Ja dat is nou net niet de bedoeling hequote:Op woensdag 17 december 2014 20:29 schreef 16meter het volgende:
Uitwijken naar een andere stad. Hier is echt niks te doen met oud en nieuw.
Amsterdam heeft wel wat leuke feestjes.
Paar honderd meter lopen hier vandaan, woon in de Ter Laanstraatquote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor deze woning heb ik op de Van Hoornekade en aan de Norbruislaan gewoond dus ik was al een beetje bekendNu zit ik in de Minister de Visserstraat, echt enorm veel geluk dat ik deze woning heb gekregen
Zijn jullie hip?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:15 schreef Blik het volgende:
Wij hebben trouwens een fors buurtfeest met oud en nieuw, met een mannetje of 50. Wordt erg gezellig denk ik
Dat zijn die "nieuwe" woningen toch? Ik heb in zo'n sfeervolle kubus met leeg ongebruikt binnenplein gewoondquote:
quote:
Bouwjaar 2006 geloof ik, dus idd redelijk nieuwquote:Op donderdag 18 december 2014 09:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zijn die "nieuwe" woningen toch? Ik heb in zo'n sfeervolle kubus met leeg ongebruikt binnenplein gewoondAlleen de garage met autolift was wel tof
Hoi!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik val ook even binnenWoon sinds juni eindelijk weer in Utrecht.
En weer doei...quote:het Neude
Zondequote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef Q. het volgende:
RIP aan de nabestaanden.
http://www.cu2030.nl/arch(...)oten-vanaf-5-januari
In het voormalige postkantoor op DE Neude is een tentoonstelling met uitvindingen van Leonardo Da Vinci. Misschien leuk om naartoe te gaan. Kan alleen niet vinden of ze open zijn op 31 december:quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik val ook even binnenWoon sinds juni eindelijk weer in Utrecht. Ooit begonnen in Arnhem en van de 29 jaar nu 6 in Utrecht doorgebracht. Daarnaast in Ede, Noordwijk en Mayrhofen gewoond
In Utrecht zat ik eerst twee keer in een tijdelijke woning en een keer in een private huurwoning (die achteraf gezien niet verhuurd mocht worden) dus ik moest de stad weer even uit
maar nu met vriendin een eengezinswoning gekregen in Zuilen, sociale huur
![]()
En om ook maar gelijk een beroep op jullie expertise te doen: ik zoek tips voor oudjaarsdag![]()
Vriendin heeft hele leven in Noordwijk gewoond en wil dus echt een Utrecht-dagje doen. Tot dusver heb ik van 12.00 tot 13.00 DOMunder staan, van 15.00 tot 16.00 rondvaart en om 17.00 uur eten in Bar Madrid op het Neude. Ik wil daarna een drankje doen in de Potdeksel maar verder heeft mijn programma nog wat gaten dus..
Ik zit sowieso niet te wachten op feesten waarbij je tig euro voor een ticket betaald om opeengedrukt samen hip te zijn. Leuke kroegjes, optredens en activiteiten zijn meer dan welkom.
quote:
Topquote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In het voormalige postkantoor op DE Neude is een tentoonstelling met uitvindingen van Leonardo Da Vinci. Misschien leuk om naartoe te gaan. Kan alleen niet vinden of ze open zijn op 31 december:
http://thejoyofunderstanding.nl/
Niks mis met drinken op DE Neude, helemaal niet als je dat bij 't Neutje doet.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand die voor het eerst in Utrecht woont moet OOK een keer op het Neude eten en drinken
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:13 schreef Mirel het volgende:
Hey Rave, loop niet zo te zeiken man.
http://www.dub.uu.nl/arti(...)-voor-beginners.htmlquote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik val ook even binnenWoon sinds juni eindelijk weer in Utrecht. Ooit begonnen in Arnhem en van de 29 jaar nu 6 in Utrecht doorgebracht. Daarnaast in Ede, Noordwijk en Mayrhofen gewoond
In Utrecht zat ik eerst twee keer in een tijdelijke woning en een keer in een private huurwoning (die achteraf gezien niet verhuurd mocht worden) dus ik moest de stad weer even uit
maar nu met vriendin een eengezinswoning gekregen in Zuilen, sociale huur
![]()
En om ook maar gelijk een beroep op jullie expertise te doen: ik zoek tips voor oudjaarsdag![]()
Vriendin heeft hele leven in Noordwijk gewoond en wil dus echt een Utrecht-dagje doen. Tot dusver heb ik van 12.00 tot 13.00 DOMunder staan, van 15.00 tot 16.00 rondvaart en om 17.00 uur eten in Bar Madrid op het Neude. Ik wil daarna een drankje doen in de Potdeksel maar verder heeft mijn programma nog wat gaten dus..
Ik zit sowieso niet te wachten op feesten waarbij je tig euro voor een ticket betaald om opeengedrukt samen hip te zijn. Leuke kroegjes, optredens en activiteiten zijn meer dan welkom.
http://www.aalrestaurant.nl/quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef quinoahipster het volgende:
Nog geheimtipps voor een leuk rustig restaurantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |