Was da?quote:
Nee, geen ideequote:
Ooh. Maar waarom mis je die dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Een Apple gebruiker, dus een loser. *zucht*
Ik mis die kerel. Ondanks zijn schoonheidfoutjes. Maar hij reageert niet op mijn schreeuw voor aandacht.quote:
Ja, kut voor jequote:Op vrijdag 21 november 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis die kerel. Ondanks zijn schoonheidfoutjes. Maar hij reageert niet op mijn schreeuw voor aandacht.
schreeuw om aandachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis die kerel. Ondanks zijn schoonheidfoutjes. Maar hij reageert niet op mijn schreeuw voor aandacht.
Kan mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die hem missen.
En niemand weet over wie het gaat, dus het zal wel meevallen met die goede gastquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over een goede gast die zijn gezicht (virtueel) al de hele week niet of nauwelijks laat zien.
Wees nou eens duidelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over een goede gast die zijn gezicht (virtueel) al de hele week niet of nauwelijks laat zien.
jammer dat je nu hier om aandacht komt schreeuwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah dankjewel, kon er niet meer op komen
Fijn, verneuk de hele grap maar.quote:
oke slotjequote:Op vrijdag 21 november 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fijn, verneuk de hele grap maar.
Heatwave is al de hele week niet in de R&P SC. Maar uiteraard ziet hij niet als eerste dit topic, hij had het namelijk wel in één keer door gehad
Waarom open je hem dan niet in R&P?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heatwave is al de hele week niet in de R&P SC. Maar uiteraard ziet hij niet als eerste dit topic, hij had het namelijk wel in één keer door gehad
Stuur dat dan gewoon via DMquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, humorloze figuren die het (veel) eerder zien en een potje elitair gaan doen.quote:
Ik snapte geen reet van dit topic, dan vraag ik om uitleg, krijg ik een vaag verhaal, vraag het nogmaals en dan verpest ik het? Prima johquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, humorloze figuren die het (veel) eerder zien en een potje elitair gaan doen.
Het hele geintje is toch verkloot als ik het in post 6 ga uitleggen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snapte geen reet van dit topic, dan vraag ik om uitleg, krijg ik een vaag verhaal, vraag het nogmaals en dan verpest ik het? Prima joh
Deze ga ik niet inkoppenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het hele geintje is toch verkloot als ik het in post 6 ga uitleggen.
Ja, daar care ik wel omquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je vriendje cared schijnbaar ook niet
Niet eens! Ik weet niet waarom hij weg blijftquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben jullie weer ruzie lopen te maken in één van die SC's daar?
Naastenliefde!quote:
*proest*quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:47 schreef DonJames het volgende:
Is het zo koud dat je beste vriend zich zo ver terug heeft getrokken dat je hem geen hand meer kan geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |