Ik had nog bier over van vorig weekend.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik trek er ook weer eentje open.
Altijd goedquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had nog bier over van vorig weekend.
Gisteravond ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gisteren ook geïnstalleerd ja.
quote:
Ik heb een PS3 maar ik game al echt een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef Sardu het volgende:
Toevallig nog "fanatieke" FPS-gamers hier?
Dan is je Nexus kut, of je hebt last van die animaties. Die kan je sneller maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
Lollipop is trager dan peop door een rietje.
Ik heb nog 3 copies van Insurgency voor de weggeef.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 maar ik game al echt een hele tijd niet meer.
Ik wacht op begin 2015 want dan komt Rollercoaster Tycoon 4 uit voor de pc.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 copies van Insurgency voor de weggeef.
Ik heb ook wel een PS3, maar speel daar eigenlijk alleen Madden NFL op.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wacht op begin 2015 want dan komt Rollercoaster Tycoon 4 uit voor de pc.
Ik heb tot deel 3.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]Dat heb ik al niet meer aangeraakt sinds deel 2 op win98 (volgens mij)
Oh ok.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is je Nexus kut, of je hebt last van die animaties. Die kan je sneller maken.
quote:
Mijn nexus is in reparatiequote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zonder grappen. Werkt hier vloeiend, maar kan zijn dat je die animaties niet echt fijn vindt, omdat ze alles wel net iets trager maken.
Je koopt het zelf.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een huawei van 180 euro een jaar geleden dus niet zeuren jullie. Dat is pas traag.
Ik heb een s4 miniquote:
Met mij ook wel.quote:
Ahja, het werkt al wel redelijk nu.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zonder grappen. Werkt hier vloeiend, maar kan zijn dat je die animaties niet echt fijn vindt, omdat ze alles wel net iets trager maken.
Hej du!quote:Op donderdag 20 november 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja, het werkt al wel redelijk nu.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja, het werkt al wel redelijk nu.
Jouw avatar is fascinerend wel.quote:
quote:
Ik heb dat programma 1 keer gezien omdat John Cleese er zat.quote:
RTL Latenight kijk ik bijna elke dag wel leuke talkshow.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb dat programma 1 keer gezien omdat John Cleese er zat.
Laten we het er maar op houden dat John Cleese een baas is.
Ik zou dr wel een keer willen doenquote:
Je bent een vrouw toch? Zullen we trio met haar doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou dr wel een keer willen doen.
Waarom maar 1 keer?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou dr wel een keer willen doen.
Laat me ik verveel me ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Roald, wat spam je op snapchat
Ja als het bevalt natuurlijk wel vaker.quote:
Nouja... De tafelgasten hadden niet veel in te brengen en MmmBerto deed het ook niet echt superduper als host.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
RTL Latenight kijk ik bijna elke dag wel leuke talkshow.
Die met John Clees heb ik ook gezien is wel een baas ja.
Ik wil dr eerst een keer alleen doenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent een vrouw toch? Zullen we trio met haar doen?
Ik kijk best vaak tv.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja... De tafelgasten hadden niet veel in te brengen en MmmBerto deed het ook niet echt superduper als host.
Geen TV beste TV.
Oke tweede keer dan een trio.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil dr eerst een keer alleen doen.
Ik besteed m'n tijd nuttig hoor roroquote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laat me ik verveel me ja.
En stiekem sop jij op mijn foto's.
Ja door mijn snaps te kijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik besteed m'n tijd nuttig hoor roro![]()
![]()
Ophoepelen niet eens blijven slapenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1 keer, dan moet ze ophoepelen en val ik in slaap.
Net pas gezienquote:
Je weet. LB waardeert mijn dickpics niet op snapchat.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik snapchat had zou ik dat ook doen, geile boii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |