Dat gevoel had ik gisteren niet. Demonstratiefotografie bij een aangenaam zonnetje.quote:Op zondag 30 november 2014 15:42 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt nou al de hele dag op 'een kwartier voor zonsopkomst'
Zon deed het hier gisteren wel, hoewel een tikkie waterig.quote:Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik gisteren niet. Demonstratiefotografie bij een aangenaam zonnetje.
Alweer een beetje bekomen van die k** file?quote:Op maandag 1 december 2014 08:46 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn krijgt mond nog niet helemaal open, maar toch
Goedemorgen!
Oh jawel hoor. Vanochtend stond er weer een nieuwe op me te wachtenquote:Op maandag 1 december 2014 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alweer een beetje bekomen van die k** file?
Hier op kantoor ook... het lijkt er op dat ze iets teveel brandstof hebben verkocht de laatste tijdquote:
Sterkte. Dat bootje naar nieuw beijerland hé... Dat is bijna net zo breed als die vlietquote:Op maandag 1 december 2014 08:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vanochtend stond er weer een nieuwe op me te wachten
[..]
Hier op kantoor ook... het lijkt er op dat ze iets teveel brandstof hebben verkocht de laatste tijd
quote:Op maandag 1 december 2014 09:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sterkte. Dat bootje naar nieuw beijerland hé... Dat is bijna net zo breed als die vliet
Als ze de aanleg steiger iets langer maken hoeft hij helemaal niet meer te varen. Hoef je er alleen nog maar overheen te rijden. Agh heeft ons gisteren veel tijd gescheeld. Toen ik bij mijn ouders was reden vrienden van ons met de snelweg op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |