meestal dan, je hebt ook goeie rijke rotzakken natuurlijk
MM heeft niet zo lang geleden nog zo'n cloudfare-screen gepost.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
Ik zal een keer een screenshot maken, want dit staat natuurlijk weer heel dommaar
zo ziet er echt uit bij mij dan...
Ik moest er van jankenquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat het inderdaad, maar het kijken zeker waard.
Weer aan het werk
Ah... dat heet dus een cloudfare-screen, ik zal proberen om dat te onthouden, maar ik beloof niksquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM heeft niet zo lang geleden nog zo'n cloudfare-screen gepost.
Bereikbaarheid op FOK! doet me soms aan 1998 internetten terugdenken, maar 12 uur is wel heel erg lang. Paar minuten idd en dan werkt het meestal wel weer.
Dat postpakket-topic wordt wel heel spannend nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef FANN het volgende:
Ah... dat heet dus een cloudfare-screen, ik zal proberen om dat te onthouden, maar ik beloof niks
Mja, het vervelendste vind ik dan dat ik op zo'n moment geen idee heb waar het aan ligt, en vooral hoe lang het gaat duren. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM heeft niet zo lang geleden nog zo'n cloudfare-screen gepost.
Bereikbaarheid op FOK! doet me soms aan 1998 internetten terugdenken, maar 12 uur is wel heel erg lang. Paar minuten idd en dan werkt het meestal wel weer.
ah... ik zal daar nog even kijken, Dees vindt dat wel want hij staat in mijn Postgeschiedenisquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat postpakket-topic wordt wel heel spannend nu.
Ik stel voor dat we link daarheen niet delen met Deisyy.
FOK! is een tijdje geleden begonnen met de FP helemaal te veranderen en sindsdien liggen ze er geregeld uit, maar dat is meestal maar een paar minuten. Als het echt veel langer duurt, dan ligt het probleem ergens anders, maar ik ben wat dat betreft net zo digiblond als jij bent.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
Mja, het vervelendste vind ik dan dat ik op zo'n moment geen idee heb waar het aan ligt, en vooral hoe lang het gaat duren. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan.
Gedupeerden hebben zich verzameld en gaan nu met een knokploeg naar de boef toe. Span-nend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
ah... ik zal daar nog even kijken, Dees vindt dat wel want hij staat in mijn Postgeschiedenis![]()
effe maar, want ik ga zo nieuwe Thee halen bij de Chinezen
Ik moest er ook van janken, ben echt emotioneel incontinent, ik moet ook janken om die buddyhond reclame, waarin die getraumatiseerde man naar gedroomd heeft en die hond hem komt troosten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest er van jankendie man met die blote voeten en dat hij dan gaat huilen als
die jongen hem aan het einde iets geeft ...
tering ik ben een watje, ik weet het
Ik heb daar afgelopen week al meegelezen, zijn er interessant ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat postpakket-topic wordt wel heel spannend nu.
Ik stel voor dat we link daarheen niet delen met Deisyy.
En dan staan ze daar op verkeerde adres.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gedupeerden hebben zich verzameld en gaan nu met een knokploeg naar de boef toe. Span-nend.
Heuse FOK!-knokloeg van wel 4 man die die kant op gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb daar afgelopen week al meegelezen, zijn er interessant ontwikkelingen?![]()
En ja, jullie houden me van mijn werk.
LoL, als ze dat hier doen, weten ze niet hoe snel ze weer weg moeten wezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Heuse FOK!-knokloeg van wel 4 man die die kant op gaat.![]()
Vanavond maar eens bijlezen en die vakantie heb ik inderdaad verdiendquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heuse FOK!-knokloeg van wel 4 man die die kant op gaat.![]()
Ow en vervelend dat storen....als compensatie moet je nodig maar eens op vakantie gaan dan.
Had je deze topics trouwens al gespot?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Eska het volgende:
Mja, het vervelendste vind ik dan dat ik op zo'n moment geen idee heb waar het aan ligt, en vooral hoe lang het gaat duren. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan.
Mooi!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die eerste wel, de tweede nog niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je deze topics trouwens al gespot?
MUZ / Top 2000 Editie 2014 #2 Nog 1 dagje
MUZ / Top 2000 stemlijstjes - Wat vindt FOK!?
Ik ben zelf nooit een echte top-2000 fanaat geweest en de laatste jaren staat er zoveel nieuwerwetse rommel in dat er dagen zijn dat ik zelfs niet meer luister.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:31 schreef Eska het volgende:
Die eerste wel, de tweede nog niet.
Gek genoeg heb ik nog helemaal geen Top 2000-kriebels.Komt misschien nog wel.
Ja hij krijgt het zelf, dus dat is al een andere benadering en de vrager gaat naast hem zitten ipv te blijven staan. Ook voegt hij er nog wat extra zinnen aan toe wat medeleven oproept, dan geef je sowieso al sneller een stukje net gekregen pizza weg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga deze kijken, maar zonder hem te zien weet ik dat het zo gaat![]()
mensen die zelf niets hebben of ooit niets hebben gehad zijn beter in delen dan al die inhalige
rijke rotzakken, meestal dan, je hebt ook goeie rijke rotzakken natuurlijk
Dus niet voor een bananengeur kiezen want dan denkt men dus binnenkort aan honden en kattenuitwerpselen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Voor de eco-, vega- en anderzijds riekende dames hier, klik hier...
Radio2 staat hier eigenlijk al een paar jaar niet meer aan (behalve dan in de laatste week van het jaar). Dat zal (bij mij) ook wel schelen bij het 'in de sfeer komen' of zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit een echte top-2000 fanaat geweest en de laatste jaren staat er zoveel nieuwerwetse rommel in dat er dagen zijn dat ik zelfs niet meer luister.
Het alternatief met de snob-2000 is qua muziek iig een stuk interessanter.
Na 1 regel gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Voor de eco-, vega- en anderzijds riekende dames hier, klik hier...
Heb de radio zelf ook nooit aanstaan. Eigen playlist, LP-tje of wat op YT luisteren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:40 schreef Eska het volgende:
Radio2 staat hier eigenlijk al een paar jaar niet meer aan (behalve dan in de laatste week van het jaar). Dat zal (bij mij) ook wel schelen bij het 'in de sfeer komen' of zo.
De snob-2000 moest ik Googlen, dat kende ik nog niet.
Tsja. .het blijft the intenetz, dus wie weet....quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent toch ook geen riekende dame?
Eensch...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:53 schreef Eska het volgende:
Voor mij moeten dingen gewoon ruiken naar wat ze zijn. En liefst niet te sterk.
Welk deel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weekend... Wat een verkeersinfarct in West... Stukje A10 afgesloten
Volgens mij tussen Slotermeer en Slotervaart, maar volgens mij is het al opgelost... Maar de hele Burg. Roellstraat stond dicht t/m de Colijnstraatquote:
Daar heb ik in beide gevallen dan sowieso geen last van...quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij tussen Slotermeer en Slotervaart, maar volgens mij is het al opgelost... Maar de hele Burg. Roellstraat stond dicht t/m de Colijnstraat
Ze rijden nog stapvoets op de Colijnstraat richting Haarlemmerweg zie ik netquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik in beide gevallen dan sowieso geen last van...
ja, "High shape"quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je nog naar de sportschool geweest vandaag?
nee, spaghetti uit de magnetronquote:
het was een filmpje ter illustratiequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet om de hoek Venlo, maar je bent weer thuis
nee hoor niet ongezondquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ongezond. Zo word je geen 100+.
Wat heb jij klaar gemaakt King? Of heb je tafeltje-dek-jequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ongezond. Zo word je geen 100+.
Voedsel opwarmen in de magnetron is zeer ongezond.quote:
Boerenkool. Voor het eerst deze winter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
Wat heb jij klaar gemaakt King? Of heb je tafeltje-dek-je
Tomatensaus 52% (tomatenpulp, water, tomatenpuree, hamblokjes [varkensvlees, water, aardappelzetmeel, zout, soja-eiwit, stabilisatoren: carrageen en E451, aroma, antioxydant: natriumascorbaat, conserveermiddel: E250, varkenseiwit], raapolie, gemodificeerd tapiocazetmeel, suiker, zout, kruiden en specerijen, aroma [bevat tarwe])quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voedsel opwarmen in de magnetron is zeer ongezond.
Spaghetti word je dik van, dus ik zou maar oppassen.
Dat bedoel ik maar. We weten allemaal dat jij erg op gezondheid let, dus leek het me wel op z'n plaats om je even te waarschuwen. Magnetron weggooien dus en alleen nog maar vers koken en geen spaghetti meer met alle E-nummers en andere troep die daarin zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Treehut362 het volgende:
Tomatensaus 52% (tomatenpulp, water, tomatenpuree, hamblokjes [varkensvlees, water, aardappelzetmeel, zout, soja-eiwit, stabilisatoren: carrageen en E451, aroma, antioxydant: natriumascorbaat, conserveermiddel: E250, varkenseiwit], raapolie, gemodificeerd tapiocazetmeel, suiker, zout, kruiden en specerijen, aroma [bevat tarwe])
gekookte spaghetti 48% (water, tarwegriesmeel)
Gewoon de Kliko in , net als je platenspelerquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. We weten allemaal dat jij erg op gezondheid let, dus leek het me wel op z'n plaats om je even te waarschuwen. Magnetron weggooien dus en alleen nog maar vers koken en geen spaghetti meer met alle E-nummers en andere troep die daarin zit.
Graag gedaan.
en dan alles rauw etenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de Kliko in , net als je platenspeler
ow leuk! wordt het weer een kankeravond?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-recept-voor-kanker/
Kankerverwekkend zonnig weekend .....quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ow leuk! wordt het weer een kankeravond?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef sacha het volgende:
ow leuk! wordt het weer een kankeravond?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet dat Treehut kanker krijgt. Straks wordt hij geen 100+ . Is dat soms wat je wilt?
Zit ik aan de salade .... En heb ik vanmiddag de wekelijks frietjes en kroket ook al weerstaan voor een stokje eigengemaakte tonijnsalade tussen een bed van groene blaadjesquote:
Het is allemaal volledig mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet dat Treehut kanker krijgt. Straks wordt hij geen 100+ . Is dat soms wat je wilt?
onder de wol en voldoende water drinkenquote:
In bier zit gelukkig ook waterquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
onder de wol en voldoende water drinken
wol is écht slecht, kun je doodziek van wordenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
onder de wol en voldoende water drinken
Doe de vrouw dat niet? Of is die weer de hort op?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga zo blik kippensoep opentrekken voor extra antibiotica
nee joh lekker zelf kippensoep maken!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga zo blik kippensoep opentrekken voor extra antibiotica
Ossenstaartsoep?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe de vrouw dat niet? Os is die weer de hort op?
Hoevaak moeten sig en ik je het nog vertellen Deisyy....CASH betalen.quote:
dat klinkt beter dan mijn frietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit ik aan de salade .... En heb ik vanmiddag de wekelijks frietjes en kroket ook al weerstaan voor een stokje eigengemaakte tonijnsalade tussen een bed van groene blaadjes
En deze maand duurt nog een paar dagen. Misschien mag je wel een kopje bliksoep met Piet Sig mee eten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben deze maand toch al over mn limiet heen ....
Het blik opentrekken en in pan gieten lukt nog wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe de vrouw dat niet? Of is die weer de hort op?
Eten jullie wel of niet samen ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het blik opentrekken en in pan gieten lukt nog wel.
Maar dan had ik ook een probleem gehad, mijn zoon wil een tientje van zijn spaarrekening, die ik beheer en als hij niet thuis is is dat met cash ook niet op te lossen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak moeten sig en ik je het nog vertellen Deisyy....CASH betalen.
Heb je ook geen gezeik met banken en hun systemen die het niet doen.
Ik heb marsepeinen aardappeltjes van Lidl, ik kon ze vanavond niet weerstaan en denk dat het zakje vanavond nog leeg is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
dat klinkt beter dan mijn friet![]()
had ik maar beter in de voorraadkast moeten kijken, eigen schuld!
maar ik heb wel lekkere donuts bij de koffie!
Waartegen moet het helpen? Ik heb niet terug gelezen..... should I?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar staat ook nog blik van, helpt dat ook?
Tegen griep.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waartegen moet het helpen? Ik heb niet terug gelezen..... should I?
Altijd teruglezen....altijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Waartegen moet het helpen? Ik heb niet terug gelezen..... should I?
Dan zou ik voor de kippensoep gaan, goed gevuld met vol hormonen gespoten vogelgriepkipquote:
buikpijn vanquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb marsepeinen aardappeltjes van Lidl, ik kon ze vanavond niet weerstaan en denk dat het zakje vanavond nog leeg is.
E-nummers zijn zo slecht voor je, vooral die boven de 300! Doe als ik en maak je spaghettisaus zelf van verse eerlijke producten. Maak een grote pan saus in één keer en vries het in porties in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Tomatensaus 52% (tomatenpulp, water, tomatenpuree, hamblokjes [varkensvlees, water, aardappelzetmeel, zout, soja-eiwit, stabilisatoren: carrageen en E451, aroma, antioxydant: natriumascorbaat, conserveermiddel: E250, varkenseiwit], raapolie, gemodificeerd tapiocazetmeel, suiker, zout, kruiden en specerijen, aroma [bevat tarwe])
gekookte spaghetti 48% (water, tarwegriesmeel)
Ga het mengen met ossenstaart voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de kippensoep gaan, goed gevuld met vol hormonen gespoten vogelgriepkip
Beterschapquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef sig000 het volgende:
Voel me ineens erg oud nu, alles doet pijn.
Ik ga woensdag pas weg schat en ik zal me goed insmeren, bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Kankerverwekkend zonnig weekend .....
Veel plezier in Mexico Dees .. Goed voor je huid al die UV-straling....
ik denk dat ik het wel overleefquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
E-nummers zijn zo slecht voor je, vooral die boven de 300! Doe als ik en maak je spaghettisaus zelf van verse eerlijke producten. Maak een grote pan saus in één keer en vries het in porties in.
Mijn pastasaus vanavond was weer heerlijk
Het nadeel van nalezen is dat ik dan nog op van alles wil reageren, terwijl dat voor jullie allang weer passé is.quote:
Jij gaat vaker op vakantie naar zonnige oorden dan dat je thuis in de tuin zit ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga woensdag pas weg schat en ik zal me goed insmeren, bedankt voor je bezorgdheid.
Acherumpie, ga lekker naar je bed of op de bank met een dekentje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef sig000 het volgende:
Voel me ineens erg oud nu, alles doet pijn.
dat valt wel meequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nadeel van nalezen is dat ik dan nog op van alles wil reageren, terwijl dat voor jullie allang weer passé is.
Van teveel E-nummers zal je ook niet zo snel dood gaan, maar dat het niet goed voor je gezondheid is is een feit. Sinds ik er meer op let heb ik veel minder last van mijn PDS. Mijn dochter, die altijd minimaal twee keer per week gevloerd was door hevige migraine is de E-nummers zoveel mogelijk gaan schrappen en heeft nu al in maanden geen aanval meer gehad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het wel overleef
Krijg ik hele enge dingen te zien/lezen als ik op PDS ga googelen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Van teveel E-nummers zal je ook niet zo snel dood gaan, maar dat het niet goed voor je gezondheid is is een feit. Sinds ik er meer op let heb ik veel minder last van mijn PDS. Mijn dochter, die altijd minimaal twee keer per week gevloerd was door hevige migraine is de E-nummers zoveel mogelijk gaan schrappen en heeft nu al in maanden geen aanval meer gehad.
Ik weet het, dit jaar spant inderdaad de kroon met het op vakantie gaan, maar dat heeft ook wel een oorzaak. De laatste jaren ben ik, door omstandigheden bijna niet of heel weinig op vakantie geweest en vorig jaar hebben mijn man en ik tegen elkaar gezegd dat, wat er ook gebeurt, we in november 2014 naar Mexico gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij gaat vaker op vakantie naar zonnige oorden dan dat je thuis in de tuin zit ...
Dan moet je gewoon doen alsof er niets aan de hand is, alleen een standje langzamer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren al de hele dag en nacht, mijn hele ritme is in de war nu.
Nee, dat kan je met een gerust hart doen, maar als je graag vieze plaatjes wilt kan ik je wel iets sturenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg ik hele enge dingen te zien/lezen als ik op PDS ga googelen?
Door omstandigheden kwam ik vandaag een hilarische opmerking van jou tegen over je man toen hij zijn enkel gebroken had die alle cliché's over zieke mannen bevestigde.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
De laatste jaren ben ik, door omstandigheden bijna niet of heel weinig op vakantie geweest en vorig jaar hebben mijn man en ik tegen elkaar gezegd dat, wat er ook gebeurt, we in november 2014 naar Mexico gaan.
Als het kan , gewoon lekker doen Dees.. Veel plezier alvast ..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, dit jaar spant inderdaad de kroon met het op vakantie gaan, maar dat heeft ook wel een oorzaak. De laatste jaren ben ik, door omstandigheden bijna niet of heel weinig op vakantie geweest en vorig jaar hebben mijn man en ik tegen elkaar gezegd dat, wat er ook gebeurt, we in november 2014 naar Mexico gaan.
Heel toevallig kwam er afgelopen jaar ook 2 x Frankrijk en 2 x Turkije op mijn pad en aangezien mijn vrije dagen nu nog niet op zijn denk ik wel dat ik wat in te halen had
Lol nee, ik heb vandaag teveel info gelezen over vrouwen die 2 tampons inhadden en daar tot in detail verslag over deden. (Zoals FANN gisteren hier al deed). Ik werd een beetje misselijk en had me voorgenomen om dat soort verhalen even te blocken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat kan je met een gerust hart doen, maar als je graag vieze plaatjes wilt kan ik je wel iets sturen
waarom ga je dat dan lezen ??quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee, ik heb vandaag teveel info gelezen over vrouwen die 2 tampons inhadden en daar tot in detail verslag over deden. (Zoals FANN gisteren hier al deed). Ik werd een beetje misselijk en had me voorgenomen om dat soort verhalen even te blocken.
Dat is een hele goede vraag. Ik denk dat ik maar even bij TH op de sofa moet om daar antwoord op te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door omstandigheden kwam ik vandaag een hilarische opmerking van jou tegen over je man toen hij zijn enkel gebroken had die alle cliché's over zieke mannen bevestigde.
Dank jequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het kan , gewoon lekker doen Dees.. Veel plezier alvast ..
Ik ken ook zo'n iemand, maar het verhaal is te goor om op Fok! te delen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee, ik heb vandaag teveel info gelezen over vrouwen die 2 tampons inhadden en daar tot in detail verslag over deden. (Zoals FANN gisteren hier al deed). Ik werd een beetje misselijk en had me voorgenomen om dat soort verhalen even te blocken.
ik hoef het niet te weten, echt neit!quote:
Ja lol, ik moest echt lachen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Die anekdote over de tandartsborstel zeker? Echt hè, wat een misbruik probeerde hij van de situatie te maken.
Waar zit jij allemaal in te wroeten?
Rectaal ingebrachte elektrische tandenborstelquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja lol, ik moest echt lachen.![]()
Sommige reacties waren ook hilarisch.
Tsja, je weet hoe dat gaat. Beetje links klikken, rechts klikken en voordat je het weet zit je ergens waarvan je je afvraagt hoe je er ooit gekomen bent.
Ik vind dat al die dode kippetjes ook een verdrietige aanblik.quote:
Ik zie dit nu pas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Die anekdote over de tandartsborstel zeker?
Ik zie ze nog steeds bij de super liggen ....quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef just me het volgende:
ik zal maar geen plaatjes van dode kippen posten
50 euro voor één ochtendje, das niet mis!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze nog steeds bij de super liggen ....
Ik heb heel vroeger eens een keer 50 gulden verdient met een ochtendje werken op een kippenboerderij... Verplaatsen van hokje naar loopruimte.. 5 kippen in elke hand .... Langer dan 1 ochtend was het niet vol te houden daar .. Wat een stank, maar leuke bijverdienste als je 15 jaar bent...
guldens haddden we nog toen in de 70'squote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
50 euro voor één ochtendje, das niet mis!
oops ik was 'n beetje kippigquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
guldens haddden we nog toen in de 70's
ja, op mijn boodschappenlijstje voor morgenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zit toch niet op iets te broeden ?
Wat ga je makenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
ja, op mijn boodschappenlijstje voor morgen
ik was dus vandaag van plan om nasi te maken maar toen ik wilde beginnen had ik geen rijst meer in huis dus morgen sowieso nasi en ik ga ook alvast erwtensoep maken, lekker versquote:
`Prikkelbare darm syndroomquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg ik hele enge dingen te zien/lezen als ik op PDS ga googelen?
Ik denk dat je in uw jeugd heel weinig speelgoed had.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag. Ik denk dat ik maar even bij TH op de sofa moet om daar antwoord op te krijgen.
Dan moet je maar niet in het 70 's muziek topic hier in 40+ kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik was dus vandaag van plan om nasi te maken maar toen ik wilde beginnen had ik geen rijst meer in huis dus morgen sowieso nasi en ik ga ook alvast erwtensoep maken, lekker vers
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest er ook van janken, ben echt emotioneel incontinent, ik moet ook janken om die buddyhond reclame, waarin die getraumatiseerde man naar gedroomd heeft en die hond hem komt troosten.
Jee Chuf, je wordt oud, dit is al de derde keer dat ik dit verhaal leesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger eens een keer 50 gulden verdient met een ochtendje werken op een kippenboerderij... Verplaatsen van hokje naar loopruimte.. 5 kippen in elke hand .... Langer dan 1 ochtend was het niet vol te houden daar .. Wat een stank, maar leuke bijverdienste als je 15 jaar bent...
Als jij het voor de derde keer leest, dan heeft hij het wrs al 30 keer gepost, aangezien jij 90% van de tijd toch alles vergeet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
Jee Chuf, je wordt oud, dit is al de derde keer dat ik dit verhaal lees
Ja ik wist dat ik het eerder had verteld, maar niet altijd heeft iedereen het gehoord...quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Jee Chuf, je wordt oud, dit is al de derde keer dat ik dit verhaal lees
jij kan het vast wel vinden, ik weet zeker dat ik dit verhaal vaker heb gelezenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij het voor de derde keer leest, dan heeft hij het wrs al 30 keer gepost, aangezien jij 90% van de tijd toch alles vergeet.
ah....... dan is het goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote]Ja ik wist dat ik het eerder had verteld, maar niet altijd heeft iedereen het gehoord...
ook een manier om het uit te krijgen jaquote:Vandaag trouwens 8 uur zonder mobiel geweest ... Alarm ging af en tijdens uitzetten bleef die kut telefoon hangen in zn alarm en ik kreeg hem niet uit ... Resetten lukte ook niet ... Batterij is intern ... Heb hem in de koelkast gelegd zodat ie niet of nauwelijks meer hoorbaar was... Toen ik thuiskwam was gelukkig de batterij leeg ... Nu lijkt ie het weer te doen....
Die is weer teruggevallen in niet willen eten en drinken en niet praten, dus dat wordt weerquote:
jeetje Fannquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
Kan zo maar zijn dat ie morgen weer aan het gebak zit snap je?
Ik weet het gewoon niet...
Op mijn leeftijd word ik nergens meer vrolijk van, maar jammer om te lezen van de terugval en ik vind het wel meevallen over hoe vaak je het erover hebt, gezien de situatie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef FANN het volgende:
Die is weer teruggevallen in niet willen eten en drinken en niet praten, dus dat wordt weer
een drama ben ik bang... maar wil ik het maar niet steeds over hebben, wordt je ook niet vrolijk van
zou ik ook doen hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik wacht wel af, ik ga morgen wel weer op bezoek hoor...
Mja, heeft ook niet zoveel zin, maar ik vind het wel heel lief van jullie dat jullie er aan denken hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd word ik nergens meer vrolijk van, maar jammer om te lezen van de terugval en ik vind het wel meevallen over hoe vaak je het erover hebt, gezien de situatie.
Ik zit aan mijn Theequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef just me het volgende:
Nu tijd voor 'n lekker glaasje, de voorraad gaat hard maar is nog niet op
Ik was wel benieuwd of jij ook moest janken, maar waarschijnlijk was je al uitgejankt door die zwerver met die pizzaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
géén traan om eerlijk te zijn
ik denk dat het huilen van die zwerver ''het'' deed bij mij...
ik weet niet waarom dit anders is, maar het is zo als het is
en ik heb ondertussen wel bijgelezen dus ik weet dat het alweer over héle andere dingen gaat
dat is inderdaad het nadeel van reageren op iets van uren terug
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd of jij ook moest janken, maar waarschijnlijk was je al uitgejankt door die zwerver met die pizza
Het wordt steeds erger met mij, afgelopen week wilde ik tegen een collega zeggen dat ik een document in concept zou maken en toe zei ik per abuis dat ik het document in het donker zou maken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Heb je toevallig nog een afspraak bij de tandarts voordat je op vakantie gaat?
Als je er niet over wilt praten prima hoor, maar je hoeft je niet te generen voor je verhaal, dat verzin je niet en ik vind dat je hier kan zeggen wat je wilt, ook dingen die niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
Dit klinkt aardig depressief, jij wordt niet beter door je gesprekken met Treehut.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd word ik nergens meer vrolijk van, maar jammer om te lezen van de terugval en ik vind het wel meevallen over hoe vaak je het erover hebt, gezien de situatie.
Ik ga straks even een foto uploaden van mijn handwerkprojectje.quote:
Gerookte paling meenemen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
Ik wil er best over praten hoor Dees, maar ik weet het zelf niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er niet over wilt praten prima hoor, maar je hoeft je niet te generen voor je verhaal, dat verzin je niet en ik vind dat je hier kan zeggen wat je wilt, ook dingen die niet leuk zijn.
Je hebt eigenlijk geen PDS, maar OSAS ja?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt steeds erger met mij, afgelopen week wilde ik tegen een collega zeggen dat ik een document in concept zou maken en toe zei ik per abuis dat ik het document in het donker zou maken.
Nu ga ik dus ook al andere dingen typen dan ik ze bedoel.
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal van in de war raakt, het ene moment geeft je vader het op en het volgende moment zit hij aan de appeltaart om 2 dagen later weer weg te zakken. Zo heen en weer gegooid worden is loodzwaar. Sterkte Fannquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er best over praten hoor Dees, maar ik weet het zelf niet meerdat is ook zo klote...
vanmorgen nog en mail van mijn zus, alles ging goed, 's middags belde ik mijn jongste broertje
toen was het weer mis, en net stond er een mail van mijn oudste broer dat iedereen zich
toch maar moest gaan voorbereiden, want het zou zomaar mis kunnen gaan vanavond, dus
tja... ik weet niet wat ik moet denken en al helemaal niet wat ik er over moet zeggen...
snap je?
OSAS, dat moest ik even googlen, ik kende de afkorting niet, maar dat is niet wat ik heb, het is de ouderdomquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk geen PDS, maar OSAS ja?
Dank Dees, en iedereen hier...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal van in de war raakt, het ene moment geeft je vader het op en het volgende moment zit hij aan de appeltaart om 2 dagen later weer weg te zakken. Zo heen en weer gegooid worden is loodzwaar. Sterkte Fann
Moeilijk. Sterkte.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er best over praten hoor Dees, maar ik weet het zelf niet meerdat is ook zo klote...
vanmorgen nog en mail van mijn zus, alles ging goed, 's middags belde ik mijn jongste broertje
toen was het weer mis, en net stond er een mail van mijn oudste broer dat iedereen zich
toch maar moest gaan voorbereiden, want het zou zomaar mis kunnen gaan vanavond, dus
tja... ik weet niet wat ik moet denken en al helemaal niet wat ik er over moet zeggen...
snap je?
Dus eigenlijk heb je er vrede mee ....? Waar woont je vader? In een verzorgings flat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank Dees, en iedereen hier...
maar nu niet stilvallen hoor, want dan ga ik me ongemakkelijk voelen![]()
Ik weet al heel lang dat dit er aan zit te komen, maar dit is wel extra moeilijk, dat wel
Mwah, ik val niet stil, moet me alleen inhouden om geen hele foute grappen te maken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
maar nu niet stilvallen hoor, want dan ga ik me ongemakkelijk voelen![]()
Ja, als het zover is heb ik er wel vrede mee, hij wilde al heel lang niet meer, en hij mankeert van alles,quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je er vrede mee ....? Waar woont je vader? In de een verzorgings flat?
Of mijn tampon verkeerd zit?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah, ik val niet stil, moet me alleen inhouden om geen hele foute grappen te maken.
Ja Chuf, zo gaat het vaak...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
Het komt altijd toch onverwacht...
Mijn vader was ziek maar een maand voor zn dood fietste ik nog een rondje met hem door het park, 2 week voor zn dood reed ie ons nog in de auto na zn laatste familie diner (achteraf gezien dan) en dan opeens ging het slechter en hebben we met zn allen 2 dagen naast hem gezeten .....
Ik heb dat Sherlock wel een geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee, bij mij werktquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
King onze search master, nu dat Sherlock het nog steeds niet doet ...
Ja, dat was leuk, al weet ik niet meer zo goed hoe dat in elkaar stak, maar daar komen we snel genoeg achter zodra Kingstown dat gevonden heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ik kan me nog een sinterklaasrijm topic herinneren van de RLS, dat was ook wel geinig
Je kunt ook de Fok zoek functie gebruiken ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat Sherlock wel een geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee, bij mij werkt
google beter
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
bijna, bijna,
is niet helemaal,
als de kat geschoren is,
dan istie lekker kaal
mja,ik googel wel, dat vindt je ook véél terug hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook de Fok zoek functie gebruiken ...
Ik vind dat Sherlock helemaal niet prettig werken, ik kan het veel beter vinden via Google of de zoekfunctie van Fok!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
King onze search master, nu dat Sherlock het nog steeds niet doet ...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ja, dat was leuk, al weet ik niet meer zo goed hoe dat in elkaar stak, maar daar komen we snel genoeg achter zodra Kingstown dat gevonden heeft.
ja jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en die smilie gebruik ik omdat ik het grappig vind hoor!
Wat, waar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]Kingstown heeft een hoop echt foute muziek gezocht en gevonden vandaag. Wat een bagger zeg.
Ik heb nergens op geklikt gelukkig ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]Kingstown heeft een hoop echt foute muziek gezocht en gevonden vandaag. Wat een bagger zeg.
ook niet op het TR knopje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nergens op geklikt gelukkig ...
Was op YT wat aan het zoeken en kwam uiteindelijk uit bij Nico Haak, Luv, Belle Epoque, Baccara. Showaddywaddy en dat soort troep.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat, waar?
Heb je vanavond de Top2000 quiz nog gezien?
Net zoiets als hier 's nachtsquote:
Ja die Luv heb ik gezien ....quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was op YT wat aan het zoeken en kwam uiteindelijk uit bij Nico Haak, Luv, Belle Epoque, Baccara. Showaddywaddy en dat soort troep.![]()
Quiz niet gezien. Kijk de programma's rond de Top-2000 amper. Het lijstje maken is leuk, maar daar houdt het wel een beetje mee op.
Yes Sir, I can boogyquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was op YT wat aan het zoeken en kwam uiteindelijk uit bij Nico Haak, Luv, Belle Epoque, Baccara. Showaddywaddy en dat soort troep.![]()
Quiz niet gezien. Kijk de programma's rond de Top-2000 amper. Het lijstje maken is leuk, maar daar houdt het wel een beetje mee op.
voor straf 5 kilometer rennenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zakje marsepeinen aardappeltjes is leeg
In de 70-80 ś had je soms echt wel vage groepen, met die one-hit wondersquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yes Sir, I can boogyen Showaddywaddy, ik was helemaal vergeten dat zij bestonden.
Ik vind die achtergrondinfo bij de liedjes juist wel leuk, maar jij bent natuurlijk meer van de lijstjes.
Achtergrondinfo vind ik ook heel leuk, maar driekwart van wat ze daar draaien ben ik niet echt in geinteresseerd..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Yes Sir, I can boogyen Showaddywaddy, ik was helemaal vergeten dat zij bestonden.
Ik vind die achtergrondinfo bij de liedjes juist wel leuk, maar jij bent natuurlijk meer van de lijstjes.
Geweldig die clips uit de jaren 70 en 80, die dansjes en kleding, dat kon gewoon!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Achtergrondinfo vind ik ook heel leuk, maar driekwart van wat ze daar draaien ben ik niet echt in geinteresseerd..
Dat clipje van La Belle Epoque "moet" je trouwens echt even zien. Te erg dat.![]()
ja natuurlijk, nu alleen maar genieten van de gesnoepte aardappeltjesquote:
Die stonden gewoon strak van de coke... met harde tepelsquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Achtergrondinfo vind ik ook heel leuk, maar driekwart van wat ze daar draaien ben ik niet echt in geinteresseerd..
Dat clipje van La Belle Epoque "moet" je trouwens echt even zien. Te erg dat.![]()
Lekker ja? Ik moet zeggen dat ik die nog nooit heb gegeten.quote:
één zak per jaar, achter elkaar opvretenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker ja? Ik moet zeggen dat ik die nog nooit heb gegeten.
Net als mijn aardappeltjes dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
één zak per jaar, achter elkaar opvreten
ik ga morgen ook kruidnootjes bakkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
één zak per jaar, achter elkaar opvreten
Dat was niet in Toppopquote:
Zelf doen ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga morgen ook kruidnootjes bakken
Die heb ik vorige week nog in MUZ Trivia gepost.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik wil alleen die van Bolletjequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als mijn aardappeltjes dus
Ik ga ze toch maar eens proberen.
Nope. Via Nico Haak, Baccara, Luv, The Darts en Showaddywaddy e.d. bij terecht gekomen, maar dat had je vast al teruggelezen....quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Die heb ik vorige week nog in MUZ Trivia gepost.
Weer PoHi aan het hoppen?
West Nederland kon dat niet ontvangen .. .. Of al die legendarische RockPalast nachten ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op Duitsland had je Musikladen. Zegt je dat nog iets?
staat hier volgende week in de planningquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, niet teruggelezen, ik kom onbevangen binnenrollen en zag wat clips van/met dames...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope. Via Nico Haak, Baccara, Luv, The Darts en Showaddywaddy e.d. bij terecht gekomen, maar dat had je vast al teruggelezen....
Ja, dat was echt ganz geil!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
West Nederland kon dat niet ontvangen .. .. Of al die legendarische RockPalast nachten ...
Nico Haak... mijn overleden stadsgenootquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope. Via Nico Haak, Baccara, Luv, The Darts en Showaddywaddy e.d. bij terecht gekomen, maar dat had je vast al teruggelezen....
Die gezondheidsbandjes waren idd een groot succes ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef just me het volgende:
Nico Haak... mijn overleden stadsgenoot
Is dat niet gigantisch veel werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Wat klets jij nou?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
West Nederland kon dat niet ontvangen .. .. Of al die legendarische RockPalast nachten ...
ik heb de hele dagquote:
ik van de ouderwetsequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou gewoon een zak kopen, maar ja ik ben van de makkelijke
Ze zijn ook wel grappig ja. Als je ze maar niet te vaak kijkt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
Ik vind het best grappig die oude clipjes erg wel
ik vind dat dan weer helemaal niksquote:
je kan gewoon doorklikken en dan kom je álles weer tegen van vroegerquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel grappig ja. Als je ze maar niet te vaak kijkt.
Nee bedankt, dat heb ik vanmiddag al gedaan en dat was wel weer even genoeg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
je kan gewoon doorklikken en dan kom je álles weer tegen van vroeger![]()
Vriend van me kreeg hem als dokter op Mallorca op bezoek niet zo lang voor zn dood ... Maar dat heb ik ook vast al eens een keer verteldquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nico Haak... mijn overleden stadsgenoot
Ik zing nog steeds heel veel, elke dag onder de douchequote:
Galmt altijd fijn...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zing nog steeds heel veel, elke dag onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |