abonnement Unibet Coolblue
pi_147039062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef Yvesss het volgende:
Doel is al jaren een spookdorp, vandaar in trek bij urban- en hdr fotografen. Nu ligt geloof ik die hele centrale op zijn reet ivm haarscheurtjes. Het is geen kleine centrale. Daar zou je spectaculaire foto's kunnen nemen....
Het gaat mij niet echt om de foto's. Ik wil zien hoe de natuur het daar terug neemt. Lijkt me echt prachtig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147039285
Nou, de natuur neemt daar helaas niet zoveel terug. Haven Antwerpen breidt uit tot de Nederlandse grens. Die Hedwige polder is symboolpolitiek. Binnenkort zal het verdronken land van Saefthinge ook wel verdwijnen. De onschuldige tijden van Vlissingen/Breskens of Kruiningen/Perkpolder zijn helaasch al voorbij.
pi_147039397
Want dat was wat, zo'n overtochtje. Frietje aan boord. Deed je gewoon een nutteloos retourtje just for fun.
pi_147039425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:25 schreef Yvesss het volgende:
Nou, de natuur neemt daar helaas niet zoveel terug. Haven Antwerpen breidt uit tot de Nederlandse grens. Die Hedwige polder is symboolpolitiek. Binnenkort zal het verdronken land van Saefthinge ook wel verdwijnen. De onschuldige tijden van Vlissingen/Breskens of Kruiningen/Perkpolder zijn helaasch al voorbij.
Ik had het over tsjernobyl haha. Nee klopt die haven groeit maar en groeit maar.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!fotograaf woensdag 26 november 2014 @ 22:30:04 #205
73911 ultra_ivo
pi_147039519
Doel is nog altijd bewoond, ok een handvol mensen maar ;).
Ziet er eigenlijk niet eens zo bijzonder uit.

Tsjernobyl krijg je mij ook niet naartoe, kans zat gehad, ik was vaak genoeg in Kiev. Maar dat is een plek waar ik niet heenwil. Niet dat ik bang ben voor risico's maar een risico moet een nut hebben. En dat zie ik niet bij een bezoek aan Tsjernobyl.
pi_147039611
Ja, Chernobyl waarvan ik altijd heb gedacht dat het in Rusland lag, maar door het huidige gebeuren weet je dat het de Oekraïne is. Toch menig fotoshoot en filmpjes van gezien. Schijnt niet meer zo extreem radioactief te zijn.
pi_147039663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Doel is nog altijd bewoond, ok een handvol mensen maar ;).
Ziet er eigenlijk niet eens zo bijzonder uit.

Tsjernobyl krijg je mij ook niet naartoe, kans zat gehad, ik was vaak genoeg in Kiev. Maar dat is een plek waar ik niet heenwil. Niet dat ik bang ben voor risico's maar een risico moet een nut hebben. En dat zie ik niet bij een bezoek aan Tsjernobyl.
Agh ik heb ook jaren gerookt dus wat dat betreft.

Anyhow nieuwe hungergames film al gezien?

Oh ja mensjes ben kom steeds gestopt. Gisteren 9 maanden *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147039699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef Yvesss het volgende:
Ja, Chernobyl waarvan ik altijd heb gedacht dat het in Rusland lag, maar door het huidige gebeuren weet je dat het de Oekraïne is. Toch menig fotoshoot en filmpjes van gezien. Schijnt niet meer zo extreem radioactief te zijn.
Jawel momenteel juist weer wel. Die omkapseling schijnt niet helemaal goed meer te zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147039809
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jawel momenteel juist weer wel. Die omkapseling schijnt niet helemaal goed meer te zijn.
Nou ja, je ziet wel eens mensen met geigertellers door dat gebied gaan. "The Core" zou ik ook links laten liggen.
pi_147040319
En Ultra Ivo, zeker wat meer voeling met de zaken aldaar hebbende, wat vind je van Igor Kolomoisky?
  woensdag 26 november 2014 @ 23:03:11 #211
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147041245
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja mensjes ben kom steeds gestopt. Gisteren 9 maanden *O*
Ik vind dit wel een applausje waard *O*!

Zelf moet ik nog beginnen met stoppen -O-!
Hmz...
pi_147042550
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:03 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een applausje waard *O*!

Zelf moet ik nog beginnen met stoppen -O-!
Waar wacht je nog op?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147046679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef Yvesss het volgende:
En Ultra Ivo, zeker wat meer voeling met de zaken aldaar hebbende, wat vind je van Igor Kolomoisky?
Iedereen die gerelateerd is aan privé-milities in een dergelijke oorlog zou ik wantrouwen. Of het nu een Oekraïense of Russische privé-militie betreft, dat maakt niks uit. Ik heb genoeg van die privé-milities gezien in de Balkanoorlog om te weten dat je ze nooit kunt vertrouwen, aan welke kant dan ook ze vechten.
pi_147046924
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Agh ik heb ook jaren gerookt dus wat dat betreft.

Anyhow nieuwe hungergames film al gezien?

Oh ja mensjes ben kom steeds gestopt. Gisteren 9 maanden *O*
nieuwe deel nog niet gezien, eerst dit weekend nog naar Fury met de vriendin.
Schoonouders passen mooi op de kleine dame :)

Enneh 9 maand geleden gestopt met roken, dus binnen nu en 2 weken komt de kleine? O-)
(just kidding, goed bezig!! ^O^ )
pi_147046962
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

nieuwe deel nog niet gezien, eerst dit weekend nog naar Fury met de vriendin.
Schoonouders passen mooi op de kleine dame :)

Enneh 9 maand geleden gestopt met roken, dus binnen nu en 2 weken komt de kleine? O-)
(just kidding, goed bezig!! ^O^ )
Heb je goed geregeld. Wij gaan volgende week het nieuwe deel kijken. Dus gisteren alvast deel 1 gezien en dan van de week deel 2 kijken dan zitten we er weer een beetje in.

En voorlopig nog ff geen kleine voor ons ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147047033
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je goed geregeld. Wij gaan volgende week het nieuwe deel kijken. Dus gisteren alvast deel 1 gezien en dan van de week deel 2 kijken dan zitten we er weer een beetje in.

En voorlopig nog ff geen kleine voor ons ;)
Ik heb beide delen alleen gekeken thuis.
Deze zal ik dus ook niet in de bios gaan kijken.

Gaan niet zo heel vaak naar de bios, dus het moet me wel een erg toffe film lijken voordat we erheen gaan..
Binnenkort de nieuwe Hobbit gaan we sowieso naartoe *D
pi_147047083
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:28 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ik heb beide delen alleen gekeken thuis.
Deze zal ik dus ook niet in de bios gaan kijken.

Gaan niet zo heel vaak naar de bios, dus het moet me wel een erg toffe film lijken voordat we erheen gaan..
Binnenkort de nieuwe Hobbit gaan we sowieso naartoe *D
The hobbit vind ik dan weer weinig aan. Heb het boek ook gelezen en zijn schrijfwijze sluit niet bij mij aan helaas.

Maar heb The hungergames ook alle 3 gelezen en die vond ik echt machtig spannend ^^


Wij hebben beide zo'n Pathe unlimited kaart gehad toen gingen we echt heel vaak naar de film. Maar het "speciale" van een avondje naar de bios was daardoor wel weg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147047151
Ik lees die boeken toch niet, de 2 delen die ik nu gezien heb waren echt tof!
gaven me het gevoel van de Lord of the rings weer terug :)
geweldig geluid en een echte "bios" film.
smaken verschillen uiteraard ;)

Vroegah ook ooit zo'n soort 10 strippen kaart gehad, maar toen was het downloaden / streamen niet zo makkelijk als nu :P
pi_147048782
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben beide zo'n Pathe unlimited kaart gehad toen gingen we echt heel vaak naar de film. Maar het "speciale" van een avondje naar de bios was daardoor wel weg.
Toch ga je dan ook naar films die je anders niet zou bezoeken en dan wordt je soms positief verrast (en soms negatief). Dus het heeft ook altijd voordelen :)

Wij woonden voorheen zo'n beetje tegen Blijdorp aan en toen hadden we ook een jaarabonnement en dan kon je op zondagmiddag om 4 uur gewoon even een ijsje in de dierentuin gaan halen terwijl alle andere bezoekers gebroken naar huis gingen :P

Nu we geen jaarkaart meer hebben gaan we nooit meer naar de dierentuin :{
pi_147048965
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:18 schreef Uncle het volgende:

[..]

Toch ga je dan ook naar films die je anders niet zou bezoeken en dan wordt je soms positief verrast (en soms negatief). Dus het heeft ook altijd voordelen :)

Wij woonden voorheen zo'n beetje tegen Blijdorp aan en toen hadden we ook een jaarabonnement en dan kon je op zondagmiddag om 4 uur gewoon even een ijsje in de dierentuin gaan halen terwijl alle andere bezoekers gebroken naar huis gingen :P

Nu we geen jaarkaart meer hebben gaan we nooit meer naar de dierentuin :{
Nou ben laatst nog in blijdorp geweest. Zo boeiend is het niet. Je mist weinig. Op schreeuwende kinderen na.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147049161
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:18 schreef Uncle het volgende:

[..]

Toch ga je dan ook naar films die je anders niet zou bezoeken en dan wordt je soms positief verrast (en soms negatief). Dus het heeft ook altijd voordelen :)

Wij woonden voorheen zo'n beetje tegen Blijdorp aan en toen hadden we ook een jaarabonnement en dan kon je op zondagmiddag om 4 uur gewoon even een ijsje in de dierentuin gaan halen terwijl alle andere bezoekers gebroken naar huis gingen :P

Nu we geen jaarkaart meer hebben gaan we nooit meer naar de dierentuin :{
Zo hebben vriendin en ik een museumjaarkaart. Lekker op zaterdagmiddag nog even een uurtje door het Rijksmuseum, even naar de nieuwe tentoonstelling in Foam, of een kort bezoekje aan het Scheepvaartmuseum als je toch in de buurt bent. Ideaal ^O^
pi_147049435
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar wacht je nog op?
Geen idee
Hmz...
pi_147049525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:27 schreef over_hedge het volgende:

Nou ben laatst nog in blijdorp geweest. Zo boeiend is het niet. Je mist weinig. Op schreeuwende kinderen na.
Als je in een hele dag alles wilt zien omdat je kaartje zo duur was, en de rest van de bezoekers daar ook zo over denkt, dan is Blijdorp best een hel ja...

Als je eind van de dag even binnenwandelt, een klein rondje doet en weer weg gaat dan is het niet veel vervelender dan een wandeling in het park of bos in het weekend ;)
  donderdag 27 november 2014 @ 10:50:26 #224
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147049571
Gefeliciteerd Puala & TP!

* Merlijn zit nog steeds thuis met een dik gezicht ;(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147049860
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:00 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Kun je weer nieuwe gear kopen 8-)!
Inderdaad, gewoon kijken hoevaak je nieuw pakje moet kopen en op dezelfde frequentie dat geld in een potje stoppen :)
pi_147050409
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef Uncle het volgende:

[..]

Als je in een hele dag alles wilt zien omdat je kaartje zo duur was, en de rest van de bezoekers daar ook zo over denkt, dan is Blijdorp best een hel ja...

Als je eind van de dag even binnenwandelt, een klein rondje doet en weer weg gaat dan is het niet veel vervelender dan een wandeling in het park of bos in het weekend ;)
Wandelen in het park of bos doe ik dan ook niet aan. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147051369
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:00 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Kun je weer nieuwe gear kopen 8-)!
Dit is serieus de reden waar ik over na heb gedacht om te stoppen :P!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon kijken hoevaak je nieuw pakje moet kopen en op dezelfde frequentie dat geld in een potje stoppen :)
Misschien dan toch tijd dat ik er een nieuwjaarsvoornemen van maak :Y !
Hmz...
pi_147051768
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Dit is serieus de reden waar ik over na heb gedacht om te stoppen :P!

[..]

Misschien dan toch tijd dat ik er een nieuwjaarsvoornemen van maak :Y !
Nieuwjaar voornemens zijn gedoemd te mislukken.

Gewoon pakje op roken en geen nieuwe meer kopen ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147063617
Holy fuck :o


Foto's geupload. Niet eens de moeite genomen om ze te taggen en zomaar in explore met twee foto's _O-
Meh
pi_147063834
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:25 schreef NorgeT het volgende:
Holy fuck :o
[ afbeelding ]

Foto's geupload. Niet eens de moeite genomen om ze te taggen en zomaar in explore met twee foto's _O-
Hey, ga eens stemmen }:| !

FOT / Maandelijke fotowedstrijd november 2014: "Herfst"
Hmz...
pi_147063875
quote:
Oh fuck. Helemaal vergeten!
Meh
pi_147068654
Mag ik hier ook een vraag stellen over een probleempje met Flickr?
пусть всегда будет солнце
pi_147070923
quote:
11s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef MoChe het volgende:
Mag ik hier ook een vraag stellen over een probleempje met Flickr?
alles mag :)
pi_147073156
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

alles mag :)
lekker!

Het volgende: Ik heb een boel albums op flickr omgezet naar Private. Nu zijn een boel foto's ineens 'unavailiable' voor mij in die albums. Nou ben ik erachter gekomen dat dat dus komt omdat flickr de linkjes van die fotos wijzigt. Het is mij alleen onbekend hoe ik die linkjes weer kan repareren. Iemand enig idee?
пусть всегда будет солнце
pi_147078155
Gisteren bij Kensington gefotografeerd. Denk toch wel m'n favo bent op dit moment..
Wat was het gaaf O+ Kan niet wachten om dalijk te gaan selecteren en bewerken.

Een van m'n eerste echte concerten, dus ontzettend leerzaam geweest. Vond het wel erg druk (uitverkochte effenaar) en daarom moeilijk om mezelf door het publiek te manoeuvreren. Het voelde al snel alsof ik me aan het opdringen was.
  vrijdag 28 november 2014 @ 07:28:53 #237
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147078194
Dark_angelus #2
RIP aan de nabestaande
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147078217
Goedemorgen :)
pi_147078306
Goedemorgen :O
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147078725
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:28 schreef kanovinnie het volgende:
Dark_angelus #2
RIP aan de nabestaande
_O- Zo erg zal het niet zijn. Hoop ik.
pi_147078774
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

_O- Zo erg zal het niet zijn. Hoop ik.
Ik ben wel benieuwd naar de foto's :).
pi_147078858
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:45 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar de foto's :).
Het was niet voor FOK!, dus ze komen niet op de FP. Maar wie weet post ik er wel een paar op het forum :)
pi_147078899
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:53 schreef Levitas het volgende:

[..]

Het was niet voor FOK!, dus ze komen niet op de FP. Maar wie weet post ik er wel een paar op het forum :)
Ik zeg: doen :Y !
pi_147079773
Linkje naar site of flickr mag ook natuurlijk :P maar praat altijd wat makkelijker als het hier in een topic komt ;)
pi_147080123
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:28 schreef kanovinnie het volgende:
Dark_angelus #2
RIP aan de nabestaande
Welnee. Hij is zo rijk geworden met z'n business dat hij nu gewoon mensen voor hem laat werken.
pi_147085070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:51 schreef Uncle het volgende:
Linkje naar site of flickr mag ook natuurlijk :P maar praat altijd wat makkelijker als het hier in een topic komt ;)
Ik denk dat de foto's vooral in het "hoe foto's van beginners beter kunnen"-topic terecht zullen komen :7 :7
Nah, nu ik ze zo zit te bekijken ben ik best tevreden. Nog lang niet 100% tevreden, maar dat had ik ook niet verwacht.
Heb ter plekke wat dingetjes geprobeerd; sommige zijn gelukt, sommige helemaal mis gegaan. En dat is niet erg, die kennis gaat de volgende keer mee
pi_147108306
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik baal als een stekker, zag dat een een aanbieding aan zat te komen bij amazon voor een tilt/shift objectief, eergister om 18:00 uur, de hele dag er aan gedacht om op die tijd te checken. Natuurlijk, savonds tegen tienen dacht ik er pas weer aan, had het ding 45% korting gehad
Darn
Zat je alarm maar vast aan op je telefoon; morgen om 18:00 uur kom die Walimex 24mm T-S weer langs op Amazon.de.

(Ik weet niet meer wat ik gisteren heb gegeten maar wel dat iemand hier meer dan een week geleden een bepaalde lens wilde hebben :') :% )
pi_147112255
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:25 schreef NorgeT het volgende:
Holy fuck :o
[ afbeelding ]

Foto's geupload. Niet eens de moeite genomen om ze te taggen en zomaar in explore met twee foto's _O-
Ik kan het gemist hebben, maar welke foto's zorgden voor die insane piek??

Goedemorgen trouwens! :W
pi_147114982
Ze staan online hoor :)
https://www.flickr.com/photos/kevv1990/sets/72157649091773307/

Ben zelf best tevreden over de serie. Scherpte is niet overal top en had hier en daar iets minder ruis willen hebben, maar ach..
Denk dat foto #3 m`n favo is. Het vertelt iets, zonder veel prijs te geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf zaterdag 29 november 2014 @ 16:27:17 #251
425224 Vasse
pi_147119897
Foto's posten is commentaar krijgen (of ik bedoel feedback ;) )
Mooie serie, scherpte(of gebrek daaraan) en ruis heb ik me niet aan kunnen storen.
Had alleen de serie van 20 foto's wat ingekort om alleen de allerbeste te laten zien.

Welke zou ik persoonlijk weglaten?
2, 3(gek genoeg jouw favoriet, smaken verschillen...), 6, 9, 16, 17, 19
Niet omdat ze allemaal niet goed zijn(op wat rare gezichtsuitdrukkingen na), maar omdat ze vaak op een andere foto lijken en de andere foto uit de serie beter is, zoals 16 met de mobiel is mooi, maar 7 is beter. 17 en 19 ook beide mooi, maar 18 is de topper van de drie. Meer foto's weglaten maakt de serie sterker.

Mijn favoriet, de laatste, je ziet de sfeer in de zaal en de zanger!

Ben zelf in Februari dit jaar begonnen met concert fotografie, dus zelf ook nog een beginner...
Toevallig zelf ook bij Kensington mogen fotograferen:
https://www.flickr.com/ph(...)s/72157643750631635/
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 30 november 2014 @ 15:42:12 #252
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_147149189
Het lijkt nou al de hele dag op 'een kwartier voor zonsopkomst' -O-
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf zondag 30 november 2014 @ 15:46:50 #253
73911 ultra_ivo
pi_147149382
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 15:42 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt nou al de hele dag op 'een kwartier voor zonsopkomst' -O-
Dat gevoel had ik gisteren niet. Demonstratiefotografie bij een aangenaam zonnetje.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 30 november 2014 @ 15:50:54 #254
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_147149563
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik gisteren niet. Demonstratiefotografie bij een aangenaam zonnetje.
Zon deed het hier gisteren wel, hoewel een tikkie waterig.

Temperatuur mag wat mij betreft nu ook wel weer terug naar een aangename 18kleinnulletjeC. Winter heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_147150309
Welke zon? Het is een dikke soep aan mist.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 1 december 2014 @ 08:46:30 #257
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147175294
* Merlijn krijgt mond nog niet helemaal open, maar toch

Goedemorgen!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147175352
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147175358
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:46 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn krijgt mond nog niet helemaal open, maar toch

Goedemorgen!
Alweer een beetje bekomen van die k** file?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147175380
Het is k-k-k-koud op de fiets :X

  maandag 1 december 2014 @ 08:55:29 #261
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147175381
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alweer een beetje bekomen van die k** file?
Oh jawel hoor. Vanochtend stond er weer een nieuwe op me te wachten :D

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:55 schreef DonJames het volgende:
Het is k-k-k-koud op de fiets :X

Hier op kantoor ook... het lijkt er op dat ze iets teveel brandstof hebben verkocht de laatste tijd _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147175499
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:55 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Vanochtend stond er weer een nieuwe op me te wachten :D

[..]

Hier op kantoor ook... het lijkt er op dat ze iets teveel brandstof hebben verkocht de laatste tijd _O-
Sterkte. Dat bootje naar nieuw beijerland hé... Dat is bijna net zo breed als die vliet :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147175679
Goedemorgen *)
  maandag 1 december 2014 @ 10:15:42 #265
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147176548
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 09:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sterkte. Dat bootje naar nieuw beijerland hé... Dat is bijna net zo breed als die vliet :D
_O- :Y en nog zo traag als maar wat.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147176693
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:15 schreef Merlijn het volgende:

[..]

_O- :Y en nog zo traag als maar wat.
Als ze de aanleg steiger iets langer maken hoeft hij helemaal niet meer te varen. Hoef je er alleen nog maar overheen te rijden. Agh heeft ons gisteren veel tijd gescheeld. Toen ik bij mijn ouders was reden vrienden van ons met de snelweg op.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 1 december 2014 @ 10:31:36 #267
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147176778
"Het wordt beter" <---- riiiiiiight. Ben niet voor niks aan de andere kant van die brug gaan wonen :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 1 december 2014 @ 14:02:26 #268
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147182646
Contract verlengd met 5 maanden *O* *O*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 1 december 2014 @ 14:03:10 #269
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147182670
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:02 schreef Merlijn het volgende:
Contract verlengd met 5 maanden *O* *O*
Hmz...
  maandag 1 december 2014 @ 14:05:28 #270
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147182740
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:03 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P Yumz
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147183833
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:02 schreef Merlijn het volgende:
Contract verlengd met 5 maanden *O* *O*
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147184189
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:02 schreef Merlijn het volgende:
Contract verlengd met 5 maanden *O* *O*
Jeej *O*
  maandag 1 december 2014 @ 15:13:52 #273
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147184903
Danku... Geeft weer wat meer rust in de tent...

Ik ga eens stoeien met een nieuw CMS denk ik...

[ Bericht 38% gewijzigd door Merlijn op 01-12-2014 15:21:02 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147192885
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:02 schreef Merlijn het volgende:
Contract verlengd met 5 maanden *O* *O*
Gefeliciteerd man *O* ! Dit zijn de juiste berichten in deze tijd 8-) !
pi_147201007
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:03 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zelfgemaakt? dan in de drank wedstrijd gooien
#35.
pi_147201149
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:02 schreef Merlijn het volgende:
Contract verlengd met 5 maanden *O* *O*
Gefeliciteerd! Dat zijn de betere berichten :D

Hier ook goed nieuws. Vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen als inkoper bij een leuk, jong en groeiend bedrijf in Eindhoven. M`n eerste echte baan nadat ik begin dit jaar ben afgestudeerd *O*
Tijd voor het volwassen leven.. Maar ook tijd om échte fotografie spullen te kunnen kopen :9
pi_147201456
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dat zijn de betere berichten :D

Hier ook goed nieuws. Vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen als inkoper bij een leuk, jong en groeiend bedrijf in Eindhoven. M`n eerste echte baan nadat ik begin dit jaar ben afgestudeerd *O*
Tijd voor het volwassen leven.. Maar ook tijd om échte fotografie spullen te kunnen kopen :9
Ook gefeliciteerd *O* ! Inkopers zijn cool (ben ik namelijk ook geweest) _O_
pi_147202080
Ik realiseer me nu dat ik eigenlijk nooit echt de moeite heb genomen om me hier een beetje voor te stellen. Kom zo nu en dan wel eens met vragen, maar dat was ook alles..

Ben nu ruim 2 jaar met fotografie bezig. Begonnen toen ik 8 maanden in Australië op stage was, om m`n avontuur een beetje amateuristisch vast te leggen voor het thuisfront. Vond het eigenlijk al heel snel leuk en ging er steeds meer mee doen.
Afgelopen jaar wat kleine evenementen gedaan, niks bijzonders eigenlijk, op Kensington afgelopen week na. Aankomend jaar is m`n doel om verder te gaan met fotografie. In het bijzonder concerten en festivals, omdat ik gék ben van (EDM) muziek. Daarnaast wil ik voorzichtig gaan beginnen met portretten, dat lijkt me ook zo gaaf!

Verder ben ik dus begin dit jaar afgestudeerd, eind deze maand m`n eerste echte baan. Naast fotografie ben ik dus een muziek fanaat en sport ik veel, zo'n 5 dagen in de week. (wielrennen, krachttraining, cricket in de zomer).
pi_147202702
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Levitas het volgende:
Ben nu ruim 2 jaar met fotografie bezig. Begonnen toen ik 8 maanden in Australië op stage was, om m`n avontuur een beetje amateuristisch vast te leggen voor het thuisfront. Vond het eigenlijk al heel snel leuk en ging er steeds meer mee doen.

Welkom hier :Y !
pi_147203964
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Levitas het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik eigenlijk nooit echt de moeite heb genomen om me hier een beetje voor te stellen. Kom zo nu en dan wel eens met vragen, maar dat was ook alles..

Ben nu ruim 2 jaar met fotografie bezig. Begonnen toen ik 8 maanden in Australië op stage was, om m`n avontuur een beetje amateuristisch vast te leggen voor het thuisfront. Vond het eigenlijk al heel snel leuk en ging er steeds meer mee doen.
Afgelopen jaar wat kleine evenementen gedaan, niks bijzonders eigenlijk, op Kensington afgelopen week na. Aankomend jaar is m`n doel om verder te gaan met fotografie. In het bijzonder concerten en festivals, omdat ik gék ben van (EDM) muziek. Daarnaast wil ik voorzichtig gaan beginnen met portretten, dat lijkt me ook zo gaaf!

Verder ben ik dus begin dit jaar afgestudeerd, eind deze maand m`n eerste echte baan. Naast fotografie ben ik dus een muziek fanaat en sport ik veel, zo'n 5 dagen in de week. (wielrennen, krachttraining, cricket in de zomer).
Hoi :D

Ik heb dat ook nooit gedaan.. Moest dat dan :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 08:43:30 #281
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147210167
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi :D

Ik heb dat ook nooit gedaan.. Moest dat dan :@
Jij bent inmiddels meeverzekerd bij de inboedel _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 2 december 2014 @ 08:45:14 #282
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147210179
Wielrenners _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 2 december 2014 @ 08:45:28 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147210183
We hebben wel een lekkere vaste kliek hier :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 december 2014 @ 08:45:51 #284
73911 ultra_ivo
pi_147210187
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
We hebben wel een lekkere vaste kliek hier :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
We hebben wel een lekkere vaste kliek hier :')
klopt
pi_147210233
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:43 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels meeverzekerd bij de inboedel _O-
Oh gelukkig dan maar. In dat geval goed verzekerd hoop ik.. Heb nogal eens wat :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147210331
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wielrenners _O_
MTB-ers *O*

;)
pi_147210415
Gewoon op het stadsfietsje jonguh :{w
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:15:46 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147210530
Toch niets mooier dan dit?






#instagram
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:17:52 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147210563
En deze natuurlijk:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147210582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Toch niets mooier dan dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

#instagram
mee eensch!

Al zie ik wat meer van dit soort wegen/paden :)

Biking by Flipmoehoe, on Flickr
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:22:32 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147210626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:19 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

mee eensch!

Al zie ik wat meer van dit soort wegen/paden :)

[ link | afbeelding ]Biking by Flipmoehoe, on Flickr
Mij ook niet onbekend


Ok, ik was verdwaald :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147211252
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:56 schreef Nalbandian het volgende:
Fietsen ;(

Tennis *O*
Squashen ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147212291
Yeah.. een door Jim Domke gesigneerde Domke F-2 gewonnen *O*
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:08:01 #295
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147212736
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Squashen ^O^
Weet je dat ik dat nou nog nooit gedaan heb? :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147212817
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:08 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat nou nog nooit gedaan heb? :{
Als het je leuk lijkt moet je het eens doen. Ik mag het momenteel niet :{
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:30:33 #297
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147213231
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als het je leuk lijkt moet je het eens doen. Ik mag het momenteel niet :{
Ik heb een verkapte uitnodiging van mijn schoonpa staan, maar die laat me alle hoeken van dat hok zien ;(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_147213275
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:30 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb een verkapte uitnodiging van mijn schoonpa staan, maar die laat me alle hoeken van dat hok zien ;(
Haha echt gewoon doen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147216119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mij ook niet onbekend
[ afbeelding ]

Ok, ik was verdwaald :+
met een crosser had je daar prima kunnen fietsen :P

quote:
16s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:56 schreef Nalbandian het volgende:
Fietsen ;(

Tennis *O*
Vroegah ook nog wel gedaan, wel een leuke sport!
Alleen mijn maatje waarmee ik ging had er geen zin meer in.
pi_147216147
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Squashen ^O^
Ook nog nooit gedaan, lijkt me wel tof om te doen.
Flink zweten ook :D

Vroegah nog wel flink wat jaren op tafeltennis gezeten *D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')