abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146866056
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja en dat is de reden dat ik met een paar maten voor eigen rechter ga spelen bij het adres dat ik van hem heb...
Ik zou daar voorzichtig mee zijn, hoe zeker ben je er van dat dit deze persoon is?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146866110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou daar voorzichtig mee zijn, hoe zeker ben je er van dat dit deze persoon is?
Als de meneer van de fotos op Facebook en LinkedIN de deur opendoet weet ik genoeg :).
Maargoed, ookal is dit niet zijn echte adres maak ik er een dagje uit van met wat maten en heb ik voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kan.

En aangifte komt er zeker met de 3 anderen die ook zijn opgelicht door hem.
pi_146866194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Als de meneer van de fotos op Facebook en LinkedIN de deur opendoet weet ik genoeg :).
Maargoed, ookal is dit niet zijn echte adres maak ik er een dagje uit van met wat maten en heb ik voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kan.

Kijk daar echt mee uit.

Hij kan ook gewoon de gegevens van iemand van Facebook gejat hebben, naam op dat geknoeide afschrift gezet hebben en jou doen geloven dat hij die persoon is.
Daar was laatst een heel item over in een over ander actualiteitenprogramma een onschuldige jongen kreeg woedende Marktplaatsverkopers aan de deur.

Straks heb je een hele rel met de verkeerde persoon of personen.
blablablabla
pi_146866251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk daar echt mee uit.

Hij kan ook gewoon de gegevens van iemand van Facebook gejat hebben, naam op dat geknoeide afschrift gezet hebben en jou doen geloven dat hij die persoon is.
Daar was laatst een heel item over in een over ander actualiteitenprogramma een onschuldige jongen kreeg woedende Marktplaatsverkopers aan de deur.

Ik heb hem 5x aan de telefoon gehad, ik herken zijn stem wel plus als de foto's ook kloppen met de man die aan de deur komt weet ik vooralsnog genoeg.
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:23:40 #105
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146866378
Wacht nog even een paar dagen voor het geld. Ik vertrouw er niet op maar goed je weet maar nooit.

Voor hetzelfde geld zijn de rekening nummers van een heler. Tevens het adres. Dan heb je met een verkeerde persoon te maken.
pi_146866418
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:23 schreef 10minuteman het volgende:
Wacht nog even een paar dagen voor het geld. Ik vertrouw er niet op maar goed je weet maar nooit.

Voor hetzelfde geld zijn de rekening nummers van een heler. Tevens het adres. Dan heb je met een verkeerde persoon te maken.
Hun ook met mij... 'T interesseert me echt niet wie er straks voor m'n neus staat. Als ik mijn spullen of geld niet krijg, krijgt hij van mij een baksteen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:27:52 #107
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146866461
Ik snap je frustratie. Maar oplichters betalen soms mensen om gebruik te mogen maken van hun naam, adres en zelfs bankrekeningen. Meestal zijn dit verslaafden of iets dergelijks of vrienden die de oplichter vertrouwen.
pi_146866581
en nu je dit gepost hebt weet ie dat je onderweg bent... Met een beetje geluk vlucht ie het land uit.. Ook 300 euro waard.
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:37:36 #109
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_146866676
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef henkkeumus het volgende:
Die drie anderen, hebben die dezelfde naam/adresgegevens/bankrekening/etc. gekregen van hem?
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
  Redactie Frontpage vrijdag 21 november 2014 @ 12:42:14 #110
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146866785
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk daar echt mee uit.

Deze bedoel je denk ik :)

http://www.bndestem.nl/re(...)arktplaats-1.4571777
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146867086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Hun ook met mij... 'T interesseert me echt niet wie er straks voor m'n neus staat. Als ik mijn spullen of geld niet krijg, krijgt hij van mij een baksteen.
Als het echt een oplichter is dan is hij met de noorderzon vertrokken, een 'handige' vogel heeft dit soort scenario's allang voorbereid.
pi_146867249
Figuren als TS zijn uberdom, dat hij zich zo makkelijk laat oplichten zegt genoeg, dat hij zelf detective/deurwaarder gaat spelen is nog veel gevaarlijker, godverdomme, geld overmaken naar iemand die hij niet kent, die 3 posts op een forum heeft, en dan ook nog voor ee iPhone, je verdient het gewoon om opgelicht te worden treurneus.
pi_146867318
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:37 schreef GZ1000 het volgende:

[..]

Die drie anderen, hebben die dezelfde naam/adresgegevens/bankrekening/etc. gekregen van hem?
Jup :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef raptorix het volgende:
Figuren als TS zijn uberdom, dat hij zich zo makkelijk laat oplichten zegt genoeg, dat hij zelf detective/deurwaarder gaat spelen is nog veel gevaarlijker, godverdomme, geld overmaken naar iemand die hij niet kent, die 3 posts op een forum heeft, en dan ook nog voor ee iPhone, je verdient het gewoon om opgelicht te worden treurneus.
Bedankt voor je bijdrage.
pi_146867361
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:19 schreef henkkeumus het volgende:
Een rating systeem voor users...
Een voorbeeld waarom: GC / PostNL pakket kwijt geraakt..
Je snapt het concept van registratiedatum en postcount wel, of gaat dat ook je pet te boven?
pi_146867385
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je snapt het concept van registratiedatum en postcount wel, of gaat dat ook je pet te boven?
Ja dit snap ik, maar als je niks anders heb dan zitten bashen op hoe fout dit allemaal is houd dan de reacties maar voor je..
pi_146867435
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja dit snap ik, maar als je niks anders heb dan zitten bashen op hoe fout dit allemaal is houd dan de reacties maar voor je..
Jij vraagt om een rating systeem, dat je gefrustreerd bent lijkt me logisch, maar het is gewoon je eigen fout, het is 2014, dat je hier in 1999 in trapte kan ik me voorstellen, maar dit staat dagelijks in de krant.
pi_146867484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort ook bij een bekende winkel een iPhone kopen, 5S geen 6. Als ik een grote telefoon wil dan koop ik een Samsung.
Nee, een grote telefoon moet je bij OnePlusOne willen. :Y
pi_146867551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Als het echt een oplichter is dan is hij met de noorderzon vertrokken, een 'handige' vogel heeft dit soort scenario's allang voorbereid.
Dit dus.
Fake adres, prepaid simmetje.
pi_146867592
Hopen dat die oplichter een nekschot krijgt dus.
pi_146867614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:16 schreef Skillstorm het volgende:
Hopen dat die oplichter een nekschot krijgt dus.
pi_146867816
quote:
Jep die gast al is dat ook beetje eigen schuld met z'n Instagram blij gedoe _O- maar die teringlijertjes dokteren alles ruim van te voren uit.
Blijkbaar issie handig genoeg om zo'n nep overschrijving te maken dus naam zal ook wel nep zijn.
blablablabla
pi_146867925
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Jep die gast al is dat ook beetje eigen schuld met z'n Instagram blij gedoe _O- maar die teringlijertjes dokteren alles ruim van te voren uit.
Blijkbaar issie handig genoeg om zo'n nep overschrijving te maken dus naam zal ook wel nep zijn.
Of dit is gewoon zijn echte bankrekening waar geen saldo opstaat en dus net kan doen alsof het onderweg is. Maar doordat er geen saldo opstaat, en er dus ook niet op gaat komen word dit bedrag dus nooit teruggeboekt....
pi_146868346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Of dit is gewoon zijn echte bankrekening waar geen saldo opstaat en dus net kan doen alsof het onderweg is. Maar doordat er geen saldo opstaat, en er dus ook niet op gaat komen word dit bedrag dus nooit teruggeboekt....
Als er geen saldo aanwezig is weigert ING de opdracht en komt er niet verzonden te staan.

Dat krijg je alleen als er daadwerkelijk een TAN-code in ingevuld en de opdracht verzonden is.
blablablabla
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:58:31 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146868551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk hetzelfde bankrekeningnummer als waar jij het op gestort hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146868946
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk hetzelfde bankrekeningnummer als waar jij het op gestort hebt?
Nee, maar meneer gaf in het begin al aan dat ik het zowel als op zijn ING als op zijn ABN rekening kon storten. Maar omdat ik dus ABN heb is het sneller bij hem en ging ik er vanuit dat het diezelfde dag nog bijgeschreven was en het pakket op de post ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')