Kan niet. Op pole kan je niet splitten.quote:
Volgens mij erover, en nog buiten de baan ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Aaah, Hamilton echt op de limiet hoor!!!
Misschien achteraf nog, maar als hij nu sneller gaat wat maakt het dan uit?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom wordt Hamilton zijn tijd niet afgepakt?
Zet druk. Dan moet hij een veilig rondje rijden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien achteraf nog, maar als hij nu sneller gaat wat maakt het dan uit?
Iedereen rijdt buiten de baan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij erover, en nog buiten de baan ook.
Dan blijft het alsnog 1 voor Ros, en 2 voor Hamquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Rosberg ging over de lijn dus dan moeten ze zijn tijd ook afpakken.
Maar die van Hamilton ook, dus uitmaken doet het dan niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Rosberg ging over de lijn dus dan moeten ze zijn tijd ook afpakken.
Nee, want Hamilton ging net sneller en bleef binnen de lijn, dus dan heeft Hamilton de snelste tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog 1 voor Ros, en 2 voor Ham
Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar die van Hamilton ook, dus uitmaken doet het dan niet.
Beide tijden van Rosberg waren sneller dan Hamilton's snelste.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, want Hamilton ging net sneller en bleef binnen de lijn, dus dan heeft Hamilton de snelste tijd.
Idd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beide tijden van Rosberg waren sneller dan Hamilton's snelste.
Duim.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
uit de toekomstquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
Oh valt mee, verkeerd gekeken. Maar toch in beide rondjes foutjes, heeft hij last van de druk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hamilton mazzel dat hij nog net tweede staat
Hij hoeft alleen maar 2e te worden. Lijkt me normaal gesproken niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh valt mee, verkeerd gekeken. Maar toch in beide rondjes foutjes, heeft hij last van de druk?
jup!, belooft iets goed te wordenquote:
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jup!, belooft iets goed te worden
Vond vooral het gewauw van Jordan wel geinig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Button natte rode oogjes. Volgens mij weet hij zijn lot na morgen
Zoals Lewis het GP2 kampioenschap won. Spinnen aan het begin van de race en dan door het veld naar de 2de plek rijden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.
Beetje een Vettel Brazilië 2012-scenario dusquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.
Dat zou wel triest zijn. Een heel lange, succesvolle F1-carriere en dan zo'n Barrichello-afscheid.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
15:40. Ik blijf nog even hangen. Kan leuk worden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja, en nu nog GP2 met Stoffel op pole
Hopelijk volgend jaar naast Alonsoquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja, en nu nog GP2 met Stoffel op pole
Hoop zo dat hij blijftquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
De kans is klein, maar het is zeker niet onmogelijk. Zou wel een mooi goedmakertje zijn voor het niet-rijden van Frijns en Van der Garde.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar naast Alonso
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Beetje een Vettel Brazilië 2012-scenario dus
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zou wel triest zijn. Een heel lange, succesvolle F1-carriere en dan zo'n Barrichello-afscheid.
Probleem daarbij is dat Hamilton zich nogal eens voorbij Rosberg weet te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef opreis het volgende:
Zal het wel mooi vinden als Rosberg iets probeert wat Lorenzo(?) vorige jaar bij de motogp probeerde. Zelf vooraan rijden en dan de nr 2 ophouden en hopen dat de nr 3 de nr 2 in haalt.
Nou ja, zo gaat dat soms.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.
Niet echt een verrassing aangezien ze aan het googelen zijn met contracten op dit moment....quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.quote:
Lijkt me echt supertof.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.
Button is ook niks meer dan leuke subtopper.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.
Wel eentje die wereldkampioen is geworden en heeft bewezen een heel goed coureur te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Button is ook niks meer dan leuke subtopper.
Dit 'afscheid' zou belachelijk zijn, net zoals dat destijds bij Barrrichello belachelijk was. Maar aangezien ik Button een toffe vent vind en het WEC momenteel veel interessanter vind dan de F1 en volgend jaar sowieso naar de WEC-race in Spa ga, zou ik het echt toejuichen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar heel netjes is dat niet.
Audi gaat zijn nieuwe #1 rijder uit de #3 wagen halen, de #3 rijdt alleen in Spa en en Lemans en ik denk niet dat Button in die wagen wilt rijden. Toyota zie ik Lapierre wel vervangen, die heeft dit jaar al een aantal races gemist. Of in het nieuwe Nissan project.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.
Als teams je niet meer willen verdwijn je via de achterdeur, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel eentje die wereldkampioen is geworden en heeft bewezen een heel goed coureur te zijn.
Als ze Button kunnen krijgen dan gaan ze hem zeker wat goeds bieden. Al was het maar alleen vanwege de extra publiciteit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Audi gaat zijn nieuwe #1 rijder uit de #3 wagen halen, de #3 rijdt alleen in Spa en en Lemans en ik denk niet dat Button in die wagen wilt rijden. Toyota zie ik Lapierre wel vervangen, die heeft dit jaar al een aantal races gemist. Of in het nieuwe Nissan project.
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel eentje die wereldkampioen is geworden en heeft bewezen een heel goed coureur te zijn.
Idd. Ik sla hem eigenlijk wel hoger aan dan bv Massa en Raikkonen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, zelfde geldt voor Hamilton nu.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.
Als de andere teams hetzelfde hadden gehad aan de start van het seizoen was hij geen Wk geweest vermoed ik zo.
Wie is ''ze''?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze Button kunnen krijgen dan gaan ze hem zeker wat goeds bieden. Al was het maar alleen vanwege de extra publiciteit.
Omdat nergens ruimte is. En het is niet dat McLaren niet verder met hem wil maar met Alonso denken ze een betere coureur in huis te halen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als teams je niet meer willen verdwijn je via de achterdeur, zo simpel is het.
Ow?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, zelfde geldt voor Hamilton nu.
Williams en Toyota had hetzelfde truukje ook op de wagen zitten.....quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.
Als de andere teams hetzelfde hadden gehad aan de start van het seizoen was hij geen Wk geweest vermoed ik zo.
Maakt niet uit, hij is er WK mee geworden en heeft dat jaar een aantal fenomenale races gereden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk voordeel had Button tov Barrichello toen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Welk voordeel heeft Lewis ten opzichte van Nico?
En toch werkte het niet voor hun, maar wel voor Brawn op dat moment.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Williams en Toyota had hetzelfde truukje ook op de wagen zitten.....
Kwaliteit en geluk. Net als Vettel en Webber.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Welk voordeel had Button tov Barrichello toen?
Het is niet netjes om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Welk voordeel had Button tov Barrichello toen?
Is geen ruimte voor hem omdat er bij Mercedes,Ferrari en RBR betere coureurs zitten. Blijkbaar weet McLaren nog niet wat ze gaan doen met het 2e stoeltje. Dat is het verschil tussen toprijders en subtoppers, toprijders blijven gewild en kunnen daarom zelf hun afscheid aankondigen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat nergens ruimte is. En het is niet dat McLaren niet verder met hem wil maar met Alonso denken ze een betere coureur in huis te halen.
En persoonlijk vind ik dat als een Button dan afscheid moet nemen dat je hem dat van te voren wel even kan vertellen zodat hij waardig afscheid kan nemen.
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Welk voordeel heeft Lewis ten opzichte van Nico?
Met identiek dezelfde vraag bedoel je? Alleen het jaartal verandert, en de naam op de vraag dan....quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is niet netjes om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.
Rosberg klopt Hamilton regelmatig in de kwalificatie, dat kreeg Button maar een paar keer voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosberg klopt Hamilton regelmatig in de kwalificatie, dat kreeg Button maar een paar keer voor elkaar.
Rosberg zit qua snelheid veel beter bij Lewis in de buurt dan Button. Volgens mij staat hij in het kwalificatie duel zelfs voor tov Hamilton.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.
Heeft hij daadwerkelijk meer snelheid omdat de auto's anders zijn of heeft hij meer snelheid omdat hij een net even andere afstelling heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Betwijfel het. Die zoeken in eigen stal eerst, en dan in fabriekscoureurs uit andere klassen. Ik denk dat een Laurens Vanthoor bv. eerder kans maakt. Daar kunnen ze ook op de lange termijn iets mee opbouwen. Maar goed, dit is het verkeerde topic daarvoorquote:
Ik ben het met elke zin eens in deze postquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar iedereen kan toch zien dat hij sneller is dan Rosberg?
Toyota en Williams hadden dat ook, alleen had Brawn een Mercedes motor die veel beter was dan de Toyota.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt allebei.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg zit qua snelheid veel beter bij Lewis in de buurt dan Button. Volgens mij staat hij in het kwalificatie duel zelfs voor tov Hamilton.
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar iedereen kan toch zien dat hij sneller is dan Rosberg?
Ook Rosberg heeft dit jaar zijn panne wel gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.
Is ook gewoon de betere racer, zijn bandenmanagement is ook beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.
Ham 3x retired, Rosberg 'maar' 2x. Slechtste finish Rosberg was slechts 4e.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook Rosberg heeft dit jaar zijn panne wel gehad
Maar minder dan Hamilton in totaalquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton 1x meer veroorzaakt door Rosberg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook nog 2x pech gehad in de kwalificatie waardoor hij achteraan moest starten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ham 3x retired, Rosberg 'maar' 2x. Slechtste finish Rosberg was slechts 4e.
Monishaquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing aangezien ze aan het googelen zijn met contracten op dit moment....
Hoop dat ze die Monica er snel uittrappen.
Ook goed.quote:
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.quote:
Ben dan wel benieuwd welke verplichtingen ze niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.
Zoeken naar meer en nieuwe sponsoren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd welke verplichtingen ze niet hebben gedaan.
Dat is wat zij zegt. Of het waar is mogen de rechters uitmaken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 16:59:40Red Bull summoned to stewards after FIA declares their front wings flex too much reageer retweet
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is wat zij zegt. Of het waar is mogen de rechters uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |