Ik had nog bier over van vorig weekend.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik trek er ook weer eentje open.
Altijd goedquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had nog bier over van vorig weekend.
Gisteravond ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gisteren ook geïnstalleerd ja.
quote:
Ik heb een PS3 maar ik game al echt een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef Sardu het volgende:
Toevallig nog "fanatieke" FPS-gamers hier?
Dan is je Nexus kut, of je hebt last van die animaties. Die kan je sneller maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
Lollipop is trager dan peop door een rietje.
Ik heb nog 3 copies van Insurgency voor de weggeef.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 maar ik game al echt een hele tijd niet meer.
Ik wacht op begin 2015 want dan komt Rollercoaster Tycoon 4 uit voor de pc.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 copies van Insurgency voor de weggeef.
Ik heb ook wel een PS3, maar speel daar eigenlijk alleen Madden NFL op.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wacht op begin 2015 want dan komt Rollercoaster Tycoon 4 uit voor de pc.
Ik heb tot deel 3.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]Dat heb ik al niet meer aangeraakt sinds deel 2 op win98 (volgens mij)
Oh ok.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is je Nexus kut, of je hebt last van die animaties. Die kan je sneller maken.
quote:
Mijn nexus is in reparatiequote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zonder grappen. Werkt hier vloeiend, maar kan zijn dat je die animaties niet echt fijn vindt, omdat ze alles wel net iets trager maken.
Je koopt het zelf.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een huawei van 180 euro een jaar geleden dus niet zeuren jullie. Dat is pas traag.
Ik heb een s4 miniquote:
Met mij ook wel.quote:
Ahja, het werkt al wel redelijk nu.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zonder grappen. Werkt hier vloeiend, maar kan zijn dat je die animaties niet echt fijn vindt, omdat ze alles wel net iets trager maken.
Hej du!quote:Op donderdag 20 november 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja, het werkt al wel redelijk nu.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja, het werkt al wel redelijk nu.
Jouw avatar is fascinerend wel.quote:
quote:
Ik heb dat programma 1 keer gezien omdat John Cleese er zat.quote:
RTL Latenight kijk ik bijna elke dag wel leuke talkshow.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb dat programma 1 keer gezien omdat John Cleese er zat.
Laten we het er maar op houden dat John Cleese een baas is.
Ik zou dr wel een keer willen doenquote:
Je bent een vrouw toch? Zullen we trio met haar doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou dr wel een keer willen doen.
Waarom maar 1 keer?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou dr wel een keer willen doen.
Laat me ik verveel me ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Roald, wat spam je op snapchat
Ja als het bevalt natuurlijk wel vaker.quote:
Nouja... De tafelgasten hadden niet veel in te brengen en MmmBerto deed het ook niet echt superduper als host.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
RTL Latenight kijk ik bijna elke dag wel leuke talkshow.
Die met John Clees heb ik ook gezien is wel een baas ja.
Ik wil dr eerst een keer alleen doenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent een vrouw toch? Zullen we trio met haar doen?
Ik kijk best vaak tv.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja... De tafelgasten hadden niet veel in te brengen en MmmBerto deed het ook niet echt superduper als host.
Geen TV beste TV.
Oke tweede keer dan een trio.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil dr eerst een keer alleen doen.
Ik besteed m'n tijd nuttig hoor roroquote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laat me ik verveel me ja.
En stiekem sop jij op mijn foto's.
Ja door mijn snaps te kijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik besteed m'n tijd nuttig hoor roro![]()
![]()
Ophoepelen niet eens blijven slapenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1 keer, dan moet ze ophoepelen en val ik in slaap.
Net pas gezienquote:
Je weet. LB waardeert mijn dickpics niet op snapchat.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik snapchat had zou ik dat ook doen, geile boii
En heb er alle spijt van. Volgende telefoon ga ik in investeren hoorquote:
En der dan zonder make-up moeten zien?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ophoepelen niet eens blijven slapen
Watquote:Op donderdag 20 november 2014 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet. LB waardeert mijn dickpics niet op snapchat.
Zak over de hoofd en ochtend seks.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En der dan zonder make-up moeten zien?
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat
Not sure if serious. Zie je er nog wel voor aan
Hahah nee dat doe ik nietquote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat
Not sure if serious. Zie je er nog wel voor aan
Niet vergeten om een gaatje te prikken voor frisse lucht. Je kan jezelf een hoop ellende beparen door hier rekening mee te houden.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zak over de hoofd en ochtend seks.
Ja hequote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jouw avatar is fascinerend wel.
Ik denk dat ze ook wel te doen is zonder make-up.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet vergeten om een gaatje te prikken voor frisse lucht. Je kan jezelf een hoop ellende beparen door hier rekening mee te houden.
Locatie, of trusted device. In mijn geval m'n moto 360.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Met je locatie toch?
Ik zag laatst een filmpje op Facebook dat er een chick genomen werd door een fucking hondquote:
Dat dat ook op facebook staatquote:Op donderdag 20 november 2014 23:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op Facebook dat er een chick genomen werd door een fucking hond
Dan ben je wel echt gestoord hoor.
En het grappigste was zo'n hond hadden mijn ouders ookquote:Op donderdag 20 november 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dat ook op facebook staatwtf. Ik weet wel dat er mensen zijn die dat doen, wel eens gezien bij Reportage.
Toen bleek het je moeder te zijn, toen was het niet meer grappig zeker?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En het grappigste was zo'n hond hadden mijn ouders ook
Ik weet alleen dat ze van dichtbij minder mooi en een stuk kleiner is dan mijn verwachting.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel te doen is zonder make-up.
Houd je tyfus bek kut Geo.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen bleek het je moeder te zijn, toen was het niet meer grappig zeker?
Gewoon neuken.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze van dichtbij minder mooi en een stuk kleiner is dan mijn verwachting.
Minder geschikt voor Facebook wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen bleek het je moeder te zijn, toen was het niet meer grappig zeker?
Wat moet je in Frankrijk sjouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
Kut. Ik word om 03:45 al gewekt om vervolgens om 04:00 al te gaan rijden richting Frankrijk. The fuck.
Toch maar 's even een beetje slaap pakken.![]()
Wel handig dan (als je vaak naar buiten gaatquote:Op donderdag 20 november 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Locatie, of trusted device. In mijn geval m'n moto 360.
Nu al slapenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
Kut. Ik word om 03:45 al gewekt om vervolgens om 04:00 al te gaan rijden richting Frankrijk. The fuck.
Ja.. beetje uitgemolken he..quote:Op donderdag 20 november 2014 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wiggah? Kom je weer grappen overmaken over mijn extreme blanke huid?
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. beetje uitgemolken he..
haha melk
haha wit
Slaapze en veel plezierquote:Op donderdag 20 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
Marktplaats.nl/aandelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Was ik maar goed in aandelen kopen
Dat is niks aangeboren, gewoon kwestie van leren.quote:
Lijkt mij echt tof om toernooien te doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is niks aangeboren, gewoon kwestie van leren.
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zodat je net als van Hoof 3,8 miljoen dollar kan winnen?
Zou beide tot mijn vrouw kronen.quote:
Zoveel credits voor het uitzoeken?quote:
Ik niet manquote:Op donderdag 20 november 2014 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil ook een maand leven in virtuele wereld.
quote:
Komt veel geduld bij kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt mij echt tof om toernooien te doen.
Lijkt mij echt chill. Gewoon op de bank in een virtuele wereld leven.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik niet man.. die dude gaat echt alles meemaken wat die dudes doen.. ook nasty shit
Mijn probleem is dan geduld hebben.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt veel geduld bij kijken.
Probleem is dat ik vaak tegen het eind van zo'n toernooi te dronken was om een FT nog fatsoenlijk te spelen.
Met een joint erbij is het aardig uit te houden. Gewoon niet afspreken dat je bij elke bust een shotje doet en dat dronken worden valt ook nog wel mee.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn probleem is dan geduld hebben.
Meh, ze heeft echt een rare mond.. enorm hoekig ook. Net als gigi ravelli, al heeft die het wat minder.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
Ook die hockey chick die poker doet op tv
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met een joint erbij is het aardig uit te houden. Gewoon niet afspreken dat je bij elke bust een shotje doet en dat dronken worden valt ook nog wel mee.
Ik heb geen zelfbeheersing.
Ik zou der doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh, ze heeft echt een rare mond.. enorm hoekig ook. Net als gigi ravelli, al heeft die het wat minder.
Wie zou je niet doen?quote:
Kieskeurig ben jequote:
Watquote:
Pattyquote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel je MOEST 1 van de 2 doen.. wie zou je doen Patricia Paay of Patty Brard?
Godver dit is moeilijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ik ook voor gaan jaquote:Op donderdag 20 november 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit inderdaad, dus zou Patricia kiezen
Ja eigenlijk wel eens.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit inderdaad, dus zou Patricia kiezen
Ik wel meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Mijn broer heeft paar jaar geleden wel zijn xbox betaald van het pokeren op pokerstars.
Nice.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wel meer.![]()
Alleen ooit eens in Amsterdam. na een gewonnen toernooi al m'n winst op weten te maken in een karaoke en blues bar.Was wel gezellig tho, en ik wist meteen dat ik niet weer in een karaoke bar zou komen.
Iew iew iewquote:
IK MOET NIKS!!!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn want ik vind spinnen engquote:
Je bent een onafhankelijke man zonder verplichtingenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent een onafhankelijke man zonder verplichtingen
Sinds EU en US zijn gescheiden is het sowieso niet meer echt winstgevend om daar je uren aan te besteden.quote:
quote:
Ik kan er niet eens een seconde door brengen, perm banquote:Op donderdag 20 november 2014 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds EU en US zijn gescheiden is het sowieso niet meer echt winstgevend om daar je uren aan te besteden.
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens een seconde door brengen, perm ban
Was inderdaad een lang verhaal, maar zeker geen zuivere koffie daar bij FT.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Full Tilt was / is sowieso beter maar ging toen failliet .. geen idee hoe dat nu allemaal is al lang niet gepokerd online.
Why that? Kon je er niet mee omgaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens een seconde door brengen, perm ban
RW?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef richolio het volgende:
Gaan er hier mensen naar Pinkpop of RW als AC/DC daar komt?
Pinkpopquote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef richolio het volgende:
En dan uiteindelijk toch niet zelf doenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb morgen eindelijk een wasmachine hoef mijn moeder mijn was niet meer te doen.
RockWerchterquote:Op donderdag 20 november 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
RW?
En AC/DC.. lijkt dat nog ergens op live?
Rock Werchterquote:Op donderdag 20 november 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
RW?
En AC/DC.. lijkt dat nog ergens op live?
quote:
Ja wel. Ik hou niet zo van troep in mijn woning.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk toch niet zelf doen
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef richolio het volgende:
Jawel, maar mijn broer speelde met vrienden samen op de zelfde tafels beetje chips schuiven en valsspelen, kwam ze natuurlijk achter.. en omdat we op hetzelfde ip zaten vertrouwde ze mij ook niet meer dus kreeg ik ook een permban.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Why that? Kon je er niet mee omgaan?![]()
Hehequote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee.
Na de Sex Pistols deceptie op Lowlands durf ik het niet aan om nog eens een Festival hier in de buurt te bezoeken.
Hahahahahquote:Op donderdag 20 november 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk toch niet zelf doen
''gout=monnie=bitchez'' - Ginoquote:Op donderdag 20 november 2014 23:36 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon luisteren naar bitch & money muziek altijd goed.
Heb wel genoten in 2006 maar zou niet snel teruggaan, vind de sfeer altijd maar tegenvallen ook op tv..quote:
Mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wel. Ik hou niet zo van troep in mijn woning.
Is altijd wel redelijk opgeruimd.
Ik ben nog nooit naar Lowlands of Pinkpop geweest maar op tv vind ik het er ook kut uitzienquote:Op donderdag 20 november 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb wel genoten in 2006 maar zou niet snel teruggaan, vind de sfeer altijd maar tegenvallen ook op tv..
Ik vind het sowieso maar een karig festival. Beetje weinig te doen op de muziek na. Wel goede muziek, dat welquote:Op donderdag 20 november 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb wel genoten in 2006 maar zou niet snel teruggaan, vind de sfeer altijd maar tegenvallen ook op tv..
quote:
Ah, dat is natuurlijk ook het domste wat je kan doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn broer speelde met vrienden samen op de zelfde tafels beetje chips schuiven en valsspelen, kwam ze natuurlijk achter.. en omdat we op hetzelfde ip zaten vertrouwde ze mij ook niet meer dus kreeg ik ook een permban.
Ja! Nu was ik al niet echt groot fan van de Pistols, maar dat optreden was gewoon waardeloos van begin tot eind.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:35 schreef richolio het volgende:
[..]
HeheDie heb ik vaker gehoord
Waren de sex pistols werkelijk zo waardeloos?
Lowlands daarentegenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar Lowlands of Pinkpop geweest maar op tv vind ik het er ook kut uitzien
Dit jaar wil ik eens kijken wat er komt bij Werchter ja en dan misschien eens gaan.quote:
Ja daaromquote:Op donderdag 20 november 2014 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien ga ik dit jaar wel, Dave Grohl live bewonderen
quote:
pauperquote:Op donderdag 20 november 2014 23:41 schreef DrNick het volgende:
Ik ben nog nooit bij een festival geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
Is me al 2x overkomen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien ga ik dit jaar wel, Dave Grohl live bewonderen
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik neuk gewoon het systeem, dat is hoe ik rol.
Waardeloze popbandquote:
Grohl had inderdaad beter bij QOTSA kunnen blijven drummen.quote:
Ik snap die mensen die kaarten voor een concert van Foo Fighters in Edinburgh kopen ook niet.quote:
Echt?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Toen ik op de middelbare bekend stond als "het meisje die fan is van Grohl"
Dat heb jij toch niet gedaan hequote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap die mensen die kaarten voor een concert van Foo Fighters in Edinburgh kopen ook niet.
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Strong it is, the love for this one
Want je naam was te moeilijk?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Toen ik op de middelbare bekend stond als "het meisje die fan is van Grohl"
Niet meegekregen?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heb jij toch niet gedaan he
Moeilijk te onthouden maybequote:
Volgens mij is Josh Homme wel een beetje een eikel, maar verder weet ik niet veel van m ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Dat queens of the stone age lijkt mij ook geen kut aan. Ken ook maar 1 nummer echt en de rest heb ik afgezet. Die kerel ziet er oko niet uit als een artiest
Als het concert is xD xDquote:
Met die fleshlight zeker.quote:
Zolang de stageact niet in de buurt komt van deze man dan hoeft het van mij sowieso niet echt met al die bands.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Dat queens of the stone age lijkt mij ook geen kut aan. Ken ook maar 1 nummer echt en de rest heb ik afgezet. Die kerel ziet er oko niet uit als een artiest
whahaha XD Helemaal brockoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |