abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146828244


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146828402
Queue's hebben ze wel stevig aangepakt, sinds gistermiddag nergens last meer van gehad. Toppie!
Nu de garrisons nog even fixen...
  woensdag 19 november 2014 @ 23:29:55 #3
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146828535
Blizzard mag er nog wel wat gratis dagjes bijdoen als dit zo blijft.
pi_146829726
Zeu, dat was Blackwing Lair. Heb nu alle classic raids en dungeons voltooid *trots is*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146829764
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat was Blackwing Lair. Heb nu alle classic raids en dungeons voltooid *trots is*
*O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 november 2014 @ 00:09:54 #6
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146830060
Lekker, net 100 gehaald ^O^
  donderdag 20 november 2014 @ 00:22:37 #7
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146830424
10 miljoen subscribers weer.
pi_146831007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
10 miljoen subscribers weer.
holy fuck :D
  donderdag 20 november 2014 @ 01:36:17 #9
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146831739
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

holy fuck :D
Volgende maand weer 6 want mensen die terug gekomen zijn stoppen meteen weer _O-
pi_146832386
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Volgende maand weer 6 want mensen die terug gekomen zijn stoppen meteen weer _O-
Denk eigenlijk dat over 3 maanden (de volgende earnings call) de subs nog hoger zullen zijn
pi_146833279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
10 miljoen subscribers weer.
Ik las dat dat bij de launch van MoP ook zo was. Oude spelers komen gewoon steeds terug.

En ik kijk nu naar een paard waar de darmen uit liggen. Nice 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146833445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las dat dat bij de launch van MoP ook zo was. Oude spelers komen gewoon steeds terug.

En ik kijk nu naar een paard waar de darmen uit liggen. Nice 8-)
Dat klopt maar aan het einde van Cataclysm zaten ze op 9.1 miljoen wat naar 10 miljoen ging toen Pandaria uit kwam.

Aan het einde van MoP zaten ze op 7.4 miljoen wat naar 10 miljoen is gegaan, dat is wel ff wat anders en ik zie het nog wel verder omhoog gaan
pi_146833550
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:09 schreef Verbodsbord het volgende:
Lekker, net 100 gehaald ^O^
Grats !

Gisteren ook eindelijk de 100 aangetikt.
Moet bijna alle quests in Nagrand nog doen :')
Heb lekker rustig de tijd genomen en alle questjes in elk gebied gedaan voordat ik verder ging.

Alleen een beetje jammer dat ik daardoor een te laag item level had waardoor ik geen random normal dungeons kon doen :P

Effe paar questjes gedaan en wat items vervangen en zit nu precies op ilvl 600.

Viel me gisteren ook pas op dat al die effecten op die uber trinkets uit MoP niet of nauwelijks nut meer hebben na level 91.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146834043
lol, iemand hier al de missie 'Dance Studio' gehad waarbij je leert dansen van instructor Johnny Castle?

'Rumored not to exist, yet clearly baseless'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146834096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat klopt maar aan het einde van Cataclysm zaten ze op 9.1 miljoen wat naar 10 miljoen ging toen Pandaria uit kwam.

Aan het einde van MoP zaten ze op 7.4 miljoen wat naar 10 miljoen is gegaan, dat is wel ff wat anders en ik zie het nog wel verder omhoog gaan
Ik ben zo'n speler. Begonnen aan begin ongeveer van TBC maar snapte nog niet alles van het spel. Pas tegen het einde van TBC veel geraid, maar nooit verder gekomen SCC/TK. (Te) veel gespeeld tijdens WotLK, ook erg veel geraid als main tank. (was toen ook werkloos, dus dat helpt ook aardig) Begin Cata nog wel gespeeld maar toen nieuwe baan met werktijden die niet ideaal was voor raiden dus toen werd het minder. Tot aan korte break toe. Firelands patch heb ik wel gespeeld nog maar alleen die daily quest hub ding gedaan en toen weer gestopt tot laatste cata patch. Met de raidfinder ben ik weer begonnen met spelen en raid finder veel gedaan.

Toen kwam panda uit, poging gedaan nog te levelen maar het was zoooo saai en zo niet boeiend meer. Het laatste wat ik toen nog gedaan heb is omdat ik per toeval de laatste binding vond, de Thunderfury gehaald en dat was ook de laatste dag dat ik heb gespeeld, eind november 2012 en de break duurde tot augustus dit jaar. In 2 maanden tijd dus alle content nog even gezien via raid finder :P en nu is WoD uit en het is gewoon weer leuk. Ik denk dan ook dat ik het blijf spelen en nu de werktijden het ook meer toelaten zit ik er over te denken om weer een raiding guild te zoeken. Niet hardcore maar gewoon voor de sociale gezelligheid. :Y
pi_146834924
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat was Blackwing Lair. Heb nu alle classic raids en dungeons voltooid *trots is*
Dit doet wel een beetje zeer. Mensen die AQ40 en BWL 'even' solo-en en dan trots zijn op het voltooien. Ik snap je wel. Maar met zoveel whipenights in mijn gedachten steekt het wel.
pi_146834931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:30 schreef Isabeau het volgende:
lol, iemand hier al de missie 'Dance Studio' gehad waarbij je leert dansen van instructor Johnny Castle?

'Rumored not to exist, yet clearly baseless'
Ja op 1 van mijn alts, maar nog niets meegedaan :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146834970
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dit doet wel een beetje zeer. Mensen die AQ40 en BWL 'even' solo-en en dan trots zijn op het voltooien. Ik snap je wel. Maar met zoveel whipenights in mijn gedachten steekt het wel.
Ik hoop dat hij trots is op zijn achievement, niet omdat het zo gemakkelijk ging. Want daar is nu geen kunst meer aan ja. :)
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 10:27:39 #19
159966 lifeblind
pi_146835160
Alle oude raids zijn sowieso aangepast dat het nu überhaupt mogelijk is om ze te kunnen soloën. (Hebben ze ergens in cata gedaan dacht ik), sommige mechanics werken niet of anders wanneer je alleen bent. Dus echt moeilijk is het dan niet nee :+
pi_146835278
Is er hier iemand die met warrior al de gladiator stance heeft uitgeprobeerd? Volgens de dps rankings zou die veruit de beste dps zijn dus ik ben wel benieuwd.
pi_146835381
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:33 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier iemand die met warrior al de gladiator stance heeft uitgeprobeerd? Volgens de dps rankings zou die veruit de beste dps zijn dus ik ben wel benieuwd.
Nope.
Maar zag idd dat die erg veel damage deed.
Ga hem van de week eens effe uitproberen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146835413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Alle oude raids zijn sowieso aangepast dat het nu überhaupt mogelijk is om ze te kunnen soloën. (Hebben ze ergens in cata gedaan dacht ik), sommige mechanics werken niet of anders wanneer je alleen bent. Dus echt moeilijk is het dan niet nee :+
Ah vandaar dat BWL solo-able is.
pi_146835545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Altron het volgende:

[..]

Nope.
Maar zag idd dat die erg veel damage deed.
Ga hem van de week eens effe uitproberen.
Ja ik ook, kan alleen niet echt een goede guide vinden en heb ook nog nooit prot. gespeeld, alleen fury.
pi_146835599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Alle oude raids zijn sowieso aangepast dat het nu überhaupt mogelijk is om ze te kunnen soloën. (Hebben ze ergens in cata gedaan dacht ik), sommige mechanics werken niet of anders wanneer je alleen bent. Dus echt moeilijk is het dan niet nee :+
In ICC is deel van de bosses ook aangepast ja. Helaas niet allemaal. Blood Queen is nog vrij lastig. Al zal dat als lvl 100 niet meer het geval zijn omdat je meer dmg kunt doen.
pi_146835657
Morgenavond maar eens allerlei raids doen die ik vroeger niet heb gedaan.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 10:59:13 #26
159966 lifeblind
pi_146835844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

In ICC is deel van de bosses ook aangepast ja. Helaas niet allemaal. Blood Queen is nog vrij lastig. Al zal dat als lvl 100 niet meer het geval zijn omdat je meer dmg kunt doen.
Genoeg damage doen, dan is het geen enkel probleem. Zelfs 25M heroic was geen enkel probleem om die te soloën op m'n paladin (en die heb ik heel wat keren moeten doen, ivm de legendary questline eindelijk een keer afmaken daarop :P ). De enige boss die niet goed ging was lootship, maar daarbij ben je afhankelijk van andere dingen dan alleen je eigen damage.
pi_146836138
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:59 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Genoeg damage doen, dan is het geen enkel probleem. Zelfs 25M heroic was geen enkel probleem om die te soloën op m'n paladin (en die heb ik heel wat keren moeten doen, ivm de legendary questline eindelijk een keer afmaken daarop :P ). De enige boss die niet goed ging was lootship, maar daarbij ben je afhankelijk van andere dingen dan alleen je eigen damage.
Lootship was echt mega simpel. Je kunt het schip al raken voor het event start. Cannons scalen ook met iLvl. Op mn gebooste character had ik 25man HC down voordat het event begon.
pi_146836162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:59 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Genoeg damage doen, dan is het geen enkel probleem. Zelfs 25M heroic was geen enkel probleem om die te soloën op m'n paladin (en die heb ik heel wat keren moeten doen, ivm de legendary questline eindelijk een keer afmaken daarop :P ). De enige boss die niet goed ging was lootship, maar daarbij ben je afhankelijk van andere dingen dan alleen je eigen damage.
Ja, ik moet erbij zeggen dat ik het ook deed met een druid dat door de WoD gratis boost lvl 90 was geworden en dan heb je maar een ilvl van ongeveer 500 of zo.
pi_146836175
Hoe zit het met healen tegenwoordig? Is het echt zoveel moeilijker dan voorheen? Zit eraan te denken om mijn boost voor een healer te gebruiken (resto druid).
pi_146836211
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zit het met healen tegenwoordig? Is het echt zoveel moeilijker dan voorheen? Zit eraan te denken om mijn boost voor een healer te gebruiken (resto druid).
Resto druids zijn schijnbaar aardig overpowered. Als Disc priest heb ik het af en toe wel heel erg lastig met 616 iLvL
  donderdag 20 november 2014 @ 11:19:26 #31
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146836284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Resto druids zijn schijnbaar aardig overpowered. Als Disc priest heb ik het af en toe wel heel erg lastig met 616 iLvL
Holy is leuker. Proc healen.
pi_146836400
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:19 schreef TweeGrolsch het volgende:

Holy is leuker. Proc healen.
Toch holy weer afstoffen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 11:28:31 #33
159966 lifeblind
pi_146836544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Lootship was echt mega simpel. Je kunt het schip al raken voor het event start. Cannons scalen ook met iLvl. Op mn gebooste character had ik 25man HC down voordat het event begon.
Moet zeggen dat het voor mij een jaar geleden is dat ik lootship solo heb geprobeerd overigens. Had 2 pogingen gedaan, lukte niet, toen sprak iemand me op battle.net toevallig aan waarom ik in ICC zat, toen samen gedaan :P
pi_146836738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Resto druids zijn schijnbaar aardig overpowered. Als Disc priest heb ik het af en toe wel heel erg lastig met 616 iLvL
Oh, das mooi. Ik hoorde dat feral druids ook al belachelijk waren, dus dat maakt druid een prima keuze :7
pi_146836807
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:19 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Holy is leuker. Proc healen.
Volgens een goede vriend is Disc de spec voor challenge modes, maar ik heb het zelf nog niet uitgezocht. En ik ben ook meer een fan van Disc, vooral omdat het zo vertrouwd aan voelt.
pi_146837164
Holydin <3
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146840262
Wat is leuker om te levelen? Balance of feral druid? Ben zelf resto, maar heb met mijn main in healingspec geleveld en wilde die pijnlijke tocht niet nog een keer doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 november 2014 @ 14:04:43 #38
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146840420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Volgens een goede vriend is Disc de spec voor challenge modes, maar ik heb het zelf nog niet uitgezocht. En ik ben ook meer een fan van Disc, vooral omdat het zo vertrouwd aan voelt.
Ja shields zijn wel lekker OP. Maar als het echt beter is in CM ga ik dat maar ff proberen.
Al kan ik tot volgende maandag niet spelen :(
pi_146840985
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat is leuker om te levelen? Balance of feral druid? Ben zelf resto, maar heb met mijn main in healingspec geleveld en wilde die pijnlijke tocht niet nog een keer doen.
Hangt er vanaf of je van veel lopen houdt of van stilstaan en casten. Ikzelf ben meer van het laatste en balance druids hebben een leuke veelzijdige cast set. Eclipse zorgt daar voor een groot deel voor, bepaalt wanneer je je starsurge moet casten (en op lvl 98 wordt die instant, helemaal nice) en bepaalt ook of je nu wrath of starfire moet casten.

Maar je kunt vrij goed beide proberen, de helft van je gear heeft zowel intellect als agility. Ik heb mijn druid balance en guardian gespect (guardian om de dungeon queue voor een groot deel te kunnen ontwijken) en op de trinkets, ringen, neclace, back en wapen na delen beide specs dezelfde gear.
pi_146841023
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat is leuker om te levelen? Balance of feral druid? Ben zelf resto, maar heb met mijn main in healingspec geleveld en wilde die pijnlijke tocht niet nog een keer doen.
Balance is iig afgrijselijk in Pandaria, je bent eeuwen bezig om 1 mob te killen :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146841236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Balance is iig afgrijselijk in Pandaria, je bent eeuwen bezig om 1 mob te killen :{
Mits je je rotatie niet vernaggelt (wrath casten zonder de buff terwijl je in de moon eclipse bent) is dat nu zeker niet het geval meer. Soms heb ik een normale mob met 2 spell casts al dood.

Maar het draait allemaal op de juiste rotatie en dat maakt balance voor mij interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cornelis83 op 20-11-2014 14:52:59 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 14:51:42 #42
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146841770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Mits je je rotatie niet vernaggeld (wrath casten zonder de buff terwijl je in de moon eclipse bent) is dat nu zeker niet het geval meer. Soms heb ik een normale mob met 2 spell casts al dood.

Maar het draait allemaal op de juiste rotatie en dat maakt balance voor mij interessant.
Dit dus. Balance all the way.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146842060
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ja ik ook, kan alleen niet echt een goede guide vinden en heb ook nog nooit prot. gespeeld, alleen fury.
Lijkt mij dat dit nog wel een dikke nerf gaat krijgen.
Aangezien tanks(ook al zijn het gladiators) nu meer damage doen met een 1-hander en shield dan Fury of Arms warriors.
Gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Kwam gisteren nog iemand tegen met een 1-hander en shield , die deed een partij damage tegen mij niet normaal , daarnaast kon ik hem amper damage doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Altron op 20-11-2014 15:05:56 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146842257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Lijkt mij dat dit nog wel een dikke nerf gaat krijgen.
Aangezien tanks nu meer damage doen met een 1-hander en shield dan Fury of Arms warriors.
Gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Kwam gisteren nog iemand tegen met een 1-hander en shield , die deed een partij damage tegen mij niet normaal , daarnaast kon ik hem amper damage doen.
Ik sta met mijn met guardian druid op een single target ook nog regelmatig 2de in de dmg lijst. Maar ik ben nog geen lvl 100 dus ga er maar vanuit dat het komt doordat de dps-ers nog niet fully geared zijn. Maar er waren tijden dat je als tank nog gewoon threat problemen had en dat dps-ers er moet op letten. Tegenwoordig heb ik Omen niet eens meer als addon omdat het gewoon niet nodig is. Veel veranderingen van tegenwoordig zijn goed, maar dat tanks zoveel threat en zoveel dmg kunnen doen is een verandering die van mij nooit had gehoeven.
pi_146842366
Ik heb balance gekozen! Helemaal nieuw voor mij, maar gaat vast goedkomen *)
En als je een scribe hebt, nu oude glyphs maken, want echt stervensduur op ons AH. Ik heb maar 2 glyphs gekocht voor 75 gold per stuk, want dat waren de goedkope glyps.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146842427
Tanks zijn altijd vreselijk al unbalanced aan het begin van een expansion/tijdens levelen! Dat trekt straks allemaal helemaal bij en gaat dps ontzettend veel meer dmg doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 15:15:26 #47
159966 lifeblind
pi_146842515
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:06 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik sta met mijn met guardian druid op een single target ook nog regelmatig 2de in de dmg lijst. Maar ik ben nog geen lvl 100 dus ga er maar vanuit dat het komt doordat de dps-ers nog niet fully geared zijn. Maar er waren tijden dat je als tank nog gewoon threat problemen had en dat dps-ers er moet op letten. Tegenwoordig heb ik Omen niet eens meer als addon omdat het gewoon niet nodig is. Veel veranderingen van tegenwoordig zijn goed, maar dat tanks zoveel threat en zoveel dmg kunnen doen is een verandering die van mij nooit had gehoeven.
Mja, paar jaar geleden hebben ze tanks 500% increased threat gegeven, heeft het hele aggro spelletje verpest ;(

Ik weet nog wel, toen ik op m'n paladin nog DPS was als mainspec.. in ICC.. en ik soms maar moest gaan auto-attacken omdat ik anders onze beide tanks er uit deed aggro'en :')
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 15:16:26 #48
159966 lifeblind
pi_146842534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Tanks zijn altijd vreselijk al unbalanced aan het begin van een expansion/tijdens levelen! Dat trekt straks allemaal helemaal bij en gaat dps ontzettend veel meer dmg doen.
Klopt! Zelf heb ik in ieder geval altijd zoiets van 'ik pak gewoon alle gear die ik kan vinden, of het nou DPS of tank gear is', waardoor ik nogal redelijk snel een voordeel heb op DPS'ers.
pi_146842729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:15 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, paar jaar geleden hebben ze tanks 500% increased threat gegeven, heeft het hele aggro spelletje verpest ;(

Ik weet nog wel, toen ik op m'n paladin nog DPS was als mainspec.. in ICC.. en ik soms maar moest gaan auto-attacken omdat ik anders onze beide tanks er uit deed aggro'en :')
Gouden tijden. Ik was altijd in gevecht met m'n hunter tegen een fury warrior voor de nummer 1 in dps en de meeste threat. Toen hij shadowmourne kreeg ging dat helaas niet meer lukken. Dat was nog in de mana tijd. Dat mis ik nog steeds. Kneiterhard pompen totdat je oom was. Snel van aspect veranderen om mana terug te krijgen en daarn weer verder pompen. _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146842783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:15 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, paar jaar geleden hebben ze tanks 500% increased threat gegeven, heeft het hele aggro spelletje verpest ;(

Ik weet nog wel, toen ik op m'n paladin nog DPS was als mainspec.. in ICC.. en ik soms maar moest gaan auto-attacken omdat ik anders onze beide tanks er uit deed aggro'en :')
Oh, dus pet tanken in een dungeon/raid zit er niet meer in?
pi_146842798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Mits je je rotatie niet vernaggelt (wrath casten zonder de buff terwijl je in de moon eclipse bent) is dat nu zeker niet het geval meer. Soms heb ik een normale mob met 2 spell casts al dood.

Maar het draait allemaal op de juiste rotatie en dat maakt balance voor mij interessant.
Ik let wel op lunar of solar, maar het duurt allemaal een eeuwigheid. Of misschien voelt het alleen maar zo omdat ik inmiddels weer gewend ben om alles met een paar tikken neer te meppen op tankwarrior en rogue :P

Die rogue is vannacht trouwens nog van 81 naar 87 gegaan, gekkenwerk _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146843114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik let wel op lunar of solar, maar het duurt allemaal een eeuwigheid. Of misschien voelt het alleen maar zo omdat ik inmiddels weer gewend ben om alles met een paar tikken neer te meppen op tankwarrior en rogue :P

Die rogue is vannacht trouwens nog van 81 naar 87 gegaan, gekkenwerk _O-
Je hebt daar een spell voor die dat versnelt :P En met de juiste glyph kun je die zelfs lopend channelen, weet zo de naam van die spell niet uit mijn hoofd. Ik weet ook niet op welke level je die spell krijgt en of je die al hebt op je druid.
pi_146843258
Voor mensen die nog aan het levelen zijn, in Gorgrond kan je allemaal items vinden die 5% rested bonus geven. Ik had er niets meer aan, misschien een ander nog wel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 15:40:26 #54
159966 lifeblind
pi_146843268
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh, dus pet tanken in een dungeon/raid zit er niet meer in?
Oh jawel hoor, omdat die kutbeesten nog steeds een taunt ability hebben :'(
pi_146843269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Je hebt daar een spell voor die dat versnelt :P En met de juiste glyph kun je die zelfs lopend channelen, weet zo de naam van die spell niet uit mijn hoofd. Ik weet ook niet op welke level je die spell krijgt en of je die al hebt op je druid.
M'n druid is 88, maar die staat in de ijskast en wordt er alleen uitgehaald om dungeons te healen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146843406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Voor mensen die nog aan het levelen zijn, in Gorgrond kan je allemaal items vinden die 5% rested bonus geven. Ik had er niets meer aan, misschien een ander nog wel :+
Daar ben ik nou net begonnen. Maar ben ze nog niet tegengekomen eigenlijk.
pi_146843423
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:

Daar ben ik nou net begonnen. Maar ben ze nog niet tegengekomen eigenlijk.
handynotes installeren :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146843438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, omdat die kutbeesten nog steeds een taunt ability hebben :'(
Wooohooo! Niks zo cool als een hunterpet die de OT kan vervangen. Tanks? Zo moeilijk is het niet >:)
pi_146843488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

handynotes installeren :7
Zal eens kijken morgenavond.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 15:48:25 #60
159966 lifeblind
pi_146843530
Ik ben altijd redelijk meegaand als tank, en ik accepteer een hoop dingen... maar als iemand bewust zn pet laat tanken/pullen, heeft ie bij mij z'n doodvonnis getekend :6
pi_146843862
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben altijd redelijk meegaand als tank, en ik accepteer een hoop dingen... maar als iemand bewust zn pet laat tanken/pullen, heeft ie bij mij z'n doodvonnis getekend :6
Uiteraard deed ik alleen pet tanken als we dat zo hadden afgesproken.

Maar was daar in mijn tijd best goed in. Je hebt best wel wat zaken om je pet veel aggro te laten krijgen.

In mijn guild zorgden healers ook altijd goed voor Tekno O+

  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 16:03:32 #62
159966 lifeblind
pi_146843978
Ja natuurlijk is het vantevoren afspreken heel wat anders dan het (al dan niet bewust) gewoon eigenwijs doen ( 'ZOMG I HALPED!', sorry, maar dan verdien je het om een eenzame dood te sterven :Y )
pi_146844227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:03 schreef lifeblind het volgende:
Ja natuurlijk is het vantevoren afspreken heel wat anders dan het (al dan niet bewust) gewoon eigenwijs doen ( 'ZOMG I HALPED!', sorry, maar dan verdien je het om een eenzame dood te sterven :Y )
Hunters sterven niet 8-)

We doen maar alsof 8-)
  donderdag 20 november 2014 @ 16:12:52 #64
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146844237
Yay, mount gewonnen in een pug : Garn Nighthowl. Duurde 5 uur, maar dan heb je ook wat :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 16:15:26 #65
159966 lifeblind
pi_146844322
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hunters sterven niet 8-)

We doen maar alsof 8-)
Oja, da's waar ook :D :')
pi_146844352
Wie wilt vanavond heroics doen, lijkt me wel leuk met wat mensen uit dit topic? Ik ben alliance warlock iLVL 615 op dit moment.
pi_146844356
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yay, mount gewonnen in een pug : Garn Nighthowl. Duurde 5 uur, maar dan heb je ook wat :P
Je had nog geen mount? ;)
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 16:17:35 #68
159966 lifeblind
pi_146844404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:16 schreef wuuht het volgende:
Wie wilt vanavond heroics doen, lijkt me wel leuk met wat mensen uit dit topic? Ik ben alliance warlock iLVL 615 op dit moment.
Zodra ik 100 ben, ben ik daar wel voor te porren (ik ben prot paladin overigens, alliance), maar ik ben momenteel nog 97 -O-
pi_146844448
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:17 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Zodra ik 100 ben, ben ik daar wel voor te porren (ik ben prot paladin overigens, alliance), maar ik ben momenteel nog 97 -O-
Leuk, tank erbij is wel fijn voor de instant queue.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:19:23 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146844468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:16 schreef wuuht het volgende:
Wie wilt vanavond heroics doen, lijkt me wel leuk met wat mensen uit dit topic? Ik ben alliance warlock iLVL 615 op dit moment.
Voeg mitchels#2403 toe (healer monk 618)
pi_146844562
Komend weekend (en vanavond) eerst alle quests maar doen :P Maar daarna wil ik uiteraard gearen en heroics ben ik van plan om als tank (guardian druid dus) te gaan doen. Zal vanavond mijn battle tag es opzoeken.
pi_146846483
Yeah heb mijn 680 ring. Volgende stap legendary _O_ _O_ _O_ _O_
pi_146846605
voel mij een slacker ben nog maar 96
  donderdag 20 november 2014 @ 17:42:12 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146846767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Yeah heb mijn 680 ring. Volgende stap legendary _O_ _O_ _O_ _O_
Nog lang niet :P
pi_146846923
hmmm, kom mijn garrison niet meer in, wat een bekend gevoel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 november 2014 @ 17:50:28 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146846953
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:49 schreef Isabeau het volgende:
hmmm, kom mijn garrison niet meer in, wat een bekend gevoel :+
Weer een hamster dood? -O-
  donderdag 20 november 2014 @ 17:50:55 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146846965
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Weer een hamster dood? -O-
Wel hamster genocide daar bij blizz :'(
  donderdag 20 november 2014 @ 17:52:42 #78
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146846998
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wel hamster genocide daar bij blizz :'(
Kiek em goan

  donderdag 20 november 2014 @ 17:54:06 #79
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146847027
Moet nu naar mijn laatste daily en dan z.s.m. naar de garrison voordat die kapot gaan. Hopelijk ben ik nog op tijd!
  donderdag 20 november 2014 @ 18:02:39 #80
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146847250
Net van stormshield naar talandor aan het vliegen... Land ik kom ik die mount al niet af.... loading screen en ik sta in garrison :? :? :?
pi_146847727
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nog lang niet :P
Het gaat geen grind worden volgens blizzard zioals de cloak. Vanuit die raid 125 dingen nodig.
  donderdag 20 november 2014 @ 18:21:23 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146847743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:20 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Het gaat geen grind worden volgens blizzard zioals de cloak. Vanuit die raid 125 dingen nodig.
Nee ik bedoel dat er nog meer phases zijn tot je legendary ring krijgt
pi_146847847
Ok, ik heb nu een level 3 garrison met

Level 2 Gladiator's Sanctum
Level 2 Dwarven Bunker
Level 2 Enchanters Hut
Level 2 Salvage Hut
Level 1 Bank
Level 1 Lumber Mill

en ik heb de achievement en blueprint voor Gladiator's Sanctum level 3 al behaald alleen moet ik nu 600 resources hebben om te upgraden en ik heb echt bijna alle resources al uitgeput :P

Alle questlines 100% gedaan en alle treasures die resources droppen heb ik ook al geloot.

Hoe kom ik in godsnaam aan meer resources, om alles te upgraden heb ik nog minimaal 2 á 3 duizend nodig lol :')
pi_146847978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Ok, ik heb nu een level 3 garrison met

Level 2 Gladiator's Sanctum
Level 2 Dwarven Bunker
Level 2 Enchanters Hut
Level 2 Salvage Hut
Level 1 Bank
Level 1 Lumber Mill

en ik heb de achievement en blueprint voor Gladiator's Sanctum level 3 al behaald alleen moet ik nu 600 resources hebben om te upgraden en ik heb echt bijna alle resources al uitgeput :P

Alle questlines 100% gedaan en alle treasures die resources droppen heb ik ook al geloot.

Hoe kom ik in godsnaam aan meer resources, om alles te upgraden heb ik nog minimaal 2 á 3 duizend nodig lol :')
De bedoeling is dat je een tijdje blijft spelen, niet dat je na een week al klaar bent met je garrison :7

Ik had een mission voor 100 resources, gedaan met een follower die de resources verdrievoudigd en toen had ik er 300 :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146848254
En er ligt een krat met wat resources, plus je kan met sommige gebouwen garrison als work order krijgen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146848294
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De bedoeling is dat je een tijdje blijft spelen, niet dat je na een week al klaar bent met je garrison :7

Ik had een mission voor 100 resources, gedaan met een follower die de resources verdrievoudigd en toen had ik er 300 :+
Ik snap dat het niet de bedoeling is dat je in de eerste week van de expansion al een volledige garrison hebt die 100% geupgrade is alleen zoals ik het nu zie is de enige bron van resources nog de daily crate in je garrison en de lumber mill, en missions. Je kan verder niks echt zelf farmen ofzo, dat is wel redelijk lame :P
pi_146848363
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap dat het niet de bedoeling is dat je in de eerste week van de expansion al een volledige garrison hebt die 100% geupgrade is alleen zoals ik het nu zie is de enige bron van resources nog de daily crate in je garrison en de lumber mill, en missions. Je kan verder niks echt zelf farmen ofzo, dat is wel redelijk lame :P
Ja, dat is wel jammer -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146848383
BTW, een tip:

Je kan gewoon de gebouwen die je in je garrison hebt verplaatsen of omwisselen naar een ander plot van de zelfde grootte. Je hoeft dus niet het hele gebouw te slopen en opnieuw te bouwen
pi_146848851
"Failed to create pet battle." Nou, die is nieuw 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 19:17:27 #90
159966 lifeblind
pi_146849271
Zo, direct maar eens even snel boodschappen doen, en dan mn main maar eens van 97,5 naar 100 schoppen vanavond :7
pi_146849298
250k @ TT

Wat een ellende weer met die WorldServer Down shit
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146849311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:05 schreef Isabeau het volgende:
"Failed to create pet battle." Nou, die is nieuw 8-)
Die in je garrison? :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146849516
En we zijn lvl 100 :) Hoe kom ik nou bij het benodigde ilvl 610 uit zodat ik heroics kan doen? Heb nu ilvl 586... :@
  donderdag 20 november 2014 @ 19:25:24 #94
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146849541
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef GlenSpey het volgende:
En we zijn lvl 100 :) Hoe kom ik nou bij het benodigde ilvl 610 uit zodat ik heroics kan doen? Heb nu ilvl 586... :@
Questen/normal d ungeons
pi_146849550
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef GlenSpey het volgende:
En we zijn lvl 100 :) Hoe kom ik nou bij het benodigde ilvl 610 uit zodat ik heroics kan doen? Heb nu ilvl 586... :@
dungeons?
pi_146849595
Okey, kan maar 1 dungeon in maargoed :D
Wat quests betreft: Tanaan of door in Nagrand (ben in de laatste pas net begonnen)?
  donderdag 20 november 2014 @ 19:29:48 #97
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_146849668
Is er hier een tank die mij wilt boosten in HC's? Queue van 35 min is na 1 x wel leuk geweest.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 20 november 2014 @ 19:30:05 #98
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146849674
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
Okey, kan maar 1 dungeon in maargoed :D
Wat quests betreft: Tanaan of door in Nagrand (ben in de laatste pas net begonnen)?
Op 100 kan je er meer in hoor
pi_146849782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
Okey, kan maar 1 dungeon in maargoed :D
Wat quests betreft: Tanaan of door in Nagrand (ben in de laatste pas net begonnen)?
Tanaan is nog niet beschikbaar.

ik zou deze addon instellen en door nagrand gaan rennen
http://www.curse.com/addons/wow/handynotes_draenortreasures
pi_146849850
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Op 100 kan je er meer in hoor
pi_146849861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:33 schreef byah het volgende:

[..]

Tanaan is nog niet beschikbaar.

ik zou deze addon instellen en door nagrand gaan rennen
http://www.curse.com/addons/wow/handynotes_draenortreasures
Cheers :)
  donderdag 20 november 2014 @ 19:36:29 #102
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_146849868
Hoe moet je die characterboost activeren naar lvl 90 die bij de pre order was inbegrepen ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  donderdag 20 november 2014 @ 19:41:05 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146850073
quote:
9s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is de melding dan?
pi_146850272
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat is de melding dan?
Ja ilvl uiteraard :P
pi_146850306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef BDIL het volgende:
Hoe moet je die characterboost activeren naar lvl 90 die bij de pre order was inbegrepen ?
Als je inlogt is er op je character screen een gele 90 in de rechter bovenhoek
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 20 november 2014 @ 19:47:24 #106
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146850342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja ilvl uiteraard :P
Vaag ik had dan al hoger nergens last van gehad :P
pi_146850449
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vaag ik had dan al hoger nergens last van gehad :P
600 meen ik voor de rest van de normals
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 20 november 2014 @ 19:58:41 #108
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_146850722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef Olment het volgende:

[..]

Als je inlogt is er op je character screen een gele 90 in de rechter bovenhoek
Thanks :) Even kijken welke class ik nu ga spelen :P Warlock en Shaman heb ik al lvl 90 :)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_146850783
2 chars op 100 nu, nog 15 te gaan. :P
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146850871
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef Hathor het volgende:
2 chars op 100 nu, nog 15 te gaan. :P
LOLOLOLOLOL 8)7
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146851214
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vaag ik had dan al hoger nergens last van gehad :P
Was jij al klaar in Nagrand ofzo? Ik was ook pas op 99.5 klaar in Arak :P
En dan heb ik Gorgrond zelfs nog vrijwel helemaal overgeslagen...
  donderdag 20 november 2014 @ 20:25:10 #112
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146851437
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Was jij al klaar in Nagrand ofzo? Ik was ook pas op 99.5 klaar in Arak :P
En dan heb ik Gorgrond zelfs nog vrijwel helemaal overgeslagen...
Heel arak overgeslagen zodat ik gear kreeg uit nagrand natuurlijk :P
  donderdag 20 november 2014 @ 21:26:48 #113
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146853427
Maar goed ook dat ik mijn dailies voor 7 uur gedaan heb. Garrison is f*cked again!
pi_146853463
Iemand zei toch dat UBRS last boss lastig was, Grimrail 2e boss is pas een pain in the ass, Holy cow
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146853487
Failed to create pet battle.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146854105
Heb ik eindelijk genoeg resources voor level 3 garrison, werkt dat hele ding niet :(
pi_146854341
Waarom is die bronze healing in proving ground zo enorm lastig? De eerste 4 waves zijn echt simpel maar die 5e gaat nergens over? Misschien komt het dat ik nog geen neck, cloak en trinkets heb voor heal spec maar wtf?
pi_146854482
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef Proxzor het volgende:
Waarom is die bronze healing in proving ground zo enorm lastig? De eerste 4 waves zijn echt simpel maar die 5e gaat nergens over? Misschien komt het dat ik nog geen neck, cloak en trinkets heb voor heal spec maar wtf?
:')!
pi_146854536
Oh nu doe ik m ineens zonder moeite _O-
pi_146854663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef Proxzor het volgende:
Waarom is die bronze healing in proving ground zo enorm lastig? De eerste 4 waves zijn echt simpel maar die 5e gaat nergens over? Misschien komt het dat ik nog geen neck, cloak en trinkets heb voor heal spec maar wtf?
Je probeert de achievement 'You are doing it wrong?'te doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146855471
Vanaf morgen zeker ook MClvl100, of niet? Volgens kalender begint de 10 jarig bestaan viering morgen, namelijk.

Oh, en mijn battletag is Cornelis#1737
pi_146855617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Vanaf morgen zeker ook MClvl100, of niet? Volgens kalender begint de 10 jarig bestaan viering morgen, namelijk.

Oh, en mijn battletag is Cornelis#1737
Oh ja, leuk!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146855971
oh, nice :D
pi_146856150
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Vanaf morgen zeker ook MClvl100, of niet? Volgens kalender begint de 10 jarig bestaan viering morgen, namelijk.

Oh, en mijn battletag is Cornelis#1737
Core hound mount _O_
pi_146856733
Yeah vet, 40 man raid/

Wat krijgen we nog dan behalve die mount bij vermoedelijk ragnaros kill?
pi_146857011
Ik kijk nu al uit naar de chaos van 40 man :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146857227
Is de proving ground: gold challenge voor dps soms gebugged? Gaat elke keer mis op wave 7, zodra ik bij 30 seconden kom nokt ie ermee en zegt ie dat ik geen tijd meer heb :{

Edit: oh laat maar, zijn die schijtbanshee's met hun timers :')

[ Bericht 23% gewijzigd door GlenSpey op 20-11-2014 23:21:48 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 23:21:54 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146857544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef Ratsnest89 het volgende:
Yeah vet, 40 man raid/

Wat krijgen we nog dan behalve die mount bij vermoedelijk ragnaros kill?
Hoorde ook wat over een 640 helm.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146857732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoorde ook wat over een 640 helm.
Ja klopt, her en der (ik geloof op MMO-Champion) werd al geadviseerd om niet helm upgrade te doen met die apexis shards want die helm krijg je ook in MC.

En wederom zijn de garrisons stuk :'( Leuke uitvinding... als het werkt :{
pi_146857742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de chaos van 40 man :D
Ga eens naar Ashran dan :') 150 vs 150, 5fps lagfest
pi_146857819
De garrisons zijn niet stuk, de instance servers zijn gewoon vol. Als je een paar keer probeert in te loggen of een tijdje in de garrison staat werkt het vanzelf.
pi_146858101
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
De garrisons zijn niet stuk, de instance servers zijn gewoon vol. Als je een paar keer probeert in te loggen of een tijdje in de garrison staat werkt het vanzelf.
Je hebt gelijk. Maar het ziet eruit als stuk als je met 50 anderen in de garrison staat :P
pi_146858147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar het ziet eruit als stuk als je met 50 anderen in de garrison staat :P
Het werkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort :P
pi_146858304
Is het een groot voordeel als je met een lumbermill begint in je garisson? Ik heb begrepen dat je resource inkomsten dan beduidend hoger liggen, en ik heb momenteel best moeite om de benodigde resources voor upgrades bij elkaar te sprokkelen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 23:45:16 #135
159966 lifeblind
pi_146858314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de chaos van 40 man :D
Yup! Met m'n nieuwe guild gaan we maandag een poging wagen, ik ben benieuwd :')

En zojuist een plaats verzekerd in het Mythic raiding team van m'n nieuwe guild *O*
pi_146858446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef Hathor het volgende:
Is het een groot voordeel als je met een lumbermill begint in je garisson? Ik heb begrepen dat je resource inkomsten dan beduidend hoger liggen, en ik heb momenteel best moeite om de benodigde resources voor upgrades bij elkaar te sprokkelen.
Je kunt veel vinden in treasures en door rares te doden, echt enorm veel. Heb zelf wel een lumber mill maar dat komt omdat ik de barn op een alt heb en daardoor de savage blood alsnog krijg. Echt enorm veel krijg je niet trouwens, 20 elke 4 uur.
pi_146858614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je kunt veel vinden in treasures en door rares te doden, echt enorm veel. Heb zelf wel een lumber mill maar dat komt omdat ik de barn op een alt heb en daardoor de savage blood alsnog krijg. Echt enorm veel krijg je niet trouwens, 20 elke 4 uur.
Dat is dan altijd nog meer dan de keus die ik maakte voor dat gladiator sanctum, waar je in principe niks aan hebt voordat je lvl 100 bent. In ieder geval een les voor het volgende character dat ik ga levelen. En ja, die rares geven wel resources inderdaad, die ben ik momenteel alleen maar aan het farmen, ik moet alleen even ophouden met die missies voor mijn followers, want de meesten daarvan kosten alleen maar resources inplaats van dat het iets anders oplevert dan xp.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 00:19:43 #138
159966 lifeblind
pi_146859453
Happy birthday WoW! *O*
  Moderator vrijdag 21 november 2014 @ 02:16:21 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146860449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef Hathor het volgende:
2 chars op 100 nu, nog 15 te gaan. :P
Hier 3 op 90 en 1 op 88. Wil die 88 (resto/balance druid en een 65 (affli warlock) ook eerst op 90 hebben voordat ik WoD aanschaf, dan heb ik nog wat variatie:
1: Tankwarrior
2: BM Hunter
3: Sub Rogue
4: Resto/Balance Druid
5: Affli Warlock
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146860478
Wat is dit. Een uurtje Ashran PVP en ik zit bijna op de honor cap, vanaf nul :')
pi_146860493
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 00:19 schreef lifeblind het volgende:
Happy birthday WoW! *O*
_O_ _O_
Nieuwe pet en Molten COre :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146860713
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 02:23 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is dit. Een uurtje Ashran PVP en ik zit bijna op de honor cap, vanaf nul :')
Dat zal als horde bij mij op de realm niet eenvoudig worden, het is daar nogal alli gedomineerd zeg maar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146860808
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 04:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zal als horde bij mij op de realm niet eenvoudig worden, het is daar nogal alli gedomineerd zeg maar.
realms zijn zeg maar gekoppeld aan andere realms zodat de faction balance ongeveer gelijk is zeg maar
pi_146861198
Offline tot 10.00 :O Dan maar het huishouden doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146861267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Offline tot 10.00 :O Dan maar het huishouden doen :+
Herkenbaar :')
pi_146861278
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef Hathor het volgende:
2 chars op 100 nu, nog 15 te gaan. :P
Netjes

Ik switch na mijn main op 100 gebracht te hebben tussen mijn alts. Probeer ze wel allemaal meteen naar Garisson lvl2 te brengen. Geeft een hoop mats. Wel jammer dat die warpaint, leather, cloth materials niet account bind zijn. Soulbound geeft me toch minder mogelijkheden.

Maar nu dus 1 op 100
1 op 93
4 op 92
2 op 91
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146861299
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:14 schreef Selestha het volgende:

Herkenbaar :')
Ik ben er stiekem wel blij mee, het begon een beetje op te stapelen O-) Dus even was doen, opvouwen, boodschappen, stofzuigen. En misschien alvast dingen voor een stoofschotel voor vanavond klaarmaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146861315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:15 schreef Omega het volgende:
. Wel jammer dat die warpaint, leather, cloth materials niet account bind zijn.
Yes! Ik vind het ook al vervelend dat het niet accountbound is. Heb bijv skinning en leatherworking op verschillende chars. Had ik op de skinning char een leatherworkingbuilding gebouwd en nu zie ik dat dat materiaal dus niet uit te wisselen is. Accountbound zou dat heel makkelijk oplossen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146861643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]

Realm: Burning Steppes

ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)

Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Ik heb al een paar jaar niet meer gespeeld maar ik denk dat mijn Rogue-naam nu wel erg actueel zou zijn in de Wereld :)
Zou ik dan ook een ban krijgen? ;)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_146861841
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er stiekem wel blij mee, het begon een beetje op te stapelen O-) Dus even was doen, opvouwen, boodschappen, stofzuigen. En misschien alvast dingen voor een stoofschotel voor vanavond klaarmaken.
Ja zelfde hier dus, ik ben sinds de launch een beetje WOD verslaafd..
pi_146862560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Tanks zijn altijd vreselijk al unbalanced aan het begin van een expansion/tijdens levelen! Dat trekt straks allemaal helemaal bij en gaat dps ontzettend veel meer dmg doen.
Dat klopt , maar in MoP was dit dus niet het geval , in genoeg heroic encounters deden paladin/warrior tanks net zoveel of zelfs nog meer damage dan bepaalde dps classes/specs.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146862615
In WotLK deed ik op mn druid tank ook enorm veel dps. Maar nu is het idd best hoog, alleen zal wel komen door al die aoe aanvallen die tanks hebben en de over het algemeen wat lagere gear van de dps.
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 09:46:16 #153
159966 lifeblind
pi_146862715
Mja ik merk dat op m'n paladin, m'n damage echt alle kanten op vliegt. Ene moment is het echt laag (3 à 4K), andere moment haal ik ineens 20K+ :-/ Maar goed, alles is qua gear bij mij nu zo unbalanced als het maar zijn kan, en ik ben nog niet 100 nu. Zal wel loslopen :P
pi_146862717
Gelukkig niet alleen dit weekend de anniversary, moet net weg :')
pi_146862753
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:46 schreef Ratsnest89 het volgende:
Gelukkig niet alleen dit weekend de anniversary, moet net weg :')
Ik dacht sowieso 3 maand MC/TM
pi_146862761
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik dacht sowieso 3 maand MC/TM
Tot 6 januari alles.
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:56:07 #157
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146862908
Doe ik gister m'n tweede CM krijgk exact hetzelfde item :'). Nog een kutte ook. Versatility :r
pi_146863072
Wel een aparte constatering om te zien dat ook 10 jaar later mensen nog steeds dezelfde fouten maken in MC.... :')
Comfortably numb
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:03:52 #159
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146863099
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik dacht sowieso 3 maand MC/TM
TM?
pi_146863110
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

TM?
Tarren Mill
pi_146863116
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

TM?
Tarren Mill battleground

Linkje http://wowpedia.org/Tarren_Mill_vs_Southshore
pi_146863118
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

TM?
Tarren mill... pvp
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 10:08:57 #163
159966 lifeblind
pi_146863229
Oja, verrek, die is er ook nog ja! *O*

Ik heb in ieder geval het idee dat ik me echt niet verveel de komende tijd!
pi_146863864
Ben in MC, dikke wipe, 40 man dood op de eerste mob :') Zal wat geven...
pi_146863909
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ben in MC, dikke wipe, 40 man dood op de eerste mob :') Zal wat geven...
En hoeveel leavde er gelijk na de eerste whipe? :P
pi_146863922
Stuk of 12 zeker _O_
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 10:39:00 #167
159966 lifeblind
pi_146863934
De meeste dachten dat het nog steeds de lvl 60 difficulty was ofzo? :')
pi_146863957
Oh dat vind ik wel nice, trashwhipes in MC O+
pi_146863964
De dk tank natuurlijk runde in en pullde een stuk of 10 mobs :D Ben benieuws hoelang deze raid gtaat duren
pi_146863978
Hoor in de raid dat het tussen de 4 en 5 uur duurt :')
pi_146864028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:40 schreef Ratsnest89 het volgende:
De dk tank natuurlijk runde in en pullde een stuk of 10 mobs :D Ben benieuws hoelang deze raid gtaat duren
*proest* 2 mobs max, tenzij corehoundpacks :D
pi_146864040
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:41 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoor in de raid dat het tussen de 4 en 5 uur duurt :')
Dat lijkt me een heel redelijke tijd.

Maar goed, nu moet ik dus gaan opschieten :D
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 10:45:52 #173
159966 lifeblind
pi_146864064
Mja, ik twijfel of ik vanavond op stap ga, of m'n tijd maar beter even in m'n paladin kan steken :') Maandagavond 20:30 moet ik er klaar voor zijn namelijk :P
pi_146864110
Ik ben geleaved, niet zoveel tijd vandaag.
pi_146864146
De graphics zijn niet eens geupdate, alleen andere stats :')
pi_146864261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:41 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoor in de raid dat het tussen de 4 en 5 uur duurt :')
Bijna 2 uur bezig nu en we staan bijna bij Golemagg.
Comfortably numb
pi_146864362
Die MC is niet gesplitst zoals andere LFR's? Dat duurt wel een hele avond dan..
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 10:59:50 #178
159966 lifeblind
pi_146864375
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:49 schreef Ratsnest89 het volgende:
De graphics zijn niet eens geupdate, alleen andere stats :')
Er is toch ook niet gezegd dat ze een complete overhaul van alles zouden toen? Zelfde als met TM, de developers hebben zelfs gezegd dat ze alle problemen van toen bewust niet eens gaan fixen.
pi_146864432
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Die MC is niet gesplitst zoals andere LFR's? Dat duurt wel een hele avond dan..
Naast de head item, droppen de bosses verder nog iets nuttigs? Of droppen ze gewoon de oude lvl 60 gear uit pure nostalgie?
pi_146864600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Naast de head item, droppen de bosses verder nog iets nuttigs? Of droppen ze gewoon de oude lvl 60 gear uit pure nostalgie?
Geen idee eigenlijk, ben inderdaad wel benieuwd of er verder nog loot in zit.
pi_146864639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 04:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zal als horde bij mij op de realm niet eenvoudig worden, het is daar nogal alli gedomineerd zeg maar.
Ja dat is klote. Bij mij op de server hetzelfde verhaal, maar gelukkig zit ik zelf aan de goeie kant.
Denk dat Blizzard zich hier flink op verkeken heeft, zo'n gevecht duurt 10, hooguit 15 minuten en dan is het alweer voorbij. 200 man horde vs 10 man allies en daar vang je dan bijna 700 bonus honor voor :')
pi_146865653
Yeah tarren mill southshore dik gewonnen van een paar duitse hordes :') Tarren Mill Terror title in de pocket!!
pi_146866500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 06:44 schreef TwyLight het volgende:

[..]

realms zijn zeg maar gekoppeld aan andere realms zodat de faction balance ongeveer gelijk is zeg maar
Dat is in de PvP anders nauwelijks merkbaar, het is een nogal eenzijdige vertoning tot nu toe. Ik merk het ook aan de blije reacties in trade als horde per ongeluk eens wint. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:12:57 #184
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146867525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yes! Ik vind het ook al vervelend dat het niet accountbound is. Heb bijv skinning en leatherworking op verschillende chars. Had ik op de skinning char een leatherworkingbuilding gebouwd en nu zie ik dat dat materiaal dus niet uit te wisselen is. Accountbound zou dat heel makkelijk oplossen.
Enerzijds ben ik het met je eens, maar aan de andere kant...dan heb je als LW veel sneller de burnished leather verzameld om dingen te maken ( en vaak te verkopen ) waardoor de markt sneller instort. Nu al zijn herbs en ores op onze server bijna niks meer waard omdat iedereen op alle chars gewoon kan minen en herbs tot zijn of haar beschikking heeft.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146867615
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Enerzijds ben ik het met je eens, maar aan de andere kant...dan heb je als LW veel sneller de burnished leather verzameld om dingen te maken ( en vaak te verkopen ) waardoor de markt sneller instort. Nu al zijn herbs en ores op onze server bijna niks meer waard omdat iedereen op alle chars gewoon kan minen en herbs tot zijn of haar beschikking heeft.
Maar je hebt 100 van burnished leather nodig, dat duurt gewoon te lang, of 100 warpaint, die work orders gaan gewoon te langzaam. En niet iedereen maakt zoveel alts aan.
En inderdaad ik heb genoeg ore, herbs nog niet te veel want die garden komt pas met 96 en die heb ik dus alleen op mijn alt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:19:46 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146867676
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:16 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar je hebt 100 van burnished leather nodig, dat duurt gewoon te lang, of 100 warpaint, die work orders gaan gewoon te langzaam. En niet iedereen maakt zoveel alts aan.
En inderdaad ik heb genoeg ore, herbs nog niet te veel want die garden komt pas met 96 en die heb ik dus alleen op mijn alt.
Vind dat juist wel fijn. Je kan met bijvoorbeeld Leatherworking op 600 toch al bijna alles maken ( volgens mij alleen de mount niet ), dus dat je traag je profession levelt moet een niet al te groot probleem zijn. Doordat het wat langer duurt items te maken zijn die dingen wel meer waard. Als die dingen straks account bound worden zakt de prijs ook daarvan gewoon in. Als mensen ruiken dat ze sneller gold kunnen verdienen ergens mee dan brengen ze echt wel een paar extra alts naar 90 om even snel een garrison met LW te maken. Mja, ieder voordeel heeft zn nadeel inderdaad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146868074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:16 schreef Omega het volgende:

Maar je hebt 100 van burnished leather nodig, dat duurt gewoon te lang, of 100 warpaint, die work orders gaan gewoon te langzaam. En niet iedereen maakt zoveel alts aan.
En inderdaad ik heb genoeg ore, herbs nog niet te veel want die garden komt pas met 96 en die heb ik dus alleen op mijn alt.
Leather is nog te farmen. Kom eens aan met draenic dust :') Momenteel 40 gold minimaal per stuk op AH. Je hebt 5 dust nodig om 1 crystal fragmentje (=200 gold) te maken in je enchantingbuilding en 10 van die fragmentjes (=2000 gold) maken 1 temporal crystal waarvan je er 1-4 (2000 - 8000 gold) nodig hebt (+ van die earth, wind & fire dingen) voor de goede enchantments.

Met een worker in je building krijg je overigens dubbele opbrengst = halve prijs van die dingen.

Het idiote is dat je op het ah temporal crystals kan kopen voor 650-700 gold op dit moment en dat zou dus goedkoper zijn dan work orders starten in je enchantmentbuilding. Je kan beter dust verkopen, crystals kopen en dan heb je winst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146868096
Als je green items hebt dus iemand met een enchantingbuilding vragen tot toegang tot diens garrison. Disenchanten die zooi (1-3 dust per disenchantment) en op AH zetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146868653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Als je green items hebt dus iemand met een enchantingbuilding vragen tot toegang tot diens garrison. Disenchanten die zooi (1-3 dust per disenchantment) en op AH zetten.
Kun je gebruik maken van iemand anders zijn garrison? Hoe dat dan?
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:05:11 #190
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146868693
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leather is nog te farmen. Kom eens aan met draenic dust :') Momenteel 40 gold minimaal per stuk op AH. Je hebt 5 dust nodig om 1 crystal fragmentje (=200 gold) te maken in je enchantingbuilding en 10 van die fragmentjes (=2000 gold) maken 1 temporal crystal waarvan je er 1-4 (2000 - 8000 gold) nodig hebt (+ van die earth, wind & fire dingen) voor de goede enchantments.

Met een worker in je building krijg je overigens dubbele opbrengst = halve prijs van die dingen.

Het idiote is dat je op het ah temporal crystals kan kopen voor 650-700 gold op dit moment en dat zou dus goedkoper zijn dan work orders starten in je enchantmentbuilding. Je kan beter dust verkopen, crystals kopen en dan heb je winst.
Maar je lvl 100 epix disenchten gewoon in van die temporal crystals dus geen probleem. Moet alleen nog m'n gebouwtje upgraden om dat te doen :P.
pi_146868866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Als je green items hebt dus iemand met een enchantingbuilding vragen tot toegang tot diens garrison. Disenchanten die zooi (1-3 dust per disenchantment) en op AH zetten.
Ik zat er ook al ernstig over te denken om nog maar even te wachten met enchanting. Eerst nu poen verdienen aan de dust. Zo belangrijk zijn enchants ook niet voor mij.
pi_146868978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:03 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Kun je gebruik maken van iemand anders zijn garrison? Hoe dat dan?
In een groep gaan met een guildie of vriend en dan in het garrison op je portret klikken, en dan kun je veranderen welk garrison je wil zien. Krijg je ook meteen een achi.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146869032
Trouwens geen kans voorlopig om die raid te doen, ik zit nog wel een aantal punten onder het vereiste itemlevel. Jammer, had me er stiekem een beetje op verheugt. :'(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:20:54 #194
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_146869060
Ik heb MoP best wel hard gespeeld t/m juni dit jaar. Was gestopt omdat t saai werd.

Is het worth om WoD te kopen?
pi_146869064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:05 schreef TweeGrolsch het volgende:

Maar je lvl 100 epix disenchten gewoon in van die temporal crystals dus geen probleem. Moet alleen nog m'n gebouwtje upgraden om dat te doen :P.
Vanaf welk item lvl is dat? Want alles wat paars is worden nu die pandaria dingen bij mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146869072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb MoP best wel hard gespeeld t/m juni dit jaar.

Is het worth om WoD te kopen?
Is gras groen? :P Ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 14:21:57 #197
159966 lifeblind
pi_146869084
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb MoP best wel hard gespeeld t/m juni dit jaar. Was gestopt omdat t saai werd.

Is het worth om WoD te kopen?
Ja!

Ik heb zelf ook vanaf juni tot een week geleden niet meer gespeeld, en ik speel nu zo goed als net zo veel weer als eerst, en ben weer volledig opnieuw verliefd geworden op WoW.
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:22:01 #198
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_146869089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is gras groen? :P Ja.
90% van de tijd hang je in Orgri.
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:22:27 #199
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146869097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vanaf welk item lvl is dat? Want alles wat paars is worden nu die pandaria dingen bij mij.
Denk vanaf 640. LFR doen en je hebt er een paar denk ik.
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:22:40 #200
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_146869100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ja!

Ik heb zelf ook vanaf juni tot een week geleden niet meer gespeeld, en ik speel nu zo goed als net zo veel weer als eerst, en ben weer volledig opnieuw verliefd geworden op WoW.
Nice. Zal t een try geven.
pi_146869114
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Denk vanaf 640. LFR doen en je hebt er een paar denk ik.
Waar doe ik nu al die moeite voor dan. Kan ik beter alles verkopen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146869133
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:22 schreef Nystiq het volgende:

90% van de tijd hang je in Orgri.
Ik denk dat de meeste mensen daar niet meer zijn. En ik heb echt nog nooit het meeste van mijn tijd in een capital rond gehangen :') Ben altijd wel bezig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146869182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen daar niet meer zijn. En ik heb echt nog nooit het meeste van mijn tijd in een capital rond gehangen :') Ben altijd wel bezig.
Ik moest gisteren even in Org zijn voor een paar enchants, en het is helemaal uitgestorven, het is drukker in Dalaran tegenwoordig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 14:27:55 #204
159966 lifeblind
pi_146869229
Nu is het wel zo dat het nu het begin van een expansion is, en de meeste mensen verspreid door Draenor zitten, aan het levellen zijn etc. Na een tijdje zal het vast wel weer rustiger worden lijkt me en meer mensen bij elkaar zitten (voornamelijk als de raids weer beginnen, en mensen gaan op zoek naar groepen e.d.)
pi_146869338
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:27 schreef lifeblind het volgende:
Nu is het wel zo dat het nu het begin van een expansion is, en de meeste mensen verspreid door Draenor zitten, aan het levellen zijn etc. Na een tijdje zal het vast wel weer rustiger worden lijkt me en meer mensen bij elkaar zitten (voornamelijk als de raids weer beginnen, en mensen gaan op zoek naar groepen e.d.)
Het is hier anders echt druk in Stormshield; de alliance base in Draenor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 14:36:25 #206
159966 lifeblind
pi_146869439
Oja, dat is trouwens waar ja hehe. Ik ben daar zelf nog niet al te veel geweest overigens, vandaar dat ik er nog niet echt aan gewend ben denk ik :P
pi_146869466
Die horde en alliance basis in Draenor heeft toch ook alles? AH, bank etc? Wat maakt het nog interessant dan om naar de oude steden te gaan?
pi_146869496
Portals.
pi_146869550
Zo irritant he.. heb 4 inscription alts voor die darkmoon cards, maar moet ik dus op alle vier eerst ruim een uur aan quests gaan doen voordat ik die nieuwe recipes krijg :r
pi_146869636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:40 schreef MarkyB het volgende:
Portals.
Naar oude gebieden bedoel je? Daar hoef je ook in bepaalde situaties naar toe. Voorgaande expansions moest je altijd terug naar SW of Orgrimmar of welke grote Azeroth stad dan ook voor AH. Shattrath had geen AH, Dalaran had geen AH. Cata heeft uberhaubt niet eens een echte nieuwe zone. In die faction hubs (weet zo de namen niet, mists daarvoor te kort gespeeld) hebben geen AH volgens mij. En Stormshield en de horde versie wel. Dus je hoeft niet meer naar Azeroth voor de AH nu en de drukte zal zeer waarschijnlijk afnemen in de grote steden van Azeroth.
pi_146869656
Is er hier al iemand die de core hound mount heeft??
en welk ilvl heb je eigenlijk nodig voor die raid?
pi_146869686
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier al iemand die de core hound mount heeft??
en welk ilvl heb je eigenlijk nodig voor die raid?
610
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 14:49:01 #213
159966 lifeblind
pi_146869689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:46 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Naar oude gebieden bedoel je? Daar hoef je ook in bepaalde situaties naar toe. Voorgaande expansions moest je altijd terug naar SW of Orgrimmar of welke grote Azeroth stad dan ook voor AH. Shattrath had geen AH, Dalaran had geen AH. Cata heeft uberhaubt niet eens een echte nieuwe zone. In die faction hubs (weet zo de namen niet, mists daarvoor te kort gespeeld) hebben geen AH volgens mij. En Stormshield en de horde versie wel. Dus je hoeft niet meer naar Azeroth voor de AH nu en de drukte zal zeer waarschijnlijk afnemen in de grote steden van Azeroth.
Mja ach, zoveel boeit het ook niet. Tijdens WotLK hing ook iedereen in Dalaran en was SW ook redelijk leeg altijd. Komt vanzelf wel goed :P
pi_146869707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja ach, zoveel boeit het ook niet. Tijdens WotLK hing ook iedereen in Dalaran en was SW ook redelijk leeg altijd. Komt vanzelf wel goed :P
Ja, mij maakt het ook niet zoveel uit :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:53:55 #215
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146869787
Iemand die straks de 3 lvl 100 followers uit de heroic dungeons wil halen? Alliance side!
pi_146869790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

610
615
pi_146869819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is hier anders echt druk in Stormshield; de alliance base in Draenor.
Ik kom daar echt nooit, behalve als ik naar Stormwind wil, met m'n cloak op CD.
Maar ik ben dan nog slechts lvl. 94, is daar meer te zoeken als je lvl. 100 bent o.i.d.?
pi_146869860
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef Maureentje het volgende:

615
Dat dus! 610 voor heroic dungeons, 615 voor molten core.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146869948
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:55 schreef STING het volgende:

Ik kom daar echt nooit, behalve als ik naar Stormwind wil, met m'n cloak op CD.
Maar ik ben dan nog slechts lvl. 94, is daar meer te zoeken als je lvl. 100 bent o.i.d.?
Ach, vanaf daar rij je de pvp battleground in, je hebt er alle profs etc, een bank, ah, een challenge mode daily. Maar dat heb je ook (bijna) allemaal in Stormwind.

Ik heb net ontdekt dat mijn bodyguard Illona ook als bodyguard levelt. Ze krijgt een bepaald aantal xp van onze kills. En als ze die maxed heeft dan kan ik via haar spelers uit mijn party/raid naar mij toe summonen _O_

Andere bodyguards hebben andere traits btw, zoals een mailbox of een portal naar je garrison.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146869985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef Maureentje het volgende:

[..]

615
Nog 1 ilvltje nodig dus :P
pi_146870194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus! 610 voor heroic dungeons, 615 voor molten core.
Dan klopt deze guide (althans de titel) niet: http://www.wowhead.com/ne(...)eons-and-molten-core
pi_146870619
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:48 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

610
615 heb ik gehoord.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146871811
Heb je proving grounds silver nodig voor Heroic dungeons?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:14:47 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146871846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb je proving grounds silver nodig voor Heroic dungeons?
ja
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:17:36 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146871925
Weird shit.
Af en toe gewoon random eruit geboot bij een boss.
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:18:29 #226
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_146871950
Zit te twijfelen tussen Spriest of Mage mainen deze expansion. ._.
pi_146871963
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb je proving grounds silver nodig voor Heroic dungeons?
Is een stuk makkelijker dan in MoP (niet dat het daar heel moeilijk was, maar het is dus nog makkelijker).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:35:32 #228
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146872411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef Nystiq het volgende:
Zit te twijfelen tussen Spriest of Mage mainen deze expansion. ._.
Spriest _O_
  Moderator vrijdag 21 november 2014 @ 17:02:50 #229
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146873184
Goed, 90 rogue is op een ring en een dagger na volledig in timeless epics gekleed en ik heb al heel wat troep naar m'n 65 warlock gestuurd. Tijd om daar op verder te gaan spelen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146873886
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is een stuk makkelijker dan in MoP (niet dat het daar heel moeilijk was, maar het is dus nog makkelijker).
Het lukt me niet _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146874702
Je kan tegenwoordig vissen zonder een hengel in ge-equipped te hebben. Waar je dan mee vist? Een boomtak met een touwtje eraan :P
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 18:38:01 #232
159966 lifeblind
pi_146875531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Je kan tegenwoordig vissen zonder een hengel in ge-equipped te hebben. Waar je dan mee vist? Een boomtak met een touwtje eraan :P
Dat was in MoP ook al zo hoor. Je hoeft alleen maar op je fishing ability te klikken.
pi_146875675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:30 schreef Roma-Totti het volgende:

Het lukt me niet _O- _O- _O-
Toen ik het typte dacht ik al: oh jee, wat nou als het niet lukt? :@
maar je moet echt een beetje op dat niveau kunnen healen, want reken maar dat veel dps overal in gaat staan en er tanks zijn die even denken veel te kunnen pullen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2014 @ 18:48:37 #234
159966 lifeblind
pi_146875931
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik het typte dacht ik al: oh jee, wat nou als het niet lukt? :@
maar je moet echt een beetje op dat niveau kunnen healen, want reken maar dat veel dps overal in gaat staan en er tanks zijn die even denken veel te kunnen pullen...
Dat is al jarenlang mijn test om te kijken of een nieuwe healer in de guild het lukt om mij te kunnen healen :7 Gewoon de hele zooi chainpullen :P

Tot nu toe zijn er maar 2 die het gehaald hebben :P
pi_146878023
Goed, MC maar weer eens proberen als ze die bug gemaakt hebben. Je wordt er random uit gezet. Wij na de eerste boss, iemand anders na de een na laatste :D Random raid disbands.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 november 2014 @ 19:46:24 #236
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146878082
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Goed, MC maar weer eens proberen als ze die bug gemaakt hebben. Je wordt er random uit gezet. Wij na de eerste boss, iemand anders na de een na laatste :D Random raid disbands.
Niet alleen in MC ook in dungeons
pi_146878101
Vriendlief heeft al een 665 shield, pfff. Mijn hoogste ilvl is 640 *) (zoals zo veel mensen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146878114
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef Friday12 het volgende:

Niet alleen in MC ook in dungeons
Oh, net nog auchindoun hc gedaan, maar daar kan je dus ook zomaar uit gegooid worden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 november 2014 @ 19:47:45 #239
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146878139
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, net nog auchindoun hc gedaan, maar daar kan je dus ook zomaar uit gegooid worden?
yup
pi_146878159
Dus ook geen heroics meer vanavond. Ik ga maar levelen of zo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146878551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik het typte dacht ik al: oh jee, wat nou als het niet lukt? :@
maar je moet echt een beetje op dat niveau kunnen healen, want reken maar dat veel dps overal in gaat staan en er tanks zijn die even denken veel te kunnen pullen...
Ben dps ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:01:44 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146878559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Dus ook geen heroics meer vanavond. Ik ga maar levelen of zo :D
Indien het gefixed is kan het wel :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:02:48 #243
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_146878591
Spelen er nog mensen op Tarren Mill
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:22:10 #244
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_146879221
Battle at hillsbrad is leuk, maar 1 uur lang vechten heeft ook niet zo veel zin. Moet flink wat korter imo.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_146879402
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Vriendlief heeft al een 665 shield, pfff. Mijn hoogste ilvl is 640 *) (zoals zo veel mensen)
665 al weer? :o

Droppen die van rares?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146879795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:

665 al weer? :o

Droppen die van rares?
Random world drop van lvl 100 mobs :')

En godzijdank draaien ze de idiote verandering van vandaag weer terug! Weer gewoon personal loot en geen need before greed. Plus een 100% drop van de last boss in elke dungeon _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146880060
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Isabeau het volgende:

En godzijdank draaien ze de idiote verandering van vandaag weer terug! Weer gewoon personal loot en geen need before greed. Plus een 100% drop van de last boss in elke dungeon _O_
O+ Gelukkig, ik snapte al echt niet waar ze de 'feedback' vandaan hadden dat personal loot een probleem was
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146880181
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:42 schreef Asschen_sukar het volgende:

O+ Gelukkig, ik snapte al echt niet waar ze de 'feedback' vandaan hadden dat personal loot een probleem was
Mensen klagen, mensen zeuren op forums. Maar de mensen die denken: hey, dit is tof! Die zeggen niets, die hebben lol met spelen. En dan plots wordt er geluisterd naar de klagers :|W Maar goed, op het hoofdklaagforum mmo-champion was in een poll zo'n 70% vóór het oude personal loot systeem :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146881241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Battle at hillsbrad is leuk, maar 1 uur lang vechten heeft ook niet zo veel zin. Moet flink wat korter imo.
Het is een knipoog naar hoe PvP vroeger was in vanilla voordat battlegrounds en arena's er waren, het waren toen eindeloze gevechten. Het is ook maar een tijdelijke BG voor de lol om de 10th anniversary te vieren.

Als standaard BG zou het belachelijk zijn dat het zo lang duurt en eigenlijk alleen HK's farmen is maar voor wat het is is het gepast vind ik
pi_146881584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:02 schreef Nystiq het volgende:
Spelen er nog mensen op Tarren Mill
Ik :P
pi_146882052
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik het typte dacht ik al: oh jee, wat nou als het niet lukt? :@
maar je moet echt een beetje op dat niveau kunnen healen, want reken maar dat veel dps overal in gaat staan en er tanks zijn die even denken veel te kunnen pullen...
Gehaald *O* *O* *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146882703
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Gehaald *O* *O* *O*
op naar gold :@

en ben eindelijk 100 !! *O*
maar heb geen idee wat te doen buiten 45 mins wachten op een dungeon -O-
pi_146883193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Random world drop van lvl 100 mobs :')

En godzijdank draaien ze de idiote verandering van vandaag weer terug! Weer gewoon personal loot en geen need before greed. Plus een 100% drop van de last boss in elke dungeon _O_
Heb je een bron? :)
pi_146884710
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef byah het volgende:

[..]

Heb je een bron? :)
quote:
Update:

Thanks for all the feedback on these changes. As a team, we do prefer personal loot as a solution for Dungeon Finder groups, which is why we modified and extended the system we’ve had in place for Raid Finder. We heard from sources both within our team and the community that the experience of defeating a boss and no ceremony beyond three gold on its corpse, or the possibility of finishing an entire dungeon without seeing any items, felt flat and even a bit broken. Based on those concerns, we decided to roll back a system that had been in place for a week to a system that had been in use for years, while we continued to polish and refine the personal loot system to deliver an optimal experience to players. However, we underestimated the impact and positive elements of personal loot, in terms of reducing contention and drama in random match made groups.

We now have a hotfix in the works that will do two things:

The default loot system for Dungeon Finder groups will once again be Personal, instead of Need Before Greed. Full premade groups that prefer the latter system will be able to select it manually, as always.
We're increasing loot yield from the final boss of each dungeon.

With Personal loot active, each player in a group will now always receive an item from the final boss.
With Need Before Greed active, the boss will now drop 3 items to be shared among the group as desired, up from 2 previously.

http://blue.mmo-champion.(...)hanges-and-hotfixes/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146886829
Binnen 2 uur mc gedaan, viel best mee
pi_146887789
Nou die UBRS net dus gedaan als healer met 609 ilvl :P laatste boss is inderdaad flink aanpoten maar geen wipe gelukkig

Heb sinds het begin van cata niet meer zo hard hoeven healen :P letterlijk elke cooldown gebruiken _O-
pi_146889132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Nou die UBRS net dus gedaan als healer met 609 ilvl :P laatste boss is inderdaad flink aanpoten maar geen wipe gelukkig

Heb sinds het begin van cata niet meer zo hard hoeven healen :P letterlijk elke cooldown gebruiken _O-
Het wordt best snel een stuk makkelijker als je ilvl omhoog gaat :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146889156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het wordt best snel een stuk makkelijker als je ilvl omhoog gaat :Y
Iedereen is zowat al 630 :P kom ik aan met m'n 609 :') mijn heals healen voor zowat niks :D

Maar heb dan ook vooral m'n priest gespeeld en niet m'n shaman, deed het alleen voor de 50 resources.
pi_146889407
De core hound en de helm zijn binnen. _O_ duurde wel 3 uur maar heb in tijden niet zoveel lol gehad met een raid met vreemden. :)
pi_146889635
Hebben jullie ook af en toe last van hoge latency sinds de expansionrelease?
pi_146889852
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Evertjan het volgende:
Hebben jullie ook af en toe last van hoge latency sinds de expansionrelease?
Wat is hoog?
Ik heb 20ms (home & world) op een laptop uit 2006/2007 :D
pi_146890747
Ennnnn... Lvl 100 :)
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 02:14:33 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146890852
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 02:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Ennnnn... Lvl 100 :)
Gz *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 05:16:51 #264
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146891581
Mijn puntmuts > alles _O_

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146891796
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Wat is hoog?
Ik heb 20ms (home & world) op een laptop uit 2006/2007 :D
Latency is de tijd die het kost om te communiceren met de server, m.a.w. je internet verbinding (en de afstand tot de server)

Heeft dus niks te maken met uit welk jaar je computer komt
pi_146892303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Nou die UBRS net dus gedaan als healer met 609 ilvl :P laatste boss is inderdaad flink aanpoten maar geen wipe gelukkig

Heb sinds het begin van cata niet meer zo hard hoeven healen :P letterlijk elke cooldown gebruiken _O-
Ik begin mijzelf echt een oude zeurzak te worden, maar eerste keer een dungeon, undergeared, en dan niet whipen, klinkt alsof het te simpel is. [opaverteld]vroeger was dat wel anders, toen deden we UBRS 10 man, en whipeden we op trash[/opaverteld]
pi_146892311
'even' wow installeren op de laptop _O- 28GB. Kolere.

(is zodat ik 's ochtends voor het werk even mijn garrison kan behandelen (minen, opdrachten collecten, missions, etc. etc.)
pi_146892363
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
'even' wow installeren op de laptop _O- 28GB. Kolere.

(is zodat ik 's ochtends voor het werk even mijn garrison kan behandelen (minen, opdrachten collecten, missions, etc. etc.)
Ik zit er aan te denken het op mijn werk te installeren voor garrisons alleen :@ Op mijn ene baan in het zieken huis kan dat absoluut niet, die pc's kan je niet sop installeren, maar andere baan kan prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146892394
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Nou die UBRS net dus gedaan als healer met 609 ilvl :P laatste boss is inderdaad flink aanpoten maar geen wipe gelukkig

Heb sinds het begin van cata niet meer zo hard hoeven healen :P letterlijk elke cooldown gebruiken _O-
Ik heb op mn mistweaver met 620 ilvl een keer geprobeerd een dungeon te healen, zelfs met cooldowns werd dat helemaal niks. Maar wel snel terug naar tank en dps spec gegaan.
Ik level mn shaman wel voor healing.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146892407
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit er aan te denken het op mijn werk te installeren voor garrisons alleen :@ Op mijn ene baan in het zieken huis kan dat absoluut niet, die pc's kan je niet sop installeren, maar andere baan kan prima.
Je kan eventueel wow op een externe harddrive en die dan in je werk pc pluggen. Als je internet poort voor wow open staat kan je dan spelen.
Zo heb ik het een tijdje in mijn nachtdiensten gespeeld in ons ziekenhuis. Maar helaas is nu alles dicht getimmerd. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146892423
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

Je kan eventueel wow op een externe harddrive en die dan in je werk pc pluggen. Als je internet poort voor wow open staat kan je dan spelen.
Zo heb ik het een tijdje in mijn nachtdiensten gespeeld in ons ziekenhuis. Maar helaas is nu alles dicht getimmerd. :{
Oh, hoe doe ik dat! (alhoewel, dat kan mijn vriend me wel uitleggen denk ik)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146892442
Je huidige wow map kopieren naar een externe harde schijf, en je bent klaar.

Staan ook gelijk al je addons goed ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146892452
Dat is helemaal super *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146893276
Wat is dit en wat is het beste om te kiezen en waarvoor maak ik een keuze? :P

pi_146893282
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik begin mijzelf echt een oude zeurzak te worden, maar eerste keer een dungeon, undergeared, en dan niet whipen, klinkt alsof het te simpel is. [opaverteld]vroeger was dat wel anders, toen deden we UBRS 10 man, en whipeden we op trash[/opaverteld]
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:28 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb op mn mistweaver met 620 ilvl een keer geprobeerd een dungeon te healen, zelfs met cooldowns werd dat helemaal niks. Maar wel snel terug naar tank en dps spec gegaan.
Ik level mn shaman wel voor healing.
Ik ben gewoon een baas :7

En de andere 4 party members waren gelukkig geen noobs

Mistweaver is trouwens de slechtste healer op het moment
pi_146893286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat is dit en wat is het beste om te kiezen en waarvoor maak ik een keuze? :P

[ afbeelding ]
Je mag kiezen of je liever een kwartier mobs grind in Everbloom Wilds of in Shattrath City :')
pi_146893301
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:41 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je mag kiezen of je liever een kwartier mobs grind in Everbloom Wilds of in Shattrath City :')
Meer niet? geen spannende questline die je een uber item geeft of zo? :P Mja, dan maakt het niet zoveel uit nee.
pi_146894077
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:

Mistweaver is trouwens de slechtste healer op het moment
;( ;(

Ik heb nog een shaman, priest of druid, is er nog iets wat er bovenuit steekt of juist helemaal niet goed is. Ik heb me nog helemaal niet verdiept in healers.

Ik begreep dat brewmasters op het moment ook al de slechtste tanks waren, ze zijn in ieder geval zeer squishy. Ik kom er weer goed vanaf }:|
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146894090
En die pvp quest gaf eerst toch 1000 crystals ipv 800?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146894147
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
En die pvp quest gaf eerst toch 1000 crystals ipv 800?
Ja, maar dat is geen pvp versie vandaag. Twee maal pve.

Disc priests doen het prima, vind ik. Heb gehoord dat resto druids helemaal imba zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146894191
Alweer resto druids, herhaling van MoP dus :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146894213
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Alweer resto druids, herhaling van MoP dus :D
En TBC en WotLK
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:53:32 #283
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146894349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:28 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb op mn mistweaver met 620 ilvl een keer geprobeerd een dungeon te healen, zelfs met cooldowns werd dat helemaal niks. Maar wel snel terug naar tank en dps spec gegaan.
Ik level mn shaman wel voor healing.
Mistweaver is wel een aparte healing stijl ja :P
pi_146894384
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Mistweaver is wel een aparte healing stijl ja :P
Vond het in MoP veruit de leukste stijl, maar de veranderingen in WoD komen het niet echt ten goede.
Komt nu iedere keer chi tekort om te healen.
En waar je voorheen vloeiend tussen fistweaving en normaal healen kon switchen, moet je nu je stance veranderen. Bij blizzard vinden ze het vast geweldig, maar ik vind het hierdoor een stuk minder leuk. En de healing blijft er ook bij achter.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146894789
Die questline van rexxar op dat eiland in Shadowmoon is ook de moeite waard. Duurt niet lang en levert je redelijke portie goud, 800 apexis shards en 250 resources op. En een beetje rep voor Council of Exarchs.
pi_146895070
Blegh, heb teveel Timber :')
  zaterdag 22 november 2014 @ 12:32:25 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146895143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Vond het in MoP veruit de leukste stijl, maar de veranderingen in WoD komen het niet echt ten goede.
Komt nu iedere keer chi tekort om te healen.
En waar je voorheen vloeiend tussen fistweaving en normaal healen kon switchen, moet je nu je stance veranderen. Bij blizzard vinden ze het vast geweldig, maar ik vind het hierdoor een stuk minder leuk. En de healing blijft er ook bij achter.
Heb het in MoP alleen gespeeld < 70 dus niet echt ervaringen daarvan :P
  zaterdag 22 november 2014 @ 12:34:13 #288
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146895177
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Alweer resto druids, herhaling van MoP dus :D
In mop was disc eenzaam aan de top.
pi_146895183
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Blegh, heb teveel Timber :')
Ja, ik ben in het begin ook als een idioot tekeer gegaan om timber te verzamelen, zit nu ook met bergen teveel timber.

Ook wel duidelijk dat lumbermill level 2 echt genoeg is, upgraden naar 3 is eigenlijk een waste of resources.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146895186
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Wat is hoog?
Ik heb 20ms (home & world) op een laptop uit 2006/2007 :D
schiet bij mij wel eens richting de 7000ms
pi_146895195
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

In mop was disc eenzaam aan de top.
Ik dacht dat resto druids dat waren. Was in ieder geval wel mijn ervaring in raids.
Lag natuurlijk ook wel een beetje aan de boss. Op malkorok waren disc priest sowieso niet echt top.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146895286
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:

In mop was disc eenzaam aan de top.
Heb daar bijzonder veel lol mee gehad. Als ik met een vriendin dan meeging in bijv LFR dan probeerde ik qua dps ook in de top te staan _O- (en ja, als healer eigenlijk altijd nr 1).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146895874
hunter is nu 100, maar heb nog steeds geen idee wat te gaan mainen :/
heb ook nog die 90 boost over pff
pi_146896160
zou trouwens wel makkelijk zijn als er een app kwam voor je Garrison
pi_146896335
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Evertjan het volgende:
zou trouwens wel makkelijk zijn als er een app kwam voor je Garrison
+1
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146896343
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Evertjan het volgende:
zou trouwens wel makkelijk zijn als er een app kwam voor je Garrison
Dat zeiden wij ook al :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146897591
ik zie er trouwens niet uit op mijn shaman zonder kilt :')
pi_146898725
Trouwens Blizzard lijkt de Garisson problemen nu wel te hebben opgelost, beetje laat maar uiteindelijk lijkt het nu goed, of Jinx ik het nu ;)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146899351
Friendslist opgeschoond. Mensen die ik nooit meer sprak er allemaal maar uitgegooid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146899482
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Friendslist opgeschoond. Mensen die ik nooit meer sprak er allemaal maar uitgegooid.
Zo gemeen :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146900289
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Friendslist opgeschoond. Mensen die ik nooit meer sprak er allemaal maar uitgegooid.
toch niet mij ook?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')