quote:
Ik een knorquote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik gooi nog wel eens een mèèèèh in mijn lach
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik gooi nog wel eens een mèèèèh in mijn lach
gadverdikkie.. beeld!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En dat komt heus niet uit onze kwarktasjes hoor, dus je kunt gewoon blijven smikkelen!
Ook diequote:
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.quote:
Ik wil niet kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?
Ik ken 'm niet. Ik kijk toch nooit zulke filmpjesquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de kamasutra beurs youtube video?
oh.. zat elders te denken.. komt door een hele foute uitspraak van oud-collegaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.
Ik ook. En t ergste is... die is aangeleerd. Door Grace, van Will & Gracequote:
Dat heb ik met het told you so-dansjequote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. En t ergste is... die is aangeleerd. Door Grace, van Will & GraceAlleen nu gaat ie niet meer weg.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet. Ik kijk toch nooit zulke filmpjes
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met het told you so-dansje
Da's zuur zeg! Ik geef de voorkeur aan iets lievers!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de naam die een vriend van me gebruikt om borsten aan te duiden.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's zuur zeg! Ik geef de voorkeur aan iets lievers!
quote:
Ja, heb jij er zo'n pret mee dan?quote:
Ze zitten me nog niet in de weg in ieder geval.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb jij er zo'n pret mee dan?
Funbags?quote:
Dat is nog geen pretquote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten me nog niet in de weg in ieder geval.
Testify sister!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ze er niet zaten, had ik me pas ellendig gevoeld.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l ziet nu MissB met haar pretstuiters op de bank zitten: Hallo! Ja, Ja! Gaan wij lol hebben he? Ja! Ja! *knijp* Hiihihihimeeeeehknor!
Oh dat lijkt me echt heel erg, dat ik net aan ze gewend ben en ze weer weg moetenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze eraf moeten, laat ik het je weten
Dat heb ik ook met huisdierenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt heel erg, dat ik net aan ze gewend ben en ze weer weg moeten
*fluit fluit fluit*quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waar heb je de camera verstopt, boef!
Pretzakquote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
God ik krijg echt geen zak gedaan vandaag.
arme zakquote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
God ik krijg echt geen zak gedaan vandaag.
Ik hecht me sowieso snelquote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met huisdieren
you wish!quote:
Je bent eindelijk gepromoveerd tot toiletjuffrouw?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam, shit van anderen aan het opruimen.
Die HW toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam, shit van anderen aan het opruimen.
figuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent eindelijk gepromoveerd tot toiletjuffrouw?
Daar heb ik die van ja!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met het told you so-dansje
Die was mij ook opgevallen idd, briljant.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Afgelopen weekend was er dat programma waarin Chantal Jansen bij een BN-er gaat slapen. Op een gegeven moment wordt ze eruit gezet bij de nazit van Tijl Beckand en consorten en maakt Tijl haar uit voor 'sfeerspons', omdat ze alle gezelligheid eruit haalt.
Sindsdien is dat wel één van de geweldigste woorden van 2014, vind ik.
Sfeerspons
Dat was het
Wij kicken wel vaker op dezelfde woordenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die was mij ook opgevallen idd, briljant.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Afgelopen weekend was er dat programma waarin Chantal Jansen bij een BN-er gaat slapen. Op een gegeven moment wordt ze eruit gezet bij de nazit van Tijl Beckand en consorten en maakt Tijl haar uit voor 'sfeerspons', omdat ze alle gezelligheid eruit haalt.
Sindsdien is dat wel één van de geweldigste woorden van 2014, vind ik.
Sfeerspons
Dat was het
Toch blijft een van mijn favorieten het woord eenmansmuurtje.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij kicken wel vaker op dezelfde woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |