lekker voetballen op de modder ja tochquote:
Dan nemen ze maar 2 spelers minder in dienst.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp dat geldargument sowieso niet, waren clubs vroeger dan zo rijk?
Wel gratis 3 punten ermee verdiend tegen Vitessequote:Op woensdag 19 november 2014 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wat een afgang was dat
Van Damme is ook gewoon een arrogante prima donna hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat van Gene LeBell is onbevestigd, maar dat is vooral omdat LeBell de klasse heeft om het niet te vertellen. Dat van JCVD is gewoon waar. Het was op een feest van Stallone, en die heeft het bevestigd. Van Damme heeft er ook het nodig over gezegd (op Youtube te vinden), terwijl dat de meest relaxte kerel is onder al die Hollywood tough guys...
Ja en tegen twente week ervoorquote:Op woensdag 19 november 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel gratis 3 punten ermee verdiend tegen Vitesse
Jan van Halst praat weer onzin ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit er niemand aan tafel die Jan kan corrigeren?
nee toch. Juist erna want ADO - Twente was de eerste pot voor ado op kunstgras kan ik me herinneren met die prachtgoal van Mike van Duinen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en tegen twente week ervoor
De jeugd heeft de toekomst.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebruikt nu elke voorstander van kunstgras dat ''de jeugd zegt liever op kunstgras te spelen''?
En geld. Alleen die 2 argumenten gebruiken ze.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebruikt nu elke voorstander van kunstgras dat ''de jeugd zegt liever op kunstgras te spelen''?
Zeker niet. Kan het uit eigen ervaring vertellen. Buiten het gegeven dat hij in interviews een stuk relaxter is en veel meer zelfrelativeringsvermogen heeft. Dat is niet zomaar een goed gevoel voor pr.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Damme is ook gewoon een arrogante prima donna hoor.
Even overlegd met Versegeren?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee toch. Juist erna want ADO - Twente was de eerste pot voor ado op kunstgras kan ik me herinneren met die prachtgoal van Mike van Duinen.
Klopt ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee toch. Juist erna want ADO - Twente was de eerste pot voor ado op kunstgras kan ik me herinneren met die prachtgoal van Mike van Duinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |