kawa4 +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
tuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik dan ook weer meedoen?
Bumpy Johnson![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik dan ook weer meedoen?Waarom zou je niet mee mogen doen? Het is niet handig van kawa om een vraag over de film die net geweest is te stellen, maar dat zorgt er niet voor dat jij niet mag meespelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
waarom is het niet handig, omdat hosti die film kent???quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mee mogen doen? Het is niet handig van kawa om een vraag over de film die net geweest is te stellen, maar dat zorgt er niet voor dat jij niet mag meespelen
Je weet bijna zeker dat de vragensteller van de eerste vraag het antwoord op in dit geval jouw vraag dan ook weet. Dat is wat onhandig. Tuurlijk als iemand anders de film goed kent weet hij/zij het antwoord ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
waarom is het niet handig, omdat hosti die film kent???
iemand anders die de film goed kent weet het antwoord toch ook![]()
of is dat een soort van ongeschreven regel![]()
maar we zullen er rekening mee houden
Het mag gewoon, of hij de film kent of niet. De enige reden dat het niet zou mogen staat in de regels op pagina 1, als hij dit bijvoorbeeld opgezocht zou hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
waarom is het niet handig, omdat hosti die film kent???
iemand anders die de film goed kent weet het antwoord toch ook![]()
of is dat een soort van ongeschreven regel![]()
maar we zullen er rekening mee houden
Toevallig wist ik dat nog, aangezien ik deze film belachelijk vaak kijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Het mag gewoon, of hij de film kent of niet. De enige reden dat het niet zou mogen staat in de regels op pagina 1, als hij dit bijvoorbeeld opgezocht zou hebben.
Maar als hij dit gewoon nog weet van de film voordat jij de vraag stelde, ook al heeft hij het 5 minuten daarvoor nog gelezen, kan hij gewoon de vraag beantwoorden. Hij zoekt het immers niet op nadat jij de vraag stelde.
Welke film?quote:Baby, you make me wish I had three hands.
Zekersquote:
En inderdaadquote:
quote:Jeez, why do I always have to be the one to tell the kids there is no Santa Claus?
quote:Just cause people wanna eat the burger doesn't mean they wanna meet the cow.
The Island, Sean Bean & Scarlett Johansonquote:
Sooo closequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef pipster het volgende:
The Island; Steve Buscemi en Scarlett Johanson
Der Meister +1quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
The Island, Sean Bean & Scarlett Johanson
Jazekers!quote:
quote:
quote:Showed up at his old firehouse the day after the World Trade Center tragedy in New York to volunteer. Worked twelve hour shifts for a week after the terrorist act, digging through rubble with his old comrades looking for missing firefighters... anonymously.
quote:The band "Blessid Union of Souls" makes a reference to him in their hit song, "Hey Leonardo". They refer to him as "That guy who played in Fargo (1996). I think his name is."
quote:Frequently is typecast as sleazy or crazed characters, with his roles as Tommy in Trees Lounge (1996) and Seymour in Ghost World (2001) being the closest he has come to being the romantic lead.
wie?quote:While filming View from the Top (2003), she met Gwyneth Paltrow. They are now good friends.
Nee, maar de gevraagde actrice zingt wel in een film met Diaz over een penis..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Cameron Diaz? Ken de genoemde film niet...
Applegatequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan kunnen het alleen applegate (?) of die uit die film met ron perlman zijn, maar haar naam weet ik niet
Jay krijgt nog een puntje van mijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Applegatevandaag jarig
Tussenstand november 2014
14 JayHovah
13 Hostimeister
9 sasquatsch
6 Borizzz
5 picodealion
4 Sands
3 hornage
3 pipster
3 DragonFodder
2 StefanW
3 kawa4
2 dyonvbaal
1 Loodje
1 FireFox1
1 SamuelofSEK
1 lamers
1 robby87
1 drakin
1 ArtistA
Spy kids had ik aan gedacht, shrek en zorro was ik alweer vergeten..,quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef sasquatsch het volgende:
Assassins
Spy Kids 1, 2 en 3
Desperado
Once upon a time in Mexico
Shrek 2, 3 en 4
Puss 'n Boots
The Legend of Zorro
The Mask of Zorro
Waarom pas je de lijsr dan niet aan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jay krijgt nog een puntje van mijSorry
Ik was niet op aan het letten, excuus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom pas je de lijsr dan niet aan?
Fodder +2quote:
Done!quote:Op woensdag 26 november 2014 00:22 schreef JayHovah het volgende:
Sasquatsch, maak er maar +2 voor bij DragonFodder, Steve Buscemi was idd goed bij mijn vraag...
quote:
quote:: I seem to remember us knocking on your door.
: Oh, that's right. And I seem to remember breaking your face.
quote:: Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention.
quote:
quote:
Neuh gewoon een gok. Heb de film gezien en wist BP en CW de rest wist ik niet meerquote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te makkelijk? Ben hem toevallig aan het kijken nu
Christian Slaterquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh gewoon een gok. Heb de film gezien en wist BP en CW de rest wist ik niet meer![]()
Doe mij maar 5 namen uit Nymphomaniac volume I & II
3/5quote:Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Christian Slater![]()
Uma Thurman
Willem Defoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |