Dan krijg je van mij één punt omdat je de naam bijna goed had (Brit Marling), EN de film.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Loodje het volgende:
Damn ik weey maar 1 film en het is Brit Maling, of zoiets.
Film : Another earth. Mooie film trouwens;)
Nee hoor, doe maar gewoon een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef Loodje het volgende:
YeahOk moet ik een nieuwe plaatsen of wil je nog 2 andere films?
Onderhoud je vraag eens wat beter...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:46 schreef Loodje het volgende:
Ok hier is ie:
Wat is de titel van deze film?
[ afbeelding ]
Doe eens wat meer hints, want volgens mij heeft niemand hem gezien.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef Loodje het volgende:
Hint Hmm nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Loodje vroeg om 16.44 of hij een nieuwe moest plaatsen (staat duidelijk in de OP)quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef kawa4 het volgende:
nieuwe vraag dan maar? ( of ben ik weer te vlug )
welk plaatje dan?quote:
Was duidelijk, ik las gewoon niet goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:25 schreef kawa4 het volgende:
[..]
welk plaatje dan?
elke zombie komt uit een andere film
dus ik wil gaarne 4 films
( was dat niet duidelijk)
alleen de LAMP-zombie dus nogquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Die laatste is World War z![]()
Eerste is denk ik 28 Weeks Later ( 28 days later maar reken hem goed)![]()
Derde is een Resident Evil film![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:33 schreef drakin het volgende:
Die van Peter Jackson?die ja, maar hoe heet die film
Ik weet hem maar ik zeg het lekker nietquote:
ook allebei de film titels?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet hem maar ik zeg het lekker niet
nee, de naam van de de film van peter jackson ( met de lamp zombie) is nog niet gegevenquote:
braindead of dead alivequote:Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Dan is het Braindeath, of heette die ook al weer? Frightners was van later en zaten ook geen zombies in, toch?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:08 schreef kawa4 het volgende:
is da nie the 5th element ???
aan het witte pakje te zien
De namen van de karakters die ze spelen, ook nog eens. Ik ben strengquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef kawa4 het volgende:
bruce willis
gary oldman
en dan houdt het voor mij al weer op
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef kawa4 het volgende:
ow niet goed gelezen![]()
maar dan houdt het voor mij al helemaal op![]()
( heb de film in een ver en duister verleden ooit eensch 1x gezien)
Omdat deze film dan niet zo populair is als ik dacht (hooptequote:Op vrijdag 28 november 2014 14:19 schreef StefanW het volgende:
God, dat is een tijd geleden.
Volgens mij heette het personage van Mila Jovovich Lulu en die van Bruce Willis was Dallas (of zo?)
Jean Baptiste Emanuel Zorgquote:
Jazekerquote:
Naam is goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:02 schreef DragonFodder het volgende:
Naam is eric dane. Ken hem alleen uit Grey's anatomy en The last ship.
nee, film uit 2006.quote:
Welke?quote:
Die iemand anders mag antwoorden, ik doe alleen aan voorzetjes geven vandaag.quote:
Het is wel de bedoeling dat je je vraag een beetje onderhoudt. Als je weet dat je een paar uur niet aanwezig kan zijn kan je beter de vraag niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef Loodje het volgende:
Ok, was ik te laat? Ik heb vrij snel gereageerd en ja ik werk overdag;)
2/3quote:
quote:A family learns important life lessons from their adorable, but naughty and neurotic dog.
quote:Intertwining couples and singles in Los Angeles break-up and make-up
quote:A small-town girl ventures to Los Angeles and finds her place in a [ ] club run by a former dancer.
quote:Patrons locked inside of a bar are forced to fight monsters.
quote:A weekend cruise on a luxurious party yacht goes horribly wrong for a group of old high-school friends.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef JayHovah het volgende:
Gebaseerd op de tweede hint: Valentine's Day?
quote:: You're alive. I saved you. Do I get any thanks? No. All you can do is clam up. You wanna talk? Tell me to fuck off?
: Fuck off.
quote:: Ramon went through that window... splat. Glass here, then tires rolled over it.
: Maybe he jumped.
: Sure... he's depressed so he jumps four stories out of a window onto his head. "Wow, that feels better." Picks himself up. "Now I think I'll go on with the rest of my day."
Nee, Colleteral. Kut film trouwens, imho.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Ah, dit moet The Boondock Saints zijn?
quote:I love it out here, this is what I want - 'cause I count for something. Back home, I'd be working some nowhere job, nobody'd even know I was alive. 'We burn the fat off our souls,'... Hemingway said that.
Collateral klopt, maar dat het een kutfilm is niet...quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, Colleteral. Kut film trouwens, imho.
Vond het ook wel een vermakelijk film, die shootouts vind ik goed gedaan door Mann, ook al zo spijkerhard als in Heatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Collateral klopt, maar dat het een kutfilm is niet...
Dat redt een film niet, hoe goed het ook is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vond het ook wel een vermakelijk film, die shootouts vind ik goed gedaan door Mann, ook al zo spijkerhard als in Heat
Tussenstand november 2014quote:
Film?quote:In hindsight, the complaints by JN about the movie being inappropriate for young children seems to have been part of a publicity campaign.
JN is een Nederlandse regisseurquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken maar 1 JN. Jack Nicholson, maar welke film erbij hoort. Geen idee
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef JayHovah het volgende:
Gezien het Nederlandse tintje en de periode waarin we leven....: Sint?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |