Joh. Wist alleen niet dat je ook pakketten op zondag kunt aanbiedenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ja, op sommige plaatsen zijn de supermarkten zijn gewoon open.
Waarom zou je je pakket dan niet kunnen neerleggen..quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef Storneren het volgende:
[..]
Joh. Wist alleen niet dat je ook pakketten op zondag kunt aanbieden
Leuke UIquote:Op donderdag 20 november 2014 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Juh vaak genoeg zondag pakketjes op de post gedaan bij de lokale C1000.
Je hebt niet verzekerd of aangetekend laten verzenden begrijp ik?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef henkkeumus het volgende:
Verkoper heeft middels contact gehad met PostNL.. En hoort binnen 24u van ze.
Werk zelf niet bij de pakketservice hoor, maar als het pakket het distributiecentrum nooit bereikt heeft, hoe kan de bezorger het dan gejat hebben? Het heeft dan de bezorger zelf namelijk ook nooit bereikt. Als er al sprake is van boze opzet dan is het oftewel gejat door een servicepuntmedewerker (was dit zo'n postkantoortje wat tevens sigarettenbalie van een plaatselijke supermarkt is?), ofwel door een bezoeker van de supermarkt, ofwel door de pakketchauffeur die de pakjes afhaalt bij de servicepunten en naar het sorteercentrum brengt.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef henkkeumus het volgende:
Hallo,
Heb laatst een iPhone overgenomen van een mede-FOK!ker.
Geld overgemaakt en het pakketje is op de post gedaan, echter....
Zondag is het bij een servicepoint ingeleverd, dit zou betekenen dat het maandag opgehaald zou worden en ik het dinsdag heb. En eventueel dinsdag opgehaald en het woensdag heb.
Nu is het echter Donderdag en zegt 'MijnPakket' nogsteeds dat er niks onderweg is...
Ik heb netjes een T&T code gekregen van de verkoper, en dit wijst er dus ook op dat het pakket is ingeleverd bij een servicepoint. Als ik op deze code zoek, zie ik dat het pakket gevonden word maar nog word 'voorbereid door verzender'.
Ik dus de verkoper gebeld, en deze heeft bewijs dat die afgeleverd is. Hierop heb ik de PostNL gebeld om te kijken wat ze kunnen inzien. Ze kunnen zien dat het pakket is aangemeld (ingeleverd) maar nog niet is aangekomen bij het distributiecentrum. De verkoper is nog een keer langsgegaan bij het servicepoint en de post is daar dinsdag gewoon opgehaald.
Nu kan het zijn dat het pakket niet gescanned is en gewoon bezorgd word, maar dit lijkt mij zeer sterk. Wat mij eerder het geval lijkt is dat de bezorger dit pakket gejat heeft of het gewoon kwijtgeraakt is..
Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt? En hoe sterk staan de zender en ik hierin? We hebben bewijs van verzenden..
Gr
effe volgen...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef henkkeumus het volgende:
Verkoper heeft middels contact gehad met PostNL.. En hoort binnen 24u van ze.
Zo niet dan kunnen ze een vergoeding wel vergeten ben ik bangquote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt niet verzekerd of aangetekend laten verzenden begrijp ik?
Achterlijke service hebben ze inderdaad. Je staat sowieso met lege handen als het niet verzekerd is verzonden.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Zo niet dan kunnen ze een vergoeding wel vergeten ben ik bangdan is het antwoord uiteindelijk (als het pakket idd niet meer terecht komt) dat ze niets kunnen doen en volgens hun voorwaarden bij standaard verzending geen recht op vergoeding.
Als dit wel zo is dan zou je met bewijs van verzending en bewijs van wat de inhoud (waard) was wel een vergoeding moeten krijgen. Wanneer niet aangetoond kon worden, dan een vergoeding op basis van gewicht.
Maar ze hebben soms nog wel wat mogelijkheden om wat terug te vinden. Ik volg de webcare een beetje op twitter en soms duikt een pakket toch nog wel weer op.
Aangetekend!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt niet verzekerd of aangetekend laten verzenden begrijp ik?
Dat is héél netjes van de verkoper!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:50 schreef henkkeumus het volgende:
Verkoper is zo aardig geweest mijn aankoopbedrag terug te boeken, en het dan rustig met zijn 2en het uit te zoeken.
Heb tot op heden nog niks van de verkoper gehoord, zal hem morgen is even een appje sturen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef henkkeumus het volgende:
Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt? En hoe sterk staan de zender en ik hierin? We hebben bewijs van verzenden..
Gr
Naja, hij heeft het overgeboekt gister en heb het geld nog niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is héél netjes van de verkoper!
Zielige oplichters weer mocht dit waar zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Elan het volgende:
Tja die HarigeHarry010 is op maar pas op FOK! zou best een oplichter kunnen zijn.
Heb je bonnetje van de TNT wel ingezien met de track en trace of heb je alleen maar de infromatie van hem zelf gehad?
Begrijp eigenlijk ook niet dat je een iPhone koopt van iemand die amper een week actief is op het forum maar laat het een les voor de TS zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zielige oplichters weer mocht dit waar zijn.
Ja, TS eigen schuld bla bla ( cliché allemaal )
maar triest dat ALS het waar is zulke mensen bestaan en er ook mee weg komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |