quote:
Ik een knorquote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik gooi nog wel eens een mèèèèh in mijn lach
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik gooi nog wel eens een mèèèèh in mijn lach
gadverdikkie.. beeld!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En dat komt heus niet uit onze kwarktasjes hoor, dus je kunt gewoon blijven smikkelen!
Ook diequote:
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.quote:
Ik wil niet kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?
Ik ken 'm niet. Ik kijk toch nooit zulke filmpjesquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?
oh.. zat elders te denken.. komt door een hele foute uitspraak van oud-collegaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.
Ik ook. En t ergste is... die is aangeleerd. Door Grace, van Will & Gracequote:
Dat heb ik met het told you so-dansjequote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. En t ergste is... die is aangeleerd. Door Grace, van Will & GraceAlleen nu gaat ie niet meer weg.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet. Ik kijk toch nooit zulke filmpjes
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met het told you so-dansje
Da's zuur zeg! Ik geef de voorkeur aan iets lievers!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's zuur zeg! Ik geef de voorkeur aan iets lievers!
quote:
Ja, heb jij er zo'n pret mee dan?quote:
Ze zitten me nog niet in de weg in ieder geval.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb jij er zo'n pret mee dan?
Funbags?quote:
Dat is nog geen pretquote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten me nog niet in de weg in ieder geval.
Testify sister!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ze er niet zaten, had ik me pas ellendig gevoeld.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l ziet nu MissB met haar pretstuiters op de bank zitten: Hallo! Ja, Ja! Gaan wij lol hebben he? Ja! Ja! *knijp* Hiihihihimeeeeehknor!
Oh dat lijkt me echt heel erg, dat ik net aan ze gewend ben en ze weer weg moetenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze eraf moeten, laat ik het je weten
Dat heb ik ook met huisdierenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt heel erg, dat ik net aan ze gewend ben en ze weer weg moeten
*fluit fluit fluit*quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waar heb je de camera verstopt, boef!
Pretzakquote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
God ik krijg echt geen zak gedaan vandaag.
arme zakquote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
God ik krijg echt geen zak gedaan vandaag.
Ik hecht me sowieso snelquote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met huisdieren
you wish!quote:
Je bent eindelijk gepromoveerd tot toiletjuffrouw?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam, shit van anderen aan het opruimen.
Die HW toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam, shit van anderen aan het opruimen.
figuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent eindelijk gepromoveerd tot toiletjuffrouw?
Daar heb ik die van ja!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met het told you so-dansje
Die was mij ook opgevallen idd, briljant.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Afgelopen weekend was er dat programma waarin Chantal Jansen bij een BN-er gaat slapen. Op een gegeven moment wordt ze eruit gezet bij de nazit van Tijl Beckand en consorten en maakt Tijl haar uit voor 'sfeerspons', omdat ze alle gezelligheid eruit haalt.
Sindsdien is dat wel één van de geweldigste woorden van 2014, vind ik.
Sfeerspons
Dat was het
Wij kicken wel vaker op dezelfde woordenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die was mij ook opgevallen idd, briljant.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Afgelopen weekend was er dat programma waarin Chantal Jansen bij een BN-er gaat slapen. Op een gegeven moment wordt ze eruit gezet bij de nazit van Tijl Beckand en consorten en maakt Tijl haar uit voor 'sfeerspons', omdat ze alle gezelligheid eruit haalt.
Sindsdien is dat wel één van de geweldigste woorden van 2014, vind ik.
Sfeerspons
Dat was het
Toch blijft een van mijn favorieten het woord eenmansmuurtje.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij kicken wel vaker op dezelfde woorden
Een vriend van mij heeft een boekje met uitgestorven woorden en die zit af en toe een woord weer heel erg te pushen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch blijft een van mijn favorieten het woord eenmansmuurtje.
En gisteren gebruikte iemand die ik sprak het woord klucht. Die hoor ik niet vaak voorbij komen. Mensen die met uitsterven bedreigde woorden gebruiken.
Guilty.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een boekje met uitgestorven woorden en die zit af en toe een woord weer heel erg te pushen.
Die kende ik niet eens! Die moet idd meer gebruikt worden!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Lubriek - 3 definities - Encyclo
www.encyclo.nl/begrip/lubriek
1) (bn) - geil, maar dan minder plat (2) 1) Ontuchtig 2) Wellustig 3) Zeer wellustig (3) zinnelijk (toon de herkomst via de etymologiebank)
Oh God, die is gaaf
Heeft t nog een link met lubriceren?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Lubriek - 3 definities - Encyclo
www.encyclo.nl/begrip/lubriek
1) (bn) - geil, maar dan minder plat (2) 1) Ontuchtig 2) Wellustig 3) Zeer wellustig (3) zinnelijk (toon de herkomst via de etymologiebank)
Oh God, die is gaaf
Nu welquote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft t nog een link met lubriceren?
Dat zou nog best wel eens kunnen!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasdadan?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch blijft een van mijn favorieten het woord eenmansmuurtje.
Een klucht? Dat hoor ik nog heel vaak. Maar dan qua toneelsoort.quote:En gisteren gebruikte iemand die ik sprak het woord klucht. Die hoor ik niet vaak voorbij komen. Mensen die met uitsterven bedreigde woorden gebruiken.
Ja, zo hebben wij er ook 1 in de groepquote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een boekje met uitgestorven woorden en die zit af en toe een woord weer heel erg te pushen.
ga je lubriek nou heel plat een sopdoos noemen?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lubriceren is wel een beetje "het kunstmatig lubriek maken van de ander".quote:Op donderdag 20 november 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou nog best wel eens kunnen!
quote:lubricatie [smering] {1855} < engels lubrication, van to lubricate [doorsmeren] < latijn lubricare (verl. deelw. lubricatum) [glad, glibberig maken] < latijn lubricus [glibberig, glad] (vgl. lubriek).
Klinkt alsof er niks opstaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
Gvd wat is Songs for the Deaf toch een zalig album
Datweettiktooooch!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age. Het doorbraak album
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
Op weg naar enschede voor officieel geregeld van huisje. En kreeg net belletje dat morgen de eerste komt kijken voor de flat.
En dan zal je maar een vrouwelijke fluffer krijgenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, heb net een enquete in moeten vullen voor de opname dagen in december (film). Vragen als allergieen en eetvoorkeuren en hoe je t beste tot rust komt en hoe je focust, maar ook dingen die je niet kan missen op de set. Ik heb blauwe M&M's en een fluffer geeist.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan zal je maar een vrouwelijke fluffer krijgen
Jammer johquote:Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb idd niet op hoeven geven of ik man of vrouw was, of geaardheid......
Woord!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
Gvd wat is Songs for the Deaf toch een zalig album
Ken ik niet.quote:
En ken ik nietquote:
Ik zal straks thuis eens luisterenquote:
En kijken. Helemaal afkijken!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal straks thuis eens luisteren
Ok chef.quote:
Je krijgt een overhoring hoor!quote:
Dus ik heb google en alles tot mijn beschikking tijdens de overhoring?quote:
OUD.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Waarom kijk ik dan ook in OUD. Kinderen op vakantie topic. 'Ja makkelijk joh, met de wintersport. Kinderopvang van 9:00 tot 16:00'
Neem ze dan niet mee
Gefeli!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Sleutels krijg ik op 1 dec om 11.00 uur
Dankjrquote:Op donderdag 20 november 2014 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gefeli!
Veel plezier met schoonmaken, schuren, verven, behangen, vloer leggen en verhuizen
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankjr![]()
Alles is nog mooi wit, dus t hoeft niet perse. Vloeren blijven liggen
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Sleutels krijg ik op 1 dec om 11.00 uur
Ik heb een stuk gekeken en geluisterd. Mij te droevige muziek.quote:
Veels te veel werk en heb er t ook ook niet voor. Ben niet creatief genoeg ervoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je niet eens ALLES hoeft te veranderen.
Ja, goed, ze heeft weer een nieuwe vriend en is weer gelukkig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zat me van de week af te vragen... hoe is het met je zus eigenlijk?
Goed om te horen. Fijn dat ze de draad weer heeft opgepakt dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, goed, ze heeft weer een nieuwe vriend en is weer gelukkig.
Yep. Het leven gaat door en is te kort om bij de pakken neer te zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Fijn dat ze de draad weer heeft opgepakt dus.
Oe oe, doen we bingo?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Het leven gaat door en is te kort om bij de pakken neer te zitten.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna
Is het al weekend trouwens?
quote:
Joepiequote:
Vanavond vakantie boeken en uit eten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joepie
Vanavond denk ik wat gamen
Morgen Zwarte Piet spelen en 's avonds vrienden op bezoek
Zondag pokertournooitje
*proest*quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
"Woordgrappen over Hitler, daar zie ik geen heil in"
Ik heb echt een site met een hele reeks. Ik lig dubbelquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt een site met een hele reeks. Ik lig dubbel
Woordgrappen over kapotte spullen, die kun je echt niet maken.
Woordgrappen over woestijnen zijn vaak te droog.
Woordgrappen over douchen, daar heb je niks aan!
Woordgrappen over de NS, daar zitten mensen op te wachten....
Etc
Etc
Etc
Ik hou er vanquote:
Makkelijk gezegd in deze situatie. De uitvoering voor sommige mensen is de uitvoering lastiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Het leven gaat door en is te kort om bij de pakken neer te zitten.
Ja, lang niet iedereen kan dat, genoeg mensen zouden jarenlang diep in de put zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd in deze situatie. De uitvoering voor sommige mensen is de uitvoering lastiger.
Maar fijn om te horen dat je zus daar wel de kracht voor heeft en dat het goed gaat. Alleen maar positief!
Hihi je zei diep!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lang niet iedereen kan dat, genoeg mensen zouden jarenlang diep in de put zitten.
Woont ze in een nieuw huis en alles dan ook? Helemaal frisse omgeving?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lang niet iedereen kan dat, genoeg mensen zouden jarenlang diep in de put zitten.
Ik had mezelf waarschijnlijk van kant gemaaktquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ze is wel van plan om grotere veranderingen aan te brengen. Maar ze kan niet zomaar even verhuizen, ze woont op haar eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Woont ze in een nieuw huis en alles dan ook? Helemaal frisse omgeving?
Ik ook niet. Geen flauw idee. Ik dacht zusjes alleen goed waren voor picsquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft waar dit over gaat?
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mag het, jullie zijn weet ik hoe lang buren geweest!
Vriend van mn zusje is vorig jaar overleden en begraven op de dag dat ze zouden gaan trouwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Vriend van mn zusje is vorig jaar overleden en begraven op de dag dat ze zouden gaan trouwen.
Dat huwelijk was heel snel geplanned toen ze hoorden dat hij niet zo lang meer te leven had. Maar het ging een heel stuk sneller dan verwacht. Was heftige tijd.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat huwelijk was heel snel geplanned toen ze hoorden dat hij niet zo lang meer te leven had. Maar het ging een heel stuk sneller dan verwacht. Was heftige tijd.
Wow, dat is nogal wat zegquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat huwelijk was heel snel geplanned toen ze hoorden dat hij niet zo lang meer te leven had. Maar het ging een heel stuk sneller dan verwacht. Was heftige tijd.
C. Lownoise en M. Theo?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:05 schreef Q. het volgende:
Een collega heeft Wonderful Days als ringtone staat en wordt vandaag de hele dag door gebeld. Ik word er een beetje gek van.
onzinquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die. Best leuk maar niet 100x per dag.
doe je nou aangebrand of moeten we zeggen dat je een hete donder bent?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Het lijkt net of er iets half in de fik staat bij mij thuis, of tenminste, ik ruik er vleugen van als ik door de gang loop. Maar ik kan niets vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*mist schriksmilie*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor een emmertje ijs?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is het minstens 39 graden in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Mini flesjes Duvel zitten mij aan te staren op mijn werkplek. Tijd om die weg te zetten!Ik ga over een uurtje caipirinhas maken, ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Caipirinhatje dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef Q. het volgende:
Nog 20!Maak er 10 van, dan is het leuk geweest.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:00 schreef Danny het volgende:
, omdat we over niet al te lange tijd het forum opnieuw gaan bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I found a love, but it didn't laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastquote:
bluffertquote:Op maandag 24 november 2014 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, even het topic uit de krochten van MyAT gevist.
Zaterdag Coole Piet met baard, ik was cool
Gisteren pokertournamentje gewonnen
had t over de coole pietquote:Op maandag 24 november 2014 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x geblufft, en toen werd ik gecalled.
Je hebt weer een lekker weekend gehad?quote:Op maandag 24 november 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Zijn we nou nog steeds met die kwarktasjes bezig?
T leek er op ....quote:Op maandag 24 november 2014 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt weer een lekker weekend gehad?
[ afbeelding ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hey, Sunny!quote:
Viel mee, eerst met alcoholdoekjes het gezicht minus de baard. Dat was 5 minuten. Toen thuis 10 minuten boenen onder de douche voor alles grondig. Alleen nog wat in mijn wimpers gisteren.quote:Op maandag 24 november 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, Sunny!
Hoe lang duurde t douchen?
quote:Op maandag 24 november 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T leek er op ....RimpelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet aan de botox?
Ik frons, met een laag cakequote:
Never. Ik ben van t gracieus oud worden i.p.v. verkrampt jong blijven met een onnatuurlijk plastic gezicht.quote:Nog niet aan de botox?
Tss. De Sint geeft toch ook geen brief af?quote:Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Of het is iemand op het dak want ik hoor het gewoon als hij een ander boortje pakteen briefje als waarschuwing was dan wel leuk geweest.
Maar als je nou lelijk oud aan het worden bent?quote:Op maandag 24 november 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik frons, met een laag cake
[..]
Never. Ik ben van t gracieus oud worden i.p.v. verkrampt jong blijven met een onnatuurlijk plastic gezicht.
Dan vind ik t nog steeds minder lelijk dan botox.quote:Op maandag 24 november 2014 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als je nou lelijk oud aan het worden bent?
Waarom, mag vanaf zeven uur.quote:Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Of het is iemand op het dak want ik hoor het gewoon als hij een ander boortje pakteen briefje als waarschuwing was dan wel leuk geweest.
quote:Op maandag 24 november 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik t nog steeds minder lelijk dan botox.
Siliconen hoef ik ook nietquote:
Het mag de hele nacht. Broodjes aap dat het tussen tijden mag. Als het er al is dan is het een lokale verordening of afspraken binnen een complex. Er zijn geen wettelijke regels.quote:
De politie brengt het iets genuanceerder en dat is ook de handhaving:quote:Regels voor geluidsoverlast buren en werk
Voor geluidsoverlast van buren zijn geen wettelijke geluidsnormen vastgelegd. Overleg met de buren, een mediator of bemiddeling door de politie kan helpen burenoverlast op te lossen.
Maar het is zo subjectief als de pest. Niet te veel last....quote:Wettelijke normen zorgen ervoor dat u niet te veel last hebt van geluid dat door anderen wordt veroorzaakt
Als iemand op je dak gaat staan boren en kloppen en weet ik veel wat, is het handig als je even een briefje in de bus doet ter waarschuwing. Vind ik. Ik ben me een paar keer helemaal kapot geschrokken en in principe kan hij zo m'n huis inquote:
Het zou de bijl aan de wortel van het bestaansrecht van FOK1 zijn als dát niet meer zou mogen nee.quote:Op maandag 24 november 2014 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, dat het technisch mag, wil niet zeggen dat ik er niet over mag zeuren op een forum
Je mag er zeker over zeuren.quote:Op maandag 24 november 2014 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, dat het technisch mag, wil niet zeggen dat ik er niet over mag zeuren op een forum
Daar is het internet toch ook voor?quote:Op maandag 24 november 2014 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou de bijl aan de wortel van het bestaansrecht van FOK1 zijn als dát niet meer zou mogen nee.
Nou, als haar bovenbuurman Danny was, dan had ze nu een ban hoorquote:Op maandag 24 november 2014 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou de bijl aan de wortel van het bestaansrecht van FOK1 zijn als dát niet meer zou mogen nee.
Als mijn bovenbuurman Danny was, ging ik hem een dekentje brengen, arme man, zo op het dakquote:Op maandag 24 november 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als haar bovenbuurman Danny was, dan had ze nu een ban hoor
Ik las dat Danny van plan was om weer aan het forum te gaan klussen. Dan heb ik 100x liever dat hij wat overlast veroorzaakt bij CL.quote:Op maandag 24 november 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als haar bovenbuurman Danny was, dan had ze nu een ban hoor
Dat of porno. Ik gebruik het zelf vooral voor het laatste.quote:Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het internet toch ook voor?
Dan pak ik m'n laptop en kom ik bij jou zittenquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dat Danny van plan was om weer aan het forum te gaan klussen. Dan heb ik 100x liever dat hij wat overlast veroorzaakt bij CL.
Misschien is er inmiddels zo vaak gezegd dat ie t dak op kan, dat ie geluisterd heeft naar users. O wacht....quote:Op maandag 24 november 2014 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mijn bovenbuurman Danny was, ging ik hem een dekentje brengen, arme man, zo op het dak
Gezellig. Hoef ik ook het internet niet meer op voor de porno want dan heb ik jou al in huis.quote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Dan pak ik m'n laptop en kom ik bij jou zitten
Oeh, of aan het strand
Beetje koud aan het strand welquote:Op maandag 24 november 2014 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Hoef ik ook het internet niet meer op voor de porno want dan heb ik jou al in huis.
Daarom had ik het ook over 'in huis'.quote:
quote:
Praktische vrouwenquote:Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Totaal niet praktisch op zo'n dag.
Praktische vrouwen hebben pittige korte kapsels uitgevonden en laten hun kut haar staan.quote:Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Totaal niet praktisch op zo'n dag.
quote:
Dat laatste natuurlijk, want dat eerste was pittig kort!quote:
Dit is een leuk kapselquote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet denk ik ook weer naar de kapper. Of nog steeds.
Gewoon met de tondeuze doen johquote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet denk ik ook weer naar de kapper. Of nog steeds.
Strohaarquote:Op maandag 24 november 2014 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een leuk kapsel
[ afbeelding ]
Scheelt weer stroomquote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou Godtje... niemand durft meer in t topic te komen vanwege de jetsers!
Wil je dan pistolen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Nog iets leuks gedaan dit weekend?quote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Mijn alert ging ook al af.quote:
Etentje, bios (horns, boutfilm), laatste voorstelling revue, House of Cards S1 afgekeken.quote:Op maandag 24 november 2014 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan dit weekend?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 24 november 2014 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lul niet, jij zat gewoon mijn posthistorie te F5'en.
House of Cardsquote:Op maandag 24 november 2014 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Etentje, bios (horns, boutfilm), laatste voorstelling revue, House of Cards S1 afgekeken.
dat is het niveau hier meestalquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Hello bitches!
It's a beautiful day!
Behalve dat het onder nul is
ah, sorry.. nivoo danquote:
Het lijkt er de laatste 2 weken op dat de temperatuur zo'n beetje recht evenredig is met de lengte van de rokjes die je ziet, dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Hello bitches!
It's a beautiful day!
Behalve dat het onder nul is
Horns viel een beetje tegen jaquote:Op maandag 24 november 2014 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Etentje, bios (horns, boutfilm), laatste voorstelling revue, House of Cards S1 afgekeken.
Rokjes nu schieten geen reet op, aangezien ze er allemaal een dikke panty of legging onder hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt er de laatste 2 weken op dat de temperatuur zo'n beetje recht evenredig is met de lengte van de rokjes die je ziet, dus ik klaag niet
Seizoen 2 staat klaarquote:
Zie je die striae, putjes, sinasappelhuid en spataderen tenminste niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rokjes nu schieten geen reet op, aangezien ze er allemaal een dikke panty of legging onder hebben.
Dan nog vind ik er veel verdomd sexy.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rokjes nu schieten geen reet op, aangezien ze er allemaal een dikke panty of legging onder hebben.
Bij sommigen is de jas langer dan het rokjequote:Op dinsdag 25 november 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
En wat is met vrouwen dat ze vanaf november alleen nog maar jassen dragen die over de billen heen vallen??? Zo kan ik toch niet naar lekkere kontjes kijken!
Ik heb een langere jasquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Oh en uiteraard hebben de nijlpaarden nog wel een korte jas aan
die hebben natuurlijke isolatie. de wonderen der natuur zijn tegen je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Hippo meldtquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Dat dan de illusie wekt dat ze er niets onderaan hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij sommigen is de jas langer dan het rokje
Ik heb een korte jas en een lange jasquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld
O nee wacht, m'n andere jas is wel kort
Maar dat hoef Ik niet te denken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dan de illusie wekt dat ze er niets onderaan hebben?
Da's illusie. Ze heeft gewoon een wollen rok en een harige dot. Helaas.
Dan hou je jezelf voor de gek!quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar dat hoef Ik niet te denken.
Je gaat dan naar huis of de toiletten en rukt je stiekem af op de illusie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik durf ze allemaal toch niet aan te spreken.
Projectiequote:Op dinsdag 25 november 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat dan naar huis of de toiletten en rukt je stiekem af op de illusie?
Aww, knul toch....
Nee, vooroordeelquote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, vooroordeel
Projectie zou zijn als ik dat wat ik zelf zou doen, zou projecteren op hem.
Da's niet echt aan de orde he
Ik me aftrekken op meisjes met korte rokjes en lange jassen?quote:
Ik weet niet wat jij verder nog voor zieke afwijkingen hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik me aftrekken op meisjes met korte rokjes en lange jassen?
Ja, graag!
Weinig. Ik ben redelijk perfect op mijn homoseksualiteit naquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verder nog voor zieke afwijkingen hebt natuurlijk.
En zo bescheiden ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weinig. Ik ben redelijk perfect op mijn homoseksualiteit na
Oh, en nou is hij plots terug. Laat me maar hangen in het GC topic. Make me act a full up in therequote:
Eeeehmmmm, ok?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en nou is hij plots terug. Laat me maar hangen in het GC topic. Make me act a full up in there
Ik maakte een voor ons grappig topic aan in GC wat jij zou begrijpen, en ik krijg alleen kneusjes en je mede-mod daar, die er geen reet van snappen en mij daarom maar uitmaken voor loser. En bedankt.quote:
Ja nee, aangezien enkel hippo's korte jassen dragen, moet ik wel hippo zijn!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maakte een voor ons grappig topic aan in GC wat jij zou begrijpen, en ik krijg alleen kneusjes en je mede-mod daar, die er geen reet van snappen en mij daarom maar uitmaken voor loser. En bedankt.
Of je bent een uitzondering, die bestaan hequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, aangezien enkel hippo's korte jassen dragen, moet ik wel hippo zijn!
Ik zie nu een dikke negerin, druk zwaaiend met haar handquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en nou is hij plots terug. Laat me maar hangen in het GC topic. Make me act a full up in there
Nou, graag gedaan, denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maakte een voor ons grappig topic aan in GC wat jij zou begrijpen, en ik krijg alleen kneusjes en je mede-mod daar, die er geen reet van snappen en mij daarom maar uitmaken voor loser. En bedankt.
Je gaat me toch niet vertellen dat er zoiets als nuance bestaat op fok?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je bent een uitzondering, die bestaan he
of eenhoorns..quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er zoiets als nuance bestaat op fok?
WOOHOOO! Eindelijk!quote:In de weekenden, op vrijdag- en zaterdagnacht, rijden er tot 1.00 uur ‘s nachts treinen vanuit de Randstad naar Amersfoort, Apeldoorn, Zwolle en Deventer.
Wel Gdvr! Dat werd me gisteren ook al kwalijk genomen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er zoiets als nuance bestaat op fok?
Ms ligt het aan jouquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel Gdvr! Dat werd me gisteren ook al kwalijk genomen!
Ik snap er niets van, maar het zal welquote:
GC / Ik mis mijn vriendquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, maar het zal wel.
Agossiequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GC / Ik mis mijn vriend
Zeg nooit meer dat ik je niet lief vind
quote:
*kuchgaykuch*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |