Er zit geen BKR rating bij omdat de eigenaar niet geregistreerd staat bij het BKR. Hij heeft blijkbaar geen geregistreerde leningen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En vol! Ik doe overigens mee. Wel jammer dat er geen BKR-score bij zat, maar die Graydon-rating van AA.
klopt, op kapitaalopmaat.nl staan nog wat meer projectenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:17 schreef RedFever007 het volgende:
Klopt het dat er maar 2 projecten openstaan momenteel?
Ik wil mij ook eens gaan verdiepen in crowdfunding maar met slechts twee openstaande opties blijft er niet veel over om te investeren
Inderdaad, kijk eens bij KoM en verder komen er meestal iedere week wel een paar projecten langs die overigens vaak snel vol lopen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:17 schreef RedFever007 het volgende:
Klopt het dat er maar 2 projecten openstaan momenteel?
Ik wil mij ook eens gaan verdiepen in crowdfunding maar met slechts twee openstaande opties blijft er niet veel over om te investeren
Hoewel een lendingbot wel handig zou zijn geef ik persoonlijk de voorkeur aan handmatige selectie van projecten. GvE geeft wel wat info over risico maar niet genoeg voor mijn investeringsbeslissing. De geloofwaardigheid van een ondernemingsplan is voor mij ook heel belangrijk en dat kan een lendingbot niet inschatten. Zo zou met gebruik van een lendingbot heel wat mensen geïnvesteerd hebben in dat kerkproject maar als ze het plan zouden lezen dan zouden ze er nooit geld in gestopt hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:22 schreef Imperatore het volgende:
Zo inmiddels ook de eerste betalingen van GvE gehad. Hoewel maar kleine bedragen, is dat toch wel leuk om te zien: geld dat niet stilzit.
Nog even een vraagje aan iedereen: aan de ene kant hoor ik mensen zeggen dat ze het interessant lijkt om automatisch te kunnen investeren (dan mis je niks en scheelt tijd), maar aan de andere kant zie ik dat ieder project tegen de meetlat wordt gehouden (wat volgens mij ook weer voor een deel hobby is). Zouden jullie je vertrouwen durven en vooral ook willen leggen in technologie zoals bijvoorbeeld een LendingRobot? Mij lijkt dat wel wat.
Ja, eens. Zou het never nooit overlaten aan een bot.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:33 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Hoewel een lendingbot wel handig zou zijn geef ik persoonlijk de voorkeur aan handmatige selectie van projecten. GvE geeft wel wat info over risico maar niet genoeg voor mijn investeringsbeslissing. De geloofwaardigheid van een ondernemingsplan is voor mij heel belangrijk en dat kan een lendingbot niet inschatten.
En btw is het ook gewoon fun om alle ondernemingsplannen te lezen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Liever wat projecten missen dan ergens instappen waar je na het lezen van het plan anders helemaal niet in zou zijn gestapt ivm hoog risico.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:33 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Hoewel een lendingbot wel handig zou zijn geef ik persoonlijk de voorkeur aan handmatige selectie van projecten. GvE geeft wel wat info over risico maar niet genoeg voor mijn investeringsbeslissing. De geloofwaardigheid van een ondernemingsplan is voor mij ook heel belangrijk en dat kan een lendingbot niet inschatten. Zo zou met gebruik van een lendingbot heel wat mensen geïnvesteerd hebben in dat kerkproject maar als ze het plan zouden lezen dan zouden ze er nooit geld in gestopt hebben.
En btw is het ook gewoon fun om alle ondernemingsplannen te lezen.
Je zou verwachten dat mensen wel leren van de consternatie enige tijd geleden. Dat was ook een buitenkansje volgens velen en bots hadden er automatisch geld ingestopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Liever wat projecten missen dan ergens instappen waar je na het lezen van het plan anders helemaal niet in zou zijn gestapt ivm hoog risico.
Ja eens, maar dat ligt meestal aan inversteerders die het geld niet overmaken dus lastig om daar wat aan te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:49 schreef bleyenburg het volgende:
Mijn enige (kleine) frustratie is de (soms) lange tijd tussen geld overmaken en het live gaan van diverse projecten
Zelf als er nog een echte topper voorbij komt? Zoals die bloementoko van laatst?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef leolinedance het volgende:
Mijn budget voor dit jaar is nu officieel op met nog Eur 500,- over te maken bij GVE en de aankoop van Rabo certificaten. Voor het eerst dat ik echt projecten moet gaan laten schieten.
Ik ook niet, heb overigens pas na een week gereageerd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik wacht trouwens nog altijd op de kurkentrekker van IIC. 31 oktober de mail met incentive gehad en direct gereageerd, maar tot op heden nog niks gezien.
Dan staan wij er helemaal alleen voor 😉quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zelf als er nog een echte topper voorbij komt? Zoals die bloementoko van laatst?
Ach, er valt altijd wat te regelen natuurlijk als het moetquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zelf als er nog een echte topper voorbij komt? Zoals die bloementoko van laatst?
Mee eens, ik vind crowdfunding en dan met name het doorlezen van de verschillende ideeën, gewoon leuk om te doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef Underdoggy het volgende:
Dit maakt beleggen wel echt leuk overigens. Ik merk daarbij stiekem toch elke maand meer beleg nu dan mijn doel is (wat alleen maar goed is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |