Ik zou daar voorzichtig mee zijn, hoe zeker ben je er van dat dit deze persoon is?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ja en dat is de reden dat ik met een paar maten voor eigen rechter ga spelen bij het adres dat ik van hem heb...
Als de meneer van de fotos op Facebook en LinkedIN de deur opendoet weet ik genoegquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou daar voorzichtig mee zijn, hoe zeker ben je er van dat dit deze persoon is?
Kijk daar echt mee uit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Als de meneer van de fotos op Facebook en LinkedIN de deur opendoet weet ik genoeg.
Maargoed, ookal is dit niet zijn echte adres maak ik er een dagje uit van met wat maten en heb ik voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kan.
En aangifte komt er zeker met de 3 anderen die ook zijn opgelicht door hem.
Ik heb hem 5x aan de telefoon gehad, ik herken zijn stem wel plus als de foto's ook kloppen met de man die aan de deur komt weet ik vooralsnog genoeg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk daar echt mee uit.
Hij kan ook gewoon de gegevens van iemand van Facebook gejat hebben, naam op dat geknoeide afschrift gezet hebben en jou doen geloven dat hij die persoon is.
Daar was laatst een heel item over in een over ander actualiteitenprogramma een onschuldige jongen kreeg woedende Marktplaatsverkopers aan de deur.
Straks heb je een hele rel met de verkeerde persoon of personen.
Hun ook met mij... 'T interesseert me echt niet wie er straks voor m'n neus staat. Als ik mijn spullen of geld niet krijg, krijgt hij van mij een baksteen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:23 schreef 10minuteman het volgende:
Wacht nog even een paar dagen voor het geld. Ik vertrouw er niet op maar goed je weet maar nooit.
Voor hetzelfde geld zijn de rekening nummers van een heler. Tevens het adres. Dan heb je met een verkeerde persoon te maken.
Die drie anderen, hebben die dezelfde naam/adresgegevens/bankrekening/etc. gekregen van hem?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef henkkeumus het volgende:
En aangifte komt er zeker met de 3 anderen die ook zijn opgelicht door hem.
Deze bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk daar echt mee uit.
Hij kan ook gewoon de gegevens van iemand van Facebook gejat hebben, naam op dat geknoeide afschrift gezet hebben en jou doen geloven dat hij die persoon is.
Daar was laatst een heel item over in een over ander actualiteitenprogramma een onschuldige jongen kreeg woedende Marktplaatsverkopers aan de deur.
Straks heb je een hele rel met de verkeerde persoon of personen.
Als het echt een oplichter is dan is hij met de noorderzon vertrokken, een 'handige' vogel heeft dit soort scenario's allang voorbereid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Hun ook met mij... 'T interesseert me echt niet wie er straks voor m'n neus staat. Als ik mijn spullen of geld niet krijg, krijgt hij van mij een baksteen.
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:37 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Die drie anderen, hebben die dezelfde naam/adresgegevens/bankrekening/etc. gekregen van hem?
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef raptorix het volgende:
Figuren als TS zijn uberdom, dat hij zich zo makkelijk laat oplichten zegt genoeg, dat hij zelf detective/deurwaarder gaat spelen is nog veel gevaarlijker, godverdomme, geld overmaken naar iemand die hij niet kent, die 3 posts op een forum heeft, en dan ook nog voor ee iPhone, je verdient het gewoon om opgelicht te worden treurneus.
Je snapt het concept van registratiedatum en postcount wel, of gaat dat ook je pet te boven?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:19 schreef henkkeumus het volgende:
Een rating systeem voor users...
Een voorbeeld waarom: GC / PostNL pakket kwijt geraakt..
Ja dit snap ik, maar als je niks anders heb dan zitten bashen op hoe fout dit allemaal is houd dan de reacties maar voor je..quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het concept van registratiedatum en postcount wel, of gaat dat ook je pet te boven?
Jij vraagt om een rating systeem, dat je gefrustreerd bent lijkt me logisch, maar het is gewoon je eigen fout, het is 2014, dat je hier in 1999 in trapte kan ik me voorstellen, maar dit staat dagelijks in de krant.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ja dit snap ik, maar als je niks anders heb dan zitten bashen op hoe fout dit allemaal is houd dan de reacties maar voor je..
Nee, een grote telefoon moet je bij OnePlusOne willen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook bij een bekende winkel een iPhone kopen, 5S geen 6. Als ik een grote telefoon wil dan koop ik een Samsung.
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Als het echt een oplichter is dan is hij met de noorderzon vertrokken, een 'handige' vogel heeft dit soort scenario's allang voorbereid.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:16 schreef Skillstorm het volgende:
Hopen dat die oplichter een nekschot krijgt dus.
Jep die gast al is dat ook beetje eigen schuld met z'n Instagram blij gedoequote:Op vrijdag 21 november 2014 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik
http://www.bndestem.nl/re(...)arktplaats-1.4571777
Of dit is gewoon zijn echte bankrekening waar geen saldo opstaat en dus net kan doen alsof het onderweg is. Maar doordat er geen saldo opstaat, en er dus ook niet op gaat komen word dit bedrag dus nooit teruggeboekt....quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep die gast al is dat ook beetje eigen schuld met z'n Instagram blij gedoemaar die teringlijertjes dokteren alles ruim van te voren uit.
Blijkbaar issie handig genoeg om zo'n nep overschrijving te maken dus naam zal ook wel nep zijn.
Als er geen saldo aanwezig is weigert ING de opdracht en komt er niet verzonden te staan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Of dit is gewoon zijn echte bankrekening waar geen saldo opstaat en dus net kan doen alsof het onderweg is. Maar doordat er geen saldo opstaat, en er dus ook niet op gaat komen word dit bedrag dus nooit teruggeboekt....
Is dat eigenlijk hetzelfde bankrekeningnummer als waar jij het op gestort hebt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Of dit is gewoon zijn echte bankrekening waar geen saldo opstaat en dus net kan doen alsof het onderweg is. Maar doordat er geen saldo opstaat, en er dus ook niet op gaat komen word dit bedrag dus nooit teruggeboekt....
Nee, maar meneer gaf in het begin al aan dat ik het zowel als op zijn ING als op zijn ABN rekening kon storten. Maar omdat ik dus ABN heb is het sneller bij hem en ging ik er vanuit dat het diezelfde dag nog bijgeschreven was en het pakket op de post ging.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk hetzelfde bankrekeningnummer als waar jij het op gestort hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |