SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor mij ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
echt he. Ik zou komen als KB kwam, maar nu zij niet komt, hoef ik ook niet meer
Mwah, vink niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar haarkleur tho... WIL IK OOK
Heb een paar grijze haartjes.. Daarom verf ik het 1 x in de 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 20 november 2014 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah, vink niet zo bijzonder.
Ik durf mijn haren niet te verven btw. Laatste keer dat ik dat heb gedaan was 10 jaar terug.
Gewoon theedoek.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo een creditcard aanvragen om online hijabs uit UK te kunnen bestellen.
nederland bakt er niks van man.
Niet te vertrouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
pfff echt trut is zij he
Jezus KB, doe niet zo melodramatisch wil je.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
. Ik zeg dat ik kom, opeens helemaal ondervragingen en alles wat er veranderd is. Laat me. Tot zaterdag.
Dan geef ik uitleg.
Wist niet dat jij daar patent op had.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus KB, doe niet zo melodramatisch wil je.
Hide your kids, hide your wifesquote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar patent op had.
Creditcard.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo een creditcard aanvragen om online hijabs uit UK te kunnen bestellen.
nederland bakt er niks van man.
Waarom bel je niet? Je krijgt dan gegevens waarop je het geld moet storten enzo. Had ik ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Creditcard.![]()
Oh nu je cc zegt, heb mijn H&M bestelling nog niet betaald, ben acceptgiro kwijt, heb al aanmaning gehad dus wss staat de deurwaarder binnenkort voor de deur. Heb al 30 euro gepind en aan de kant gezet voor het geval dat ze komen.
Hihi. Leuk om uit jouw mond te horen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar patent op had.
Als de deurwaarder langskomt, dan heb je niet genoeg aan ¤ 30 hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Creditcard.![]()
Oh nu je cc zegt, heb mijn H&M bestelling nog niet betaald, ben acceptgiro kwijt, heb al aanmaning gehad dus wss staat de deurwaarder binnenkort voor de deur. Heb al 30 euro gepind en aan de kant gezet voor het geval dat ze komen.
Komt helemaal niet aan he?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hihi. Leuk om uit jouw mond te horen.
Vond t eigenlijk wel leuk om te lezenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt helemaal niet aan he?![]()
omgquote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Creditcard.![]()
Omdat serieus elke keer dat ik eraan denk het al 6 uur is geweest. Morgen weer proberen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom bel je niet? Je krijgt dan gegevens waarop je het geld moet storten enzo. Had ik ook.
Maar je werd er niet beetje geïrriteerd door ofzo?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond t eigenlijk wel leuk om te lezen
Hoe veel moet ik dan betalen? De bestelling was iets van 15 euro ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de deurwaarder langskomt, dan heb je niet genoeg aan ¤ 30 hoor.
maar je kan inloggen op je account en zien wat en hoeveel je moet betalen?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat serieus elke keer dat ik eraan denk het al 6 uur is geweest. Morgen weer proberen.
Echt zo fucking dom dat je bij H&M niet kunt betalen met iDeal.
Administratiekosten zijn al 50euro+quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe veel moet ik dan betalen? De bestelling was iets van 15 euro ofzo.
Ik kan helemaal niks zien op dat account. Alleen dat ik nog niet heb betaald zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar je kan inloggen op je account en zien wat en hoeveel je moet betalen?
Oh.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
als de incasso daadwerkelijk is ingeschakeld ga je fors meer betalen dan die 30 euro
oh dacht dat daar wel op stond, bestel nooit bij hunquote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks zien op dat account. Alleen dat ik nog niet heb betaald zeg maar.
En ik weet hoeveel ik moet betalen, maar heb referentienummer of hoe je dat ook noemt niet.
Was sowieso ook mijn laatste keer.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh dacht dat daar wel op stond, bestel nooit bij hun
Nee, vond t leuk dat je een soort van valsheid toonde. Lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je werd er niet beetje geïrriteerd door ofzo?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Administratiekosten zijn al 50euro+
Ik moest ook huilen toen Arnie verdwenen was in Venezuela.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik de enige debiel die soms huilt bij emotionele beelden?
Maak maar gewoon over onder vermelding van je naam + adres. Kunnen zij je klantgegevens erbij zoeken. Zij kunnen later dan ook niet beweren dat je niet hebt betaald.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks zien op dat account. Alleen dat ik nog niet heb betaald zeg maar.
En ik weet hoeveel ik moet betalen, maar heb referentienummer of hoe je dat ook noemt niet.
OH JA DIT OOK JA.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Niet met iDeal kunnen betalen by H&M is inderdaad vervelend. Maar waar ik het meeste last van heb is dat het altijd langer dan een week duurt voordat ik mijn bestelling ontvang.
Doe lief tegen mij, beach.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen toen Arnie verdwenen was in Venezuela.
Ik wil eerst weten hoe duur incassokosten zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak maar gewoon over onder vermelding van je naam + adres. Kunnen zij je klantgegevens erbij zoeken. Zij kunnen later dan ook niet beweren dat je niet hebt betaald.
Hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, vond t leuk dat je een soort van valsheid toonde. Lief.
Die kosten heel duur.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe duur incassokosten zijn.
https://www.consuwijzer.nl/thema/incassokostenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe duur incassokosten zijn.
Omg, stop. Het duurt minimaal 60 dagen voor zij een incasso op je afsturen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
Syl, op internet staat dat incassokosten 15% van het te betalen bedrag is. Hoe kunnen ze honderden euro's eisen voor een openstaand bedrag van 15 euro?
Was wel sexy om een boze KB te zien.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahamja was njet gemeend ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn al 30 dagen verder.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg, stop. Het duurt minimaal 60 dagen voor zij een incasso op je afsturen.
Ja, heb hem nu op pauze. Maar aan de ene kant wil ik hem af kijken omdat hij zo interessant is.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was wel sexy om een boze KB te zien.Moest ervan huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik gedownload. Is het wat verderquote:Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, heb hem nu op pauze. Maar aan de ene kant wil ik hem af kijken omdat hij zo interessant is.
The babadook gaat mij vandaag niet laten slapen.
Minimaal ¤ 40. Dit zijn de incassokosten, meer niet... Een incassobureau kan alleen maar dreigen met hogere kosten, meer niet. Ze hebben geen dwangmiddelen om je die ¤ 30 + ¤ 40 te laten betalen. Ze kunnen wel een gerechtsdeurwaarder inschakelen, en dan kom je in een duurder traject terecht.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
Syl, op internet staat dat incassokosten 15% van het te betalen bedrag is. Hoe kunnen ze honderden euro's eisen voor een openstaand bedrag van 15 euro?
Oh, dus ik hoef mij geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Minimaal ¤ 40. Dit zijn de incassokosten, meer niet... Een incassobureau kan alleen maar dreigen met hogere kosten, meer niet. Ze hebben geen dwangmiddelen om je die ¤ 30 + ¤ 40 te laten betalen. Ze kunnen wel een gerechtsdeurwaarder inschakelen, en dan kom je in een duurder traject terecht.
Ik heb hem nu gepauzeerd op 37 min door de creepy factor. Maar ik ben een pussy.. deze drama/horror heeft wel echt een goed verhaal gaat niet puur om jumpscares ofzo. Tot nu toe een interessante film met een depri feel.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heb ik gedownload. Is het wat verder
Je hebt wettelijk gezien 14 dagen de tijd om na de aanmaning/herinnering te betalen. Dan pas mogen de incassokosten in rekening worden gebracht.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef mij geen zorgen te maken.
Tering, Crip. Hoeveel films heb je vandaag al gekeken?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gepauzeerd op 37 min door de creepy factor. Maar ik ben een pussy.. deze drama/horror heeft wel echt een goed verhaal gaat niet puur om jumpscares ofzo. Tot nu toe een interessante film met een depri feel.
hhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
Weten jullie trouwens hoe lang het duurt voor dat je je stem terug krijgt als je hem helemaal kwijt bent? Er komt nu gewoon niets uit behalve een zacht gefluister.
Ik lig ziek in bed.. zo veel zijn het niet eigenlijk. Ik heb 22 Jumpstreet gekeken, We're the Millers en ik heb de helft van Let's be cops ofzoiets gekeken maar vond ik beetje te boring.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tering, Crip. Hoeveel films heb je vandaag al gekeken?
[/troll] not.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:46 schreef Santello het volgende:
Kifesh meet gecanceld??
Wilde nog surprise visit doen enzo
Zargon weer. Flasher.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:46 schreef Santello het volgende:
Kifesh meet gecanceld??
Wilde nog surprise visit doen enzo
Ik heb die laatst nog gezien. Wel een zwak einde.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik lig ziek in bed.. zo veel zijn het niet eigenlijk. Ik heb 22 Jumpstreet gekeken, We're the Millers en ik heb de helft van Let's be cops ofzoiets gekeken maar vond ik beetje te boring.
Kijk nu The Babadook.
Welke? The babadook?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb die laatst nog gezien. Wel een zwak einde.
Ja, die en ik vond the babadook ook engquote:Op donderdag 20 november 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke? The babadook?
Ben echt legit creeped out momenteel.
Ik had vroeger met mijn werk daar veel mee te maken. Ik vond het altijd zo leuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dat vragen/eisen ze ja, maar hebben ze geen recht op. Incassobureaus...
Maar ehh, betaal die ¤ 30 nou maar gewoon direct voordat de deurwaarder op de stoep staat. Dan ben je namelijk echt honderden euro's verder.
Og liefje toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, die en ik vond the babadook ook eng
Mathemaat, komt de babadook mij vannacht halen?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, die en ik vond the babadook ook eng
Moet je ook niet alleen en in het donker naar kijken. Ik lig dan altijd de hele nacht wakker.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke? The babadook?
Ben echt legit creeped out momenteel.
Ik heb twee incassozaken bij de rechter uitgevochten.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vroeger met mijn werk daar veel mee te maken. Ik vond het altijd zo leuk.
Nee, eerst laat hij je angst voelenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Mathemaat, komt de babadook mij vannacht halen?
Why jij?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb twee incassozaken bij de rechter uitgevochten.In beide gevallen heb ik me heerlijk vermaakt.
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
Knaker, net pas thuis. Wat zal ik eens gaan eten.
Privé zou ik het minder hard durvenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb twee incassozaken bij de rechter uitgevochten.In beide gevallen heb ik me heerlijk vermaakt.
noodlesquote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
Knaker, net pas thuis. Wat zal ik eens gaan eten.
Als je bent overtuigd van je gelijk en je tijd over hebt, dan is dat gewoon leuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
[..]
Privé zou ik het minder hard durven
I know.. maar kon het niet weerstaan. Deze film is psycho, heb hem weer even op pauze.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet je ook niet alleen en in het donker naar kijken. Ik lig dan altijd de hele nacht wakker.
Ik voel de angst al.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eerst laat hij je angst voelen
Zo proeven. Eerst koelkast inquote:Op donderdag 20 november 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, biggest dissapointment ever. Smaakt niet naar cheesecake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Cheesecake laquote:Op donderdag 20 november 2014 21:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee wat Chake is maar GU is puur genot.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
Borte.
hier je redenen om niet af te vallenJonger uitzien is echt bs. Sowieso hoef dat voor mij maar mensen die veel afvallen krijgen vaak juist een ingevallen gezicht en zien er daardoor ouder uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |