Het is niet alleen voor schade. Maar de Russen vertrouwen de overheid ook gewoon niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
Derk overdrijft wat betreft die camera's.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met de Aikido meester himself
[ afbeelding ]
Ik kom er regelmatig, dus ik weet waar ik over praatquote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is niet alleen voor schade. Maar de Russen vertrouwen de overheid ook gewoon niet.
Zijn zoon doet het ook leuk in de sportquote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij ziet er nu trouwens nog beter uit
[ afbeelding ]
#nohomo
Dit is de Aikido meester:quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaverjassen toch? En valsspelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
John de Wolf was goed in pokeren...
Die zich bevuilde toen uit door Gene LeBell bewusteloos geknepen werd en angstvallig binnen bleef toen de veel kleinere JCVD hem uitdaagde om naar buiten te komen....quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn allemaal indianenverhalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die zich bevuilde toen uit door Gene LeBell bewusteloos geknepen werd en angstvallig binnen bleef toen de veel kleinere JCVD hem uitdaagde om naar buiten te komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |