Was da?quote:
Nee, geen ideequote:
Ooh. Maar waarom mis je die dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Een Apple gebruiker, dus een loser. *zucht*
Ik mis die kerel. Ondanks zijn schoonheidfoutjes. Maar hij reageert niet op mijn schreeuw voor aandacht.quote:
Ja, kut voor jequote:Op vrijdag 21 november 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis die kerel. Ondanks zijn schoonheidfoutjes. Maar hij reageert niet op mijn schreeuw voor aandacht.
schreeuw om aandachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis die kerel. Ondanks zijn schoonheidfoutjes. Maar hij reageert niet op mijn schreeuw voor aandacht.
Kan mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die hem missen.
En niemand weet over wie het gaat, dus het zal wel meevallen met die goede gastquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over een goede gast die zijn gezicht (virtueel) al de hele week niet of nauwelijks laat zien.
Wees nou eens duidelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over een goede gast die zijn gezicht (virtueel) al de hele week niet of nauwelijks laat zien.
jammer dat je nu hier om aandacht komt schreeuwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah dankjewel, kon er niet meer op komen
Fijn, verneuk de hele grap maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |