Dat klopt , maar in MoP was dit dus niet het geval , in genoeg heroic encounters deden paladin/warrior tanks net zoveel of zelfs nog meer damage dan bepaalde dps classes/specs.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Tanks zijn altijd vreselijk al unbalanced aan het begin van een expansion/tijdens levelen! Dat trekt straks allemaal helemaal bij en gaat dps ontzettend veel meer dmg doen.
Ik dacht sowieso 3 maand MC/TMquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:46 schreef Ratsnest89 het volgende:
Gelukkig niet alleen dit weekend de anniversary, moet net weg
En hoeveel leavde er gelijk na de eerste whipe?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ben in MC, dikke wipe, 40 man dood op de eerste mobZal wat geven...
*proest* 2 mobs max, tenzij corehoundpacksquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:40 schreef Ratsnest89 het volgende:
De dk tank natuurlijk runde in en pullde een stuk of 10 mobsBen benieuws hoelang deze raid gtaat duren
Dat lijkt me een heel redelijke tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:41 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoor in de raid dat het tussen de 4 en 5 uur duurt
Bijna 2 uur bezig nu en we staan bijna bij Golemagg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:41 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoor in de raid dat het tussen de 4 en 5 uur duurt
Er is toch ook niet gezegd dat ze een complete overhaul van alles zouden toen? Zelfde als met TM, de developers hebben zelfs gezegd dat ze alle problemen van toen bewust niet eens gaan fixen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:49 schreef Ratsnest89 het volgende:
De graphics zijn niet eens geupdate, alleen andere stats
Naast de head item, droppen de bosses verder nog iets nuttigs? Of droppen ze gewoon de oude lvl 60 gear uit pure nostalgie?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Die MC is niet gesplitst zoals andere LFR's? Dat duurt wel een hele avond dan..
Geen idee eigenlijk, ben inderdaad wel benieuwd of er verder nog loot in zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Naast de head item, droppen de bosses verder nog iets nuttigs? Of droppen ze gewoon de oude lvl 60 gear uit pure nostalgie?
Ja dat is klote. Bij mij op de server hetzelfde verhaal, maar gelukkig zit ik zelf aan de goeie kant.quote:Op vrijdag 21 november 2014 04:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal als horde bij mij op de realm niet eenvoudig worden, het is daar nogal alli gedomineerd zeg maar.
Dat is in de PvP anders nauwelijks merkbaar, het is een nogal eenzijdige vertoning tot nu toe. Ik merk het ook aan de blije reacties in trade als horde per ongeluk eens wint.quote:Op vrijdag 21 november 2014 06:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
realms zijn zeg maar gekoppeld aan andere realms zodat de faction balance ongeveer gelijk is zeg maar
Enerzijds ben ik het met je eens, maar aan de andere kant...dan heb je als LW veel sneller de burnished leather verzameld om dingen te maken ( en vaak te verkopen ) waardoor de markt sneller instort. Nu al zijn herbs en ores op onze server bijna niks meer waard omdat iedereen op alle chars gewoon kan minen en herbs tot zijn of haar beschikking heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes! Ik vind het ook al vervelend dat het niet accountbound is. Heb bijv skinning en leatherworking op verschillende chars. Had ik op de skinning char een leatherworkingbuilding gebouwd en nu zie ik dat dat materiaal dus niet uit te wisselen is. Accountbound zou dat heel makkelijk oplossen.
Maar je hebt 100 van burnished leather nodig, dat duurt gewoon te lang, of 100 warpaint, die work orders gaan gewoon te langzaam. En niet iedereen maakt zoveel alts aan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Enerzijds ben ik het met je eens, maar aan de andere kant...dan heb je als LW veel sneller de burnished leather verzameld om dingen te maken ( en vaak te verkopen ) waardoor de markt sneller instort. Nu al zijn herbs en ores op onze server bijna niks meer waard omdat iedereen op alle chars gewoon kan minen en herbs tot zijn of haar beschikking heeft.
Vind dat juist wel fijn. Je kan met bijvoorbeeld Leatherworking op 600 toch al bijna alles maken ( volgens mij alleen de mount niet ), dus dat je traag je profession levelt moet een niet al te groot probleem zijn. Doordat het wat langer duurt items te maken zijn die dingen wel meer waard. Als die dingen straks account bound worden zakt de prijs ook daarvan gewoon in. Als mensen ruiken dat ze sneller gold kunnen verdienen ergens mee dan brengen ze echt wel een paar extra alts naar 90 om even snel een garrison met LW te maken. Mja, ieder voordeel heeft zn nadeel inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:16 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar je hebt 100 van burnished leather nodig, dat duurt gewoon te lang, of 100 warpaint, die work orders gaan gewoon te langzaam. En niet iedereen maakt zoveel alts aan.
En inderdaad ik heb genoeg ore, herbs nog niet te veel want die garden komt pas met 96 en die heb ik dus alleen op mijn alt.
Leather is nog te farmen. Kom eens aan met draenic dustquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:16 schreef Omega het volgende:
Maar je hebt 100 van burnished leather nodig, dat duurt gewoon te lang, of 100 warpaint, die work orders gaan gewoon te langzaam. En niet iedereen maakt zoveel alts aan.
En inderdaad ik heb genoeg ore, herbs nog niet te veel want die garden komt pas met 96 en die heb ik dus alleen op mijn alt.
Kun je gebruik maken van iemand anders zijn garrison? Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Als je green items hebt dus iemand met een enchantingbuilding vragen tot toegang tot diens garrison. Disenchanten die zooi (1-3 dust per disenchantment) en op AH zetten.
Maar je lvl 100 epix disenchten gewoon in van die temporal crystals dus geen probleem. Moet alleen nog m'n gebouwtje upgraden om dat te doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leather is nog te farmen. Kom eens aan met draenic dustMomenteel 40 gold minimaal per stuk op AH. Je hebt 5 dust nodig om 1 crystal fragmentje (=200 gold) te maken in je enchantingbuilding en 10 van die fragmentjes (=2000 gold) maken 1 temporal crystal waarvan je er 1-4 (2000 - 8000 gold) nodig hebt (+ van die earth, wind & fire dingen) voor de goede enchantments.
Met een worker in je building krijg je overigens dubbele opbrengst = halve prijs van die dingen.
Het idiote is dat je op het ah temporal crystals kan kopen voor 650-700 gold op dit moment en dat zou dus goedkoper zijn dan work orders starten in je enchantmentbuilding. Je kan beter dust verkopen, crystals kopen en dan heb je winst.
Ik zat er ook al ernstig over te denken om nog maar even te wachten met enchanting. Eerst nu poen verdienen aan de dust. Zo belangrijk zijn enchants ook niet voor mij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Als je green items hebt dus iemand met een enchantingbuilding vragen tot toegang tot diens garrison. Disenchanten die zooi (1-3 dust per disenchantment) en op AH zetten.
In een groep gaan met een guildie of vriend en dan in het garrison op je portret klikken, en dan kun je veranderen welk garrison je wil zien. Krijg je ook meteen een achi.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:03 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Kun je gebruik maken van iemand anders zijn garrison? Hoe dat dan?
Vanaf welk item lvl is dat? Want alles wat paars is worden nu die pandaria dingen bij mij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar je lvl 100 epix disenchten gewoon in van die temporal crystals dus geen probleem. Moet alleen nog m'n gebouwtje upgraden om dat te doen.
Is gras groen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb MoP best wel hard gespeeld t/m juni dit jaar.
Is het worth om WoD te kopen?
Ja!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb MoP best wel hard gespeeld t/m juni dit jaar. Was gestopt omdat t saai werd.
Is het worth om WoD te kopen?
Denk vanaf 640. LFR doen en je hebt er een paar denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf welk item lvl is dat? Want alles wat paars is worden nu die pandaria dingen bij mij.
Nice. Zal t een try geven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb zelf ook vanaf juni tot een week geleden niet meer gespeeld, en ik speel nu zo goed als net zo veel weer als eerst, en ben weer volledig opnieuw verliefd geworden op WoW.
Waar doe ik nu al die moeite voor dan. Kan ik beter alles verkopenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Denk vanaf 640. LFR doen en je hebt er een paar denk ik.
Ik denk dat de meeste mensen daar niet meer zijn. En ik heb echt nog nooit het meeste van mijn tijd in een capital rond gehangenquote:
Ik moest gisteren even in Org zijn voor een paar enchants, en het is helemaal uitgestorven, het is drukker in Dalaran tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen daar niet meer zijn. En ik heb echt nog nooit het meeste van mijn tijd in een capital rond gehangenBen altijd wel bezig.
Het is hier anders echt druk in Stormshield; de alliance base in Draenor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:27 schreef lifeblind het volgende:
Nu is het wel zo dat het nu het begin van een expansion is, en de meeste mensen verspreid door Draenor zitten, aan het levellen zijn etc. Na een tijdje zal het vast wel weer rustiger worden lijkt me en meer mensen bij elkaar zitten (voornamelijk als de raids weer beginnen, en mensen gaan op zoek naar groepen e.d.)
Naar oude gebieden bedoel je? Daar hoef je ook in bepaalde situaties naar toe. Voorgaande expansions moest je altijd terug naar SW of Orgrimmar of welke grote Azeroth stad dan ook voor AH. Shattrath had geen AH, Dalaran had geen AH. Cata heeft uberhaubt niet eens een echte nieuwe zone. In die faction hubs (weet zo de namen niet, mists daarvoor te kort gespeeld) hebben geen AH volgens mij. En Stormshield en de horde versie wel. Dus je hoeft niet meer naar Azeroth voor de AH nu en de drukte zal zeer waarschijnlijk afnemen in de grote steden van Azeroth.quote:
610quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier al iemand die de core hound mount heeft??
en welk ilvl heb je eigenlijk nodig voor die raid?
Mja ach, zoveel boeit het ook niet. Tijdens WotLK hing ook iedereen in Dalaran en was SW ook redelijk leeg altijd. Komt vanzelf wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Naar oude gebieden bedoel je? Daar hoef je ook in bepaalde situaties naar toe. Voorgaande expansions moest je altijd terug naar SW of Orgrimmar of welke grote Azeroth stad dan ook voor AH. Shattrath had geen AH, Dalaran had geen AH. Cata heeft uberhaubt niet eens een echte nieuwe zone. In die faction hubs (weet zo de namen niet, mists daarvoor te kort gespeeld) hebben geen AH volgens mij. En Stormshield en de horde versie wel. Dus je hoeft niet meer naar Azeroth voor de AH nu en de drukte zal zeer waarschijnlijk afnemen in de grote steden van Azeroth.
Ja, mij maakt het ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja ach, zoveel boeit het ook niet. Tijdens WotLK hing ook iedereen in Dalaran en was SW ook redelijk leeg altijd. Komt vanzelf wel goed
Ik kom daar echt nooit, behalve als ik naar Stormwind wil, met m'n cloak op CD.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier anders echt druk in Stormshield; de alliance base in Draenor.
Dat dus! 610 voor heroic dungeons, 615 voor molten core.quote:
Ach, vanaf daar rij je de pvp battleground in, je hebt er alle profs etc, een bank, ah, een challenge mode daily. Maar dat heb je ook (bijna) allemaal in Stormwind.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:55 schreef STING het volgende:
Ik kom daar echt nooit, behalve als ik naar Stormwind wil, met m'n cloak op CD.
Maar ik ben dan nog slechts lvl. 94, is daar meer te zoeken als je lvl. 100 bent o.i.d.?
Dan klopt deze guide (althans de titel) niet: http://www.wowhead.com/ne(...)eons-and-molten-corequote:Op vrijdag 21 november 2014 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus! 610 voor heroic dungeons, 615 voor molten core.
615 heb ik gehoord.quote:
jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb je proving grounds silver nodig voor Heroic dungeons?
Is een stuk makkelijker dan in MoP (niet dat het daar heel moeilijk was, maar het is dus nog makkelijker).quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb je proving grounds silver nodig voor Heroic dungeons?
Spriestquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef Nystiq het volgende:
Zit te twijfelen tussen Spriest of Mage mainen deze expansion. ._.
Het lukt me nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is een stuk makkelijker dan in MoP (niet dat het daar heel moeilijk was, maar het is dus nog makkelijker).
Dat was in MoP ook al zo hoor. Je hoeft alleen maar op je fishing ability te klikken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Je kan tegenwoordig vissen zonder een hengel in ge-equipped te hebben. Waar je dan mee vist? Een boomtak met een touwtje eraan
Toen ik het typte dacht ik al: oh jee, wat nou als het niet lukt?quote:
Dat is al jarenlang mijn test om te kijken of een nieuwe healer in de guild het lukt om mij te kunnen healenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik al: oh jee, wat nou als het niet lukt?
maar je moet echt een beetje op dat niveau kunnen healen, want reken maar dat veel dps overal in gaat staan en er tanks zijn die even denken veel te kunnen pullen...
Niet alleen in MC ook in dungeonsquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Goed, MC maar weer eens proberen als ze die bug gemaakt hebben. Je wordt er random uit gezet. Wij na de eerste boss, iemand anders na de een na laatsteRandom raid disbands.
Oh, net nog auchindoun hc gedaan, maar daar kan je dus ook zomaar uit gegooid worden?quote:
yupquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, net nog auchindoun hc gedaan, maar daar kan je dus ook zomaar uit gegooid worden?
Ben dpsquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar je moet echt een beetje op dat niveau kunnen healen, want reken maar dat veel dps overal in gaat staan en er tanks zijn die even denken veel te kunnen pullen...
Indien het gefixed is kan het welquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Dus ook geen heroics meer vanavond. Ik ga maar levelen of zo
665 al weer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Vriendlief heeft al een 665 shield, pfff. Mijn hoogste ilvl is 640(zoals zo veel mensen)
Random world drop van lvl 100 mobsquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
665 al weer?
Droppen die van rares?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Isabeau het volgende:
En godzijdank draaien ze de idiote verandering van vandaag weer terug! Weer gewoon personal loot en geen need before greed. Plus een 100% drop van de last boss in elke dungeon
Mensen klagen, mensen zeuren op forums. Maar de mensen die denken: hey, dit is tof! Die zeggen niets, die hebben lol met spelen. En dan plots wordt er geluisterd naar de klagersquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gelukkig, ik snapte al echt niet waar ze de 'feedback' vandaan hadden dat personal loot een probleem was
Het is een knipoog naar hoe PvP vroeger was in vanilla voordat battlegrounds en arena's er waren, het waren toen eindeloze gevechten. Het is ook maar een tijdelijke BG voor de lol om de 10th anniversary te vieren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Battle at hillsbrad is leuk, maar 1 uur lang vechten heeft ook niet zo veel zin. Moet flink wat korter imo.
Gehaaldquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
op naar goldquote:
Heb je een bron?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Random world drop van lvl 100 mobs
En godzijdank draaien ze de idiote verandering van vandaag weer terug! Weer gewoon personal loot en geen need before greed. Plus een 100% drop van de last boss in elke dungeon
quote:
http://blue.mmo-champion.(...)hanges-and-hotfixes/quote:Update:
Thanks for all the feedback on these changes. As a team, we do prefer personal loot as a solution for Dungeon Finder groups, which is why we modified and extended the system we’ve had in place for Raid Finder. We heard from sources both within our team and the community that the experience of defeating a boss and no ceremony beyond three gold on its corpse, or the possibility of finishing an entire dungeon without seeing any items, felt flat and even a bit broken. Based on those concerns, we decided to roll back a system that had been in place for a week to a system that had been in use for years, while we continued to polish and refine the personal loot system to deliver an optimal experience to players. However, we underestimated the impact and positive elements of personal loot, in terms of reducing contention and drama in random match made groups.
We now have a hotfix in the works that will do two things:
The default loot system for Dungeon Finder groups will once again be Personal, instead of Need Before Greed. Full premade groups that prefer the latter system will be able to select it manually, as always.
We're increasing loot yield from the final boss of each dungeon.
With Personal loot active, each player in a group will now always receive an item from the final boss.
With Need Before Greed active, the boss will now drop 3 items to be shared among the group as desired, up from 2 previously.
Het wordt best snel een stuk makkelijker als je ilvl omhoog gaatquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Nou die UBRS net dus gedaan als healer met 609 ilvllaatste boss is inderdaad flink aanpoten maar geen wipe gelukkig
Heb sinds het begin van cata niet meer zo hard hoeven healenletterlijk elke cooldown gebruiken
Iedereen is zowat al 630quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt best snel een stuk makkelijker als je ilvl omhoog gaat
Wat is hoog?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Evertjan het volgende:
Hebben jullie ook af en toe last van hoge latency sinds de expansionrelease?
Gzquote:
Latency is de tijd die het kost om te communiceren met de server, m.a.w. je internet verbinding (en de afstand tot de server)quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Wat is hoog?
Ik heb 20ms (home & world) op een laptop uit 2006/2007
Ik begin mijzelf echt een oude zeurzak te worden, maar eerste keer een dungeon, undergeared, en dan niet whipen, klinkt alsof het te simpel is. [opaverteld]vroeger was dat wel anders, toen deden we UBRS 10 man, en whipeden we op trash[/opaverteld]quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Nou die UBRS net dus gedaan als healer met 609 ilvllaatste boss is inderdaad flink aanpoten maar geen wipe gelukkig
Heb sinds het begin van cata niet meer zo hard hoeven healenletterlijk elke cooldown gebruiken
Ik zit er aan te denken het op mijn werk te installeren voor garrisons alleenquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
'even' wow installeren op de laptop28GB. Kolere.
(is zodat ik 's ochtends voor het werk even mijn garrison kan behandelen (minen, opdrachten collecten, missions, etc. etc.)
Ik heb op mn mistweaver met 620 ilvl een keer geprobeerd een dungeon te healen, zelfs met cooldowns werd dat helemaal niks. Maar wel snel terug naar tank en dps spec gegaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Je kan eventueel wow op een externe harddrive en die dan in je werk pc pluggen. Als je internet poort voor wow open staat kan je dan spelen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken het op mijn werk te installeren voor garrisons alleenOp mijn ene baan in het zieken huis kan dat absoluut niet, die pc's kan je niet sop installeren, maar andere baan kan prima.
Oh, hoe doe ik dat! (alhoewel, dat kan mijn vriend me wel uitleggen denk ik)quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan eventueel wow op een externe harddrive en die dan in je werk pc pluggen. Als je internet poort voor wow open staat kan je dan spelen.
Zo heb ik het een tijdje in mijn nachtdiensten gespeeld in ons ziekenhuis. Maar helaas is nu alles dicht getimmerd.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin mijzelf echt een oude zeurzak te worden, maar eerste keer een dungeon, undergeared, en dan niet whipen, klinkt alsof het te simpel is. [opaverteld]vroeger was dat wel anders, toen deden we UBRS 10 man, en whipeden we op trash[/opaverteld]
Ik ben gewoon een baasquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb op mn mistweaver met 620 ilvl een keer geprobeerd een dungeon te healen, zelfs met cooldowns werd dat helemaal niks. Maar wel snel terug naar tank en dps spec gegaan.
Ik level mn shaman wel voor healing.
Je mag kiezen of je liever een kwartier mobs grind in Everbloom Wilds of in Shattrath Cityquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat is dit en wat is het beste om te kiezen en waarvoor maak ik een keuze?
[ afbeelding ]
Meer niet? geen spannende questline die je een uber item geeft of zo?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mag kiezen of je liever een kwartier mobs grind in Everbloom Wilds of in Shattrath City
quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:
Mistweaver is trouwens de slechtste healer op het moment
Ja, maar dat is geen pvp versie vandaag. Twee maal pve.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
En die pvp quest gaf eerst toch 1000 crystals ipv 800?
En TBC en WotLKquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Alweer resto druids, herhaling van MoP dus
Mistweaver is wel een aparte healing stijl jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb op mn mistweaver met 620 ilvl een keer geprobeerd een dungeon te healen, zelfs met cooldowns werd dat helemaal niks. Maar wel snel terug naar tank en dps spec gegaan.
Ik level mn shaman wel voor healing.
Vond het in MoP veruit de leukste stijl, maar de veranderingen in WoD komen het niet echt ten goede.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mistweaver is wel een aparte healing stijl ja
Heb het in MoP alleen gespeeld < 70 dus niet echt ervaringen daarvanquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vond het in MoP veruit de leukste stijl, maar de veranderingen in WoD komen het niet echt ten goede.
Komt nu iedere keer chi tekort om te healen.
En waar je voorheen vloeiend tussen fistweaving en normaal healen kon switchen, moet je nu je stance veranderen. Bij blizzard vinden ze het vast geweldig, maar ik vind het hierdoor een stuk minder leuk. En de healing blijft er ook bij achter.
In mop was disc eenzaam aan de top.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Alweer resto druids, herhaling van MoP dus
Ja, ik ben in het begin ook als een idioot tekeer gegaan om timber te verzamelen, zit nu ook met bergen teveel timber.quote:
schiet bij mij wel eens richting de 7000msquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Wat is hoog?
Ik heb 20ms (home & world) op een laptop uit 2006/2007
Ik dacht dat resto druids dat waren. Was in ieder geval wel mijn ervaring in raids.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In mop was disc eenzaam aan de top.
Heb daar bijzonder veel lol mee gehad. Als ik met een vriendin dan meeging in bijv LFR dan probeerde ik qua dps ook in de top te staanquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
In mop was disc eenzaam aan de top.
+1quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Evertjan het volgende:
zou trouwens wel makkelijk zijn als er een app kwam voor je Garrison
Dat zeiden wij ook alquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Evertjan het volgende:
zou trouwens wel makkelijk zijn als er een app kwam voor je Garrison
Zo gemeenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Friendslist opgeschoond. Mensen die ik nooit meer sprak er allemaal maar uitgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |