Whey Perfection is erg laag geprijsd! Wij nemen met minder genoegen en geven het voordeel aan u!quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Champy het volgende:
Kwam laatst deze tegen, wellicht interessant:
http://forum.dutchbodybui(...)ex6.html#post8849157
Ligt het aan mij of doet deze link het niet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Champy het volgende:
Kwam laatst deze tegen, wellicht interessant:
http://forum.dutchbodybui(...)ex6.html#post8849157
Ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet deze link het niet?
Eerst inloggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet deze link het niet?
Een kleine dosis ibuprofen helpt altijd wel voor de slaap na leg day. Pquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oi, gisteren was een goede legday. Vannacht wat weinig geslapen, en nu overal pijn.![]()
De korte nachtrust kwam niet door moeite met inslapen, maar doordat ik moest werken om 6 uur vanmorgen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een kleine dosis ibuprofen helpt altijd wel voor de slaap na leg day. P
Ah ja. Leg day doet om wat voor reden dan ook meer zeer dan iedere training.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De korte nachtrust kwam niet door moeite met inslapen, maar doordat ik moest werken om 6 uur vanmorgen.Dat is altijd gegarandeerd spierpijn, maar na zo'n legday doet het altijd wat meer pijn.
amateur. Ik quote mezelf even als reactiequote:Op zondag 30 november 2014 01:21 schreef Teydelyk het volgende:
Graf tering tyfus kanker hoerenmaag. Net halve kilo steak weggekaand nu kapot veel maagpijn. Volgens mij weet ik nu hoe het is om zwanger te zijn. Moet bijna kotsen.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef stinkie het volgende:
Al you can eat restaurant geweest. Ik ben kapot.
Sushi
Ladig liflafjes
Rib-eye
Sushi
Mosselen en oesters
Zalm en tonijn
T-bone
Nog wat kip en ijs als desert.
4 kilo zwaarder dan vanmorgen
quote:Op zondag 30 november 2014 13:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hier een goed artikel over sportexpert Dave dat voor dit topic wel relevant is.
Heb je ook pics van de buurvrouw?quote:Op zondag 30 november 2014 16:44 schreef RaymondK het volgende:
Ik was vh weekend even bij mn buurvrouw ( die een massagebedrijf heeft)
Inb4: Zo ray vertel?![]()
En die liet me dit kussen zien.
Het is een kussen waarin ballen rond draaien die echt goed diep in je rug (bijv) de boel kunnen masseren. Of je nek of je been of wat ook. Blijft ook gewoon krachtig doordraaien als je hem belast door er tegenaan te zitten.
Ik vond het bijzonder aangenaam, en heb er gelijk een meegenomen. Met name voor onderrug, bovenrug, en nek doe ik hem.
[ afbeelding ]
Is niet goedkoop helaas.
http://www.productsforwel(...)s-massagekussen.html
NSFW. En niet vanwege de sexynessquote:
Pics van je moeder dan.quote:Op zondag 30 november 2014 17:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NSFW. En niet vanwege de sexyness
Hahah. Nee is wel aardig mens, niet lelijk, maar had mn moeder kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |