quote:Op donderdag 20 november 2014 10:51 schreef bartrid het volgende:
Jaren 1 van mijn favoriete bands geweest
Wie dit en waarom een vervolgvraag?
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef cafca het volgende:
Dat is Sarah McLaghlan, heeft die niet ooit meegezongen op een nummer van Kyuss?
Precies. En Delerium is 1 van de vele FLA side projecten.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Als het om meezingen gaat, dan gaat het waarschijnlijk om Silence van Delerium.
Daar ken ik haar tenminste van...
Dat wist ik dan weer niet, FLA heb ik zelden beluisterdquote:Op donderdag 20 november 2014 11:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
Precies. En Delerium is 1 van de vele FLA side projecten.
Origineel:quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet, FLA heb ik zelden beluisterd
* MadMaster zet Spotify aan op...
Ja, die ken ik maar al te goed, maar ik had geen idee dat FLA daar iets mee van doen had...quote:
Heb je net zelf op Facebook gezet...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Wiens concert is zojuist voor de derde keer binnen een jaar verplaatst?
De 4e datum is nu bekend gemaakt...
Yup...Ik was ook erg verbaasd toen ik hem langs hoorde komen op de radio..quote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die ken ik maar al te goed, maar ik had geen idee dat FLA daar iets mee van doen had...
Schiet dan maar...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je net zelf op Facebook gezet...
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ennio Morricone
En goedemiddag trouwens
quote:were a British band, founded by the singer
. The band's music is a mixture of electronic dance music, Indian classical music and western pop music. Their lyrics are about love, spirituality and the equality of all human beings.
Kennie Rogers dan wel?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef methodmich het volgende:
Of Kenny Rogers, je weet maar nooit.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Kennie Rogers dan wel?
Stand topic 1313
MadMaster 1
iggyinthehouse 1
pipster 1
lubje25 1
methodmich 1
Wie?quote:Shoegazershave announced their return, confirming a series of live dates for 2015.
The band will reunite in May for a UK tour that includes dates in London, Manchester and Glasgow, plus shows in Paris, Amsterdam, Toronto and New York.will also make festival appearances at Primavera Sound in Barcelona on May 29 and London's Field Day on June 7.
Correct!quote:Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef Arn0 het volgende:
Van Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon weet ik dat ze die gecoverd hebben.
Die zijn het.quote:
Inderdaadquote:
Stayn' Alive, Massachutes, Words ? Verder kom ik niet.quote:Op maandag 24 november 2014 09:00 schreef bukgeit het volgende:
Wow
Noem de vijf nummer 1-hits van de Bee Gees in Nederland.
Echt waar? Ik dacht dat dat een veel grotere hit was...quote:Op maandag 24 november 2014 09:22 schreef bukgeit het volgende:
How Deep Is Your Love, vijftiende plaats.
Stand topic 1313quote:
Manke Nelis?quote:Op maandag 24 november 2014 10:22 schreef bukgeit het volgende:
Door wie verloor Johnny Jordaan een oog?
Neef Willy Alberti is de schuldige...quote:Op maandag 24 november 2014 10:22 schreef bukgeit het volgende:
Door wie verloor Johnny Jordaan een oog?
Ook niet, de dame was de zangeres van een (in NL) one day fly.quote:Op maandag 24 november 2014 16:10 schreef Mark het volgende:
Tegen beter weten in waarschijnlijk: Yazz?
Noch Pepsi, noch Shirley, wel een 'ie'-klank op het eind van haar voornaam...quote:Op maandag 24 november 2014 16:17 schreef pipster het volgende:
Pepsi of Shirley van Pepsi en Shirley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |