Antwoord:quote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Welke acteur zoek ik?
The Thin Red Line
Wag The Dog
A Scanner Darkly
quote:
quote:Was roommates and good friends withand
while all were struggling stage actors in New York before any of them struck it big. Among the three,
and Duvall were known for their ways with the women, and Duvall and
were known for their short fuses, which led to numerous bar fights. The three often bonded over elaborate practical jokes.
Hint voorquote:was born in San Bernardino, California, the son of Lydia (née Gray) and Eugene Ezra, who operated a newspaper printing press. He is of Pennsylvania Dutch (German), English, and Scottish ancestry, partly by way of Canada, where his mother was born.
grew up in a broken home, which he left at the age of 16 for a hitch with the US Marines. Moving to New York after being discharged, he worked in a number of menial jobs before studying journalism and television production on the G.I. Bill at the University of Illinois.
would be over 30 years old when he finally decided to take his chance at acting by enrolling at the Pasadena Playhouse in California. Legend says that
and friend
were voted "least likely to succeed."
quote:was born in Los Angeles, California, to Chicago-born parents, Lillian (Gold) and Harry, who was a furniture salesman, and prop supervisor for Columbia Pictures. He was raised in a Jewish family (from Hungary and Russia).
graduated from Los Angeles High School in 1955, and went to Santa Monica City College, where he dropped out after a year due to bad grades. But before he did, he took an acting course because he was told that "nobody flunks acting." Also received some training at Los Angeles Conservatory of Music. Decided to go into acting because he did not want to work or go into the service. Trained at The Pasadena Playhouse for two years.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
Gokje: Paul Newman en Steve McQueen.
En dat is tweequote:
2/3quote:
2/5quote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Horns
Warhorse?
Harry Potter and the philosefers stone? weet ik het, Harry potter in ieder geval![]()
En verder kom ik niet
quote:A young lawyer travels to a remote village where he discovers the vengeful ghost of a scorned woman is terrorizing the locals.
quote:A murder in 1944 draws together the great poets of the beat generation: Allen Ginsberg, Jack Kerouac and William Burroughs.
quote:One summer, four orphans boys who have grown to be the closest of friends find themselves competing for the attention of the same family.
Ik verlaag het wel naar 4, dus nog twee films.quote:A [...] reluctantly becomes a spy for a British agent.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:43 schreef drakin het volgende:
Ik weet er 3 maar 2 zijn al genoemd.
Kill your darlings
En dat zijn er 5.quote:
quote:
2/6quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
Jurassic Park -->is 1993
Batman Returns -->Nr. 3
Hero --> ??? Bedoel je Last Action Hero? Want dat is 1993
Ik heb ff goed gekeken maar hij staat wel degelijk in de lijst...op nr. 66.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, ik bedoel die film met Dustin Hoffman over dat vliegtuig ongeluk. Maar die staat dus niet in de top 10.
Sister Act is goed, Reservoir Dogs niet...quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:00 schreef sasquatsch het volgende:
Die laatste zal wel QT zijn met Reservoir Dogs.
En die derde gok ik op Sister Act.
A league of their own?quote:- Nr. 10 uit de lijst is de MILF met een honkbalknuppel
quote:
•O•quote:
Eigenlijk voldoet sasquatsch's antwoord aan alle eisen van de vragensteller:quote:
Helaas wel want een getal bestaat uit cijfers, niet uit lettersquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Eigenlijk voldoet sasquatsch's antwoord aan alle eisen van de vragensteller:
- er is een nieuwe en oude versie van
- er zit een getal in de titel
- de film gaat over iets waar sommige mensen veel waarde aan hechten (geld en de liefde van een ex-lover)
Ook al bedoel je deze film niet, je kan hem niet foutrekenen
Het is de bedoeling dat je de hele puntenlijst hier neer zet. Aangepast met het nieuwe punt erbijquote:
Vragensteller beslist. Als hij een andere film in zijn hoofd had is dit antwoord gewoon fout hoor. Dat is in elk geval hoe we het altijd al spelen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Eigenlijk voldoet sasquatsch's antwoord aan alle eisen van de vragensteller:
- er is een nieuwe en oude versie van
- er zit een getal in de titel
- de film gaat over iets waar sommige mensen veel waarde aan hechten (geld en de liefde van een ex-lover)
Ook al bedoel je deze film niet, je kan hem niet foutrekenen
Nee, die staat niet in het lijstje. Er staan nog 3 familie films in, 2 game verfilmingen en 1 legende inquote:
Die staat niet in het lijstje en ik ken de film te slecht om daar over te oordelen. Lees verschillende dingen over SB's afloop in die film.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:06 schreef kawa4 het volgende:
en in ronin,
ging hij volgens mij ook niet dood, maar werd hij gewoon uit het team gezet
NC = nic cage toch he?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die staat niet in het lijstje en ik ken de film te slecht om daar over te oordelen. Lees verschillende dingen over SB's afloop in die film.
Film over een paard, film met NC, een vervolg film en de legende kunnen nog worden genoemd
3/3quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
NC = nic cage toch he?
national treasure, daar word hij alleen gearresteerd volgens mij
Ik weet niet welke film, maarquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:25 schreef kawa4 het volgende:
muzikaal vraagje,
onderstaand stukje muziek gebruikt lyrics van een film. maar van welke geweldige film??
V for Vendetta?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:25 schreef kawa4 het volgende:
muzikaal vraagje,
onderstaand stukje muziek gebruikt lyrics van een film. maar van welke geweldige film??
HostiMeister +1quote:
kawa4 +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
tuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik dan ook weer meedoen?
Bumpy Johnson![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik dan ook weer meedoen?Waarom zou je niet mee mogen doen? Het is niet handig van kawa om een vraag over de film die net geweest is te stellen, maar dat zorgt er niet voor dat jij niet mag meespelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
waarom is het niet handig, omdat hosti die film kent???quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mee mogen doen? Het is niet handig van kawa om een vraag over de film die net geweest is te stellen, maar dat zorgt er niet voor dat jij niet mag meespelen
Je weet bijna zeker dat de vragensteller van de eerste vraag het antwoord op in dit geval jouw vraag dan ook weet. Dat is wat onhandig. Tuurlijk als iemand anders de film goed kent weet hij/zij het antwoord ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
waarom is het niet handig, omdat hosti die film kent???
iemand anders die de film goed kent weet het antwoord toch ook![]()
of is dat een soort van ongeschreven regel![]()
maar we zullen er rekening mee houden
Het mag gewoon, of hij de film kent of niet. De enige reden dat het niet zou mogen staat in de regels op pagina 1, als hij dit bijvoorbeeld opgezocht zou hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
waarom is het niet handig, omdat hosti die film kent???
iemand anders die de film goed kent weet het antwoord toch ook![]()
of is dat een soort van ongeschreven regel![]()
maar we zullen er rekening mee houden
Toevallig wist ik dat nog, aangezien ik deze film belachelijk vaak kijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Het mag gewoon, of hij de film kent of niet. De enige reden dat het niet zou mogen staat in de regels op pagina 1, als hij dit bijvoorbeeld opgezocht zou hebben.
Maar als hij dit gewoon nog weet van de film voordat jij de vraag stelde, ook al heeft hij het 5 minuten daarvoor nog gelezen, kan hij gewoon de vraag beantwoorden. Hij zoekt het immers niet op nadat jij de vraag stelde.
Welke film?quote:Baby, you make me wish I had three hands.
Zekersquote:
En inderdaadquote:
quote:Jeez, why do I always have to be the one to tell the kids there is no Santa Claus?
quote:Just cause people wanna eat the burger doesn't mean they wanna meet the cow.
The Island, Sean Bean & Scarlett Johansonquote:
Sooo closequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef pipster het volgende:
The Island; Steve Buscemi en Scarlett Johanson
Der Meister +1quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
The Island, Sean Bean & Scarlett Johanson
Jazekers!quote:
quote:
quote:Showed up at his old firehouse the day after the World Trade Center tragedy in New York to volunteer. Worked twelve hour shifts for a week after the terrorist act, digging through rubble with his old comrades looking for missing firefighters... anonymously.
quote:The band "Blessid Union of Souls" makes a reference to him in their hit song, "Hey Leonardo". They refer to him as "That guy who played in Fargo (1996). I think his name is."
quote:Frequently is typecast as sleazy or crazed characters, with his roles as Tommy in Trees Lounge (1996) and Seymour in Ghost World (2001) being the closest he has come to being the romantic lead.
wie?quote:While filming View from the Top (2003), she met Gwyneth Paltrow. They are now good friends.
Nee, maar de gevraagde actrice zingt wel in een film met Diaz over een penis..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Cameron Diaz? Ken de genoemde film niet...
Applegatequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan kunnen het alleen applegate (?) of die uit die film met ron perlman zijn, maar haar naam weet ik niet
Jay krijgt nog een puntje van mijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Applegatevandaag jarig
Tussenstand november 2014
14 JayHovah
13 Hostimeister
9 sasquatsch
6 Borizzz
5 picodealion
4 Sands
3 hornage
3 pipster
3 DragonFodder
2 StefanW
3 kawa4
2 dyonvbaal
1 Loodje
1 FireFox1
1 SamuelofSEK
1 lamers
1 robby87
1 drakin
1 ArtistA
Spy kids had ik aan gedacht, shrek en zorro was ik alweer vergeten..,quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef sasquatsch het volgende:
Assassins
Spy Kids 1, 2 en 3
Desperado
Once upon a time in Mexico
Shrek 2, 3 en 4
Puss 'n Boots
The Legend of Zorro
The Mask of Zorro
Waarom pas je de lijsr dan niet aan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jay krijgt nog een puntje van mijSorry
Ik was niet op aan het letten, excuus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom pas je de lijsr dan niet aan?
Fodder +2quote:
Done!quote:Op woensdag 26 november 2014 00:22 schreef JayHovah het volgende:
Sasquatsch, maak er maar +2 voor bij DragonFodder, Steve Buscemi was idd goed bij mijn vraag...
quote:
quote:: I seem to remember us knocking on your door.
: Oh, that's right. And I seem to remember breaking your face.
quote:: Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention.
quote:
quote:
Neuh gewoon een gok. Heb de film gezien en wist BP en CW de rest wist ik niet meerquote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te makkelijk? Ben hem toevallig aan het kijken nu
Christian Slaterquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh gewoon een gok. Heb de film gezien en wist BP en CW de rest wist ik niet meer![]()
Doe mij maar 5 namen uit Nymphomaniac volume I & II
3/5quote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Christian Slater![]()
Uma Thurman
Willem Defoe
DF +1quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
Stellan skarsgaard
Shia lebeouf
Charlotte gainsbourgh
film?quote:I miss my wigs.
quote:: Any other demands?
: My sister gets to keep her cat.
quote:: Are you fighting
? Are you here to fight with us?
: I am. I will.
Ja, maar welke?quote:
Misschien moet je ook nog het deel erbij noemenquote:
Jupquote:
quote:He mihi nui hoki ki nga tangata whenua o Aotearoa. Ma rangi raua ko papa tatou e manaaki, e tiaki hei nga tau e tu mai nei.
quote:Over 12.5 million plastic rings were made in order to fabricate simulated chain mail for the movie. Two crew members spent the length of the shoot linking the rings by hand into suits of armor.
Dezequote:Op donderdag 27 november 2014 09:03 schreef hornage het volgende:
Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring
Het is toevallig Doomquote:Op donderdag 27 november 2014 09:20 schreef kawa4 het volgende:
Doom toevallig??? ( wel een film met iets van zombies volgens mij)
quote:Op donderdag 27 november 2014 09:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Jack Ryan word onder andere door Tom Cruise gespeeld volgens mij,. Maar hoe de film ook alweer heet
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:01 schreef pipster het volgende:
Marko Ramius - Sean Connery![]()
Jack Ryan - Alec? Baldwin![]()
Bart Mancuso
Captain Vasili Borodin
Admiral Greer
Dr. Yevgeniy Petrov - Tim Curry![]()
Hunt for Red October![]()
![]()
ik bedoelde wie speelde de karakters in die film,quote:Op donderdag 27 november 2014 10:02 schreef StefanW het volgende:
Jack Ryan is Matt Damon toch? Tenminste, in de laatste film.
alleen bart mancuso nog dusquote:Op donderdag 27 november 2014 11:03 schreef pipster het volgende:
Bart Mancuso - tja
Captain Vasili Borodin - Sam Neill![]()
Admiral Greer - James Earl Jones![]()
yupquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef pipster het volgende:
Hij is ook de baas van Clarice in Silence of the Lambs toch
pipster +1quote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef pipster het volgende:
Apocalypse Now en The Bourne Ultimatum![]()
of gewoon de al genoemde Silence of the Lambs![]()
De meest logische films dan maar:quote:
Ik was in de war met Jack Reacher...quote:
Volgens mij gooi je Jesse Eisenberg en Michael Cera door elkaar. (Wel begrijpelijk natuurlijk)quote:
Dan krijg je van mij één punt omdat je de naam bijna goed had (Brit Marling), EN de film.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Loodje het volgende:
Damn ik weey maar 1 film en het is Brit Maling, of zoiets.
Film : Another earth. Mooie film trouwens;)
Nee hoor, doe maar gewoon een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef Loodje het volgende:
YeahOk moet ik een nieuwe plaatsen of wil je nog 2 andere films?
Onderhoud je vraag eens wat beter...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:46 schreef Loodje het volgende:
Ok hier is ie:
Wat is de titel van deze film?
[ afbeelding ]
Doe eens wat meer hints, want volgens mij heeft niemand hem gezien.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef Loodje het volgende:
Hint Hmm nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Loodje vroeg om 16.44 of hij een nieuwe moest plaatsen (staat duidelijk in de OP)quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef kawa4 het volgende:
nieuwe vraag dan maar? ( of ben ik weer te vlug )
welk plaatje dan?quote:
Was duidelijk, ik las gewoon niet goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:25 schreef kawa4 het volgende:
[..]
welk plaatje dan?
elke zombie komt uit een andere film
dus ik wil gaarne 4 films
( was dat niet duidelijk)
alleen de LAMP-zombie dus nogquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Die laatste is World War z![]()
Eerste is denk ik 28 Weeks Later ( 28 days later maar reken hem goed)![]()
Derde is een Resident Evil film![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:33 schreef drakin het volgende:
Die van Peter Jackson?die ja, maar hoe heet die film
Ik weet hem maar ik zeg het lekker nietquote:
ook allebei de film titels?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet hem maar ik zeg het lekker niet
nee, de naam van de de film van peter jackson ( met de lamp zombie) is nog niet gegevenquote:
braindead of dead alivequote:Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Dan is het Braindeath, of heette die ook al weer? Frightners was van later en zaten ook geen zombies in, toch?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:08 schreef kawa4 het volgende:
is da nie the 5th element ???
aan het witte pakje te zien
De namen van de karakters die ze spelen, ook nog eens. Ik ben strengquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef kawa4 het volgende:
bruce willis
gary oldman
en dan houdt het voor mij al weer op
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef kawa4 het volgende:
ow niet goed gelezen![]()
maar dan houdt het voor mij al helemaal op![]()
( heb de film in een ver en duister verleden ooit eensch 1x gezien)
Omdat deze film dan niet zo populair is als ik dacht (hooptequote:Op vrijdag 28 november 2014 14:19 schreef StefanW het volgende:
God, dat is een tijd geleden.
Volgens mij heette het personage van Mila Jovovich Lulu en die van Bruce Willis was Dallas (of zo?)
Jean Baptiste Emanuel Zorgquote:
Jazekerquote:
Naam is goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:02 schreef DragonFodder het volgende:
Naam is eric dane. Ken hem alleen uit Grey's anatomy en The last ship.
nee, film uit 2006.quote:
Welke?quote:
Die iemand anders mag antwoorden, ik doe alleen aan voorzetjes geven vandaag.quote:
Het is wel de bedoeling dat je je vraag een beetje onderhoudt. Als je weet dat je een paar uur niet aanwezig kan zijn kan je beter de vraag niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef Loodje het volgende:
Ok, was ik te laat? Ik heb vrij snel gereageerd en ja ik werk overdag;)
2/3quote:
quote:A family learns important life lessons from their adorable, but naughty and neurotic dog.
quote:Intertwining couples and singles in Los Angeles break-up and make-up
quote:A small-town girl ventures to Los Angeles and finds her place in a [ ] club run by a former dancer.
quote:Patrons locked inside of a bar are forced to fight monsters.
quote:A weekend cruise on a luxurious party yacht goes horribly wrong for a group of old high-school friends.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef JayHovah het volgende:
Gebaseerd op de tweede hint: Valentine's Day?
quote:: You're alive. I saved you. Do I get any thanks? No. All you can do is clam up. You wanna talk? Tell me to fuck off?
: Fuck off.
quote:: Ramon went through that window... splat. Glass here, then tires rolled over it.
: Maybe he jumped.
: Sure... he's depressed so he jumps four stories out of a window onto his head. "Wow, that feels better." Picks himself up. "Now I think I'll go on with the rest of my day."
Nee, Colleteral. Kut film trouwens, imho.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Ah, dit moet The Boondock Saints zijn?
quote:I love it out here, this is what I want - 'cause I count for something. Back home, I'd be working some nowhere job, nobody'd even know I was alive. 'We burn the fat off our souls,'... Hemingway said that.
Collateral klopt, maar dat het een kutfilm is niet...quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, Colleteral. Kut film trouwens, imho.
Vond het ook wel een vermakelijk film, die shootouts vind ik goed gedaan door Mann, ook al zo spijkerhard als in Heatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Collateral klopt, maar dat het een kutfilm is niet...
Dat redt een film niet, hoe goed het ook is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vond het ook wel een vermakelijk film, die shootouts vind ik goed gedaan door Mann, ook al zo spijkerhard als in Heat
Tussenstand november 2014quote:
Film?quote:In hindsight, the complaints by JN about the movie being inappropriate for young children seems to have been part of a publicity campaign.
JN is een Nederlandse regisseurquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken maar 1 JN. Jack Nicholson, maar welke film erbij hoort. Geen idee
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef JayHovah het volgende:
Gezien het Nederlandse tintje en de periode waarin we leven....: Sint?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |