abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:17:42 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_146868990
Een gouden regel. Alles boven de ¤100,- euro altijd zelf ophalen via Marktplaats of een andere tweedehands verkoopsite. Overkomt je dit ook nooit. Ik laat per definitie niets versturen wanneer het product een behoorlijke waarde heeft.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_146869826
Het verhaal krijgt een nieuwe wending.

Meneer heeft me net opgebeld, en vertelde dat het pakket retour komt. Er lag een briefje bij hem thuis dat de bezorger langs is geweest maar meneer niet thuis was.
Hij stuurt me straks een foto van de brief, maar volgens hem stond er geen afzender op (????).

Hij zegt dat het geld gewoon onderweg is, en ik dat ook terug heb. Hij stelde voor omdat hij dit weekend naar zijn ouders gaat in Overijssel de telefoon gewoon mee te nemen. Ik mocht de telefoon dan in ontvangst nemen en het geld later naar hem overboeken wanneer dit geld weer teruggestort is.

Ik heb er eigenlijk een hard hoofd in aangezien er meerdere mensen de dupe zijn van zijn advertenties, maar we gaan het meemaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2014 14:55:51 ]
pi_146869829
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een gouden regel. Alles boven de ¤100,- euro altijd zelf ophalen via Marktplaats of een andere tweedehands verkoopsite. Overkomt je dit ook nooit. Ik laat per definitie niets versturen wanneer het product een behoorlijke waarde heeft.
_O_!
pi_146869855
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:55 schreef henkkeumus het volgende:

Meneer heeft me net opgebeld, en vertelde dat het pakket retour komt. Er lag een briefje bij hem thuis dat de bezorger langs is geweest maar meneer niet thuis was.
Hij stuurt me straks een foto van de brief, maar volgens hem stond er geen afzender op (????).

Hij zegt dat het geld gewoon onderweg is, en ik dat ook terug heb. Hij stelde voor omdat hij dit weekend naar zijn ouders gaat in Overijssel de telefoon gewoon mee te nemen. Ik mocht de telefoon dan in ontvangst nemen en het geld later naar hem overboeken wanneer dit geld weer teruggestort is.

Ik heb er eigenlijk een hard hoofd in aangezien er meerdere mensen de dupe zijn van zijn advertenties, maar we gaan het meemaken.
Ik ben benieuwd :)!
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:57:26 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146869883
quote:

Lekker vaag allemaal
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146869916
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Lekker vaag allemaal
Ja dat vind ik ook, maar we gaan 't meemaken :).
pi_146870251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook, maar we gaan 't meemaken :).
Jij gaat vandaag geen geld op je rekening meer krijgen en voor niets zitten wachten dit weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2014 15:13:36 ]
pi_146870287
quote:

Je wordt opgelicht waar je bij staat.
pi_146870323
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:

Je wordt opgelicht waar je bij staat.
Het is wel een creatieve.
  Redactie Frontpage vrijdag 21 november 2014 @ 15:32:15 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146870730
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
Over de ingenieuze manier waarop sommigen hun oplichtingspraktijken in scene zetten circuleren nog al wat topics:
WGR / Oplichter met masterplan?

leesvoer, mocht je wakker blijven tot morgenochtend om je saldo te f5'en :D
Classic dit overigens _O_

Al beginnen de mooie praatjes wel een beetje te veel gelijkenissen te krijgen. Mocht je je geld op miraculeuze wijze toch nog terug krijgen TS, dan gewoon afzien van de koop en er niet nog een keer intrappen ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:10:06 #136
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_146871694
quote:
Hij stelde voor omdat hij dit weekend naar zijn ouders gaat in Overijssel de telefoon gewoon mee te nemen.
Nodig die drie anderen die door hem opgelicht zijn uit voor een kopje koffie op het moment dat hij de zaak langs komt brengen. :D
Al vrees ik dat meneer niets van zich zal laten horen en dit gewoon een slap verhaal is om je voorlopig nog de illusie te geven dat er niets aan de hand is.
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:29:53 #137
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_146873876
quote:

Het verhaal wordt steeds fantastischer.

Hopelijk lukt het je hem op te sporen. Kun je even 'een praatje' met hem houden. :Y
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_146878475
Ondertussen een andere iPhone 5s kunnen aanschaffen :).
Morgen even aangifte doen, en bel morgenmiddag direct achter hem aan/bestook hem met smsjes.
pi_146881672
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:58 schreef henkkeumus het volgende:
Ondertussen een andere iPhone 5s kunnen aanschaffen :).
Morgen even aangifte doen, en bel morgenmiddag direct achter hem aan/bestook hem met smsjes.
Rijke tata
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:16:15 #140
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_146886801
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Rijke tata
Zo of niet :')

Nog geen week geleden ¤300 kwijtgeraakt en nu alweer een andere.
Irene is bae <3
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:03:10 #141
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146888223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:29 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Heb ik..

2 Mobiele nummers, 2 Bankrekeningnummers, Adres, Volledige naam, Facebook, LinkedIN. Alles eigenlijk wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja en dat is de reden dat ik met een paar maten voor eigen rechter ga spelen bij het adres dat ik van hem heb...
Dream on.. dat adres is van iemand met dezelfde achternaam. Waarschijnlijk zo uit het telefoonboek geplukt.

Kut voor je.. maar ziet ernaar uit dat je idd opgelicht bent :(
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  Forum Admin zaterdag 22 november 2014 @ 04:12:10 #142
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_146891456
Je kunt een t&t code aanmaken zonder dat je iets verstuurd hebt. Je kunt via een script een nepoverboeking maken. Je kan de identiteit van een ander aannemen.

Kerel je bent opgelicht. Ik vind het erg naar voor je en ik hoop dat je diegene tegen komt, of dat die rat zelf een keer tegen de lamp loopt.

Heb trouwens het idee dat 'ie zelf bij postNL werkt, zeker als hij met een ''niet thuis briefje'' zonder adres aankomt.. vooral met een retourpakket. Klopt geen hol van :)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_146891545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Als de meneer van de fotos op Facebook en LinkedIN de deur opendoet weet ik genoeg :).
Omg... Zo dom..
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:22:01 #144
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146892016
quote:

Is allemaal te zien via de tracktrace .. dus even checken. Maar ga er maar vanuit dat het een leugen is.
De reden ervan zie ik even niet. Enige wat ik me kan bedenken is dat tijd probeert te rekken. Heeft ie misschien nog wat zaakjes lopen die ie nog af wilt ronden voor zn rekening geblokkeerd word?

Anyway, er zijn nog 3 mensen opgelicht zei je. Aangifte doen en een topic aanmaken op opgeletopinternet.nl om andere mensen te waarschuwen! En de bank inlichten vanwege het misbruik zdat ze de rekening kunnen blokkeren.

Kans is trouwens aanwezig dat de rekening van een geldezel is. Iemand die zn pasje heeft uitgeleend in ruil voor wat euro's..
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:36:33 #145
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_146892081
quote:

Haha wtf. Hij leest vast mee hier.
pi_146893681
Nou als je dus al een T&T code krijgt zonder iets op de post te doen, dan moet de PostNL hier toch wat op verzinnen, want zo word oplichters het wel heel makkelijk gemaakt..
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:39:43 #147
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_146894105
Daarom verzend ik alles boven de 100 euro dus onder aangetekend verzenden..

Tot 500 euro verzekerd dan.

Is maar 1.70 meer dacht ik vergeleken met normale pakket post
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:54:26 #148
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_146894363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Daarom verzend ik alles boven de 100 euro dus onder aangetekend verzenden..

Tot 500 euro verzekerd dan.

Is maar 1.70 meer dacht ik vergeleken met normale pakket post
Dit...

En dan roepen dat je opgelicht bent...
En dat klopt ook wel.... opgelicht door jezelf...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_146894398
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:13 schreef henkkeumus het volgende:
Nou als je dus al een T&T code krijgt zonder iets op de post te doen, dan moet de PostNL hier toch wat op verzinnen, want zo word oplichters het wel heel makkelijk gemaakt..
Het wordt oplichters makkelijk gemaakt door kopers zoals jij.
Desondanks graag pics voor als je met je maten zijn kant op gaat.
Dat moet een echte topshow worden. :9
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:59:23 #150
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_146894455
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')