abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146852280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Begrijp eigenlijk ook niet dat je een iPhone koopt van iemand die amper een week actief is op het forum maar laat het een les voor de TS zijn.

Al ligt hier ook een taak bij FOK! .
Ik ga binnenkort ook bij een bekende winkel een iPhone kopen, 5S geen 6. Als ik een grote telefoon wil dan koop ik een Samsung.
graag op anoniem
  donderdag 20 november 2014 @ 21:20:08 #27
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_146853181
Een screenshot is makkelijk te manipuleren. Daarnaast geef je aan dat hij je geblokkeerd heeft. Je mag dus hopen dat hij het geld teruggestort heeft. Anders een oplichter. Maar dat terzijde.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 20 november 2014 @ 21:27:24 #28
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_146853448
En hoe komt HarigeHarry010 aan een T&T code dan?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_146853823
Je kan een verzendlabel aanmaken en betalen op de site van PostNL. Hiermee krijg je een track&trace code zonder dat je daadwerkelijk iets verzonden hoeft te hebben.
pi_146855169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:38 schreef lol0r het volgende:
Je kan een verzendlabel aanmaken en betalen op de site van PostNL. Hiermee krijg je een track&trace code zonder dat je daadwerkelijk iets verzonden hoeft te hebben.
Krijg je deze al bij het aanmaken? En niet als het pakket daadwerkelijk ingeleverd is?
pi_146855302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:27 schreef Rica het volgende:
En hoe komt HarigeHarry010 aan een T&T code dan?
Meneer had hem ingeleverd zei die ja. Kreeg een screenshot van de T&T code.
Bonnetje had meneer niet meer.

Moet er wel bij zeggen dat hij wel netjes contact hield.
Tot op vandaag dan, nadat het geld over was gemaakt (+ screens) heeft die me op de blok gegooid.
pi_146855388
Kreeg deze screen van hem. Persoonlijke info heb ik geblurred.
Dit is gisteravond (19e) om 22:30 overgemaakt, met als reservering voor morgen (de 20e).

Met andere woorden, ik zou het dus OF vandaag moeten hebben voor 5u. Of morgen (de 21e)... We gaan 't zien, als 't er morgen opstaat is er geen sprake van oplichting, maar staat het er niet op ben ik er wel bang voor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 22:21:43 ]
pi_146855539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Begrijp eigenlijk ook niet dat je een iPhone koopt van iemand die amper een week actief is op het forum maar laat het een les voor de TS zijn.

Al ligt hier ook een taak bij FOK! .
Zag dit later ook, maar meneer was erg correct en gaf zijn persoonlijke info ook aan mij af. Heb zijn adres, woonplaats 2 telefoonnummers en zelfs 2 bankrekeningsnummers.. Dus zocht er in het begin weinig achter.

Heb ondertussen 2 of 3x bij de PostNL aan de lijn gehangen maar deze vertellen dat ze niks voor me kunnen doen en ik bij de verzender moet zijn.
pi_146855733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:14 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Krijg je deze al bij het aanmaken? En niet als het pakket daadwerkelijk ingeleverd is?
Ja, deze staat op de verzendlabel wat de verzender zelf moet printen. Het pakket hoeft dan niet ingeleverd te zijn. De status op track&trace zal in dit geval aangeven dat de zending wordt voorbereid door de verzender.
pi_146855823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:30 schreef lol0r het volgende:

[..]

Ja, deze staat op de verzendlabel wat de verzender zelf moet printen. Het pakket hoeft dan niet ingeleverd te zijn. De status op track&trace zal in dit geval aangeven dat de zending wordt voorbereid door de verzender.
zo! dat is dat niet zo mooi, kan je dus lekker de boot mee ingaan -O-
pi_146855871
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:30 schreef lol0r het volgende:

[..]

Dit wist ik niet, ik ging er vanuit dat het pakketje gewoon op de post is gegaan ja....
Status van de zending is ook "Verzender bereid het voor" .........

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 22:35:22 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 22:35:26 #37
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_146855886
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef henkkeumus het volgende:
Dit is gisteravond (19e) om 22:30 overgemaakt, met als reservering voor morgen (de 20e).

Met andere woorden, ik zou het dus OF vandaag moeten hebben voor 5u. Of morgen (de 21e)... We gaan 't zien, als 't er morgen opstaat is er geen sprake van oplichting, maar staat het er niet op ben ik er wel bang voor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lycamobile, je bent genaaid.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_146855919
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Lycamobile, je bent genaaid.
? :')
  donderdag 20 november 2014 @ 22:36:58 #39
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_146855950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

? :')
Lycamobile word gebruikt door Turken en Polen, dus dat geld hoef je ook niet terug te verwachten!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_146856132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:20 schreef henkkeumus het volgende:

SPOILER
Tijdelijke terugboeking bestaat volgens mij niet eens zit al heel mijn leven bij ING nooit gezien.
blablablabla
pi_146856169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Tijdelijke terugboeking bestaat volgens mij niet eens zit al heel mijn leven bij ING nooit gezien.
Dat is de beschrijving van de overdracht :P
pi_146856195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar voor de rest ziet de screenshot er legit uit?
  donderdag 20 november 2014 @ 22:52:21 #43
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_146856470
Kijk het tot morgen aan. Mocht het geld er in de middag niet opstaan dan kun je er vanuit gaan dat je opgelicht bent.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_146856535
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:44 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Maar voor de rest ziet de screenshot er legit uit?
Ja volkomen legit is gewoon van Mijn Ing.
blablablabla
pi_146856614
Dikke kans dat het er morgen pas opstaat. ING naar bank duurt altijd langer, zeker als het na 12 uur overgeboekt is, wat ook het geval was. Als het er morgen niet opstaat, zou ik me zorgen maken. Plus dit is precies waarom ik dure dingen ophaal en niet laat verzenden.
pi_146856617
Begrijp alleen niet waarom hij hem op de 20e gezet heeft kan toch net zo goed gelijk de 19e.
Misschien komt het nog hoop het voor je maar wel dubieus dat die kerel je blokt dan.
blablablabla
pi_146856708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja volkomen legit is gewoon van Mijn Ing.
Geeft me al meer hoop, en ja hij heeft het me om half 11 's avonds overgemaakt.
Had het op de 20e gezet ivm loon die vandaag zou komen o.i.d.

Ik was allang blij dat ik geld terug kreeg.. En ja het blocken snap ik ook niet, als het pakketje echt zoek is en hij geeft mij m'n geld nu terug is hij een telefoon lichter en niks opgeschoten.....

En als de telefoon boven water komt, zou ik hem nog willen ophalen. Dan maak ik die reis met het OV wel even naar de andere kant van NL :D.
pi_146856819
En even voor de modjes die meelezen nu, op FOK! zouden we gewoon een rating systeem moeten hanteren zoals Tweakers doet.

Dan kan na elke koop de koper een beoordeling geven over de verkoper, en zo karma opbouwen.
Zo weet je ook direct of je bij een goede user zit, of niet....
pi_146856821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Geeft me al meer hoop, en ja hij heeft het me om half 11 's avonds overgemaakt.
Had het op de 20e gezet ivm loon die vandaag zou komen o.i.d.

Ik was allang blij dat ik geld terug kreeg.. En ja het blocken snap ik ook niet, als het pakketje echt zoek is en hij geeft mij m'n geld nu terug is hij een telefoon lichter en niks opgeschoten.....

En als de telefoon boven water komt, zou ik hem nog willen ophalen. Dan maak ik die reis met het OV wel even naar de andere kant van NL :D.

Zie maar.

Jullie hadden het beter aangetekend kunnen laten verzenden trouwens dan ben je tot 500 euro verzekerd tegen schade of als je pakketje mocht verdwijnen.
Kost 2 euro extra op een toestel van enkele honderden euro's is dat de moeite wel.
blablablabla
pi_146856881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie maar.

Jullie hadden het beter aangetekend kunnen laten verzenden trouwens dan ben je tot 500 euro verzekerd tegen schade of als je pakketje mocht verdwijnen.
Kost 2 euro extra op een toestel van enkele honderden euro's is dat de moeite wel.
Het is aangetekend verzonden, ALS het verzonden is iig .... Dat kan ik dus niet bewijzen, hij heeft wel mailtjes van het verzendlabel etc die hij heeft gekocht voor dit pakket. Maargoed, zoals eerder gezegd word staat daar dus een T&T op, en kan hij gewoon zeggen dat die het op de post heeft gedaan en dat niet zo is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')